User Tag List

Էջ 61 159-ից ԱռաջինԱռաջին ... 115157585960616263646571111 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 901 համարից մինչև 915 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 2379 հատից

Թեմա: «Կրոն» բաժնի թեմաներից դուրս քննարկումներ

  1. #901
    קהלת א:ב
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2009
    Հասցե
    Λήθη
    Գրառումներ
    1,936
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գագ ջան, իսկ դու եղբայր ասելով ի՞նչ ես հասկանում. Արյունակի՞ց, թե՞, ասենք, փողոցում հանդիպած մեկը: Եթե մեր բակից մի երկու հոգու խոսացնեինք ու հարցնեինք, թե եղբայր ասելով ինչ ես հասկանում, համարյա 100% հավանականությամբ կասեր. «Ախպեր, չեմ ջոկում, դու ախպո՞ր հետ ես, թե՞ ախպեր-ընԳերոջ»:

    Հիմա, եթե դու մեկնաբանում ես այնպես, որ Հիսուսը, եղբայր ասելով, ի նկատի է ունեցել ոչ միայն արյունակցին, այլ նաև մերձավորներին և ոչ միայն, ապա դա քո գործն ա: Ես այդ խոսքերի մեջ «եղբոր»՝ քո տված մեկնաբանությունհը չեմ տեսնում: Հետևաբար, եղբայր, ի՞նչն ա էստեղ խայտառակ սուտ:
    Դավ, «խայտառակ»-ի պահով, թերևս, կատեգորիկ արտահայտվեցի, ընդունում եմ: Հարգում եմ քո կարծիքը: Բայց իմ համար կասկածից վեր ա, որ փարիսեցիները համարվում էին մնացած ոչ փարիսեցի հրեաների եղբայրները: Նախ` Հին Կտակարանում շեշտվում ա, որ բոլոր էթնիկ հրեաները, նույնիսկ անկախ դավանանքից, եղբայրներ են. «Եդոմայեցուց /ովքեր հեթանոս էին/ մի՛ խորշիր, որովհետեւ նա քո եղբայրն է։» - Երկ. Օր. 23:7: Ու ենթադրում եմ, որ Քրիստոսի ժամանակակիցները ոչ մի կերպ չէին կարող ծանոթ լինել միջնադարյան աստվածաբանների ստեղծած հայեցակարգերին ու հիմնադրույթներին: Հետևաբար իրանք պետք ա առաջնորդվեին հուդայական կրոնի սկզբունքներով:
    Երկրորդը` հենց Քրիստոսն ա դրա մասին ասում. Մատթևոսի ավետարանի նույն` 23-րդ գլխում, երբ առաջին նախադասության մեջ ասվում ա, որ Հիսուսը խոսաց ժողովրդի ու աշակերտների հետ, ակնհայտ ա, որ նրանց մեջ փարիսեցիներ էլ կային, քանի որ գլխի երկրորդ հատվածում Հիսուսը ուղղակիորեն դիմում ա վերջիններիս: Իսկ 23: 8-ում ասվում ա. «Բայց դուք որեւէ մէկին ուսուցիչ մի՛ կոչէք, որովհետեւ ձեր ուսուցիչը մէկ է, եւ դուք բոլորդ /այսինքն` հավաքված ժողովուրդը, այսինքն` նաև փարիսեցիները/ եղբայրներ էք։»

  2. #902
    Պատվավոր անդամ

    Գրանցման ամսաթիվ
    05.09.2009
    Հասցե
    Ժամի թաղ
    Գրառումներ
    7,824
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Skeptic-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դավ, «խայտառակ»-ի պահով, թերևս, կատեգորիկ արտահայտվեցի, ընդունում եմ: Հարգում եմ քո կարծիքը: Բայց իմ համար կասկածից վեր ա, որ փարիսեցիները համարվում էին մնացած ոչ փարիսեցի հրեաների եղբայրները: Նախ` Հին Կտակարանում շեշտվում ա, որ բոլոր էթնիկ հրեաները, նույնիսկ անկախ դավանանքից, եղբայրներ են. «Եդոմայեցուց /ովքեր հեթանոս էին/ մի՛ խորշիր, որովհետեւ նա քո եղբայրն է։» - Երկ. Օր. 23:7: Ու ենթադրում եմ, որ Քրիստոսի ժամանակակիցները ոչ մի կերպ չէին կարող ծանոթ լինել միջնադարյան աստվածաբանների ստեղծած հայեցակարգերին ու հիմնադրույթներին: Հետևաբար իրանք պետք ա առաջնորդվեին հուդայական կրոնի սկզբունքներով:
    Երկրորդը` հենց Քրիստոսն ա դրա մասին ասում. Մատթևոսի ավետարանի նույն` 23-րդ գլխում, երբ առաջին նախադասության մեջ ասվում ա, որ Հիսուսը խոսաց ժողովրդի ու աշակերտների հետ, ակնհայտ ա, որ նրանց մեջ փարիսեցիներ էլ կային, քանի որ գլխի երկրորդ հատվածում Հիսուսը ուղղակիորեն դիմում ա վերջիններիս: Իսկ 23: 8-ում ասվում ա. «Բայց դուք որեւէ մէկին ուսուցիչ մի՛ կոչէք, որովհետեւ ձեր ուսուցիչը մէկ է, եւ դուք բոլորդ /այսինքն` հավաքված ժողովուրդը, այսինքն` նաև փարիսեցիները/ եղբայրներ էք։»
    Այ ախպեր, էդքան խոսքի հետևից չեն ընկնի, կարող ա՝ սիրտը վեր եկած ա էղել, մի բան էլ ասել ա, ի՞նչ ես 23:2, 23:7, թող մեզ համար միամիտ հավատանք էլի:

