Այսօր Mazda RX8 տեսա, տեսքը շատ դուրս եկավ, իսկ գույնը չե՝ դեղին էր
Իմ երազանքի ավտոմեքենան
Mercedes-Benz S63 AMG
![]()
Մոդերատորական: Թեման մի վերածեք միայն լուսանկարների բազմության. այն նախ և առաջ քննարկման համար է: Առանց գրառման լուսնկարներն այսուհետև ջնջվելու են:
Վերջին խմբագրող՝ ivy: 13.12.2008, 13:40:
Սիրում եմ գերմանական մեքենաները, հատկապես BMW (Բէ Էմ Վէ), Mercedes-Benz (Մերսեդես-Բենց), Volkswagen (Ֆոլքսվագեն)։
ԲՄՎ Ց4 (Z4) շատ եմ սիրում...
Կողքերը փակագծերում գրել եմ ճիշտ կարդալու ձեւերը, որովհետեւ մարդկանց մեծ մասը ճիշտ չեն ասում այդ անունները, ասում են «Բի էմ դաբլյու», «Մերսեդես-Բենս», «Վոլցվագեն»...![]()
Ժողովու՛րդ.......... Brabus-ը թողարկել է հերթական գլուխգործոցը.... աշխարհի ամենաարագընթաց սեդանը Brabus E V12
ինչպես գիտենք, նախկին ռեկորդը ևս պատկանում էր Brabus-ին, մասնավորապես Brabus CLS V12 Rocket մոդելին` 365 կմ/ժ արագության արդյունքով... սակայն այս ցուցանիշը անցյալ տարվա դեկտեմբեր ամսին գերազանցեց մեկ այլ գերմանական առաջատար թյունինգային ընկերություն: Խոսքը G-Power ընկերության մասին է իր G-Power BMW M5 Hurricane RS մոդելով, որը զարգացրեց 367.4 կմ/ժ արագություն: Brabus, իհարկե, չէր կարող չպատասխանել իրեն հասցված ապտակին.... և ահա..
Brabus E V12....
մոդելը հավաքված է E դասի Մերսեդեսի հիման վրա.... կապոտի տակ, ինչպես և Brabus CLS V12 Rocket-ի դեպքում, տեղադրված է հայտնի 6.3 լիտրավոց v12 biturbo շարժիչը, որը հզորացվել է մինչև 800 ձ/ու և ունի ահռելի 1450 Ն/մ պտտեցնող ուժ:
100 կմ/ժ արագությանը մեքենան հասնում է 3.7 վրկում,
200 կմ/ժ արագությանը 9.9 վրկ-ում,
իսկ 300 կմ/ժ արագույանը` 23.9 վրկում......
ուշադրություն....առավելագույն արագույունը 370 կմ/ժ :![]()
այսպիսով, Brabus-ին հաջողվեց ետ նվաճել իր "գավաթը" և ևս մեկ ռեկորդ Գինեսի գրքում..
հա, մոռացա ..... թողարկվելու է ընդամենը 10 օրինակ, յուրաքանչյուրը 600.000 եվրո կամ 850.000 դոլար:
Ապե Ջան (26.09.2009)
հատուկ լուր BMW- սիրահարների համար….
Բավարական կոնցեռնը պաշտոնապես ներկայացրեց նոր 5-րդ սերիայի ներկայացուցչին: Մեքենան ստացել ե լիովին նոր թափք, իսկ շնորհանդեսը կկայանա 2010 թվականին Ժնևի միջազգային ավտոսալոնում:
Նշենք, որ հենքը փոխառնված է 7-րդ սերիայից: Նոր 5-րդ սերիան նախորդից երկար է 8 սմ-ով, անիվային բազան 58մմ-ով: Մեքենան նախորդի համեմատ 18 մմ ցածր է և 14 մմ ավելի լայն:
Շնորհիվ թափքի վրա օգտագործված թեթև նյութերի, հաջողվել է հասնել սռնիների վրա ծանրաբեռնվածության իդեալական համամասնության` 50:50, ինչը, արտադրողի խոսքերով, հնարավորություն է տալիս մեքենային էլ ավելի կառավարելի լինել ոչ ստանարտ վարման ժամանակ:
Շարժիչների բազան լինելու է հետևյալը.
2.0 լ դիզելային – 184 ձ/ու
3.0լ դիզելային – 204 և 245 ձ/ու
3.0լ բենզինային – 204 և 258 ձ/ու
3.0լ բենզինային տուրբո – 306ձ/ու
4.4լ բենզինային բիտուրբո – 407ձ/ու (8 մխոցային)
Փոխանցման տուփերը լինելու են կամ 6 աստիճանի մեխանիկական, կամ 8 աստիճան ավտոմատ:
Որպես նորույթ, 5-րդ սերիայի վրա առաջարկվելու է կայանման ժամանակ (парковка) տեսահսկման նոր համակարգ, որը հնարավորություն կտա տեսնել շրջակայքը 360 աստիճան: Մեքենայի վրա տեղադրված լինելու նաև ֆիրմային iDrive համակարգի նոր, 4-րդ սերունդը:
սիրուն տուտուզ ունի.... բայց չգիտես ինչի E դասի մերսեդես ա հիշեցնում
Վերջին խմբագրող՝ davidus: 01.12.2009, 16:59:
Մայբախ![]()
շատա դուրս գալիս ...![]()
Վեր տան զրուցը տանան տուսա կյամ, տան կրիշը կլխեդ փոլա կյամ
Ժողովուրդ
Լուսաբեր (01.12.2009)
Ճիշտ ես. դե Մայբախը ամենօրյա ավտոմեքենա չի, ոնց-որ Մերսեդեսնա կամ BMWնենց մի հատ լինի հանես տան դեմի այգում մի քիչ քշես, տենց
մանավանդ վերջին մոդելները շատ հարմարավետ են, դիզայնի տեսանկյունից էլ էլի գեղեցիկ են նայվում. ես կասեի ուղղակի շատ շքեղ մեքենա է.Միգուցե ես աղջիկ լինելով շատ չեմ հասկանում ավտոմեքենաներից, թե որն է ամենալավը, բայց նույն աղջկա հատկությամբ նախապատվությունը տալիս եմ հարմարավետությանը, ինձ համար այդքան մեքենայի դրսից նայվելը չի կարևոր, ինչքան մեջին նստած քեզ ոնց ես զգում
![]()
Մինչև վերջին ժամանակները գերթանկարժեք ավտոմեքենաներ արտադրելու գաղափարը գրավում էր միայն առաջատար ավտոարտադրողներին: Պատճառն այն է, որ այդպիսի ավտոմեքենաների հանդեպ պահանջարկը չնչին է, իսկ մշակման և հետազոտման հետ կապված ծախսերը շատ մեծ են: Ներկայացուցչական ավտոմեքենաների ամենաէլիտար և թանկարժեք դասում մինչև վերջերս գերիշխում էին Rolls Royce-ն ու Bentley-ն, որոնք իրենց կողմն էին ձգում այսպիսի մեքենաների գնորդների առյուծի բաժինը:
Գործերի այսպիսի դասավորությունը չէր գոհացնում DaimlerChrysler-ին (չէ՞ որ Rolls Royce-ն այժմ գտնվում է BMW-ի կազմի մեջ, իսկ Bentley-ն` Volkswagen-ի) և 2002 թվականին այն արդեն պաշտոնապես հայտարարում է Maybach մակնիշի գրանցման մասին: Սակայն առաջին Մայբախի նախատիպը ներկայացվել էր դեռ 1997 թվականի Տոկիոյի ավտոցուցահանդեսում:
Սկզբնական շրջանում DaimlerChrysler կոնցեռնի կողմից հրապարակվող կոնցեպտուալ Մայբախների լուսանկարներում մեքենան կրում էր Մերսեդեսի “եռաթև աստղը”: Սակայն անցյալ տարի վերջնականորեն որոշվեց Մայբախը դարձնել առանձին մակնիշ, իսկ որպես նշան օգտագործել համանուն գերմանական ավտոմեքենաների էմբլեմը, որոնք արտադրվում էին 1910-1939 թվականներին հանրահայտ կոնստրուկտոր Վիլհելմ Մայբախի (1846-1929 թթ) և նրա որդու` Կարլ Մայբախի (1879-1960 թթ) գործարանում:
Եվ այսպես, Նյու-Յորքում փքաշուք պրեմիերայից հետո, որին նախորդում էր լեգենդար Մայբախի առաջին օրինակի տրանսատլանտյան ճամփորդությունը Queen Elisabeth II օվկիանոսային լայների նավակողին, ապակե սարկոֆագի մեջ, երկար սպասված մեքենան վերջապես ցուցադրվեց ավտոմոբիլային լրագրողներին:
Այժմ բուն Մայբախի մասին: Այն արտադրվում է երկու տարբերակով` Maybach 57 և Maybach 62: Թվերն անվան մեջ ցույց են տալիս մեքենայի երկարությունը դեցիմետրերով: Այսպես, “կարճ” Մայբախի երկարությունը կազմում է 5,73 մ, իսկ “երկարինը”` 6,16 մ: Առաջինի գինը բազային տարբերակով կազմում է 310.000 եվրո, մյուսինը` 360.000 եվրո: Այս դեպքում բազային սարքավորման մեջ մտնում է այն ամենը, ինչ կարելի է պատկերացնել ժամանակակից ամենաթանկարժեք ավտոմեքենայում: Ըստ էության, լրացուցիչ սարքավորման ցանկը բաղկացած է ընդամենը երկու կետից` սրահի հետևի մասում տեղադրվող սառնարան և ապակե լյուկ` տանիքում: Վերջինը պատրաստված է հատուկ էլեկտրազգայուն պոլիմերներից, որոնք թույլ են տալիս սրահում գտնվողներին ցանկության դեպքում փոփոխել տանիքի թափանցիկության աստիճանը: Եվ, հայտնվելով սրահում միայն, հասկանում ես, որ տանիքը կարող է նույնիսկ թեթևակի լույս արձակել, ընդ որում տարբեր ուժգնության: Իմիջիայլոց, պատվիրատուի ցանկությամբ մեքենայի վրա կարող են տեղադրել և’ ապակե տանիքը, և’ սառնարանը, ընդ որում` արդեն անվճար: Հնարավոր է նույնիսկ թափքի երկգույնանի տարբերակ` դա էլ է անվճար:
Մեքենայի ամեն օրինակը պատրաստվում է խիստ անհատականորեն, իսկ հավաքման պրոցեսում պատվիրատուի հետ համաձայնեցվում են բոլոր նրբությունները: Այդ պատճառով պատրաստման ժամկետը երբեմն կարող է ձգվել մի քանի ամիս, չէ՞ որ տեսականորեն հնարավոր են 2 միլիոնից ավելի կահավորման տարբերակներ, այդ թվում` նույնիսկ թանկարժեք քարերի տեսակներով: Առանձնահատուկ ուշադրություն է հատկացված սրահին: Այն նախատեսված է չորս անձի համար, իսկ հետևի նստելատեղերը սարքավորված են էլեկտրական 14 բազմապիսի կարգավորումներով (այդ թվում նաև թիկնակի թեքման հնարավորություն մինչև 420-ի): “Գահն” ունի մերսման և օդափոխանակության հնարավորություն:
Բնականաբար, Մայբախի վրա տեղադրված է Airmatic DC “ինտելեկտուալ” պնևմատիկ կախոցը, արգելակման էլեկտրոհիդրավլիկ SBC, ինչպես նաև արդեն սովորական դարձած ABS և ESP համակարգերը: Ուղևորների անվտանգությունն ապահովում են 10 անվտանգության բարձիկները, իսկ գոտիներն աշխատում են անհատական ալգորիթմով` վարորդի և ուղևորների նախնական կշռումից հետո:
Մի նորույթ ևս: Մեքենայի հետևի լուսարձակները բաղկացած են հեղուկ-բյուրեղային տարրերից, որոնց ընդհանուր թիվը հասնում է 528-ի:
Երկու Մայբախներն էլ արտադրվում են նույն V12 շարժիչով, որի հզորությունը հասնում է 550 ձիաուժի: Հիդրոմեխանիկական` 5-փոխանցումով “ավտոմատով” այս շարժիչը 3,4 տ քաշ ունեցող լիմուզինին (իսկ “կարճ” Maybach 57-ը 700 կգ-ով ավելի ծանր է Mercedes-Benz S600-ից) 100 կմ/ժ արագության հասցնում է ընդամենը 5,4 վայրկյանում, իսկ առավելագույն արագությունը կազմում է 250 կմ/ժ:
Այժմ Մայբախ-կենտրոնները, որտեղ կզբաղվեն մեքենաների տեխնիկական սպասարկմամբ, կառուցվում են Գերմանիայում, Բելգիայում, Ֆրանսիայում, Իտալիայում, Իսպանիայում, Անգլիայում, Հոլանդիայում և Շվեյցարիայում: Լինելու են դրանք նաև Եվրոպայի սահմաններից դուրս` Ճապոնիայում, Հոնկոնգում, արաբական որոշ երկրներում և, իհարկե, ԱՄՆ-ում, ուր պլանավորվում է վաճառել բոլոր ավտոմեքենաների 45%-ը: Ենթադրվում է, որ մոտ ժամանակներս Մայբախ-կենտրոններ կբացվեն աշխարհի ավելի քան 50 երկրներում:
Պատվերների ընդունումը սկսվել է 2002 թվականի մայիսի 27-ից, իսկ առաջին մեքենաները պատվիրատուներին են հասել նույն թվականի օգոստոսին: Մայբախի համար առաջարկվում է 4 տարվա երաշխիք, իսկ ցանկացողները կարող են ձեռք բերել ցմահ ծառայությունների Mobilolife փաթեթը:
աղբյուր՝ Ավտոաշխարհ
![]()
Վեր տան զրուցը տանան տուսա կյամ, տան կրիշը կլխեդ փոլա կյամ
Ժողովուրդ
davidus (01.12.2009)
Ոնց քցում-բռնում եմ, ԶԱՊ-ից լավը չկա:![]()
Все люди - евреи, просто не все нашли смелость признаться.
Արիացի (02.12.2009)
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