User Tag List

Էջ 10 25-ից ԱռաջինԱռաջին ... 6789101112131420 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 136 համարից մինչև 150 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 371 հատից

Թեմա: Pascal խնդիրներ

  1. #136
    Անդամության թեկնածու
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.12.2011
    Գրառումներ
    4
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Program a170;
    var x:array[1..10] of integer;
    i,n,j,l,k,s,t:integer;
    begin read(n);

    for i:=1 to n do read (x[i]);
    s:=0;
    for i:=2 to n do t:=0;
    for j:=2 to x[i]-1 do if x[i] mod j = 0 then begin t:=1; if t=0 then l:=j;
    for i:=n to 2 do t:=0;
    for j:=2 to x[i]-1 i do if x[i] mod j = 0 then t::=1 else if t:=0 then k:=j;
    write(s:=(k+1)+(l-1));
    end;
    end.

  2. #137
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rudik_100-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տրված է n բնական թիվը և n տարր պարունակող միաչափ զանգվածը: Հաշվել զանգվածի առաջին պարզ տարրին նախորդող և վերջին պարզ տարրին հաջորդող տարրերի գումարը: Ենթադրվում է տրված վեկտորի առաջին և վերջին տարրերը պարզ չեն:
    Կցորդ 53706
    Program a170;
    var x:array[1..10] of integer;
    i,n,j,l,k,s,t:integer;
    begin read(n);

    for i:=1 to n do read (x[i]);
    s:=0;
    for i:=1 to n do t:=0;
    for j:=2 to x[i]-1 do if x[i] mod j = 0 then begin t:=1; if t=0 then l:=x[i];
    write(l=x[i]);
    end;
    ՈՒզում եմ իմանամ ալգորիթմը եթե ճիշտ է...ծրագիրը ոնց կազմեմ

    end.
    Կցածդ նկարում ալգորիթմը անավարտ է` գումարի հաշվման մասը բացակայում է, բացի այդ տրամաբանական ու կառուցվածքային սխալներ կան, մասնավորապես թվի պարզության որոշման մասում:
    Ծրագիրն էլ սխալ ես գրել:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  3. #138
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    դե նախ եթե ասում է, որ "ենթադրվում է տրված վեկտորի առաջին և վերջին տարրերը պարզ չեն", ապա նրանց կարելի է ցիկլի մեջ չվերցնել: (ցիկլը առաջին տեղը սարքի 2,n-1 , իսկ երկրորդ տեղը n-1,2)
    Ընդեղ երկու անգամն էլ որ գտնում ես պարզ թիվը ցիկլից միանգամից դուրս արի (break արա): Կարմիրով էդ մասը ուղղել եմ: Ալգորիթմը ոնց որ թե վերջացրած չէր, էդքան մասը ուղղել եմ, իմ կարծիքով ճիշտ եմ արել: Մեկ էլ հիշի ոչ թե x[i]-ն այլ հենց [i]-ն, որովհետև դու x[i]-ի հետ ոչ մի բան չես անելու, ինքը քեզ պետք չի գալու, քեզ իրա դիրքն ա պետք:
    Էն կանաչ գույնով արածներս պարտադիր չեն, բայց ցանկալի են, քանի որ հենց ինքը մի անգամ T=1 գործողությունը արեց, նշանակում ա հասկացավ, որ թիվը պարզ չի, էլ ի՞նչ իմաստ ունի ստուգել մնացածի համար, դրա համար ըտեղից էլ break արա:
    հիմա դու L-ի մեջ ունես առաջին պարզ թվի դիրքը, իսկ K-ի մեջ վերջին: Փորձի շարունակես, հիմա երկու ցիկլ էլի պիտի անես, որոնց մեջ հաշվես գումարը:

