Այսօր Վիվասելի 111 օնլայնի հետ:
Ստանդարտ տեքստ - Բարի գալուստ, ՎիվաՍել-ՄՏՍ: Ինչո՞վ կարող եմ Ձեզ օգնել:
Ես(23/12/2011 04:43:57) Ողջույն: Արթուն մարդ կա՞
Օպերատոր(23/12/2011 04:44:35) Բարև Ձեզ: Իհարկե: Մենք 24 ժամ աշխատում ենք:
Օպերատոր(23/12/2011 04:44:45) Ինչ հարցով կարող եմ օգտակար լինել?
Ես(23/12/2011 04:45:30) Սկզբում ուզում եմ հարցնեմ, ո՞նց էինք ստուգում ակտիվ ինետ
փաթեթ կա թե ոչ
Օպերատոր(23/12/2011 04:46:44) Կմանրամասնեք, թե որ ինտերմետ փաթեթի մասին է խոսքը? Բոնուսներով, թե վճարովի տարբերակով ակտիվացրած?
Ես(23/12/2011 04:47:47) բոնուսներով ստացվածի մասինա խոսքը: Համ էլ ես Ձեզանից փոքր
եմ, ինչ կարիք կա դուքով խոսել:
Օպերատոր(23/12/2011 04:48:51) Աւդ դեպքում հավաքեք *505*55Փ հրահանգը:
Օպերատոր(23/12/2011 04:49:01) Այդ դեպքում հավաքեք *505*55# հրահանգը:
Օպերատոր(23/12/2011 04:49:55) Դուքով խոսելը հարգանքի նշան է, հարգելի բաժանորդ, իսկ մենք, բնականաբար, հարգում ենք մեր բաժանորդներին:
Ես(23/12/2011 04:53:00) Ասումա դուք գրանցված չէք բոնուս ծրագրում:Ժամանակին գրանցված էի, միավորներս փոխանակել էի ինետ փաթեթի հետ:
Հետո երևի բոնուս ծրագիրը ավարտեց: Էսօր նոր տեսա, որ նորից սկսվելա:
Դեեե գիտեմ, որ հարգում եք, բայց ինձ համար պարտադիր չի որ երրորդ դեմքով ինձ հետ խոսան, որ իմանամ հարգում են: Ուֆ, ավելի ճիշտ ես ընդհանրապես չեմ սիրում որ հետս դուքվ են խոսում: Երկար ստացվեց ինչ-որ:Sorry, ուղղակի գիշերները սկսում եմ ավելի շատ խոսալ:
Օպերատոր(23/12/2011 04:54:52) Շատ հետաքրքիր զրուցակից եք:
Օպերատոր(23/12/2011 04:54:57) Կշնեք Ձեր համարը?
Ես(23/12/2011 04:56:16) Նորից երրորդ դեմքով հա՞
Համարս 077 ******, բայց դա գրանցվածա *** անունով, իսկ ես *** չեմ:
Օպերատոր(23/12/2011 04:56:58) Ներեցե, հարգելի բաժանորդ, բայց ես պարտավոր եմ: Կարիք չկա անհարմար զգալու, լավ?
Ես(23/12/2011 04:58:08) Շատ լավ: Իսկ ինձ հետ արական սեռի ներկայացուցիչա «խոսում», թե՞ իգական: Չնայած կարծում եմ արականա:
Օպերատոր(23/12/2011 05:00:33) Հարգելի բաժանորդ, կարելի է Ձեզ մի շատ փոքր խնդրանք ուղղել? Խնդրում եմ եկեք պարզապես փորցենք Ձեզ հարցերին պատախաններ և լուծումներ տալ, որոնք վերաբերվում են միայն մեր ծառայություններին:
Օպերատոր(23/12/2011 05:01:06) Գիտեք, ես նոր ստուգեցի, Ձեզ մոտ հոկտեմբերի 5-ին բոնուս շրագիրը կասեցված է եղել հրահանգի միջոցով:
Օպերատոր(23/12/2011 05:01:22) Կասեցումից բոլոր միավորները զրոյանում են:
Օպերատոր(23/12/2011 05:01:59) Դուք կարող եք կրկին ակտիվացնել` հավաքելով *505# հրահանգը, որի համար կգանձվի 10 դրամ:
Ես(23/12/2011 05:03:11) Այո հարգելի Օպերատոր: Ուղղակի գիշերա, ու էս ժամին բոլոր արթուն ու քնած մարդիկ պարապ են:
Ամեն դեպքում ես չեմ կասեցրել: Երևի ուղղակի հաշիվը չլիցքավորելուցա տենց եղել հա՞
Հենց դայա խնդիրը, որ 10 դրամ էլ մեջը չմնաց ֆեյսբուք մտնելու համար: Ասի տեսնեմ բոնուսի մեգաբայթերը կարո՞ղա
պահպանվել են, էն էլ փաստորեն ոչ:
Օպերատոր(23/12/2011 05:05:40) Ամեն դեպքում Ձեզ մոր դեռ կան անվճար մեգաբայթեր, որոնք դեռ հնարավոր է սպառել:
Օպերատոր(23/12/2011 05:06:07) Դուք օգտագործել եք 11ՄԲ ընդհանուր ակտիվացրած 50ՄԲ-ից:
Ես(23/12/2011 05:06:56) Լու՞րջ: Ինչ լավա: Այսինքն պետքա ակտիվացնե՞մ, որ կարողանամ օգտագործել մեգաբայթերը:
Օպերատոր(23/12/2011 05:07:12) Որպես հավելյալ տեղեկությւն, եթե քարտը չեք լիցքավորում, բոնուսային շրագիրը չի կասեցվում:
Ես(23/12/2011 05:07:37) Թենք յու, ֆոր լրացուցիչ ինֆո:
Օպերատոր(23/12/2011 05:07:48) Ոչ, Դուք առանց ակտիվացնելու էլ կարող եք օգտվել:
Օպերատոր(23/12/2011 05:08:46) Բայց կարցում եմ կարելի է ակտիվացնել և սկսել կրկին կուտակել միավորներ, քանի որ արդեն 1 միավորի փոխարեն ստանալու եք 2 միավոր:
Ես(23/12/2011 05:12:20) Ինձ մոտ էլ մի պահ կապը գնաց ու դա համընկավ հաշվիս 0 դրամ դառնալու հետ, դրա համար մտածեցի կարողա փաթեթ չկա: Հիշեմ կակտիվացնեմ, չնայած չեմ կարծում որ կհասցնեմ մի բանի պետքական միավորներ հավաքեմ:
Ուֆ, վերջապես կարելիա քնել:
Վաղը դասի եմ, Դու(ք) էլ երևի տուն՝ քնելու:
Օպերատոր(23/12/2011 05:13:35) Ունեք այլ հարցեր?
Ես(23/12/2011 05:14:36) Ծառայությունների վերաբերյալ՝ ոչ: Բարի գիշեր.. կամ բարի լույս արդեն:
Օպերատոր(23/12/2011 05:17:26) Ձեզ նույնպես բարի գիշեր և հաջողություն ուսման մեջ:
Շնորհակալություն մեզ դիմելու համար: Ուրախ էինք Ձեզ օգնել:
Էջանիշներ