Մեջբերում Uluana-ի խոսքերից
Նարե՞կ, էդ լու՞րջ ես ասում, թե՞ ուղղակի էս թեման խառնել ես դատարկացնդաբանականի հետ: Կներես, իհարկե: Հուսով եմ, որ վերջին տարբերակն է:
Ինչպե՞ս կարող է ինքնասպանությունը մահանալու բնական ձև համարվել: Կյանքի վրա բռնանալը՝ անկախ նրանից, թե դա ում կյանքն է՝ քո թե մեկ ուրիշի, արդեն անբնական է։ Իմ կարծիքով, դրանից ավելի արհեստական ձև պատկերացնել հնարավոր չի:
Եվ ո՞վ ասեց, որ մեզ այդպիսի իրավունք է տրված՝ ընտրելու մեր մավան ժամանակն ու ձևը: Ի՞նչ է, մենք ինքնե՞րս ենք մեզ կյանք պարգևել, որ մենք էլ որոշենք այդ կյանքը մեզնից խլե՞լ թե՞ շարունակել ապրելը: Եթե մեզ այդ կյանքը տրվել է, ուրեմն պարտավոր ենք ապրել:
Իսկ ինչ վերաբերում է ուժեղ կամ թույլ լինելուն, ապա ինքնասպան լինելու ցանկություն ունենալու համար մարդ պետք է թույլ լինի, համենայնդեպս այդ պահին: Դե, համարյա բոլորն էլ ինչ-որ պահերի մեռնելու ցանկություն ունենում են, ուղղակի նայած, թե այդ ցանկությունն ինչ չափի ու ինչ տևողության է լինում, դրանից կախված էլ մարդը կամ ինքնասպանության փորձ անում է, կամ ոչ:
Իսկ ինչ վերաբերում է այդ ցանկությունն իրագործելուն, ապա դա էլ է կախված տարբեր հանգամանքներից. օրինակ՝ դեղահաբերի մեծ չափաքանակի օգնությամբ կյանքից հեռանալու համար մեծ կամքի ուժ հաստատ պետք չէ, իսկ, օրինակ, դանակը կուրծքդ խրելու համար, խոստովանում եմ, որ շա՜տ մեծ ուժ է պետք, կամ գոնե գիտակցության մթագնում, որպեսզի արածիդ ողջ հրեշավորությունը գիտակցել չկարողանաս...
Ես եմ ինձ տալիս այդ իրավունքը, որոշելու, թե երբ մահանամ, թե արդյոք այլ մարդիկ տալիս են իրենց այդ իրավունքը, թե ոչ, դա իրենց գործն է:
Ճիշտն ասած ես աթեիստ չեմ կարող ինձ համարել, այսինքն այդքան լավ չեմ էլ հասկանում այդ ինչ է: Ուղղակի քո աստվածը իմ աստվածը չէ: Աստվածը Հուդդան է, Քրիստոսը կամ գեր տիկինը, ինչպես ասում է Սելինջերի հերոսներից մեկը, և ի վերջո նրա համար արժի անել մի բան, ինչը ուրիշների համար կարելի է և չանել: Ես ինչ-որ տեղ պարտավոր եմ նրա առաջ: Հնարավոր է, որ նույնքան պարտավոր եմ նաև իմ առաջ: