Տենց չի ասում, ասում է "առանց պոռնկութեան պատճառի": Ու որպես շարունակություն "եւ ով որ արձակւածին է առնում, շնանում է":
Այսինքն, եթե ինչ-որ մեկն արձակել է իր կնոջը, ապա միայն պոռնկության համար, հետևաբար այդ արձակվածն առնողը պոռնիկ է առնում` շնանում է:
Միանշանակ լրացում է: Տրամաբանօրեն եթե երբեք չերդվես, ապա երբեք էլ երդմնազանց չես լինի:
Միանշանակ համամիտ եմ` գաղափարական արժեհամակարգը գլխիվայր շուռ է տալիս:
Առանձին վերցված` միանշանակ նույն կատեգորիայի խոսք է, ինչ նախորդ կետինը:
Անձամբ ես տենց չեմ նայում դրան:
ԻՀԿ Հիսուսի խոսքերն ու պատվիրանները ինստրուկցիա են` գործողությունների հաջորդականություն: Եթե սկսում ես առաջինից ու հերթով կատարում (եվ այդպես են անում շրջապատի մարդիկ), ապա ամեն հաջորդ կետը տրամաբանորեն միանշանակ ճիշտ է դառնում: Իսկ եթե ինչպես և ցանկացած ուղեցույցում, գործողությունները սկսում ես դիտարկել մեջտեղից կամ առանձին առանձին` հակասություններ են ստացվում:
Էջանիշներ