Իսկ Հովսեփը և իր Եղբայրները ոչ ոք չի կարդացել?
Իսկ Հովսեփը և իր Եղբայրները ոչ ոք չի կարդացել?
Մուն ջան, իմ համար Աստված կրոնից վեր է, դրա համար ես քո և մյուսների հետ խոսում եմ սեփական մտքերը մեջբերելով, այլ ոչ թե աստվածաշնչյան մեջբերումներով: Վատ չի երբ մեջբերուներ եք անում, բայց վատ է, երբ այդ մեջբերումներում խեղդվում են ձեր սեփական մտքերն ու դատողությունները:
Ես երկրպագել ասելով հասկանում եմ, կուրորեն ընդունել, փառաբանել, և առանձ հակաճառության անվեհապահորեն կատարել երկրպագվող օբյեկտի բոլոր ցուցումներն ու պահանջները: Իսկ տվյալ դեպքում ո?վ է ներկայացնում երկրպագվող աստծու ցուցումներն ու պահանջները... Կարծում եմ մանրանալն անիմաստ է: Հենց այս խաղաքարտի վրա է, որ ժամանակին խաղադրույք են արել մի փոքր ավելի "կրթվածներն ու խելացիները" և սկսել շահագործել հասարակ անգրագետ կամ կիսագրագետ մասսաներին: Հենց նման մարդին են կանգնել կրոնի հիմքերում և ի շահ իրենց անձնական նպատակներին կամ ֆանատիկ մտքերի օգտագործել մարդկանց: Լավ է, որ այսօր ինկվիզիցիաի ժամանակները չեն, բայց միևնուն է կրոնի քողի տակ դեռ օգտագործվում են մարդկանց: Սրա պատճառը կարծում եմ այն է, որ մարդին դեռ համարձակություն չունեն իրենց մտքերն ու գաղափարները առաջ տանել կրոնին դեմ գնալով /իհարկե, բացառություններ միշտ են եղել և կան/: Մարդկանց դեռ թվում է, որ դրանով նրանք Աստծուն են դեմ գնում: Իմ պատկերացմամբ հայր և որդի հարաբերությւոննները չպիտի հիմնված լինեն երկրպագման վրա: Որդին իհարկե պիտի լսի հոր խոսքը, բայց չեմ կարծում, որ չպիտի ունենա հակաճառման իրավունք... Իսկ երկրպագույթուն ասվածը բացառում է հակաճառման իրավունքը:
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Malxas (01.08.2011), Sambitbaba (01.08.2011)
Ո՞նց թե ինչպես կարող էր:
«Յիսուսն էլ տեսնելով իր մօրը եւ այն աշակերտին՝ որ սիրում էր, որ մօտիկ կանգնած էր, իր մօրն ասեց. Ով կին, ահա քո որդին: Յետոյ ասեց աշակերտին. Ահա քո մայրը. եւ այն ժամանակից այն աշակերտն իրան մօտ առաւ նորան»: Հովհաննես ԺԹ, 26
Բա ո՞ւր էին Հիսուսի բազմաթիվ եղբայրները, որ մորը գործնականում օտարը պիտի պահեր:
Նման կերպ մոտ հարազատին/տոհմակցին եղբայր/քույր կոչելը լայնորեն տարածված էր հրեաների շրջանում: Օրինակ՝ «Եւ երբ որ Աբրամը լսեց, թէ իր եղբայրը գերի տարուեցաւ, իր տանե երեքհարիւր տասնութը վարժուած ծառաներին դուրս հանեց ու նորանց ետեւից գնաց մինչեւ Դան:» Ծննդոց ԺԳ, 14: Եվ սա այն դեպքում, երբ Ղովտը (ում մասին է խոսքը) իրականում Աբրահամի եղբորորդին էր:
Իմա՝ սա փաստ չէ:
Մարիամի միշտ կուսության մասին այլաբանորեն մարգարեացել է Եզելիել մարգարեն.
«Եւ Տէրն ասեց ինձ. Այս դուռը կողպված պիտի մնայ. չ'պիտի բացուի, նորանով պիտի չմտնեն, որովհետեւ Իսրայելի Տեր Աստվածը մտաւ նորանով. ուրեմն կողպված պիտի մնայ»: Եզեկիել ԽԴ, 2
Ամեն մարդ ինքն է ընտրում իր ուղին: Ինչպես ասում են ճշտերը շատ են, ճշմարտությունը՝ մեկը:![]()
Վերջին խմբագրող՝ Moonwalker: 01.08.2011, 13:06:
« Մարդը ի՞նչ է՝ որ զանիկա կհիշես, կամ մարդու որդին, որ անոր այցելություն կընես: Քիչ մը վար ըրիր զանիկա հրեշտակներեն, փառքով ու պատվով պսակեցիր զանիկա»: (Սաղմ. 8:4, 5):
«Ո՛վ Տեր, մարդը ի՞նչ է որ զանիկա կճանչնաս ու մարդու որդին, որ զանիկա կհարգես»: ( Սաղմ. 144:3)
Դավիթն էլ չէր հասկանում:
Բայց կարծիքս ասեմ. անկախ մարդու հայեցողությունից, նրա մեջ կա երկրպագելու հակումը, կամ Աստծուն , կամ կուռքերին կամ էլ մամոնային(փողին) նա երկրպագում է , և Աստծո արքայությունը դեմոկրատիա չի, այլ Թեոկրատիա է : Դու ազատ ես ամեն տեսակի լծից, բացի այս լծից. «Իմ բեռս թեթև է և իմ լուծս քաղցր» և ինպես երկնային դասերն են պաշտում և երկրպագում Աստծուն , այնպես էլ՝ մարդը :
Եթե Աստվածն է հարգում մարդուն, որքան առավել մարդը պետք է հարգի իր Արարչին:
Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 01.08.2011, 12:55:
eduard30 (01.08.2011)
Իհարկե ասա, սիրելի Մուն: Բայց եկ ջահելուրյունը պարսավանք չդարձնենք: Աստվածաշունչը շատ ավելի ջահել է Վեդաներից, քան Ուրանտիան՝ Աստվածաշնչից: Եվ ի՞նչ, ելնելով դրանից, մենք բանի տեղ չդնե՞նք Աստվածաշունչը… Առաքյալներն էլ, իրենց ժամանակին շատ ավելի կասկածելի դեմքեր են եղել մարդկանց համար, քան քրիստոնեայի համար Հրեշտակապետների Գլուխը կամ Սերովբեների Գլուխը: Ես թվարկեցի Ուրանտիա գրքի բազում հեղինակներից երկուսին միայն:
Այս մասին ասում են, որ 2012 թվի վերջին Երկրագունդը երեք, թե վեց օր գտնվելու է Սիրիուսի ազդեցության տակ, ֆոտոնային գոտու մեջ: Իսկ լույսը ֆոտոնի միջով թափանցել չի կարող և այդ օրերին համայն մթություն է լինելու:արեգակը պիտի խաւարի, եւ լուսինը իր լոյսը չպիտի տայ
Դու էլի ծռում ես , այս անգամ իմ ասածները :
Ասածս նա է , որ եթե Մարիամ ուրիշ զավակներ ունենար, նա չէր գնա ապրելու ուրիշի մոտ , նաև այն պարզ պատճառով, որ պատվիրանին դեմ էր:
Բերածդ ավետարանական մեջբերումներին ես էլ եմ ծանոթ, դու երևի լավ տեղյակ չես հրեաների կարգերին, այնինչ փորձում ես ցույց տալ որ ամեն ինչ գիտես:
Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 01.08.2011, 13:09:
Շատ տրամաբանական և արդարացի են մտքերդ, Մալխաս ջան:
Իսկ հարցիդ պատասխանը, կարծում եմ, կարող է հնչել մոտավորապես այսպես. շատ պարզ երևում է, որ Աստծոն երկրպագելը մարդիկ են հնարել, այլ ոչ Աստված: Քանզի մենք, չգիտես ինչու, որոշել ենք, որ Աստված իր պրոբլեմները լուծում է այնպես, ինչպես մենք լուծում ենք մերը…
Malxas (01.08.2011)
Իհարկե շատ ուժեղ տրամաբանական և արդարացի է անգիտակից բնազդաբար մրջունին համեմատության օրինակ բերել մարդուն և Աստծուն իրար բաժանելու մեջ![]()
Վերջին խմբագրող՝ eduard30: 01.08.2011, 13:46:
Նետ (01.08.2011)
Malxas (01.08.2011)
Այսինքն ուզում ես քեզ հաճեցնեմ, ասեմ այն ինչ քեզ է հաճելի: Ցավում եմ, չի ստացվի:
Եթե ուշադիր կարդայիր կտեսնեիր, որ «Բեն Հուր»ը «Յո երթաս»ի հետ համեմատեցի, այն էլ հատուկ նպատակով, շեշտելով հեղինակի մասին:Նույնիսկ Հովսեփը և իր եղբայրները չնչին Բեն Հուրի հետ համեմատեցիր , այսինքն, համաշխարհային գլուխգործոցը չգիտեմ թե ինչի:
Ահա մի գրածը՝
Իսկ «Հովսեփը և նրա եղբայրները» քեզ համար են գլուխ գործոց, ինձ համար՝ ոչ , մի պարզ պատճառով , որ այն ստեղծվել է արդեն եղած փաստերի վրա: Իսկ «Բեն Հուր»ի առավելությունը նա է, որ հեղինակը հատուկ պատվերով պիտի գրեր մի գիրք , որտեղ պիտի հերքեր և ծաղրեր քրիստոնեությունը: Բայց երբ սկսեց աշխարհով մեկ շրջագաել և տեղեկություններ հավաքել իր այդ գրքի համար, ստացվեց հակառակը՝ ինքն էլ դարձավ քրիստոնյա և գրեց այդ գիրքը:«Յո երթաս»ը ամենա սիրելին չի, իսկ դուք գիտե՞ք, թե ով է գրել «Բեն Հուր»ը , մի շատ ճանաչված և հեղինակավոր աթեիստ գրող:
Վերջին խմբագրող՝ հովարս: 01.08.2011, 20:59:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