  3. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Արէա (30.05.2011)

  4. #903
    קהלת א:ב
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2009
    Հասցե
    Λήθη
    Գրառումներ
    1,936
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Շինարար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այ ախպեր, էդքան խոսքի հետևից չեն ընկնի, կարող ա՝ սիրտը վեր եկած ա էղել, մի բան էլ ասել ա, ի՞նչ ես 23:2, 23:7, թող մեզ համար միամիտ հավատանք էլի:
    Շին ջան, հավատա նա զդառովյե, ո՞վ ա բան ասում. ուղղակի ընդունված բան ա, որ շատերը քրիստոնեությունը, ի տարբերություն իսլամի, անցկացնում են բացառապես լօվե պրիզմայի միջով, իսկ ես էդ կարծիքին չեմ ու տեսակետս եմ արտայտում:

  5. #904
    Պատվավոր անդամ Claudia Mori-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.02.2011
    Հասցե
    Անհայտ է...
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    1,355
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Tig-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Առաջարկում եմ չանտեսել նման երևույթները ու ամեն անկյունում բարձրաձայնել դրա մասին ու քննադատել ամեն հնարավոր ու անհնար ձևերով: Եվ վերջապես դադարել եկեղեցուն հարստացնելուց... Դադարել նրան առաջնային դեր տալ մեր ներքին հավատի հարցում... Եվ ընդհանրապես կրոնից կախվածությունը հնարավորինս կոտրել... Դադարել կրոնը մեր միասնության գրավական համարելուց: Մենք շատ ավելի հզոր բան ունենք մեր միասնությունը ամրացնելու համար, դա մեր լեզուն ու մեր մշակույթն է և մեր մարդկայնությունը... Քանի դեռ եկեղեցին չի սկսի իրապես հարգել ու մտահոգ լինել իր հետևորդների նկատմամբ, ոչ մի առանձնահատուկ կամ առաջնային տեղ չտալ նրան... և այլն և այլն...
    Տիգ չնեղանաս, բայց մի քիչ կռիվ անեմ հետդ, լավ Կրոնից հենց կախվածությունը կտրեցիեր, աղանդները հենց այդ ժամանակ սունկի նման կաճեն Տիգ ջան, իսկ ինչ վերաբերում է մշակույթին, կներես, բայց մենք հրաշք շարականներ ունենք ու հոգեւոր շատ եզակի երաժշտություն, որը եւս մեր մշակույթն է, ու որը նաեւ տարածել է քո ու իմ կողմից այդքան սիրված Կոմիտասը, էլ չեմ ասում, որ ամեն մի սարի գլխին եկեղեցի ունենք կառուցած, էլ չեմ ասում, որ երբ տուրիստները գալիս են Հայաստան հենց քո եկեղեցիների համար են գալիս...ի դեպ եկեղեցուն ոչ ոք առաջնային տեղ չի տալիս, ամեն դեպքում ես դա չեմ զգում...մեկ էլ քո նշած մարդկայնություն ասածը մենք հաստատ չենք ժառանգել հեթանոս ժամանակներից, մարդկայնությունը ընկած է քրիստոնեության հիմքում ամեն դեպքում
    Եթե ուզում ես հրաշք տեսնել, փորձիր ինքդ հրաշք լինել…

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Tig (30.05.2011)

  7. #905
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Sambitbaba-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Վարզոր ջան, ես էլ փորձում էի պաշտպանել նրան հենց այս հանգամանքից ելնելով: Այսինքն, ամենակարևորը, ինչ արել է Բլավատսկայան, դա այն է, որ նա առաջինն է, ով հավաքել և ի մի է բելել մարդկության մինչև այդ թաքնված գիտելիքները: Ես ուրախ եմ, որ դու ինքդ այդ ընդունում ես և ուրիշ ոչ մի տարաձայնություն չունեմ քեզ հետ:
    Բան չունեմ ասելու, նա արևմտյան հասարակությանը հասանելի է դարձրել արևելքի անծանոթ և չուսումնասիրված ուսմոնւքները և դա արել է սեփական ներկայացմամբ
    Ամեն դեպքում լուրջ ուսումնասիրողը, կկարդա նրա գրածը և կփորձի ուղղակի ծանոթանալ աղբյուր հետ:
    Ցանկացած "բացահայտում" անկախ սուբյեկտիվությունից հանդիսանում է իրֆորմացիայի աղբյուր, իսկ այդ ինֆորմացիայի գնահատումը մնում է ինֆորմացիան ընկալողին:

  8. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Freeman (30.05.2011), Skeptic (30.05.2011)

  9. #906
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2008
    Գրառումներ
    3,550
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Skeptic-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Դավ, «խայտառակ»-ի պահով, թերևս, կատեգորիկ արտահայտվեցի, ընդունում եմ: Հարգում եմ քո կարծիքը: Բայց իմ համար կասկածից վեր ա, որ փարիսեցիները համարվում էին մնացած ոչ փարիսեցի հրեաների եղբայրները: Նախ` Հին Կտակարանում շեշտվում ա, որ բոլոր էթնիկ հրեաները, նույնիսկ անկախ դավանանքից, եղբայրներ են. «Եդոմայեցուց /ովքեր հեթանոս էին/ մի՛ խորշիր, որովհետեւ նա քո եղբայրն է։» - Երկ. Օր. 23:7: Ու ենթադրում եմ, որ Քրիստոսի ժամանակակիցները ոչ մի կերպ չէին կարող ծանոթ լինել միջնադարյան աստվածաբանների ստեղծած հայեցակարգերին ու հիմնադրույթներին: Հետևաբար իրանք պետք ա առաջնորդվեին հուդայական կրոնի սկզբունքներով:
    Երկրորդը` հենց Քրիստոսն ա դրա մասին ասում. Մատթևոսի ավետարանի նույն` 23-րդ գլխում, երբ առաջին նախադասության մեջ ասվում ա, որ Հիսուսը խոսաց ժողովրդի ու աշակերտների հետ, ակնհայտ ա, որ նրանց մեջ փարիսեցիներ էլ կային, քանի որ գլխի երկրորդ հատվածում Հիսուսը ուղղակիորեն դիմում ա վերջիններիս: Իսկ 23: 8-ում ասվում ա. «Բայց դուք որեւէ մէկին ուսուցիչ մի՛ կոչէք, որովհետեւ ձեր ուսուցիչը մէկ է, եւ դուք բոլորդ /այսինքն` հավաքված ժողովուրդը, այսինքն` նաև փարիսեցիները/ եղբայրներ էք։»
    Ամեն դեպքում հանգում ենք մեկնաբանման, ոչ թե կոնկրետ փաստին:

    Մեջբերում Շինարար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այ ախպեր, էդքան խոսքի հետևից չեն ընկնի, կարող ա՝ սիրտը վեր եկած ա էղել, մի բան էլ ասել ա, ի՞նչ ես 23:2, 23:7, թող մեզ համար միամիտ հավատանք էլի:
    Չէ, ինչի Շին ջան, լավ էլ սառռռռռը սրտով եմ գրել: Ասում խոսում ենք:

  10. #907
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում KarineIonesyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տիգ չնեղանաս, բայց մի քիչ կռիվ անեմ հետդ, լավ Կրոնից հենց կախվածությունը կտրեցիեր, աղանդները հենց այդ ժամանակ սունկի նման կաճեն Տիգ ջան, իսկ ինչ վերաբերում է մշակույթին, կներես, բայց մենք հրաշք շարականներ ունենք ու հոգեւոր շատ եզակի երաժշտություն, որը եւս մեր մշակույթն է, ու որը նաեւ տարածել է քո ու իմ կողմից այդքան սիրված Կոմիտասը, էլ չեմ ասում, որ ամեն մի սարի գլխին եկեղեցի ունենք կառուցած, էլ չեմ ասում, որ երբ տուրիստները գալիս են Հայաստան հենց քո եկեղեցիների համար են գալիս...ի դեպ եկեղեցուն ոչ ոք առաջնային տեղ չի տալիս, ամեն դեպքում ես դա չեմ զգում...մեկ էլ քո նշած մարդկայնություն ասածը մենք հաստատ չենք ժառանգել հեթանոս ժամանակներից, մարդկայնությունը ընկած է քրիստոնեության հիմքում ամեն դեպքում
    Դե մի քիչ էլ ես "կռիվ" անեմ Ավելի շուտ մի փոքր չհամաձայնեմ:
    Մարդկային էությունը կարիք ունի գերբնականի և լուսավորի հանդեպ հավատի, առանց որի չի կարողանում խավարի պայմաններում ապրել: Սա ապացուցման կարիք չունի, եթե այդպես չլիներ, ապա կրոններն այդքան հզոր չէին լինի:
    Սովետական "դատարկ" հոգիները միանգամից սկսեցին լցվել, լցվել այն ամենով, ինչի պակասն ունեին և լցվեցին տարբեր բովանդակությամբ: Մի մասն առաքելական, մի փոքր մասը Բուդդայականությունև և Հինդուիզմ, սակայն մեծ մասը լցվեցին "աղանդներով", որովհետև դրանք քարոզողներն ավելի ակտիվ և ջանասեր էին, առաջին իրենք թակեցին "աթեիստ"-ի դուռը, այլ ոչ թե եկեղեցին, խոսեցին ավելի հասկանալի և ցույց տվեցին "հրաշքներ", նաև շատերին տարբեր տիպի նյութական խրախուսումներ տվեցին և խոստացան ավելին:
    Բավականին ակնառու է, որ այդպիսի հոգևոր ցրվածությունն ավելի է պառակտում առանց այն էլ պառակտված ազգին, իսկ որոշ կազմակերպություններ բավականին ակնհայտ հետախուզական աշխատանքներ են տանում օտար երկրների գաղտնի ծառայությունների համար: Անցած 2009 տարվա պաշտոնականա տվյալներով ՀՀ-ում կան մոտ 160.000 չափահաս աղանդավորներ:
    Ակնհայտորեն պետք է մի բանի վրա հենվել` ազգը հոգևեր առումով միաբանելու համար: Իհարկե պարտադիր չէ, որ դա լինի առաքելական եկեղցեին, սակայան տվյալ ժամանակում այլընտրանք գոյութուն չունի, կամ էլ պետք է սկսենք վերականգնել հին հայկական մոնոթեիզմը (Այո, քանի որ հին հայերը մոնոթեիստ են եղել` հավատացել են մեկ ստեղծիչ-արարիչին, սիկ մյուս "աստվածները" ավելի շատ մշակութային արժեքներ են եղել և ավելի ուշ են մտել պաշտամունքի շրջան: Այդ աշխատանքները կարող են բավականին երկար ժամանակ խլել, քանի որ ակնհայտորեն դրանց կսկսեն խոչընդոտել ոչ մայն եկեղեցին, այլև շատ այլ աշխարհիկ ուժեր: Ուստի ներկայումս ազգի հոգևոր միաբանության համար լավագույն տարբերակն է Առաքելական եկեղեցին, քանի որ իմ անձնական կարծիքով այն նույնպես ավելի հայկական է , քան ցանկացած այլ քրիստոնեական եկեղեցի:
    Ինչ վերաբերվում է եկեղեցու մշակութապաշտպան գործունեությանը, ապա բավականին վիճելի հարց է:
    Նախ ասեմ, որ ոչ բոլոր եկեղեցիներն են քրիստոնեական: Զրոից ճարտարապետություն չի ստեղծվում` մեր վաղ շրջանի եկեղեցիների մեծ մասը ստեղծվել են կամ հեջանոսական մեհյանների նմանությամբ, կամ ել հենց այդ մեհյաններն են հարմարեցվել և դարձել են եկեղեցիներ: Շեշտեմ, որ առաջին հոգևորականների մի մասն էլ ակնհայտ նախքին քրմեր են եղել, որոնք պահպանել էին վավականին հետաքրքիր ավանդական գիտելիքներ: Շարականների հիմքը (երաշտական առումով) նույնպես նախաքրիստոնեական է, նույնիսկ որոշ շարականների տեքստեր պարունակում են նախաքրիստոնեական հավատքի տարրեր:
    Սակայն նույն եկեղեցին է, որ այնպես է ոչնչացրել նախաքրիստոնեական մշակույթը, որ մինչև այժմ հայոց պատմության նույնիսկ 2-րդ դարի մշակույթի մասին ունենք տեղեկություններ միայն օտարների տպավորությունների և "եկեղեցամետ" պատմիչների կողմնակալ նկարագրությունների միջոցով:
    Բացի եկեղեցաշինությունից և հոգևոր երաժշտությունից, մշակույթի էլ որ ճյուղն է պահպանել եկեղեցին? Ուր մնացին ազգային երգն ու պարը, աշխարհիկ ճարտարապետության և գեղարվեստի մասին գիտելիքներն ու արժեքները?
    Կոմիտասի թեման ինձ համար շատ հակասական է, որոշ առումներով անընդունելի, սակայն նույնպես ազգային պատմության և մշակույթի մի մասն է:

  11. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Claudia Mori (30.05.2011), Tig (30.05.2011)

  12. #908
    Պատվավոր անդամ Tig-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.10.2007
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    3,757
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում KarineIonesyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տիգ չնեղանաս, բայց մի քիչ կռիվ անեմ հետդ, լավ
    Նեղանա՞մ: Կարինե ջան, աստված տա բոլոր իմ հետ կռվողները քո նման լինեն

    Մեջբերում KarineIonesyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կրոնից հենց կախվածությունը կտրեցիեր, աղանդները հենց այդ ժամանակ սունկի նման կաճեն
    Հիմա էլ են սունկի նման աճում: Ի դեպ հենց եկեղեցու անգործության պատճառով: Քանի որ եկեղեցին վերածվել է բիզնես անող կառույցի: Հենց դրա համար էլ ես ասում, որ պիտի հրաԺարվել գիտակցված: Հրաժարվել ոչ թե հավատից, այլ կրոնից: Կրոնի նկատմամբ կախվածությունից: Օրինակ ի՞նչ է տալիս քեզ կրոնը: Ի՞նչ է տալիս քեզ եկեղեցի այցելելը և մոմ վառելը: Հասկանում եմ, որ այստեղ հոգեբանական պահ է: Հասկանում եմ, որ մարդ ունի հենարանի կարիք: Եվ իր անպատասխան հարցերին որոշակի, թեկուզ և ոչ լիարժեք, պատասխան տվողի կարիք: Եվ այս ամենը որոշակի առումով կարող է տալ եկեղեցին: Բայց կարծում եմ մարդն ավելի ուժեղ է, երբ այդ հենարանը նախ և առաջ իր մեջ է, իր նեքին հավատի վրա: Իսկ եկեղեցին ուղակի համակարգում է դա: Եվ եթե այդ համակարգողը սկսում է վատ աշխատել, նրան պիտի ասել, որ դու վատ ես աշխատում... և այլն և այլն, որպիսի հնարավորինս սթափվի: Եթե չի ուզում կորցնի իր հետևորդներին:

    Հասկանում եմ նաև, որ մարդը ունի իր կարևորությունը "փաստողի" և "գնահատողի" կարիք: Նման մարդիկ ամենահակվածներն են աղանդների հետևորդ դառնալուն: Քանի որ աղանդավորական կազմակերպությունները ներշնչում են մարդուն, որ իր արած գործը աստվածահաճո է և շատ կարևոր: Եվ որ նրանից բացի ոչ ոք չի կարող անել դա: Եվ որ կառույցը ունի իր կարիքը և "կախված" է նրանից և շնորհակալ է նրան... և այլն: Այ այս փաստն է, որ առավել գրավաում է մարդուն, ոչ թե գաղափարը: Ոչ թե այն, որ այս կամ այն աղանդի կանոնները ավելի հոգեհարազատ են և ճիշտ են ընկալվում մարդու կողմից և նա սկսում է դրանցով առաջնորդվել: Այլ ուղակի նա իրեն սկսում է կարևոր զգալ: Սկսում է իմաստ տեսնել իր դերի և նշանակության մեջ... Իսկ եկեղեցին ի՞նչ է անում այդ ուղղությամբ...

    Մեջբերում KarineIonesyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տիգ ջան, իսկ ինչ վերաբերում է մշակույթին, կներես, բայց մենք հրաշք շարականներ ունենք ու հոգեւոր շատ եզակի երաժշտություն, որը եւս մեր մշակույթն է, ու որը նաեւ տարածել է քո ու իմ կողմից այդքան սիրված Կոմիտասը: էլ չեմ ասում, որ ամեն մի սարի գլխին եկեղեցի ունենք կառուցած, էլ չեմ ասում, որ երբ տուրիստները գալիս են Հայաստան հենց քո եկեղեցիների համար են գալիս...
    Իմ ասած հետ կանգնելը չի ենթադրում քո նշած երաժշտական և ճարտարապետական մշակույթից ու արժեքներից հետ կանգնել: Դրանք իհարկե մեր հարստություններն են և աչքի լույսի պես պիտի պահպանել:

    Մեջբերում KarineIonesyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ի դեպ եկեղեցուն ոչ ոք առաջնային տեղ չի տալիս, ամեն դեպքում ես դա չեմ զգում...մեկ էլ քո նշած մարդկայնություն ասածը մենք հաստատ չենք ժառանգել հեթանոս ժամանակներից, մարդկայնությունը ընկած է քրիստոնեության հիմքում ամեն դեպքում
    Եթե եկեղեցուն հասարակության լայն զանգվածները առաջնային տեղ չտաին, այսօր նա այսքան "հզոր" չէր լինի...
    Իսկ մարդկայնությունը մենք ժառանգել ենք մեր ստեղծման օրվանից սկսած՝ ամեն օրվանից: Եթե մի քիչ ավելի լավ պատկերացնենք, թե քրիստոնեությունը ինչպես է հաստատվել և ինչպես է ցեղասպանել մեր հեթանոսական արժեքներն ու մշակույթը, ապա պարզ կտեսնենք, որ սա զուտ քաղաքական հարց է եղել: Մարդը հեթանոս շրջանում էլ է մարդ եղել, տմարդը նույնպես: Եվ դա հաստատ կախված չի կրոնական արժեհամակարգից: Ավելի ճիշտ պիտի կախված չլինի: Այ հենց սա է իմ նպատակը: Որ մարդուն մարդ պիտի պահի ոչ թե կրոնի կամ աստծու նկատմամբ վախը, այլ գիտակցությունն ու բանականությունը: Եվ մինչև չհասնենք այս մակարդակին մենք մշտապես պիտի կախվածության մեջ գտնվենք կրոնից: Իմ նպատակն է հենց այս կախվածությունից դուրս գալը: Անկախ նրանից, թե կրոն կոչվածը ինչպես է կոչվում...
    Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
    Մնացյալը անցողիկ…

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Claudia Mori (30.05.2011)

  14. #909
    קהלת א:ב
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2009
    Հասցե
    Λήθη
    Գրառումներ
    1,936
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում davidus-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ամեն դեպքում հանգում ենք մեկնաբանման, ոչ թե կոնկրետ փաստին:
    Բնականաբար: Էս դեպքում Քրիստոսը ոչ մի տեղ ուղղակիորեն չի ասում. «Փարիսեցիները ձեր եղբայրներն են», ինչը ընթերցողին հնարավորություն ա տալիս յուրովի հասկանալ տվյալ հատվածի իմաստը: Համենայն դեպս, ես վերոնշյալ փաստարկների հիման վրա վերոնշյալ եզրակացությանն եմ եկել:
    Բայց հաճախ կամայական մեկնաբանությունները հասնում են մարազմի աստիճանի. դասական օրինակը Տերտուղիանոսի կողմից Աենդորյան հոգեհմայի գործողությունների /Ա Թագ. 28: 8-ից սկսած/ մեկնաբանությունն ա:
    Ախր հարևան գալակտիկայից ժամանած հումանոիդին էլ ա պարզ, որ էդ կանչվող հոգին իրոք Սամվելինն էր, ո՞նց կարելի ա աղավաղել, ավելի ճիշտ` 180°-ով շրջել էդ փաստը:

  15. #910
    Ավագ Մոդերատոր Moonwalker-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2010
    Հասցե
    Աշխաբադ
    Գրառումներ
    2,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Skeptic-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ 23-ում ասվում ա. «Բայց դուք որեւէ մէկին ուսուցիչ մի՛ կոչէք, որովհետեւ ձեր ուսուցիչը մէկ է, եւ դուք բոլորդ /այսինքն` հավաքված ժողովուրդը, այսինքն` նաև փարիսեցիները/ եղբայրներ էք։»
    Գագ, Մատթեոս 23: 8-ը իրականում ասում ա. «Բայց դուք Ռաբբի չ'կանչուիք, որովհետև մեկ է ձեր ուսուցիչը՝ Քրիստոսը. և դուք ամենքդ եղբարք էք» (հմմ. ռուսերենի սինոդալ թարգամանություն՝ "А вы не называйтесь учителями, ибо один у вас Учитель -- Христос, все же вы -- братья" և անգլերենի արքա Ջեյմսի տարբերակ. " But be not ye called Rabbi: for one is your Master, even Christ; and all ye are brethren")
    Կարծում եմ հիմա պարզ հասկացանք, որ եղբայր էին/են նրանք, ում ուսուցիչը Տեր Հիսուսն էր/է:

    Հ.Գ. Ու ընդհանրապես խորհուրդ կտայի չօգտվել Աստվածաշնչի տվյալ օնլայն տարբերակից /թեև ես էլ էի օգտվում մի ժամանակ/: Մեկ-մեկ անհամապատասխանություններն ակնհայտ են:

  16. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Skeptic (30.05.2011), Ավետիք (30.05.2011), Նետ (30.05.2011)

  17. #911
    Պատվավոր անդամ Claudia Mori-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.02.2011
    Հասցե
    Անհայտ է...
    Տարիք
    38
    Գրառումներ
    1,355
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Varzor ու Tig ջան, որ անընդհատ հղումներ չտամ, միանգամից երկուսիդ էլ պատասխանեմ...Շատ եմ ցավում, որ մեր հեթանոսական տաճարները քանդել են, լավ է գոնե Գառնին մնացել է, բայց ներքուստ ինձ հեթանոս չեմ համարում, քանի որ Տիգրանի ասածի պես մարդասեր եմ, որը չեմ կարծում, որ վերաբերում է հեթանոսներին։

    Հեթանոսներից միայն բնությունը պաշտելն եմ ժառանգել, բայց բոլոր անմարդկային ու հիստերիկ պահվածքի տարրերը մեծ հաճույքով չեմ ընդունում, այսինքն լավ է, որ մենք հեթանոս չմնացինք ամեն դեպքում...

    Սա շատ սուբյեկտիվ կարծիք է, գիտեմ ու համոզված եմ, եթե Ակումբում կան հեթանոսներ, կլինեն նաև հարձակումներ այս մեկնաբանության դեմ

    Նաև հասկանում եմ, որ այս խոսակցությունները ոչ մի տեղ չեն տանում իրականում, ամեն ինչ պարզ է դառնում միայն այն ժամանակ, երբ երկիրդ պատերազմի մեջ է, կամ արհավիրք է տեղի ունեցել Սպիտակի երկրաշարժի պես...

    Ինչ վերաբերում է եկեղեցի գնալ չգնալուն...ինձ համար պարտադիր չէ գնալ եկեղեցի, բառացի չեմ հիշում, բայց գիտեմ, որ Աստվածաշունչն ասում է, որ ամեն մեկի եկեղեցին իր մեջ է, ու դու կարող ես ուղղակի քո փոքրիկ 4 պատերի մեջ էլ աղոթել ու լսելի լինել...եկեղեցի գնում են հիմնականում նրանք, ովքեր դա գիտակցելու ընթացքի մեջ են, կամ էլ այլ ելք չունեն, բայց չեմ ուզում այս ամենի մեջ խորանալ, քանի որ ոչ մեկին չեմ ուզում քարոզ կարդալ, ամեն մեկն ունի ընտրության իրավունք...Մարդիկ կարող են աթեիստ լինել, պապիս էլ էր աթեիստ, բայց ես իրան պաշտում էի։

    Շատ համաձայն եմ Varzor–ի հետ, որ մի գաղափար ամեն դեպքում պիտի լինի, որ հենվեն ու այս պարագայում հեծանիվ հորինելն ամենասխալ բանը կլինի։

    Ու մի բան էլ Կաթողիկոսի ու նրա անառակությունների վրա կենտրոնանալը ամենաշատ օգուտն է տալիս այդ աղանդներին ու բոլոր տեսակի չկրոններին, որոնք այլ կրոնները աղավաղելով իբր թե գրքեր են գրում, դեռ համարձակվում են այդ գրքերն էլ քարոզել։

    Իսկ ինչ վերաբերում է Կոմիտասին, այդ մարդը ամենախելացի մարդն է, ով բոլոր նման հարցերին պատասխան է տալիս ու վերջակետ է դնում, բոլորս էլ ընդունում ենք իր պատասխանները, որովհետև ինքը կարողացել է գտնել հոգևորի ու ազգայինի հատման կետը
    Եթե ուզում ես հրաշք տեսնել, փորձիր ինքդ հրաշք լինել…

  18. #912
    קהלת א:ב
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2009
    Հասցե
    Λήθη
    Գրառումներ
    1,936
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Moonwalker-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գագ, Մատթեոս 23: 8-ը իրականում ասում ա. «Բայց դուք Ռաբբի չ'կանչուիք, որովհետև մեկ է ձեր ուսուցիչը՝ Քրիստոսը. և դուք ամենքդ եղբարք էք» (հմմ. ռուսերենի սինոդալ թարգամանություն՝ "А вы не называйтесь учителями, ибо один у вас Учитель -- Христос, все же вы -- братья" և անգլերենի արքա Ջեյմսի տարբերակ. " But be not ye called Rabbi: for one is your Master, even Christ; and all ye are brethren")
    Կարծում եմ հիմա պարզ հասկացանք, որ եղբայր էին/են նրանք, ում ուսուցիչը Տեր Հիսուսն էր/է:

    Հ.Գ. Ու ընդհանրապես խորհուրդ կտայի չօգտվել Աստվածաշնչի տվյալ օնլայն տարբերակից /թեև ես էլ էի օգտվում մի ժամանակ/: Մեկ-մեկ անհամապատասխանություններն ակնհայտ են:
    Արշ ջան, ԻՀԿ Աստվածաշնչի ցանկացած 2 տարբերակներում էլ կարելի ա անհամապատասխանություններ գտնել: Իսկ Ջեյմս արքայի տարբերակը երևի թե ամենավիճահարույցն ա: Իսկ «ուսուցիչ» ու «Րաբբի» բառերի նշանակությունը չեմ կարծում, որ այն ժամանակ առանձնապես տարբերվում էր: Պողոս առաքյալի` Հռոմեացիներին, Կորնթացիներին, Գաղաթացիներին ուղղված նամակներում պարզ ասվում ա, որ «եղբայր» համարվում ա կայացած/պոտենցիալ հավատակիցը: Բայց խոսքս կոնկրեդ էդ հատվածի մասին ա:

  19. #913
    Պատվավոր անդամ Tig-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.10.2007
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    3,757
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում KarineIonesyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Varzor ու Tig ջան, որ անընդհատ հղումներ չտամ, միանգամից երկուսիդ էլ պատասխանեմ...Շատ եմ ցավում, որ մեր հեթանոսական տաճարները քանդել են, լավ է գոնե Գառնին մնացել է, բայց ներքուստ ինձ հեթանոս չեմ համարում, քանի որ Տիգրանի ասածի պես մարդասեր եմ, որը չեմ կարծում, որ վերաբերում է հեթանոսներին։

    Հեթանոսներից միայն բնությունը պաշտելն եմ ժառանգել, բայց բոլոր անմարդկային ու հիստերիկ պահվածքի տարրերը մեծ հաճույքով չեմ ընդունում, այսինքն լավ է, որ մենք հեթանոս չմնացինք ամեն դեպքում...
    Կարինե ջան, մի բան չեմ հասկանում որտեղի՞ց ես եզրակացնում, որ հեթանոսական շրջանում հայերը անմարդկային ու հիստերիկ են եղել: Մի բանում ես հաստատ համոզված եմ, այն մարդը, որ պաշտում է բնությունը, չի կարող հիստերիկ ու անմարդկային լինել: Կարծում եմ նման կարծիք հեթանոսական ժամանակաշրջանի նկատմամաբ ձևավորել է հենց քրիստոնեական եկեղեցին: Եվ ամեն ինչ արել է որպիսի այս կարծիքը հերքող ոչ մի ապացույց չմնա: Բայց դե հո մարդկային տրամաբանությունը չի կարող անջատել: Ըստ իմ տրամաբանության չի կարող մի հասարակարգ երկար գոյություն ունենալ, եթե նրա մեջ գերիշխում է ագրեսիան, քո ասած հիստերիան ու անմարդկայնությունը: Իսկ մենք հեթանոսական շրջանի հազարամյակների պատմություն ունենք... Նորից եմ կրկնում քրիստոնեության անցումը զուտ քաղաքական ենթատեքս կարող էր ունենալ այն ժամանակ, այլ ոչ թե մարդկային որակների բարձրացման և ամրապնդման՝ ըստ իմ տրամաբանության իհարկե...
    Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
    Մնացյալը անցողիկ…

  20. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Ariadna (30.05.2011), My World My Space (30.05.2011), VisTolog (30.05.2011), Մինա (11.06.2011), յոգի (30.05.2011)

  21. #914
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2011
    Գրառումներ
    1,103
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ժպիտ

    Իհարկէ, ըստ քո՛ տրամաբանությամբ

  22. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Tig (30.05.2011)

  23. #915
    Պատվավոր անդամ Tig-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    26.10.2007
    Տարիք
    46
    Գրառումներ
    3,757
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում հովարս-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իհարկէ, ըստ քո՛ տրամաբանությամբ
    Իսկ ըստ քո՞
    Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
    Մնացյալը անցողիկ…

Էջ 61 159-ից ԱռաջինԱռաջին ... 115157585960616263646571111 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. «Անեկդոտներ» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Անեկդոտներ
    Գրառումներ: 97
    Վերջինը: 24.06.2020, 01:19
  2. «Ճարտարապետություն» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Mephistopheles, բաժին` Ճարտարապետություն
    Գրառումներ: 249
    Վերջինը: 10.07.2018, 18:46
  3. Առանձին թեմաներից դուրս գրական քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 233
    Վերջինը: 28.07.2017, 11:36

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •