User Tag List

Էջ 77 159-ից ԱռաջինԱռաջին ... 276773747576777879808187127 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1,141 համարից մինչև 1,155 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 2379 հատից

Թեմա: «Կրոն» բաժնի թեմաներից դուրս քննարկումներ

  1. #1141
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ինձ համար առավել ակնառու էր այն, որ ոչ ոք ցանկություն չուներ տեսնելու իր եկեղեցու թերությունները:
    Շատ անգամ եմ գրել, որ ՀԱԵ-ն ունի թերություններ, և դրանք վերաբերվում են անհատներին, այլ ոչ թե վարդապետությանը.«... լսեք նրանց ինչ ձեզ ասում են, բայց նրանց գործերին մի հետևեք...»(Մատթ.23:2-3)
    Հենց եկեղեցու թերությունն է, որ այսքան շատ աղանդներ են առաջացել Հայաստանում:Կան էլ ավելի արատավոր երևույթներ, որոնց մասին ավելի լավ է լռեմ:
    Չմոռանանք , որ այսօրվա եկեղեցին, սովետական/աթեիստական տարիների պտուղն է դեռ, իսկ այն տարիներին ովքեր են ծառայել եկեղեցում, չասեմ:

    Ինչպես տեսնում ես , այսօրվա հոգևոր սերունդը ավելի նվիրված է քրիստոնեական վարդապետությանը:
    Միակ մխիթարանքն այն է, որ քահանաների մեջ կան պարկեշտ հոգևորականներ, որոնք ամբողջ էությամբ նվիրված են քրիստոնեական վարդապետությանը: Անձամբ ճանաչում եմ այդպիսի հոգևորականների:
    եթե դիմացինը սկսի մեջբերումներ անել, դուք ոչ մի դեպքում չպետք է ասեք, որ դա ուրիշ իմաստով է գրված:
    Առաջին հերթին ամեն մի մեջբերում պետք է հասկացվի այնպես ինչպես գրված է, « ...զգո՛ւյշ եղեք, թե ի՛նչպես եք լսում...»(Ղուկ.8:18), և «...զգո՛ւյշ եղեք, թե ի՞նչ եք լսում...»(Մարկ.4:24),իսկ այլաբանորեն մեկնելը, դա ամեն մեկի ''հայտնությունը'' կարող է լինել:

    Հուսով եմ լավ քրիստոնյա եք
    ցավոք, ոչ...
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 28.07.2011, 02:38:

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Malxas (28.07.2011)

  3. #1142
    Պատվավոր անդամ Freeman-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.05.2010
    Գրառումներ
    4,195
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Freeman, իսկ դու ինչին չես համբերում, ով է քեզ ստիպում ինչ-որ բաների համբերես:
    Չեմ համբերում էս թեմայում գրառում անելուն(բայց ոնց-որ լավ էլ համբերում եմ), ոչ թե «ո՞վ» ա ստիպում,այլ «ի՞նչը»՝ ստիպում ա բանավիճելու հավես չունենալս:
    Ոնց տեսնում եմ կրոն բաժնում ամենաանհանդուրժողները քրիստոնեաներն են,էն էլ իրար նկատմամբ,դրա համար էլ չեմ համբերում
    Վերջին խմբագրող՝ Freeman: 28.07.2011, 12:52:
    The cake is a lie.

  4. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Skeptic (28.07.2011), Արէա (28.07.2011), հովարս (28.07.2011)

  5. #1143
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Դեմոկրատական բառ, հանդուրժել - անհանդուրժել

  6. #1144
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Հովարս
    Մի բան էլ կցանկանայի ասել ձեզ: Նախկին հղումներից մեկում գրել էիք, որ տվյալ դեպքում այսպես եք վարվել, որովհետև Քրիստոսն էլ այդպես էր վարվել, կամ մի այլ արարք եք կատարել, որովհետև Սուրբ գրքում է գրված, որ պետք է այդպես վարվել: Իմ կարծիքով քրիստոնյան չպետք է կատարի Քրիստոսի պատվիրանները իր էությանը հակառակ: Երբ իիքն իրենից այդպիսի մարդ չի ներկայացնում, այլ սոսկ անում է, որովհետև այդպես է գրված, ապա այդ մարդը ոչ թե քրիստոնյա է, այլ ստրուկ է քրիստոնյա վարդապետությանը:
    Մարդը բարկանում է ու հանկարծ հիշում է, որ չի կարելի բարկանալ, որովհետև Քրիստոսն արգելել է այդ:
    Մարդը ցանկանում է գողություն անել, բայց այդ չի անում, որովհետև վախենում է հայր Աստծո պատժից:
    Ցանկանում է որևէ կնոջ, բայց իսկույն հիշում է, որ այդ դեպքում սաստիկ կմեծանա իր դժոխք ընկնելու հավանականությունը:
    Այսպիսով ամփոփեմ կարծիքս: Ավելի լավ է մարդը մնա բնական և կատարելագործվի քրիստոնեական վարդապետության շրջանակներում և դրա արդյունքում ոչ թե վախից չկատարի այս կամ այն մեղքը, այլ իրենից ներկայացնի այն մարդը, որի էության մեջ չկա այդ մեղքերը կատարելու անհրաժեշտությունը:
    Այլ կերպ ասած քրիստոնյան պետք է խանդավառվի քրիստոնեական վարդապետության լույսով և ոչ թե կաղապարված մնա նրա դոգմատների ճիրաններում:
    Վերջին խմբագրող՝ Malxas: 28.07.2011, 17:53:

  7. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Sambitbaba (29.07.2011), VisTolog (28.07.2011), Արէա (28.07.2011)

  8. #1145
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Malxas-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հովարս
    Մի բան էլ կցանկանայի ասել ձեզ: Նախկին հղումներից մեկում գրել էիք, որ տվյալ դեպքում այսպես եք վարվել, որովհետև Քրիստոսն էլ այդպես էր վարվել, կամ մի այլ արարք եք կատարել, որովհետև Սուրբ գրքում է գրված, որ պետք է այդպես վարվել: Իմ կարծիքով քրիստոնյան չպետք է կատարի Քրիստոսի պատվիրանները իր էությանը հակառակ: Երբ իիքն իրենից այդպիսի մարդ չի ներկայացնում, այլ սոսկ անում է, որովհետև այդպես է գրված, ապա այդ մարդը ոչ թե քրիստոնյա է, այլ ստրուկ է քրիստոնյա վարդապետությանը:
    Մարդը բարկանում է ու հանկարծ հիշում է, որ չի կարելի բարկանալ, որովհետև Քրիստոսն արգելել է այդ:
    Մարդը ցանկանում է գողություն անել, բայց այդ չի անում, որովհետև վախենում է հայր Աստծո պատժից:
    Ցանկանում է որևէ կնոջ, բայց իսկույն հիշում է, որ այդ դեպքում սաստիկ կմեծանա իր դժոխք ընկնելու հավանականությունը:
    Այսպիսով ամփոփեմ կարծիքս: Ավելի լավ է մարդը մնա բնական և կատարելագործվի քրիստոնեական վարդապետության շրջանակներում և դրա արդյունքում ոչ թե վախից չկատարի այս կամ այն մեղքը, այլ իրենից ներկայացնի այն մարդը, որի էության մեջ չկա այդ մեղքերը կատարելու անհրաժեշտությունը:
    Այլ կերպ ասած քրիստոնյան պետք է խանդավառվի քրիստոնեական վարդապետության լույսով և ոչ թե կաղապարված մնա նրա դոգմատների ճիրաններում:
    Կներես, ճիշտ չես տրամաբանում

  9. #1146
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կներես, ճիշտ չես տրամաբանում
    Ես այդպես եմ մտածում: Կրոնը մարդուն տանում է դեպի Աստված, այսինքն դեպի կատարելություն, իսկ եթե մարդը ավելի ցածր է այն բանից, որից խոսում է ու ինչի մեջ ապրում է, կամ անգետորեն աղոթում է` առանց չիչին իսկ կապ ունենալու Բարձրյալի հետ, ապա դա օգտակար լինել չի կարող: Տգիտությունը և տգիտությունից բխող շատախոսությունը թերևս ամենամեծ արատն է, որ կարելի է այսօր ներկայացնել քրիստոնյաներին (առաքելական եկեղեցու քրիստոնյաներին միայն նկատի չունեմ, թերևս վերջիններս ավելի քչախոս են մյուսներից): Իմ կարծիքով քրիստոնեությունը մի կրոն է, որը ազատություն և հոգու բերկրանք է պատճառում իր հետևորդներին, մինչդեռ քիչ չէ այն քրիստանյաների թիվը, որոնք այդ նույն հավատքի պատճառով բռնավորի կյանքով են ապրում:

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Sambitbaba (29.07.2011), հովարս (28.07.2011)

  11. #1147
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Իմ կարծիքով քրիստոնյան չպետք է կատարի Քրիստոսի պատվիրանները իր էությանը հակառակ: Երբ իիքն իրենից այդպիսի մարդ չի ներկայացնում, այլ սոսկ անում է, որովհետև այդպես է գրված, ապա այդ մարդը ոչ թե քրիստոնյա է, այլ ստրուկ է քրիստոնյա վարդապետությանը:
    քրիստոնյան պետք է խանդավառվի քրիստոնեական վարդապետության լույսով
    Այս երկու հարցերում ճիշտ եք, բայց մնացածը այդպես չի(ըստ իմ տրամաբանությամբ), և մի խնդրանք, եթե հնարավոր է իմ գրառումներից մեջբերում արեք, որպեսզի ինձ պարզ լինի , թե ինչի մասին եք խոսում, դրա հետ մեկտեղ ինձ հնարավորություն կտաք շտկվելու: Շնորհակալություն

    Մարդը բարկանում է ու հանկարծ հիշում է, որ չի կարելի բարկանալ, որովհետև Քրիստոսն արգելել է այդ:
    Մարդը ցանկանում է գողություն անել, բայց այդ չի անում, որովհետև վախենում է հայր Աստծո պատժից:
    Ցանկանում է որևէ կնոջ, բայց իսկույն հիշում է, որ այդ դեպքում սաստիկ կմեծանա իր դժոխք ընկնելու հավանականությունը:
    Այսպիսով ամփոփեմ կարծիքս: Ավելի լավ է մարդը մնա բնական և կատարելագործվի քրիստոնեական վարդապետության շրջանակներում և դրա արդյունքում ոչ թե վախից չկատարի այս կամ այն մեղքը, այլ իրենից ներկայացնի այն մարդը, որի էության մեջ չկա այդ մեղքերը կատարելու անհրաժեշտությունը:
    :
    Սա Նկատի ունեմ , որ ասեցի ճիշտ չեք տրամաբանում:
    «Իմաստության սկիզբը Տիոջ երկյուղն է»:Աստծուց վախեցողը իմաստություն է գտնում
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 28.07.2011, 20:46:

  12. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Malxas (28.07.2011)

  13. #1148
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ճիշտն ասած հատ հատ մեջբերումներով խոսել այդքան չեմ սիրում: Երևի համակարգչին լավ չեմ տիրապետում դրանից է: Շնորհակալ եմ, որ իմ ասածների մի մասը ընդունեցիք, թե չէ արդեն մտածում էի, որ մեր հայացքներն այնքան տարաբևեռ են, որ չարժե դրանք իրար հրամցնել

  14. #1149
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի մասնակիցներ, ո՞վ կարող է ասել, թե ինչ է, կամ ավելի ճիշտ, ովքեր են հոգեգալստականները, սրանով շատ կօգնեք Նետ-ին:

