User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 135 հատից

Թեմա: Քրիստոնեություն vs հեթանոսություն

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Toreador from AF Nareco-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.06.2006
    Հասցե
    Երևան-Բարսելոնա
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    353
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ի՞նչ է աղանդը. սկզբունքները և հետևանքները

    Մեջբերում Արիացի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ ասեմ, որ ես չեմ պնդել, որ ՀԱԵ-ն հենց հեթանոսության աղանդ է, այլ միայն այն, որ որոշ առումով դա կարելի է տենց համարել: Եվ իմ բառերի ապացույցը հենց դու բերեցիր: Բացատրեմ: Աղանդը հենց այն է, երբ կոնկրետ կրոնի շրջանակներում մի բան մեկնաբանվում է մի ձև ու մի այլ կրոն, որը հենց աղանդն է, էդ նույն բանը վերցնում ու մեկնաբանում է այլ ձև: Քո բերած Վարդավառի օրինակը հենց դա է ցույց տալիս: Այսինքն, հեթանոսության մեջ Վարդավառի սովորույթը մեկնաբանվում էր մի ձև, իսկ ՀԱԵ-ն սովորույթը թողել է նույնը, բայց մեկնաբանել է այլ ձև:
    Արի փաստերը չաղավաղենք: Հայերը մինչև քրիստոնեություն ընդունելը եղել են հեթանոսներ, բայց դա չի նշանակում, որ ունեցած տոները եղել են հեթանոսության ԳԱՂԱՓԱՐԱԿԱՆ տոներ, ոնց ասեմ, օրինակ Սուրբ Սարգսի տոնը դա ազգային տոն չէ, այնպես էլ Վարդավառը հեթանոսական տոն չէ, դա ԱԶԳԱՅԻՆ տոն է: Ասածս այն է, որ հայերը մինչ քրիստոնեությունը ունեին ազգային տոներ հեթանոսական հիմնավորմամբ կամ մեկնաբանմամբ, քրիստոնեությունն ընդունելուց հետո, այդ ԱԶԳԱՅԻՆ տոները ոչ թե մոռացության մատնվեցին, այլ մեկնաբանվեցին քրիստոնեական արժեհամակարգով: Մենք մեր ազգությունը չենք փոխել Արիացի եղբայր, մենք հայ ենք, իսկ ազգայինը երբեք չի մոռացվում: Այնպես որ ազգայինը մի' կապիր հեթանոսության հետ:
    ArmFootball.com / First Armenian Front

  2. #2
    Պատվավոր անդամ Արիացի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    31.03.2008
    Հասցե
    Մեծ Հայք, Սյունիք Նահանգ, Բաղք գավառ, Արծվանիկ գյուղ
    Գրառումներ
    1,587
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ի՞նչ է աղանդը. սկզբունքները և հետևանքները

    Մեջբերում Nareco-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արի փաստերը չաղավաղենք: Հայերը մինչև քրիստոնեություն ընդունելը եղել են հեթանոսներ, բայց դա չի նշանակում, որ ունեցած տոները եղել են հեթանոսության ԳԱՂԱՓԱՐԱԿԱՆ տոներ, ոնց ասեմ, օրինակ Սուրբ Սարգսի տոնը դա ազգային տոն չէ, այնպես էլ Վարդավառը հեթանոսական տոն չէ, դա ԱԶԳԱՅԻՆ տոն է: Ասածս այն է, որ հայերը մինչ քրիստոնեությունը ունեին ազգային տոներ հեթանոսական հիմնավորմամբ կամ մեկնաբանմամբ, քրիստոնեությունն ընդունելուց հետո, այդ ԱԶԳԱՅԻՆ տոները ոչ թե մոռացության մատնվեցին, այլ մեկնաբանվեցին քրիստոնեական արժեհամակարգով: Մենք մեր ազգությունը չենք փոխել Արիացի եղբայր, մենք հայ ենք, իսկ ազգայինը երբեք չի մոռացվում: Այնպես որ ազգայինը մի' կապիր հեթանոսության հետ:
    Ախր տենց չի կարա լինի, որ ասենք էս տոնը ազգային ա, իսկ մյուսը կրոնական: Մանավանդ հին դարերում, երբ կրոնը ավելի մեծ դեր ուներ մարդու կյանքում ու փաստացի ամեն կրոնական տոն էլ մեկնաբանվում էր, որպես ազգային: Սրա ապացույցն էլ հենց այն է, որ գոյություն չունի միջազգային հեթանոսական կրոն, այսինքն չկա հեթանոսական կրոն, որը դավանեն մի քանի ազգեր: Կան ազգեր, որոնցից յուրաքանչյուրը ունի իր հեթանոսական կրոնը: Էս առումով հեթանոսության ժամանակ, բոլոր տոները, այդ թվում նաև Վարդավառը, հավասարապես և ազգային են, և կրոնական:

    Բայց կարող ենք նույնիսկ մի կողմ թողնենք այս փաստը: Հարցը հետևյալն ա. ունենք որևէ երևույթ, կարևոր չի ազգային, քաղաքական, թե կրոնական: Մի կրոնը` հեթանոսությունը այս երևույթին տալիս ա կրոնական ինչ-որ բացատրություն: Կրոնը փոխվում ա, բայց երևույթը մնում ա ու էս նոր կրոնը էդ նույն երևույթին տալիս ա բացատրություն իր գաղափարախոսության տեսակետից: Ինչպես օրինակ կա մի հատ գիրք, անունը աստվածաշունչ: Էդ գիրքը առաքելական քրիստոնյան կարդում ա ու մեկնաբանում մի ձև, իսկ եհովականը կարդում ա ու մեկնաբանում այլ ձև:

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Լուսաբեր (24.02.2009)

  4. #3
    Toreador from AF Nareco-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.06.2006
    Հասցե
    Երևան-Բարսելոնա
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    353
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ի՞նչ է աղանդը. սկզբունքները և հետևանքները

    Մեջբերում Արիացի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ախր տենց չի կարա լինի, որ ասենք էս տոնը ազգային ա, իսկ մյուսը կրոնական: Մանավանդ հին դարերում, երբ կրոնը ավելի մեծ դեր ուներ մարդու կյանքում ու փաստացի ամեն կրոնական տոն էլ մեկնաբանվում էր, որպես ազգային: Սրա ապացույցն էլ հենց այն է, որ գոյություն չունի միջազգային հեթանոսական կրոն, այսինքն չկա հեթանոսական կրոն, որը դավանեն մի քանի ազգեր: Կան ազգեր, որոնցից յուրաքանչյուրը ունի իր հեթանոսական կրոնը: Էս առումով հեթանոսության ժամանակ, բոլոր տոները, այդ թվում նաև Վարդավառը, հավասարապես և ազգային են, և կրոնական:

    Բայց կարող ենք նույնիսկ մի կողմ թողնենք այս փաստը: Հարցը հետևյալն ա. ունենք որևէ երևույթ, կարևոր չի ազգային, քաղաքական, թե կրոնական: Մի կրոնը` հեթանոսությունը այս երևույթին տալիս ա կրոնական ինչ-որ բացատրություն: Կրոնը փոխվում ա, բայց երևույթը մնում ա ու էս նոր կրոնը էդ նույն երևույթին տալիս ա բացատրություն իր գաղափարախոսության տեսակետից: Ինչպես օրինակ կա մի հատ գիրք, անունը աստվածաշունչ: Էդ գիրքը առաքելական քրիստոնյան կարդում ա ու մեկնաբանում մի ձև, իսկ եհովականը կարդում ա ու մեկնաբանում այլ ձև:
    Ո՞նչ չի կարող լինել: Կարող է լինել նաև պետական տոն: Սբ. Սարգսի տոնը կրոնական տոն է, վարդավառը, լախտիներով իրար դաղելը, կոխ բռնելը` ազգային, Գառնո տաճարում Վահագնին զոհ մատուցելը` հեթանոսական, Սահմանադրության օրը` պետական: Բարդ բան չկա:
    Նույնն բանն է, որ ասեմ հայոց այբուբենը ստեղծել է ՔՐԻՍՏՈՆՅԱ Մեսրոպ Մաշտոցը, մի' գրիր քրիստոնեական հայերենով: Բայց չէ որ հայոց լեզուն եղել է մինչև գրերի գյուտը, հեթանոսական շրջանում էլ ենք հայերեն խոսել: Դա մեր արյան մեջ է, դա կրոնի հետ կախված չէ, այնպես էլ ազգային տոները: Ուրիշ բան որ տարբեր ժամանակաշրջանում դա յուրովի է մեկնաբանվել: Ասածիս օրինակը` կա հեթանոսական շրջանի տաղեր նվիրված Վարդավառին, այնպես էլ կա քրիստոնեական ժամանակաշրջանում Նարեկացու տաղը` «Գոհար վարդն վառ առեալ...» Այսինքն ազգայինը երբեք չի մոռացվում:

    Իսկ Եհովականների, կամ այլ «ականների» Աստվածաշնչի խեղաթյուրումներին չեմ ուզում անդրադառնալ, տեղին համեմատություն չէ: Պլագիատներ ու աղավաղողներ ամեն դարաշրջան ունեցել է:
    ArmFootball.com / First Armenian Front

  5. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    may (24.02.2009), Monk (24.02.2009)

  6. #4
    Պատվավոր անդամ Արիացի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    31.03.2008
    Հասցե
    Մեծ Հայք, Սյունիք Նահանգ, Բաղք գավառ, Արծվանիկ գյուղ
    Գրառումներ
    1,587
    Բլոգի գրառումներ
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ի՞նչ է աղանդը. սկզբունքները և հետևանքները

    Մեջբերում Nareco-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ո՞նչ չի կարող լինել: Կարող է լինել նաև պետական տոն: Սբ. Սարգսի տոնը կրոնական տոն է, վարդավառը, լախտիներով իրար դաղելը, կոխ բռնելը` ազգային, Գառնո տաճարում Վահագնին զոհ մատուցելը` հեթանոսական, Սահմանադրության օրը` պետական: Բարդ բան չկա:
    Նույնն բանն է, որ ասեմ հայոց այբուբենը ստեղծել է ՔՐԻՍՏՈՆՅԱ Մեսրոպ Մաշտոցը, մի' գրիր քրիստոնեական հայերենով: Բայց չէ որ հայոց լեզուն եղել է մինչև գրերի գյուտը, հեթանոսական շրջանում էլ ենք հայերեն խոսել: Դա մեր արյան մեջ է, դա կրոնի հետ կախված չէ, այնպես էլ ազգային տոները: Ուրիշ բան որ տարբեր ժամանակաշրջանում դա յուրովի է մեկնաբանվել: Ասածիս օրինակը` կա հեթանոսական շրջանի տաղեր նվիրված Վարդավառին, այնպես էլ կա քրիստոնեական ժամանակաշրջանում Նարեկացու տաղը` «Գոհար վարդն վառ առեալ...» Այսինքն ազգայինը երբեք չի մոռացվում:

    Իսկ Եհովականների, կամ այլ «ականների» Աստվածաշնչի խեղաթյուրումներին չեմ ուզում անդրադառնալ, տեղին համեմատություն չէ: Պլագիատներ ու աղավաղողներ ամեն դարաշրջան ունեցել է:
    Նարեկ ջան հույս ունեի իմ ասածը կհասկանաս: Ինչևէ:
    Իմ ասածը հետևյալն ա, երբ մի կրոն դավանում է ընդամենը մի ազգ, ապա էդ կրոնական և ազգային տոները նույնացվում են: Օրինակի համար վերցնենք հրեաներին: Իրենց մոտ մի կրոն ա ու մի ազգ: Եվ դժվար ա հրեական որևէ տոն բաժանել ազգայինի ու կրոնական, նույնիսկ նման բաժանումը անհեթեթ ա: Ասածս էն ա, որ էդ տոները ինչքան ազգային են, էնքան էլ կրոնական են: Նույն ձև, եթե կար Հայ ազգ և կար Հայ Հեթանոսական կրոն, ապա էդ հեթանոսության բոլոր տոները միևնույն չափով նաև ազգային են: Այսինքն և Վարդավառը, և Սուրբ Սարգիսը, և Գառնու տաճարի զոհաբերությունները, ժամանակին եղել են ինչքան կրոնական, նույնքան էլ ազգային, քանի որ տարբերակումն անգամ էն ժամանակի չափանիշներով անհեթեթ է:

    Ամեն դեպքում մի բան ասեմ: Երբ կարդում ես ինչ-որ գրառում, մի շտապիր այն անվանել անհեթեթություն, որովհետև կարող ա պարզվի, որ դա այնքան անհեթեթ չի, որ դու ստիպված կլինես մի 4 գրառում ավել կատարել այդ գրառման հետ կապված:

  7. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ariadna (25.02.2009), Mogus (25.02.2009), Լուսաբեր (25.02.2009)

  8. #5
    Toreador from AF Nareco-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.06.2006
    Հասցե
    Երևան-Բարսելոնա
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    353
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ի՞նչ է աղանդը. սկզբունքները և հետևանքները

    Մեջբերում Արիացի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նարեկ ջան հույս ունեի իմ ասածը կհասկանաս: Ինչևէ:
    Իմ ասածը հետևյալն ա, երբ մի կրոն դավանում է ընդամենը մի ազգ, ապա էդ կրոնական և ազգային տոները նույնացվում են: Օրինակի համար վերցնենք հրեաներին: Իրենց մոտ մի կրոն ա ու մի ազգ: Եվ դժվար ա հրեական որևէ տոն բաժանել ազգայինի ու կրոնական, նույնիսկ նման բաժանումը անհեթեթ ա: Ասածս էն ա, որ էդ տոները ինչքան ազգային են, էնքան էլ կրոնական են: Նույն ձև, եթե կար Հայ ազգ և կար Հայ Հեթանոսական կրոն, ապա էդ հեթանոսության բոլոր տոները միևնույն չափով նաև ազգային են: Այսինքն և Վարդավառը, և Սուրբ Սարգիսը, և Գառնու տաճարի զոհաբերությունները, ժամանակին եղել են ինչքան կրոնական, նույնքան էլ ազգային, քանի որ տարբերակումն անգամ էն ժամանակի չափանիշներով անհեթեթ է:

    Ամեն դեպքում մի բան ասեմ: Երբ կարդում ես ինչ-որ գրառում, մի շտապիր այն անվանել անհեթեթություն, որովհետև կարող ա պարզվի, որ դա այնքան անհեթեթ չի, որ դու ստիպված կլինես մի 4 գրառում ավել կատարել այդ գրառման հետ կապված:
    Ինչո՞վ է նման բաժանումը անհեթեթ: Ասենք «Լախտի խաղացողների» կամ կոխ բռնողների տոնի կրոնական շարժառիթը, ո՞րն էր: Մենակ չասես Վահագնին էին պաշտում:
    Իրերին կոչում եմ իրենց անուններով ու նման խորհուրդների կարիք չունեմ, եթե որևէ մեկը ինչ որ կապ է տեսնում քրիստոնեության ու հեթանոսության միջև դա իր իրավունքն է, բայց իմ իրավունքն է դա բնութագրել մեղմ ասած անհեթեթություն:
    ArmFootball.com / First Armenian Front

  9. #6
    Սկսնակ անդամ Mogus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.10.2008
    Հասցե
    Մոգաց Աշխարհ
    Գրառումներ
    55
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Քրիստոնեություն vs հեթանոսություն

    Հարգելիներս ավելի ճիշտ կլիներ բանավեճի սկզբում միհատ տենայինք թե Հեթանոս բառը ինչա նշաակում!!!!

    Իմանալով հանդերձ որ բոլորտ ել գիտեք. ինձ իրավունք եմ վերապահում ևս մեկ անգամ հիշեցնել որ՛ Հեթանոս հունարեն ( ԷՏՆՈՍ ) հենց նշանակում ա ԱԶԳ,
    Հետեվաբար բացառձակ անիմաստ գոռծա, ազգայինը տարաջատել հեթանոսականից
    ասելե թե Սուրբ Սարգիսը ազգային է՝ այլ Ոչ Հեթանոսական
    Հետևաբար Սխալա ասել "Հեթանոսական Տոն ու Ազգային Տոն որպես տարբեր բաներ".
    Հեթանոսություն ասածը դա ազգի ամենինչնա!!!! Հավատալիքներ! Մշակույթ! etc.
    Ենպես որ Ազգային Տոնը, դա հենց Հեթանոսական Տոննա!!!
    Վերջին խմբագրող՝ Mogus: 25.02.2009, 16:41:

  10. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ariadna (25.02.2009), Արիացի (25.02.2009), Լուսաբեր (25.02.2009)

  11. #7
    Toreador from AF Nareco-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.06.2006
    Հասցե
    Երևան-Բարսելոնա
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    353
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Քրիստոնեություն vs հեթանոսություն

    Մեջբերում Mogus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելիներս ավելի ճիշտ կլիներ բանավեճի սկզբում միհատ տենայինք թե Հեթանոս բառը ինչա նշաակում!!!!

    Իմանալով հանդերձ որ բոլորտ ել գիտեք. ինձ իրավունք եմ վերապահում ևս մեկ անգամ հիշեցնել որ՛ Հեթանոս հունարեն ( ԷՏՆՈՍ ) հենց նշանակում ա ԱԶԳ,
    Հետեվաբար բացառձակ անիմաստ գոռծա, ազգայինը տարաջատել հեթանոսականից
    ասելե թե Սուրբ Սարգիսը ազգային է՝ այլ Ոչ Հեթանոսական
    Հետևաբար Սխալա ասել "Հեթանոսական Տոն ու Ազգային Տոն որպես տարբեր բաներ".
    Հեթանոսություն ասածը դա ազգի ամենինչնա!!!! Հավատալիքներ! Մշակույթ! etc.
    Ենպես որ Ազգային Տոնը, դա հենց Հեթանոսական Տոննա!!!
    Եղբայր, եթե խորանանք լեզվի ստուգաբանության մեջ, ապա կտեսնենք, որ հեթանոս բառը հայերը վերցրել են, ոչ թե հույներից այլ ասորերեն hetnos բառից, որը ունի նույն իմաստը: Իմ արիացի և մոգական եղբայրներ, ես մեկնաբանել եմ երևույթը ոչ թե բառի ստուգաբանությունը: Ինչպե՞ս կարող եք նույնացնել ազգային ու հեթանոս բառերը. մի օրինակ. Հայաստանի ֆուտբոլի ազգային հավաքականը եկե'ք որպես ազգայինի նույնացում գրենք նաև Հայաստանի ֆուտբոլի հեթանոսական հավաքական: Դա ճիշտ չի հնչում: Վահագնին կամ այլ հեթանոսական աստվածներին վերաբերող տոները չեն կարող լինել ԱԶԳԱՅԻՆ տոներ, դրանք հեթանոսական, կռապաշտական տոներ են, որտեղ պաշտում են կուռքերի` ի դեմս Արամազդի, Աստղիկի և այլն: Էնպես որ եկե'ք բառերի հետևից մի ընկեք ու հեթանոսությունը ազգայինի հետ մի' նույնացրեք: Եթե հեթանոսությունը ԻՍԿԱՊԵՍ ազգային բնույթ ունենար ապա մենք երբևէ Քրիստոնեություն չէինք ընդունի, առավել ևս 1700 տարի շարունակ գերիշխողը Քրիստոնեությունը չէր լինի:
    ArmFootball.com / First Armenian Front

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Կտրուկ (26.02.2009)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Քրիստոնեություն. Հայ Առաքելական եկեղեցի
    Հեղինակ՝ Vahagn_IV, բաժին` Կրոն
    Գրառումներ: 229
    Վերջինը: 23.03.2021, 00:14
  2. Քրիստոնեություն
    Հեղինակ՝ Ambrosine, բաժին` Կրոն
    Գրառումներ: 155
    Վերջինը: 05.06.2011, 18:35
  3. Հեթանոսություն
    Հեղինակ՝ NACIST, բաժին` Կրոն
    Գրառումներ: 62
    Վերջինը: 03.12.2010, 15:46

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •