Լավ ես ասում, բայց հենց Աստվածաշնչում էլ գրված է, որ Աստված տեսավ, որ մարդը չար է իր ստեղծման օրից: Այսինքն` մարդու չար լինելը արարման արդյունքն է: Պարադոքսալ է, բայց փաստ է ըստ Աստվածաշնչի:
Ըստ ինձ գերագույն բանականությունն ու գիտակցությունը չի կարող սխալվել կամ էլ "չար" մարդ սետղծել:
Իսկ ինչու ենք կարծում որ դա չարիք է: Ինչ գիտենք, թե Աստծո համար որն ա չարիք, որնա բարիք ??
Ուզում եմ ասել, որ "չարն ու բարին հարաբերական է" հասկացողությունը մարդկանց համար է և մարդկանց կողմից է հարաբերական:
Անկեղծորեն Աստվածաշնչյան Աստվածը իր արարածներից ոչ պակաս չար բաներ է անում: Հենց մենակ սկզբից` Ադամին տալիս է ազատ կամք, բայց դնում է սահմանափակումներ, իմանալով, որ ստեղծման օրից չար է: Թե չգիտեր ????

Այ էս կողմից Իսլամը լավ ռաջ ա, ըստ Ղուրանի Ադամի ստեղծման օրը Ալլահն արդեն որոշել էր Դատաստանի օրը!!! Այսինքն գիտեր, թե հստակ որքան ժամանակ է տալիս մարդուն: Բացի այդ իսլամում նույնիսկ "չար" Իբլիսը (Սատանան) ոչինչ չի կարող անել առանց Աստծո խոսքի, նույնիսկ բոլոր վատություններն ու փորձությունները որ անում ա մարդկանց` անում ա Ալլահի թույլատվությամբ: Լավ ելք են գտել

Բայց այս դեպքում ուր մնաց "Ալլահը գթասիրտ է"
Էպիկուրն էլ փիլիսոփայական "տրյուկ" ա արել

Ինքը նույն "աստված" բառով իրար հետ փորձում ա համեմատել Աստծո երկու տարբեր կերպարներ` բացարձակ և "գրվածքային":
Էջանիշներ