    Շնորհակալություն:
    Աստծո խաղաղությունը բոլորին. հոգեգալստականները ինչ չեն, այլ հավատացյալներ, որոնց համար ճշմարտությունը միայն Աստծո խոսքն է Սուրբ Հոգով , ավետարանից դուրս ամեն բան անընդունելի

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    հովարս (28.07.2011)

  16. #1150
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս երկու հարցերում ճիշտ եք, բայց մնացածը այդպես չի(ըստ իմ տրամաբանությամբ), և մի խնդրանք, եթե հնարավոր է իմ գրառումներից մեջբերում արեք, որպեսզի ինձ պարզ լինի , թե ինչի մասին եք խոսում, դրա հետ մեկտեղ ինձ հնարավորություն կտաք շտկվելու: Շնորհակալություն



    Սա Նկատի ունեմ , որ ասեցի ճիշտ չեք տրամաբանում:
    «Իմաստության սկիզբը Տիոջ երկյուղն է»:Աստծուց վախեցողը իմաստություն է գտնում
    Իսկ իմ կարծիքով էլ ավելի շատ Աստծուն ճանաչողն է իմաստություն գտնում: Երևի այն ժամանակվա մարդու ոգով է գրված: Իսկ դա շատ կարևոր է: Խոսքերս ավելի հասկանալի դարձնելու համար բերեմ հետևյալ համեմատությունը: Վերցնենք Հին կտակարանում նկարագրվող Աստվածը և Նոր կտակարանում նկարագրվող Աստվածը: Շատ տարբեր են: Առաջինը շատ նման է հեթանոսական աստվածության: Չար է, վրեժխնդիր, մանր մեղքերի համար մարդկանց խիստ պատժող, անարժան մարդկանց անհասկանալի պատճառով շատ վերև բարձրացնող, ինչ որ էժանագին ֆոկուսներ է անում մի խումբ չնչին մարդկանց առաջ, որպեսզի նրանց վրա տպավորություն գործի: Ու այս ամենին մեկ բացատրություն` անքննելի են Աստծո գործերը:
    Մինչդեռ Նոր կտակարանում նկարագրվող Աստվածը ավելի հասկանալի ու ընդունելի է ինձ և այն շատ հարմար է քրիստոնեական վարդապետությանը:
    Ինչ է ստացվում: Խոսվում է մեկ Աստծո մասին, բայց նկարագրվում են լիովին տարբեր էություններ: Իսկ բացատրությունը մեկն է: Յուրաքանչյուր դարաշրջանի զավակ Աստծուն նկարագրել է սոսկ իրեն հասկանալի ու պատկերացնելի ձևով:
    Բացի այդ Սուրբ Գրքի ոչ բոլոր դրույթներն են ինձ համար հասկանալի և ընդունելի:
    Օրինակի համար երբեք չեմ կարող հասկանալ կամ արդարացնել Աբրահամի վարքը:

  17. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Sambitbaba (29.07.2011), Արէա (29.07.2011)

  18. #1151
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Malxas-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մարդը ցանկանում է գողություն անել, բայց այդ չի անում, որովհետև վախենում է հայր Աստծո պատժից:
    Ցանկանում է որևէ կնոջ, բայց իսկույն հիշում է, որ այդ դեպքում սաստիկ կմեծանա իր դժոխք ընկնելու հավանականությունը:
    Այսպիսով ամփոփեմ կարծիքս: Ավելի լավ է մարդը մնա բնական և կատարելագործվի քրիստոնեական վարդապետության շրջանակներում և դրա արդյունքում ոչ թե վախից չկատարի այս կամ այն մեղքը, այլ իրենից ներկայացնի այն մարդը, որի էության մեջ չկա այդ մեղքերը կատարելու անհրաժեշտությունը:
    Այլ կերպ ասած քրիստոնյան պետք է խանդավառվի քրիստոնեական վարդապետության լույսով և ոչ թե կաղապարված մնա նրա դոգմատների ճիրաններում:
    Աստծո խաղաղությունը բոլորին. Քրիստոնեական վարդապետությունը դոգմա է այնքանով, որքանով, որ Աստծո խոսքը նույնն է երեկ, այսօր և հավիտյան. Եվ միմիայն Հիսուս Քրիստոս լույսով է բացահայտվում մարդու մեղքը, այդ մեղքից մաքրվելու , սրբվելու միակ ճանապարհը հենց Հիսուսն է և նրա արյունը՝ հիմնված հավատքի վրա: Դրանից հետո դու ոչ թե քեզ ստիպում ես մեղք չգործել , այլ դա դառնում է Քրիստոսին վայել ապրելու հետևանք;
    իսկ վախերից միայն Աստծո վախն է , որ անհրաժեշտ է:

  19. #1152
    Լիարժեք անդամ ArtSus-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    21.05.2011
    Գրառումներ
    90
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Malxas-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բացի այդ Սուրբ Գրքի ոչ բոլոր դրույթներն են ինձ համար հասկանալի և ընդունելի:
    Օրինակի համար երբեք չեմ կարող հասկանալ կամ արդարացնել Աբրահամի վարքը:
    Բարև և խաղաղություն քեզ, Աբրահամին հասկանալու համար կխնդրեյի կարդալ թուղթ առ Հռովմեացիս չորրորդ գլուխը ամբողջությամբ:
    Եվ ասեմ , ձեր նկատառումները հին ուխտյան Աստծո մասին ինձ հասկանալի են, որովհետև մի ժամանակ առաջ մոտավորապես ես ել էի այդպես մտածում, մինչև որ հանդիպեցի Աստծուն և սկսեցի ճանաչել Նրան; Աստված՝ Հիսուս Քրիստոս նույնն է երեկ , այսօր և հավիտ; Ամեն.

  20. #1153
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ArtSus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Աստծո խաղաղությունը բոլորին. Քրիստոնեական վարդապետությունը դոգմա է այնքանով, որքանով, որ Աստծո խոսքը նույնն է երեկ, այսօր և հավիտյան. Եվ միմիայն Հիսուս Քրիստոս լույսով է բացահայտվում մարդու մեղքը, այդ մեղքից մաքրվելու , սրբվելու միակ ճանապարհը հենց Հիսուսն է և նրա արյունը՝ հիմնված հավատքի վրա: Դրանից հետո դու ոչ թե քեզ ստիպում ես մեղք չգործել , այլ դա դառնում է Քրիստոսին վայել ապրելու հետևանք;
    իսկ վախերից միայն Աստծո վախն է , որ անհրաժեշտ է:
    Շնորհակալություն: Իսկ կկարողանայիք նույն բանը բացատրել ավելի մանրամասնորեն և ձեր բառերով:

  21. #1154
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում ArtSus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բարև և խաղաղություն քեզ, Աբրահամին հասկանալու համար կխնդրեյի կարդալ թուղթ առ Հռովմեացիս չորրորդ գլուխը ամբողջությամբ:
    Եվ ասեմ , ձեր նկատառումները հին ուխտյան Աստծո մասին ինձ հասկանալի են, որովհետև մի ժամանակ առաջ մոտավորապես ես ել էի այդպես մտածում, մինչև որ հանդիպեցի Աստծուն և սկսեցի ճանաչել Նրան; Աստված՝ Հիսուս Քրիստոս նույնն է երեկ , այսօր և հավիտ; Ամեն.

    Շնորհակալություն, որ ինձ խաղաղություն եք մաղթում: Նույնը մաղթում եմ ձեզ: Աբրահամի անվայել և ստոր շահամոլական արարքները ինձ համար անհնար է հասկանալ և ընդունել: Մեկ անգամ ևս պետք է խնդրեմ, որ եկեղեցական շաբլոն արտահայտությունների փոխարեն գրեք ձեր բառերով` ինչպես որ հասկացել եք: Թե չէ այնպիսի տպավորություն է, որ անգիր արած բաներ եք սոսկ մեջւբերում:

  22. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Արէա (29.07.2011)

  23. #1155
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Malxas-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ իմ կարծիքով էլ ավելի շատ Աստծուն ճանաչողն է իմաստություն գտնում:
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից «Իմաստության սկիզբը Տիոջ երկյուղն է»:Աստծուց վախեցողը իմաստություն է գտնում
    Մեջբերածս Աստվածաշնչից է, Աստծուն ճանաչելու համար, նախ Նրան պետք է հնազանդվել(ինչպես մանուկ երեխան իր հորը)

    Վերցնենք Հին կտակարանում նկարագրվող Աստվածը և Նոր կտակարանում նկարագրվող Աստվածը: Շատ տարբեր են:.....Ինչ է ստացվում: Խոսվում է մեկ Աստծո մասին, բայց նկարագրվում են լիովին տարբեր էություններ:
    Աստված երեկ , այսօր և հավիտյան նույնն է, և Իր Էությունը անփոփոխ է:

    Առաջինը շատ նման է հեթանոսական աստվածության: Չար է, վրեժխնդիր, մանր մեղքերի համար մարդկանց խիստ պատժող, անարժան մարդկանց անհասկանալի պատճառով շատ վերև բարձրացնող, ինչ որ էժանագին ֆոկուսներ է անում մի խումբ չնչին մարդկանց առաջ, որպեսզի նրանց վրա տպավորություն գործի:
    Այս արտահայտությունդ ինձ մոտ առաջացնում է այն տպավորությունը, որ դուք Սբ. Գիրքը ոչ միայն չեք կարդացել այլև ծաղրում եք:

    Ու այս ամենին մեկ բացատրություն` անքննելի են Աստծո գործերը:
    Հոգևոր խորհուրդները Հոգին է քննում(Նոր Կտակարան), և ամեն անհատ , որ ունի Հոգին:
    Մինչդեռ Նոր կտակարանում նկարագրվող Աստվածը ավելի հասկանալի ու ընդունելի է ինձ և այն շատ հարմար է քրիստոնեական վարդապետությանը:
    Աստված չի հարմարվում վարդապետությանը, այլ այն տրվում է Նրա կողմից:

    Իսկ բացատրությունը մեկն է: Յուրաքանչյուր դարաշրջանի զավակ Աստծուն նկարագրել է սոսկ իրեն հասկանալի ու պատկերացնելի ձևով:
    Իսկ սրա համար առաքյալն ասում է.« Քանզի պիտի գա ժամանակ, երբ չպիտի անսան ողջամիտ վարդապետությանը, այլ, յուրաքանչյուրը ըստ իր ցանկությունների, ուսուցանողներ պիտի հավաքի իր շուրջը՝ իր ականջներին հաճելի բաներ լսելու մարմաջով»(Բ Տիմ.4:3)

    Բացի այդ Սուրբ Գրքի ոչ բոլոր դրույթներն են ինձ համար հասկանալի և ընդունելի:
    Ինձ համար նույնպես, սակայն ամեն բան իր ժամանակն ունի(Ժողով.)

    Օրինակի համար երբեք չեմ կարող հասկանալ կամ արդարացնել Աբրահամի վարքը:
    չեմ հասկանում ինչ ի նկատի ունեք, բայց մի պահ պատկերացրեք ձեզ Աբրահամի տեղը և ասեք , թե ինչպե՞ս դուք կվարվեիք:

    անարժան մարդկանց անհասկանալի պատճառով շատ վերև բարձրացնող
    Ինչ եք ուզում ասել սրանով ?
    Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 28.07.2011, 23:15:

Էջ 77 159-ից ԱռաջինԱռաջին ... 276773747576777879808187127 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. «Անեկդոտներ» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Անեկդոտներ
    Գրառումներ: 97
    Վերջինը: 24.06.2020, 01:19
  2. «Ճարտարապետություն» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Mephistopheles, բաժին` Ճարտարապետություն
    Գրառումներ: 249
    Վերջինը: 10.07.2018, 18:46
  3. Առանձին թեմաներից դուրս գրական քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 233
    Վերջինը: 28.07.2017, 11:36

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •