User Tag List

Էջ 2 2-ից ԱռաջինԱռաջին 12
Ցույց են տրվում 16 համարից մինչև 22 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 22 հատից

Թեմա: Քրիստոնեական Եկեղեցիների տարբերությունները

  1. #16
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.09.2007
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    287
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Քրիստոնեական Եկեղեցիների տարբերությունները

    Խնդրում եմ գրեք կա՞ն արմատական տարբերություններ։
    Ո՞ր եկեղեցում է քարոզվում Քրիստոսի խաչի մասին։ Ո՞ր եկեղեցում է տեղեկացվում մարդուն որ ինքն առանց Աստծո, ոչ թե առանց եկեղեցու, կյանք չունի, որ ինքը մահվան մեջ է ապրում, ո՞ր կյանքը Հիսուս Քրիստոսի մեջ է։
    Ո"րն է եկեղեցիների տարբերությունը։ Մեկը Աստծուն մի ձև է ներկայացնում, մյուսը ուրիշ կերպ, եթե բոլորն էլ ճիշտ ներակայացնեին ի՞նչ օգուտ դրանից մարդուն։ Եթե հարևանս հաց ունի ուտելու և տաք անկողնի մեջ է քնում, իսկ ես այսօր մերկ ու թշվառական եմ, արդյոք ինձ համար տարբերություն ու՞նի հարևանիս լավ կամ վատ ապրելը։
    Վերջապես նշեք որևիցէ մեկդ մի տարբերություն ասքան շատ եկեղեցիների մեջ։ Ամեն մեկը փորձում է իր ժողովրդին, իշխանությանը հաճեցնել, իսկ կա՞ այնպիսի եկեղեցի որ Աստծուն հաճեցնի ու նրա կամքը փնտրի և կա՞ մեկը որ իր շահը անտեսի ու դիմացինի շահն իր շահից վեր դասի։
    Կա՞ մեկը որ պատրաստ է իր կյանքը դնելու դիմացինին կյանք տալու համար։
    Ամպագոռգոռ հայտարարություններ շատերը կարող են անել, իսկ ո՞վ կդնի իր կյանքը։
    Գրված է «Ով ուզում է գտնել իր կյանքը պետք է կորցնի այն, իսկ ով կդնի իր կյանքը ավետարանի համար կգտնի այն»։
    Խնդրում եմ վրդովմունքս ճիշտ հասկացեք, ես ինչ–որ մեկին կամ ինչ–որ եկեղեցի ինկատի չունեի, պարզապես կյանք եմ ուզում տեսնել ու ոչ թե ավանդություն ու պապական սովորություն։
    Վերջին խմբագրող՝ Hrayr: 23.10.2008, 20:42:
    Հիներն անցան և ահա ամեն բան Նոր է ...

  2. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Sambitbaba (17.02.2012), Կտրուկ (12.03.2009)

  3. #17
    Լիարժեք անդամ Karina-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.12.2006
    Գրառումներ
    95
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Քրիստոնեական Եկեղեցիների տարբերությունները

    Հրայր ջան, ես քեզ հետ լիովին համամիտ եմ: Եվ համոզված եմ, որ որտեղ խոսվում է ազգային եկեղեցու մասին, այնտեղ Քրիստոսը անելու բան չունի:
    ՀԻՍՈՒՍԸ նույնն է երեկ, այսօր և հավիտյան

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Jarre (16.07.2011), Կտրուկ (12.03.2009)

  5. #18
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Գրառումներ
    36
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Քրիստոնեական Եկեղեցիների տարբերությունները

    Մեջբերում Amina-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս մասի հետ այդքան էլ համաձայն չեմ(եթե խոսքը հետագա բաժանումների մասին է) ,որովհետև տարաձայնությունները առաջացել են ոչ թե այն պատճառով, որ մեկը չի համաձայնվել հին ժողովում ընդունված սկզբունքների հետ, այլ հին եկեղեցին ինքն է սկսել սարսափելի սխալներ թույլ տալ որոնք հենց հակասել են աստվածաշնչի սկզբունքներին. փրկության, մեղքի քավության և այլ հարցերի վերաբերյալ -օրինակս հենց կաթոլիկական եկեղեցուն է վերաբերվում , և դրանից է հենց առաջացել Մարթին Լյութերի բողոքական շարժումը;
    Համաձայն եմ, բայց բողոքական շարժումը առաջ է եկել 15 կամ 16-րդ դարերում, իսկ ես խոսում էի հին եկեղեցիների առանձնացման, ուղղափառ-կաթոլիկ բաժանման մասին;

  6. #19
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Hrayr-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Խնդրում եմ գրեք կա՞ն արմատական տարբերություններ։
    Ո՞ր եկեղեցում է քարոզվում Քրիստոսի խաչի մասին։ Ո՞ր եկեղեցում է տեղեկացվում մարդուն որ ինքն առանց Աստծո, ոչ թե առանց եկեղեցու, կյանք չունի, որ ինքը մահվան մեջ է ապրում, ո՞ր կյանքը Հիսուս Քրիստոսի մեջ է։
    Ո"րն է եկեղեցիների տարբերությունը։ Մեկը Աստծուն մի ձև է ներկայացնում, մյուսը ուրիշ կերպ, եթե բոլորն էլ ճիշտ ներակայացնեին ի՞նչ օգուտ դրանից մարդուն։ Եթե հարևանս հաց ունի ուտելու և տաք անկողնի մեջ է քնում, իսկ ես այսօր մերկ ու թշվառական եմ, արդյոք ինձ համար տարբերություն ու՞նի հարևանիս լավ կամ վատ ապրելը։
    Վերջապես նշեք որևիցէ մեկդ մի տարբերություն ասքան շատ եկեղեցիների մեջ։ Ամեն մեկը փորձում է իր ժողովրդին, իշխանությանը հաճեցնել, իսկ կա՞ այնպիսի եկեղեցի որ Աստծուն հաճեցնի ու նրա կամքը փնտրի և կա՞ մեկը որ իր շահը անտեսի ու դիմացինի շահն իր շահից վեր դասի։
    Կա՞ մեկը որ պատրաստ է իր կյանքը դնելու դիմացինին կյանք տալու համար։
    Ամպագոռգոռ հայտարարություններ շատերը կարող են անել, իսկ ո՞վ կդնի իր կյանքը։
    Գրված է «Ով ուզում է գտնել իր կյանքը պետք է կորցնի այն, իսկ ով կդնի իր կյանքը ավետարանի համար կգտնի այն»։
    Խնդրում եմ վրդովմունքս ճիշտ հասկացեք, ես ինչ–որ մեկին կամ ինչ–որ եկեղեցի ինկատի չունեի, պարզապես կյանք եմ ուզում տեսնել ու ոչ թե ավանդություն ու պապական սովորություն։
    Նախ ասեմ, որ անցյալ դարի 70-ական թ.թ տվյալներով գոյություն ունեին [ուշադրություն] 27500 քրիստ. եկեղեցիներ: Պատկերացրեք այսօ՛ր որքան կլինի:
    Պատճա՛ռը..... հպարտությունն է
    Այսօր ամեն մի երրոդը երկու բառ է սովորում ավետարանից վազուն է ''եկեղեցի'' հիմնելու: (Հիսուսի խոսքերից «երբ որ գամ, արդյոք հավատք կգտնեմ)
    Այն հարցին թե կա եկեղեցի որ Աստծուն հաճո լինի , իհարկե կա, դա Քրիստոսի անտեսնելի եկեղեցին է , որը բաղկացած է տարբեր եկեղեցիներից վեցված հոգիներից, որոնք Աստված են պաշտում ՀՈԳՈՎ և ՃՇՄԱՐՏՈՒԹՅԱՄԲ:
    Վեջին շարադրությունդ այպես ես դասավորել , որ կարդացողը կմտածի թե ավետարանը կոչ է անում ինքնասպանությանը: Խնրում եմ մի քիչ ուշադիր լինես:

  7. #20
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ ասեմ, որ անցյալ դարի 70-ական թ.թ տվյալներով գոյություն ունեին [ուշադրություն] 27500 քրիստ. եկեղեցիներ:
    Նախ ներեղություն եմ խնդրում, սխամունքի տեղ եմ տվել, ոչ թե 27500 այլ 22500:

    Hrayr

    Խնդրում եմ գրեք կա՞ն արմատական տարբերություններ։

    Տարբերությունների մասին կարող եք իմանալ այստեղ http://ter-hambardzum.do.am/_ld/0/96...ner_Xevond.pdf

  8. #21
    sound Jarre-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    02.01.2009
    Հասցե
    սեփական ՍՈՒԲՅԵԿՏԻՎ իրականության մեջ
    Գրառումներ
    2,832
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մոդերատորական: Թեմայից դուրս գրառումները ջնջված են:

  9. #22
    Avandapah Hayazn-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.09.2009
    Հասցե
    Los
    Տարիք
    64
    Գրառումներ
    542
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Monk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարծես թե նոր տեսակետներ այլևս չեն հնչում: Շարունակեմ ինքս թեման զարգացնել:
    Ես առայժմ համառոտ սխեմատիկ կներկայացնեմ այդ տարբերությունները, հետագայում կարող ենք խորանալ մանրամասնությունների մեջ:
    Նախ նշեմ, որ Քրիստոնեական Եկեղեցիների տարաբանույթ բաժանումներում կարևոր գործոններ են անշուշտ աշխարհագրական դիրքը, քաղաքական կացությունը, ազգային, լեզվական, մշակութային տարբերությունները և այլ շատ հանգամանքներ, բայց ընդգծեմ, որ այն կարևորագույն գործոնը, որ կարող է պատճառ դառնալ Եկեղեցու բաժանման կամ էլ Եկեղեցուց բաժանման, դավանանքն է: Եկեղեցու բաժանման պարագային պատճառը դավանաքի տարըմբռնումն է, որը սակայն թույլ է տալիս երկու կողմերին մնալ Եկեղեցու սահմաններում, իսկ երկրորդ` Եկեղեցուց բաժանման պարագային խնդիրն այլ է. դավանաքի հիմնարար սկզբունքներից մեկի կամ մի քանիսի թյուրըմբռնումը, աղավաղումը կամ ժխտումը: Եկեղեցուց բաժանումն արդեն հերձվածն է կամ աղանդը: Քանի որ թեմայի նյութը Եկեղեցու ներսում եղած բաժանումներն ու տարբերություններն են, ես կկենտրոնանամ առաջին պարագայի վրա:
    Քրիստոնեական Եկեղեցու առաջին բաժանումը եղավ 451թ.: Պատճառը Բյուզանդիայի Քաղկեդոն քաղաքում կայացած, այսպես կոչված 4-րդ Տիեզերաժողովի ընդունած սկզբունքն էր Քրիստոսի աստվածային և մարդկային բնությունների վերաբերյալ: Նախքան մանրամասների մեջ մտնելը մի փոքր ծանոթություն: Տիեզերաժողովը Քրիստոնեական Եկեղեցու գերագույն մարմինը կամ ատյանն է, որտեղ հստակեցվում կամ բանաձևվում են քրիստոնեական ուղղափառ վարդապետության հիմնարար սկզբունքներն ու դոգմաները: Տիեզերաժողովը կազմվում է Քրիստոնեական բոլոր Եկեղեցիների առաջնորդներից, նշանավոր վարդապետներից ու պատվիրակներից և ամբողջ Եկեղեցու համախմբման պարագային հնարավոր է դառնում Սուրբ Հոգու ներգործությունը և Աստվածային Ճշմարտության բացահայտումը: Հայ Առաքելական Եկեղեցին ընդունում է իբրև Տիեզերոժողով միայն առաջին երեք` 325թ. Նիկիայի, 381թ. Կ.Պոլսի և 431թ. Եփեսոսի Տիեզերաժողովները: Դրանցից հետո տեղի ունեցածները մենք իբրև Տիեզերաժողով չենք ընդունում և ըստ այդմ էլ մերժում ենք ընդունել նրանց որոշումներն իբրև գերակա ճշմարտություն: Առաջին երեք Տիեզերաժողովների որոշումներն ընդունում են նաև մյուս բոլոր Եկեղեցիները: Մանրամասների մեջ չեմ մտնում` շատ չծանրաբեռնելու ու չխճճելու համար: Ցանկության պարագային կարող ենք մանրամասնել:
    451թ. Բյուզանդիայի Քաղկեդոն քաղաքում գումարվեց նոր ժողով` քննարկելու Հիսուս Քրիստոսի երկու բնությունների խնդիրը: Մարդն ունի մարդկային բնություն, Աստված` աստվածային: Սակայն ինչպիսի բնություն է ունեցել Ամենասուրբ Երրորդության 2-րդ Անձը` Մարմնացյալ Բանը` Լոգոսը, Ով մարդու փրկագործությունն իրագործելու համար մարդացել էր և մտել մարդկային պատմության ի դեմս Հիսուս Քրիստոսի? Արևելյան մի շարք Եկեղեցիներ հրաժարվեցին այս խնդրի շուրջ նոր Տիեզերաժողով գումարելու մտքից, քանի որ գտան, որ նախորդ երեք Տիեզերաժողովներում, մասնավորապես Եփեսոսի 431թ. Տիեզերաժողովում լուծում էր տրվել այդ հարցին` համաձայն Տիեզերաժողովը նախագահած Ս. Կյուրեղ Ալեքսանդրացի հայրապետի <Մի է բնութիւնն Բանին Մարմնացելոյ> բանաձևի: Սակայն հիմնականում Հռոմի և Կ.Պոլսի Եկեղեցիների պնդումով կայացավ ժողովը, որին հրաժարվեցին մասնակցել վերոնշյալ արևելյան Եկեղեցիները: Ժողովում ընդունվեց աստվածաբանական մի տեսակետ` համաձայն որի Քրիստոս մեկ Անձի մեջ ունեցել է երկու` իրարից անջատ բնություն: Սա դարձավ պատճառ, որ Քրիստոնեական Եկեղեցու մեջ տեղի ունենա երկփեղկում. ժողովը մերժած Հայ Առաքելական, Ասորի Հակոբիկյան, Ղպտի, Եթովպական և Հնդիկ Մալաբար (Մալանկարա) Եկեղեցիները կոչվեցին հակաքաղկեդոնականներ կամ միաբնակներ, իսկ մյուս ճյուղը` քաղկեդոնականներ կամ երկաբնակներ:
    Մյուս բաժանումն արդեն տեղի ունեցավ Քրիստոնեական Եկեղեցու քաղկեդոնական ճյուղի ներսում: Դավանական վեճն ընթանում էր Հռոմի և Կ.Պոլսի Եկեղեցիների միջև, իսկ խնդրո առարկան <Ֆիլիոքվեի> (բառացի նշանակում է <նաև Որդուց>) վարդապետությունն էր: Հռոմի համոզմունքն էր, որ Սուրբ Հոգին բխում է թե Հորից և թե Որդուց, իսկ Կ. Պոլսինը, որ Սուրբ Հոգին բխում է միայն Հորից և համագոյակից է Որդուն ( Այս տեսակետին համաձայն ենք նաև հակաքաղկեդոնական` Արևելյան Ազգային Եկեղեցիներս): Աստվածաբանական երկարատև վեճի ընթացքում հնարավոր չեղավ ընդհանուր հայտարարի գալ, և արդյունքում 1054թ. տեղի ունեցավ Քրիստոնեական Եկեղեցու երկրոդ մեծ բաժանումը. Արևմտյան Եկեղեցին կոչվեց Հռոմի Կաթոլիկ (Ընդհանրական), իսկ Արևելյանը` Օրթոդոքս (Ուղղափառ):

    Հ.Գ. Հաշվի առնելով քննարկման նյութի ծավալուն լինելը` առայժմ բավարարվում եմ այսքանով և ուրախ կլինեմ միասին քննարկել մանրամասները: Դրանց համեմատաբար սպառվելու կամ արձագանքների սակավության դեպքում կշարունակենք զարգացնել թեման` արդեն անդրադառնալով հետագա բաժանումին` Բողոքականությանը:
    Ավելի բովանդակալից և հակիրճ բացատրություն ևրբևե չեի հանդիպել և սպասում եմ հաջորդ գրառումիդ , ինձ համար շատ հետաքրքիր և տեղեկատվական է :
    Եթե մանրամասնելու պատճառով նյութը ծավալուն ստացվի , խնդիր չէ որովհետև այն ձանձրալի չէ :
    Անհամբերությամբ սպասում եմ հետագա գրառումներին այս թեմայով :
    Աղքատը ցանկանում է ապրել գոնե մեկ օր ավելի երկար , իսկ հարուստը ցանկանում է ապրել գոնե մեկ օր ավելի լավ :

  10. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Sambitbaba (17.02.2012)

Էջ 2 2-ից ԱռաջինԱռաջին 12

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 13
    Վերջինը: 21.01.2013, 22:18
  2. Գրառումներ: 16
    Վերջինը: 06.08.2010, 10:53
  3. Քրիստոնեական տեսանյութեր ու քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Կտրուկ, բաժին` Կրոն
    Գրառումներ: 80
    Վերջինը: 07.09.2009, 23:00
  4. Գրառումներ: 48
    Վերջինը: 07.08.2009, 00:46
  5. Անհրաժեշտ է ռեֆերատ հայկական եկեղեցիների մասին
    Հեղինակ՝ Հրատացի, բաժին` Հայտարարություններ
    Գրառումներ: 6
    Վերջինը: 05.06.2008, 12:34

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •