ես էլ եմ աջափնյակից, բայց դեռ չեն քաշել ահավոր վատա![]()
ես էլ եմ աջափնյակից, բայց դեռ չեն քաշել ահավոր վատա![]()
Իմը 35 ա:
Քա′յլ առաջ, անունն է քո Զինվոր,
Եվ սա է կյանքը նոր, ապրի′ր այն արժանի:
Քա′յլ առաջ, անունն է քո Զինվոր,
Քո ձեռքերում այսօր Երկիրն է հայրենի:
Շենք գիտեմ` 1 տարի ա քաշում են: Բայց մեր շենքում նոր լարերը քաշել են, իսկ ատեեսի աշխատողին երեկ հարցրեցի, երբ կունենանք թվային կապ, ասեց 1,5-2 ամսից: Համենայն դեպս, համայնքի մեծ մասում թվային կապ չկա դեռ:
Քա′յլ առաջ, անունն է քո Զինվոր,
Եվ սա է կյանքը նոր, ապրի′ր այն արժանի:
Քա′յլ առաջ, անունն է քո Զինվոր,
Քո ձեռքերում այսօր Երկիրն է հայրենի:
«Beeline»-ը գործարկել է ֆիքսված հեռախոսակապի այլընտրանքային սակագնային փաթեթներ:
Երևան 20.04.2009թ.
“ԱրմենՏել” ՓԲԸ -ի (ապրանքանիշը` «Beeline») Ֆիքսված հեռախոսակապի բաժանորդներն առաջիկայում սակագնային պլաներ ընտրելու հնարավորություն կունենան: Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովն ապրիլի 20-ի նիստում հաստատել է “ԱրմենՏել” ՓԲԸ կողմից ներկայացրած ամրակցված հեռախոսակապի ծառայությունների այլընտրանքային սակագնային փաթեթները: Ի հավելումն գործող սակագնային պլաների, ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց համար նախատեսված է այլընտրանքային երեքական տարբերակ:
“Ճգնաժամի պայմաններում արդիական խնդիրներից է` ծախսերի օպտիմալացումը: Մենք փորձում ենք առաջարկել մեր բաժանորդներին այնպիսի ծառայություններ և սակագներ, որպեսզի նրանք կարողանան տնտեսել` չսահմանափակելով անձնական կամ գործնական շփումները”, - նշեց “ԱրմենՏել”-ի Վաճառքի տնօրեն Գենադի Կալգաշկինը:
Բաժանորդները կարող են ընտրել իրենց համար առավել հարմարավետ այս կամ այն տարբերակը և օպտիմալացնել սեփական ծախսերը: Օրինակ, ֆիզիկական անձանց համար նախատեսված “Տնային 600” փաթեթով, վճարելով ամիսը 4100 դրամ, բաժանորդը ստանում է անվճար 600 րոպե, որոնցից 530 րոպե` տեղական, 50 րոպե` միջքաղաքային ու ևս 20 րոպե`դեպի բջջային ցանցեր հեռախոսազանգեր կատարելու համար: Ֆիզիկական անձանց առաջարկվում են նաև “Տնային 1200” և “Տնային 1800” փաթեթներ: Սակագնային փաթեթներով սահմանված անվճար րոպեների չափաքանակները լրանալուց հետո կիրառվում են գործող բազային սակագներ: Իրավաբանական անձինք կարող են օպտիմալացնել ծախսերը` օգտվելով նրանց համար նածխատեսված “Բիզնես 550”, “Բիզնես 1100” կամ “Բիզնես 1650” փաթեթից:
Այլընտրանքային փաթեթները կոմերցիոն շահագործման հանձնելու մասին ընկերությունը կհայտարարի առաջիկայում:
Աղբյուր` Beeline.am
Ապե Ջան (02.02.2010)
Երեկ, իհարկե, խոստացված հայ-լայնի մոդեմը չբերեցին: Բայց էս թեման վերակենդանացնում եմ ոչ սրա համար:
Ուրեմն երեկ երեկոյան նայում եմ տան գեռախոսի էկրանին, տեսնում եմ գրածները կորել են, վերցնում եմ լսափողը` ձեն-ձուն չկա: Գնում եմ մյուս սենյակի հեռախոսն եմ վերցնում, էլի չկա…Ասեցի կարող ա մուտքի (պադեզդի) միացումներին ա մի բան եղել, դուրս եկա, ստուգեցի, ամեն ինչ նորմալ ա: Վերցրեցի բջջայինս, զանգեցի մեր տան համարով, մեկ էլ մի հատ կին ա վերցնում…
Ատբոյ տվեցի, մի հատ էլ փորձեցի, էլի նույն կինն ա վերցնում…
Ասում եմ` «Բարեւ Ձեզ, դա բնակարան ա՞», ասում ա «այո»: Հարեւանի դուռն եմ ծեծում, իրանց հեռախոսը նորմալ աշխատում ա… Եւս մեկ անգամ զանգեցի մեր տուն, ու հարցրի, թե ուր եմ զանգել, համարը ասեց:
Հիմա զեռիցս զանգեցի 080000109, ասեց զագի 100: Զանգեցի, 50 վայրկյան սպասեցի, վերցրեց մի աղջիկ: Ասում եմ «Գիտե՞ք, մեր տան հեռախոսը վերցնում եմ, ձայն չկա» ասում ա «Երեւի Ձեր ապառատից ա»: Ասում եմ «Մյուս ապարատով էլ ա նույնը: Ու բացի էդ բջջայինիցս զանգում եմ մեր տան համարին, եսիմով ա վերցնում», ասում ա «Հավանաբար վերահասցեավորում ունեք…», ասում եմ «Ոչ մի վերահասցեավորում էլ չունեմ, եթե ունենամ էլ պիտի ուղղված լինի ձեռիս համարին…», ինձնից կոնտակտային համար ուզեց, ու խնդիրը ուղարկեց տեխնիկական բաժին: 15 րոպեից զանգեցին, ասում ա «որ վերցնում եք ձայն կա՞» ասում եմ «ոչ մի ձայն չկա, ու բացի էդ ինչի՞ ես մեր տան համարը հավաքում եմ` 24xxxx, ընկնում եմ 24yyyy-ին», ասում ա «Ես հիմա զանգում եմ Ձեր համարով, վերցնող չկա»… Մի խոսքով ասեց, որ առավոտ եիմինչ մարդ կուղարկեն, որ գա սարքի: Առավոտ մարդ չեկավ, բայց զանգ եկավ տան համարին, վերցրի` «Բարեւ Ձեզ, դա 24yyyy համարն է՞», ասում եմ «Ոչ` 24xxxx»: Դրեց մի հատ էլ զանգեց, ասում ա «հա, սխալ էի հավաքել»: Ասում եմ «իսկ ինչո՞ւմն էր խնդիրը», մուննաթով ասում ա «Խնդիր կար, լուծվեց…» ատբոյ…
Որպես լրացում ասեմ նաեւ, որ էսօր մեկը զանգեց մեր տուն, սխալ էր ընկել, հարցրի, թե ինչ համար ա հավաքել, ասեց` 24yyyy:
Մեկ էլ ասեմ, որ էդ 24yyyy համարը էն ցուցակներով նայեցի, պարզվեց մեր կողքի մուտքի բնակարաններից ա:
Ապեր Բիլայնը թուրիմածությունա: Թե մինչև Բիլայն դառնալը ինչեր. ոնց էր աշխատում խաբար չեմ, բայց էսօրվա դրությամբ ում հարցնում ես բողոքումա Բիլայնի աշխատակիցների սպասարկումից: Մի քանի օր առաջ գնացել էի դրանց Աջափնյակի գրասենյակ մենջերի մոտ: Հին հաշիվներ կային մաքրելու: Դե ասեցի խնդրիս մասին, ասումա դե ես պարտավոր չեմ լուծեմ, ասի բա ովա պարտավոր ում դիմեմ, ասումա չգիտեմ, ու սպասում եմ մեկել կապնվումա գլխավոր գրսենյակ ու ինչոր բան ասում իմ թեմայով, մի ժամ կանգնած սպասում եմ ինքը հեռախոսով տան հոգսերնա հոգում, որ ասում ես էլ շատ պետքա սպասեմ, հլը մի հատ էլ մունափ են գալիս: Ուղակի ժողովուրդը միշտ ականջի հետևա գցում, ասումա ինչ անցավ գլուխս դնեմ ցավի տակ: Ու մեկնել ես...որ հաստատ կարայ բողոքեյի ու իրա հացին վայիս լինեի:
Պարզվում է ինտերնետով մուցումների հետ հունվարի պրոբլեմ կա ուհեռախոսը անջատել են:
ժող, տեղյակ ե՞ք, էն մարզերում անլար հեռախոսներ որ կան, դրանք մայրաքաղաքում բռնում ե՞ն
Նա ուներ կյանքի հետ անհամատեղելի քաղաքական հայացքներ... (c)։
Հա, մարդ գիտեմ քաղաքում օգտագործումա
Ես ինչ տեսելեմ են եմ ասում, իսկ դու ինչ էս կարծում, Երևանի կողի գյուղերում աշխատումա բայց Երևանում չէ?
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