    Կարամ նաև մի ավելի օպտիմալ տարբերակ առաջարկեմ.
    ներմուծելուց հետո մի s փոփոխական վերցրու (s=x[1] ): Նորից 2,n-1 ցիկլ արա, որի մեջ նորից ստուգի պարզ թիվ լինելը: Եթե թիվը պարզ չի, ապա թող s=s+x[i] անի, հակառակ դեպքում (եթե պարզ ա) դուրս գա ցիկլից:
    Ցիկլից դուրս գալուց հետո դու կունենաս s-ի մեջ մինչև առաջին պարզ թիվը եղած տարրերի գումարը:
    Հետո s=s+x[n] արա: Ու նորից ցիկլ բացի (n-1, 2) ու նույն բանը արա, ինչ նախորդ ցիկլում:
    Ի դեպ՝ էն s=s+x[n] կարող ես չանել, բայց սկզբում s=x[1]-ի փոխարեն պիտի գրես s=x[1]+x[n] , ուղղակի սկզբում ըտենց գրեցի, որ պարզ լինի, սաղ չխառնվի իրար:
    Արմեն ջան, դու էլ բլոկ-սխեմայում մի փոքր բացթողում ես արել
    Բացի դրանից պարզ թվի որոշման մասն ունի երկրորդ (ավելի ճիշտ համարվող) տարբերակ` առանց ցիկլի բլոկի, պայմանի միջոցով, որ ծրագրում դառնա Repeat կամ While
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  4. #139
    Պատվավոր անդամ armen9494-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Տարիք
    31
    Գրառումներ
    1,242
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rudik_100-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Program a170;
    var x:array[1..10] of integer;
    i,n,j,l,k,s,t:integer;
    begin read(n);

    for i:=1 to n do read (x[i]);
    s:=0;
    for i:=2 to n do t:=0;
    for j:=2 to x[i]-1 do if x[i] mod j = 0 then begin t:=1; if t=0 then l:=j;
    for i:=n to 2 do t:=0;
    for j:=2 to x[i]-1 i do if x[i] mod j = 0 then t::=1 else if t:=0 then k:=j;
    write(s:=(k+1)+(l-1));
    end;
    end.
    Խորհուրդ կտամ մինչև ստեղ դնելը մի անգամ դիր Պասկալի մեջ ու տես, թե ոնց ա աշխատում: Ընդեղ մի երկու հատ կետերի ու ստորակետերի սխալներ կան, բայց կարծում եմ էդ էդքան կարևոր չի, որ գրես ընդեղ, ինքդ էլ կհասկանաս:
    Ամենակարևոր բաներից մեկն ասեմ, ընդեղ բլոկ սխեմայի մեջ ուշադրություն չէի դարձրել, հիմա նկատեցի, խոսքը n-ի ներմուծման մասին ա: Քանի որ դու հայտարարում ես, որ վեկտորդ պիտի 10 տարր ունենա, ուրեմն պիտի նաև ապահովես, որ n-դ լինի ընկած [1,10] միջակայքում: Եվ քանի որ քո ծրագրում գոնե 4 թիվ պիտի լինի, էդ միջակայքը կդառնա [4,10]: Ծրագրում էդ կլինի սենց՝
    repeat read(n) until (n>=4) and (n<=10);
    եթե ուզում ես, կարող եմ բլոկ սխեման էլ էդ մասը գծել:

    Հա, մեկ էլ write(s:=(k+1)+(l-1)); սա Պասկալում անիմաստություն ա, դու չես կարող արտածման ֆունկցիայի մեջ վերագրում անես: Դու կարո՞ղ ա c++ գիտես, որովհետև ընդեղ ա էս կարգի բաներ թույլատրվում:

    Հլը կարող ենք չվռազել, ոնց որ Վարզորը ավելի լավ առաջարկ ունի:

