Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:
Երբեք չեմ հանդիպել կատվի, որին հետաքրքրեր մկների կարծիքն իր մասին:
Չեմ ուզում վիճել.առավել ևս համաձայն եմ։
Միայն թէ նայած ինչ հարդության վրա ենք դիտարկում Աստծո տուն ասվածը։
Այն վայրը. ուր հավաքվում են Աստվածապաշտ մարդիկ. կարելի է համարել Աստծո տուն։Միայն թէ. Աստվածաշնչում որևէ ճարտարապետական հրահանգ տրված չէ։
Հիսուս ասում է ՙուր երկու կամ երեք հոգի իմ անունով հավաքված են.ես այնտեղ եմ՝ նրանց մեջ՚։
Համադրության համար նաև մեջբերեմ եսայի մարգարեի 66 գլխի խոսքը՝
՝ՙերկինքն իմ աթոռն է և երկիրը իմ ոտքերի պատվանդան է։
Այս ի՞նչ տուն է որ ինձ համար կշինեք.
և այսի՞նչ տեղ է իմ հանգստությանս համար։
Քանզի այս բոլորը իմ ձեռքը շինեց ու այս այս բոլորը իմն են.
ասում է Տերը.
բայց ես մարդկանց պիտի նայեմ.այսինքն՝ խոնարհին և կոտրած հոգի ունեցողին.ու իմ խոսքիցս գողացողին։![]()
Hrayr (17.07.2009)
Ուզում եմ իմ երկխոսության մի փոքրիկ հատված տեղադրել այստեղ
- Ես մի բան չեմ հասկանում, ինչու՞ Աստված ստեղծեց մարդուն ու դարձրեց ''մեղք'' ասվածի գերին: Նա մարդուն ստեղծեց որպես իրեն ստրուկ, որ մարդ միշտ իրենից վախենա ու պարտական լինի…
- Այ հենց սա էլ քրիստոնեական և շատ այլ կրոնների մոտեցման ամենեմեծ <<սխալն>> է:
Նախ Արարիչը մարդուն որպես ստրուկ չի արարել, մարդ ազատ է իր ընտրության մեջ: Իսկ Աստծուն պարտական է այնքանով, որքանով զավակը իր ծնողին:
Ինչ վերաբերվում է մեղքի վերաիմաստավորմանը, ապա իմ կարծիքով պետք է դադարել դժոխք ու դրախտ խախալ` ես լավ բալիկ եմ, ուրեմն պապաս ինձ դրախտի տոմս կտա...... Թե դրախտը, թե դժոխքը մենք ենք ստեղծում: Գուցե դա մի կյանքի կտրվածքով այնքան էլ ակնհայտ չի երևում.... Այ հենց այստեղ էլ թաքնված է <<խաղի>> իմաստը: Եթե մենք հիշեինք մեր բոլոր կյանքերը ու ակնհայտորեն հասկանաինք մեր ճիշտ ու սխալների պատասխանները, ապա մենք էլի առանց հասկանալու <<մի վնասիր>> և <<սիրիր աշխարհը>> արտահայտությունները կընդունեինք որպես պարտադրանք, այլ ոչ թե որպես ճիշտ ապրելակերպ...... Ու նման ձևով բանականության զարգացում տեղի չէր ունենա: Իսկ այս կտրվածքով մենք բախվելով <<ազատությանը>> ինքնաբացահայտում ենք մեզ: Կամաց կամաց սկսում ենք հասկանալ թե ինչ ենք ուզում և ինչու ենք ուզում և թե ինչպես պիտի ապրել ու ինչպիսին պիտի լինել որպիսի...... Ու սենց սկսում ենք ինքներս մեզ հարցախեղդ անել…Ամեն ինչ իր ժամանակին.......
![]()
Հա, հույզն է լոկ մնայունը՝
Մնացյալը անցողիկ…
Aleks-90: Հարգանքներս:
«Աստծո կամքի» վերաբերյալ Ձեր գրառումները ընթերցեցի, կարո՞ղ եմ այդ առումով հարց առաջադրել: Աստվածաշնչից հայտնի է, որ ԱՄԵՆ ԻՆՉ կատարվում է Աստծո կամքով ու գիտությամբ /թույլտվությամբ/: Այսուայնկողմ չընկնեմ. առանց խարդախության կամ խորամանկ նկատառումների «կենդանի օրինակով» առաջադրեմ հարցս: Ի դեպ, քանի որ քիչ առաջ սուրճ ըմպեցի, հենց դիմացս սուրճի պարպված բաժակն է, և հենց դրա շուրջ խոսենք: Ես առաջարկում եմ երկու միամիտ տարբերակ տվյալ պահի դրությամբ՝ 1. պահպանել բաժակը անվնաս /ձեռք չտալ/ 2. վնասել այն /գցել, ջադուփուշուր անել և այլն/: Ասացեք, խնդրեմ, ո՞րը տվյալ պարագայում կլինի ԱՍՏԾՈ ԿԱՄՔԸ:Ուղղակի առանց երկարաշունչ մեջբերումների և վերամբարձ փիլիսոփայության, մատնանշեք՝ 1 կամ 2-րդ տարբերակը: Շնորհակալ եմ:
![]()
Վերջին խմբագրող՝ Interdenominational: 26.09.2009, 22:20:
Մարդը Աստծու գործն է, պատերազմները՝ մարդու գործը... ստացվեց, որ պատերազմները Աստծու գործն են
Երեխեք, դուք ինձ բառախաղի մեջ եք ներքաշում, որում հաստատ չեք հաղթի, որովհետև ես անհիմն չեմ գրում ոչինչ: Իսկ ձեր փաստարկները՝ համոզելու ինձ ձեր ասածի ճշմարտացիության մեջ, շատ թույլ են: Այդքան մոլեռանդորեն պետք չի կապվել կրոնին, 1000 անգամ եմ ասել՝ կրոնը քաղաքականություն է:
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Freeman (20.07.2010)
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Այս պահին թեմայում են 2 հոգի. (0 անդամ և 2 հյուր)
Էջանիշներ