  5. #140
    Պատվավոր անդամ armen9494-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Տարիք
    31
    Գրառումներ
    1,242
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արմեն ջան, դու էլ բլոկ-սխեմայում մի փոքր բացթողում ես արել
    Բացի դրանից պարզ թվի որոշման մասն ունի երկրորդ (ավելի ճիշտ համարվող) տարբերակ` առանց ցիկլի բլոկի, պայմանի միջոցով, որ ծրագրում դառնա Repeat կամ While
    Հնարավոր ա, դրա համար էլ գրեցի իմ կարծիքով ճիշտ եմ արել
    Պարզ թվի պահով եթե չեմ սխալվում մի ձև կար, որ բաժանելով գալիս էինք մինչև էդ թվի կեսը, եթե մինչ այդ չեղավ, ուրեմն էլ չէր լինի: Եթե ճիշտ եմ հիշում, սենց ինչ-որ տարբերակ կար, բայց ես սրա բացատրությունը չգիտեմ, դրա համար չեմ գրել, հնարավոր ա նաև որ սխալվում եմ:

  6. #141
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հնարավոր ա, դրա համար էլ գրեցի իմ կարծիքով ճիշտ եմ արել
    Պարզ թվի պահով եթե չեմ սխալվում մի ձև կար, որ բաժանելով գալիս էինք մինչև էդ թվի կեսը, եթե մինչ այդ չեղավ, ուրեմն էլ չէր լինի: Եթե ճիշտ եմ հիշում, սենց ինչ-որ տարբերակ կար, բայց ես սրա բացատրությունը չգիտեմ, դրա համար չեմ գրել, հնարավոր ա նաև որ սխալվում եմ:
    Այո, "մինչև կեսը" տարբերակը կա` դա ճիշտ է ու մաթեմատիկորեն հիմնավորված: Բացի այդ դասական տարբերակով դա չեն անում for ցիկլի միջոցով, այլ կիրառում են Whileև Repeat օպերատորները:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  7. #142
    Պատվավոր անդամ armen9494-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Տարիք
    31
    Գրառումներ
    1,242
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այո, "մինչև կեսը" տարբերակը կա` դա ճիշտ է ու մաթեմատիկորեն հիմնավորված: Բացի այդ դասական տարբերակով դա չեն անում for ցիկլի միջոցով, այլ կիրառում են Whileև Repeat օպերատորները:
    իսկ for-ի ի՞նչն ա "վատ"

  8. #143
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    իսկ for-ի ի՞նչն ա "վատ"
    Վատի մասին չի խոսքը, խոսքը դասական ալգորիթմի մասին է: Զուտ բառերով էլ որ նկարագրում ես ալգորիթմը ու հետո թարգմանում բլոկ-սխեմայի` ցիկլի բլոկ չես ունենում:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  9. #144
    Պատվավոր անդամ armen9494-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Տարիք
    31
    Գրառումներ
    1,242
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վատի մասին չի խոսքը, խոսքը դասական ալգորիթմի մասին է: Զուտ բառերով էլ որ նկարագրում ես ալգորիթմը ու հետո թարգմանում բլոկ-սխեմայի` ցիկլի բլոկ չես ունենում:
    Հասկացա ասածդ ինչ ա, ճիշտ ա, էդ դեպքու մի "առավելություն" էլ ունես՝ break չես օգտագործում: Ինձ չի թվում, որ դա մի եսիմինչ առավելություն ա, բայց երևի թե առանց դրա ավելի գրագետ ա: Չնայած էն դեպքում էլ կարաս break չօգտագործես, բայց դե ինչ որայա

  10. #145
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հասկացա ասածդ ինչ ա, ճիշտ ա, էդ դեպքու մի "առավելություն" էլ ունես՝ break չես օգտագործում: Ինձ չի թվում, որ դա մի եսիմինչ առավելություն ա, բայց երևի թե առանց դրա ավելի գրագետ ա: Չնայած էն դեպքում էլ կարաս break չօգտագործես, բայց դե ինչ որայա
    Բացի այդ պրոցեսորի տակտերի օգտագործման տեսանկյունից ավելի օպտիմալ է համարվում: Վախտին կոմպերը այսքան արագագործ չէին
    Ըստ էության For I:=M to N Do Begn .... End; կոնստրուկցիան իրենից ներկայացնում է հետևյալ կոնստրուկտիվ հաջորդականությունը.

    I:=M
    Repeat
    Begin
    ....
    I:=I+1
    End;
    Until I<=N;

    Սա էլ իր հերթին կառուցված է մոտավորապես այսպե
    I:=M
    Label: 10 If I < =N Then
    Begin
    ....
    I:=I+1
    GoTo 10;
    End;

    Այս վերջին տարբերակն էլ հենց համարվում է ալգորիթմի դասական նկարագրությունը: Սակայն ծրագրավորման մեջ ձևավորված է մի ավանդույթ` անպայման անցման հրամաններից անհրաժեշտ է հնարավորինս խուսափել:
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  11. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    MrKaren (28.12.2011)

  12. #146
    Պատվավոր անդամ armen9494-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Տարիք
    31
    Գրառումներ
    1,242
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բացի այդ պրոցեսորի տակտերի օգտագործման տեսանկյունից ավելի օպտիմալ է համարվում: Վախտին կոմպերը այսքան արագագործ չէին
    Ըստ էության For I:=M to N Do Begn .... End; կոնստրուկցիան իրենից ներկայացնում է հետևյալ կոնստրուկտիվ հաջորդականությունը.

    I:=M
    Repeat
    Begin
    ....
    I:=I+1
    End;
    Until I<=N;

    Սա էլ իր հերթին կառուցված է մոտավորապես այսպես
    I:=M
    Label: 10 If I < =N Then
    Begin
    ....
    I:=I+1
    GoTo 10;
    End;

    Այս վերջին տարբերակն էլ հենց համարվում է ալգորիթմի դասական նկարագրությունը: Սակայն ծրագրավորման մեջ ձևավորված է մի ավանդույթ` անպայման անցման հրամաններից անհրաժեշտ է հնարավորինս խուսափել:
    Ճիշտն ասած՝ չգիտեի որ For-ը ավելի դանդաղ է աշխատում, քան նախապայմանով կամ հետպայմանով ցիկլը: Ճիշտն ասած էս վերջերս մի քիչ "քթի մազ" եմ դառել էդ արագության հարցով, միշտ ամեն մի խնդիր գրելիս առաջնային պայմաններից ա արագագործությունը (ծավալը երկրորդային ա): Վատը էն ա, որ շատ գործողությունների արագություններ (որը որից է արագ) չկան ոչ մի տեղ նշված (համենայն դեպս ես չեմ հանդիպել):
    Այ էդ անցման հրամաններից խուսափելու ավանդույթը ըտենց էլ չսիրեցի, շատ տեղեր կա, որ կարաս շատ հեշտ goto-ով անես, բայց դա "թույլատրված չէ":
    Ասում են, մթոմ դժվար գտնելու հետ է կապված, բայց դե ես չեմ կարծում, որ խնդիրը դրանում լինի:

  13. #147
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճիշտն ասած՝ չգիտեի որ For-ը ավելի դանդաղ է աշխատում, քան նախապայմանով կամ հետպայմանով ցիկլը: Ճիշտն ասած էս վերջերս մի քիչ "քթի մազ" եմ դառել էդ արագության հարցով, միշտ ամեն մի խնդիր գրելիս առաջնային պայմաններից ա արագագործությունը (ծավալը երկրորդային ա): Վատը էն ա, որ շատ գործողությունների արագություններ (որը որից է արագ) չկան ոչ մի տեղ նշված (համենայն դեպս ես չեմ հանդիպել):
    Այ էդ անցման հրամաններից խուսափելու ավանդույթը ըտենց էլ չսիրեցի, շատ տեղեր կա, որ կարաս շատ հեշտ goto-ով անես, բայց դա "թույլատրված չէ":
    Ասում են, մթոմ դժվար գտնելու հետ է կապված, բայց դե ես չեմ կարծում, որ խնդիրը դրանում լինի:
    Հա, FOR-ը ավելի դանդաղ է աշխատում` չափումներ ենք արել
    Արագ-դանդաղ կատարվելը կարելի է որոշել` ASSEMBLER-ի կոդը բացում ես ու որքան ավելի շատ տողեր կան մեջը, այդքան ավելի շատ գործողություններ են ատարվում` ավելի շատ պրոցեսորի տակտեր է օգտագործվում:
    Իրոք` ոչ մի տեղ գրված չի, քանի որ դա կախված է կոնկրետ կոմպիլյատորից ու մենակ դրա հեղինակը կիմանա:
    Շատ տեղեր կա, որ առանց GoTO ուղղակի անհնար է:
    Խնդիրը կայանում էր հետևյալում.
    յուրաքանչյուր ծրագրի համար համակարգչի հիշողությունում բացվում է ստեկ, որի մեջ էլ գրանցվում են փոփոխականները, կատարվող գործողությունները և այլն: GoTo-ի պարագայում լինում էին դեպքեր, որ ուղղակի կատարվող կոդի հատվածը դուրս էր մնում ստեկից ու կախվում էր: Հիմա այլևս տենց բա չկա: Սա տեխնիկական մասն է, բայց կա նաև մաթեմատիկական մասը: Եթե օգտագործել ես անպայման անցման հրամանը, ապա դա նշանակում է, որ օգտագործածդ ալգորիթմը մեծ հավանականությամբ վերանայման կարիք ունի` ինչ որ պայմանով կարելի էր բավարարվել:

    Դե դժվար գտնելն էլ զուտ սուբեկտիվ գործոններից է` եթե label-ից GoTo հատվածը երկար է, եթե ծրագրի կոդում կան բազմաթիվ ցիկլեր: Պատկերացնում ես քանի հատ Label պիտի գրվի? ու եթե ասենք նախոր label-ը մի 1500 տող վերևում է, ապա դրա համարը հանկարծ չկրկնելու համար ստիպված ես լինում բարձրանալ վերև ու նայել
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

  14. #148
    Լիարժեք անդամ MrKaren-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.03.2011
    Գրառումներ
    143
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում MrKaren-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    HTML կոդ:
       Իրականացնել   տրված  ռեկուրենտ  առնչությունները ,  կառուցել  ստացված  մեծությունների գրաֆիկները :
    
    ԱԼԳՈՐԻԹՄ-1
    
         1. α2=d1/c1 , α3=(d2-β2*b2)/Δ2 , αi+1=(di+βi*φi)/Δ i                         i=3, n-2
    
         2. β2=e1/c1 , βi-1=ei/ Δ i                                                                   i=2, n-3
    
         3. γ2=f1/c1 , γ 3=(f2+ γ2*b2)/ Δ 2 , γi+1=(fi-γi-1*ai-γi*φi)/Δi               i=3, n-1 
     
         4. Δ2=c2-α2*b2 ,  Δi=ci-βi-1*ai+αi*φi                                                 i=3 ,n-1
     
         5. φi=αi-1*ai-bi                                                                                 i=3, n-1
    
         6. yn-1=γn
    
         7. yn-2=αn-1*yn-1+γn-1
    
         8. yi=αi+1*yi+1-βi+1*yi+2+γi+1                                                     i=n-3, 1 
    
    
    
    
    3    
       
           c1=29+12h/r12 ,   ci=30      i =2,n-2,   cn-1=29+h/rn-1                           Q=0.24
    
           ai=1-h/ri  i=3,n-1,   bi=8(2-h/ri)      i=2,n-1                                            a=0.513
    
           di=8(2+h/ri) i=1,n-2,   ei=1+h/ri   i=1,n-3                                              c=0.00025
    
            fi=48Qh2/πa2c2,  i=1,n-1 ,  ri=a+ih ,   i=1,n-1 ,    h=c/n 
     
    Սենց բան հանդիպել է՞
    Վերևում պահանջը սխալ է....

  15. #149
    Պատվավոր անդամ armen9494-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2010
    Տարիք
    31
    Գրառումներ
    1,242
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հա, FOR-ը ավելի դանդաղ է աշխատում` չափումներ ենք արել
    Արագ-դանդաղ կատարվելը կարելի է որոշել` ASSEMBLER-ի կոդը բացում ես ու որքան ավելի շատ տողեր կան մեջը, այդքան ավելի շատ գործողություններ են ատարվում` ավելի շատ պրոցեսորի տակտեր է օգտագործվում:
    Իրոք` ոչ մի տեղ գրված չի, քանի որ դա կախված է կոնկրետ կոմպիլյատորից ու մենակ դրա հեղինակը կիմանա:
    Շատ տեղեր կա, որ առանց GoTO ուղղակի անհնար է:
    իսկ մեզ ասում էին, որ յուրաքանչյուր GoTo կարելի է փոխարինել while-երով և /կամ/ repeat-երով:

    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դե դժվար գտնելն էլ զուտ սուբեկտիվ գործոններից է` եթե label-ից GoTo հատվածը երկար է, եթե ծրագրի կոդում կան բազմաթիվ ցիկլեր: Պատկերացնում ես քանի հատ Label պիտի գրվի? ու եթե ասենք նախոր label-ը մի 1500 տող վերևում է, ապա դրա համարը հանկարծ չկրկնելու համար ստիպված ես լինում բարձրանալ վերև ու նայել
    դե էդ էդքան էլ լուրջ խնդիր չեմ համարում, օգտագործելիս յուրաքանչյուր goto-ի կողքը կոմմենտի ձևով կարող ես գրել, թե որ տողում է label-ը:

  16. #150
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    իսկ մեզ ասում էին, որ յուրաքանչյուր GoTo կարելի է փոխարինել while-երով և /կամ/ repeat-երով:
    Այո, իհարկէ ցանկացած goto կարելի է փոխարինել ցիկլով ուղղակի դրանք կլինեն անիմաստ ցիկլիկ հրամաններ: Նույն հաջողությամբ կարելի է ամբողջ թվերով a:=b*c ի փոխարեն գրել a:=0; FOR i:=1 to b do a:=a+c; Էլի կաշխատի, սակայն քլունգ տարբերակ է:
    Կոնկրետ օրինակ բերեմ?
    Մեջբերում armen9494-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    դե էդ էդքան էլ լուրջ խնդիր չեմ համարում, օգտագործելիս յուրաքանչյուր goto-ի կողքը կոմմենտի ձևով կարող ես գրել, թե որ տողում է label-ը:
    Դե արդեն իսկ գրել էի, որ դա սուբյեկտիվ պատճառ է: Մարդ կա տասնյակ հազարավոր ծրագրային կոդ է հիշում ()
    Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...

Էջ 10 25-ից ԱռաջինԱռաջին ... 6789101112131420 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Համակարգչային խնդիրներ
    Հեղինակ՝ Վազգեն1997, բաժին` Համակարգիչ
    Գրառումներ: 148
    Վերջինը: 01.03.2018, 01:55
  2. «Այո», «ոչ», «կարևոր չէ» խնդիրներ
    Հեղինակ՝ Apsara, բաժին` Ժամանց
    Գրառումներ: 1872
    Վերջինը: 30.05.2015, 04:31
  3. խնդիրներ Yandex.ru -ում
    Հեղինակ՝ AMzone, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 01.10.2010, 23:18
  4. pascal-abc.3dn.ru - Pascal ABC ծրագրավորման լեզվին նվիրված կայք
    Հեղինակ՝ GHayk, բաժին` Վեբ կայքերի քննարկում
    Գրառումներ: 3
    Վերջինը: 21.04.2010, 10:56
  5. Խնդիրներ ծրագրավորումից(Pascal կամ QBasic)
    Հեղինակ՝ Սլավիկ, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 20.02.2010, 21:31

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •