User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 2379 հատից

Թեմա: «Կրոն» բաժնի թեմաներից դուրս քննարկումներ

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ի՞նչ է աղանդը. սկզբունքները և հետևանքները

    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Խի կասկածու՞մ ես,հրեաներին էտքան խելք որտեղից որ Հին կտակարան գրեն,վերձրել ձևափոխել սարքել են իրանց ուզածով ու հրամցնում են ամբողջ աշխարհին,իսկ Քրիստոսը ծնվեց հրեաների մեջ որովհետև նրանք մեղավոր էին մեղավորների միջից:
    Բանը դրանում է , որ հրեյաները ոչ մի կտակարան էլ չեն գրել, այո իհարկե դրանց որ՞տեղից էդքան խելք... խառնվելով ուրիշ ազգերի հետ մի քիչ խելքի են եկել, բայց դա էլ օգտագործում են ի՛չարս...
    Ամբողջ կտակարանային և հրեյա-աստվածաշնչային գրվածքները նրանք գողացել են Արիակա Հայաստանից և Արիական վեդաներից, հենց դրա համար ել վերացրին Հայաստանի պատմությունը և Ցեղակրոնական (հեթանոսական) Տաճարները, որպեսզի աշխարհը մատնացույց չանի Հայաստանը այլ հրեաստանը...
    Վեդաներում Բհավիշյա պուրանայում (որը գրի է առել հինգ հազար տարի առաջ) կա Քրիստոսի Հայտնության մասին, որտեղ ասվում է, որ Քրիստոսը գալու մի վայր, որտեղ ապրում են ամենամղսալից մարդիք, որպեսզի փրկի նրանց...
    http://www.indiadivine.org/articles/...ist/Page1.html

  2. #2
    Պատվավոր անդամ Gayl-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2008
    Հասցե
    Erevan
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    6,850
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ի՞նչ է աղանդը. սկզբունքները և հետևանքները

    Մեջբերում յոգի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բանը դրանում է , որ հրեյաները ոչ մի կտակարան էլ չեն գրել, այո իհարկե դրանց որ՞տեղից էդքան խելք... խառնվելով ուրիշ ազգերի հետ մի քիչ խելքի են եկել, բայց դա էլ օգտագործում են ի՛չարս...
    Ամբողջ կտակարանային և հրեյա-աստվածաշնչային գրվածքները նրանք գողացել են Արիակա Հայաստանից և Արիական վեդաներից, հենց դրա համար ել վերացրին Հայաստանի պատմությունը և Ցեղակրոնական (հեթանոսական) Տաճարները, որպեսզի աշխարհը մատնացույց չանի Հայաստանը այլ հրեաստանը...
    Վեդաներում Բհավիշյա պուրանայում (որը գրի է առել հինգ հազար տարի առաջ) կա Քրիստոսի Հայտնության մասին, որտեղ ասվում է, որ Քրիստոսը գալու մի վայր, որտեղ ապրում են ամենամղսալից մարդիք, որպեսզի փրկի նրանց...
    http://www.indiadivine.org/articles/...ist/Page1.html
    Քո պատասխանի մեջ չկար մի տող և անգամ մի տառ որի հետ համաձայն չեմ:Երբեք էլ չեմ զլանա ու կասեմ որ մեր պատմությունն ու մշակույթը վերացրեցին Տրդհատն ու գրիգորը,այդ երկուսին էլ համարում եմ դավաճան,դավաճան է նա ով սպանում է մեր ազգի անցյալը:

  3. #3
    Պատվավոր անդամ Չամիչ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2009
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    2,308
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. «Կրոն» բաժնի թեմաներից դուրս քննարկումներ

    մեր պարագայում փեսան կատարյալ է և ՙաչքը դուրս ՚լինելու խնդիր չունի։իսկ այ հարսը՝թերևս ունի։այդ պարագայում հարսի ՙ աչքը դուրսը՚ լինելը նշանակում է՝ խորհել աշխարհայինը.այլ ոչ թէ Աստվածայինը։
    Քրիստոս ----եկեղեցի, փեսա-----հարս համեմատությունը ըստ իս անտեղի է եվ կնոջ իրավունքների ոտնահարման վառ օրինակ է: Եթե կա ասելիք լավ է ուղիղ ասել, այլ ոչ թե մարդու ենթագիտակցության մեջ հատուկ ծրագիր մտցնող ինֆորմացիան քողարկել Աստծո խոսքի տակ:

    Փառք Աստծո, որ հոգեբանական գիտությունների զարգացման այս վառ ժամանակաշրջանում, մարդկանց լայն զանգվածին լավ հայտնի է ենթագիտակցության գաղտնի ծրագրավորման մեթոդները,Սա 15-րդ դարը չէ, եվ նման համեմատությունները կարելի է համարել կնոջ իրավունքների լուրջ ոտնահարում:

    Գրված էՙՊիտի սիրես քո Տեր Աստծուն քո ամբողջ սրտով.քո ամբողջ մտքով և զորությունով՚։իսկ իմ ասած ՙաչքը դուրսը՚ դրանք այն մարդիք են որոնք մի մասով իրենց համարում են Աստծունը.իսկ մյուս մասով ՝աշխարհինը։
    Աստված ամենուր է, Աստված աբսոլյուտ է, հետեվաբար ինչպես պատճառ է այնպես էլ հետեվանք: Աստված իմ մեջ է, Աստված քո մեջ է, պետք չէ աշխարհի եվ Աստծո միջեվ դնել անհաղթահարելի անջրպետ:

    այնպիսի մարդ չկա որ չկարողանա ընկալել ճշմարիտ խոսքը։իսկ Աստծուն՝ գիտական մակարդակով չեն ընդունում՝այլ հոգով։
    Լավ էլի Կտրուկ, քաղաքաքիրթ աշխարհի կեսը չի հավատում Աստծո գոյությանը, հանցավոր աշխարհի մասին էլ չեմ խոսում, շատերը Աստծո գոյության հենց գիտական մակարդակի ապացույցներ են պահանջում:

    Ոչ թէ ՆՐԱՆԻՑ պետք է վախենալ.այլ նրա ողորմությանը չարժանանալուց պետք է վախենալ։
    Ողորմություն բառը հեչ լավ չի հնչում, կարծես մենք ողորմելիներ են, եվ ողորմածությունից ավել ոչինչ չենք կարող ակնկալել:

    այսպես ասեմ՝ օրինակ. երբ մտնում ես քննություն հանձնելու. ինչի՞ց ես վախենում .դասախոսից.թէ՞ քեզանից՝ այսինքն քո գիտելիքներից կամ թերի պատրաստվածությունից։
    Գոյություն ունի պայմանական սեր եվ բացարձակ սեր, բացարձակը երբ մարդուն սիրում ես այնպիսին ինչպիսին կա, պայմանակնը երբ մարդուն առաջ՝նրան սիրելու համար որոշակի պայմաններ ես դնում:

    Աստված բացարձակ է, հետեվաբար պետք է որ մարդկանց բացարձակ սիրով սիրի, իսկ քննության հանձնումը պայմանական սիրո դրսեվորում է:

    Քննությունը կհանձնես կսիրեմ, չես հանձնի չեմ սիրի:

  4. #4
    Արգելափակված
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.01.2009
    Գրառումներ
    740
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. «Կրոն» բաժնի թեմաներից դուրս քննարկումներ

    Մեջբերում Չամիչ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քրիստոս ----եկեղեցի, փեսա-----հարս համեմատությունը ըստ իս անտեղի է
    Չամիչ ջան.Քրիստոս ----եկեղեցի, փեսա համեմատականը՝ մեծ.շատ մեծ խորհուրդ ունի և առավել քան տեղին համեմատություն է։ այստեղ ոչ մի կնոջ իրավունքների ոտնահարման նշույլ անգամ չկա։
    ընտանիք կազմելու գործում անհրաժեշտ է երկուստեգ համաձայնություն։եթէ որևէ աղջիկ իր նախապատվությունը տվել է որևէ տղայի՝նախ պետք է իրեն հարմարեցնի այն արժանիքներին ՝որը պարտադիր է համարում տղան(կուսություն.առաքինություն.խոնարհություն և ամբողջակն նվիրում)։
    որից հետո շատ մեծ է հավանականությունը. որ տղան կնտրի հենց իրեն։ բայց ամեն դեպքում. անժխտելի փաստ է որ ընտրությունը տղայինն է։ իհարկէ հարսնացուն ազատ կամք ունի՝ ընդունելու միության հրավերքը. կամ մերժելու։ ինչպես հիմա՝ շատերը մերժում են Քրիստոսի հրավերքը։
    Ինչպես Ադամի կողոսկրից վերցվվեց իր հարսնացուն.այնպես էլ նույն խորհրդով եկեղեցի հիմնելուց խոցվեց Քրիստոսի կողը։
    ինչպես հարսը մտնելով փեսայի տուն՝փոխում է իր ապրելաձևը և շատ սովորույըներ. նմանապես Քրիստոսով նոր մարդ դարձած Քրիստոնյան փոխում է իր ապրելաձևը։
    ինչպես եկեղեցին Քրիստոսով մեկ մարմին է.որի գլուխը Քրիստոսն է՝այնպես էլ այր և կին մեկ մարմին են և ընտանիքի ղեկավարը տղամարդն է։
    ինչպես հարսը մտնելով փեսայի տուն դառնում է ընտանիքի լիիրավ անդամ՝այնպես էլ անձը մտնելով եկեղեցի դառնում է Աստվածային խորհուրդների լիարժեք մասնակից։
    օրինակներն ու համեմատականները շատ են.բայց հիմա բավարարվենք այսքանով։
    Մեջբերում Չամիչ-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Աստված ամենուր է, Աստված աբսոլյուտ է, հետեվաբար ինչպես պատճառ է այնպես էլ հետեվանք: Աստված իմ մեջ է, Աստված քո մեջ է, պետք չէ աշխարհի եվ Աստծո միջեվ դնել անհաղթահարելի անջրպետ:
    Չամիչ ջան .այսպիսի արտահայտություն Քրիստոնեության մեջ ուղղակի գոյություն չունի։ Իհարկէ դու կարող ես դավանել ցանկացած գաղափարախոսություն կամ ուսմունք՝քո իրավունքն է ։Բայց խնդրում եմ մի համեմեք այդ ինքնագոյ համոզմունքները Քրիստոնեական դավանանքով։ Աստված ամենուր չէ և ամենքի մեջ չէ։ Աստված չկա այնտեղ որտեղ մեղքն է թագավորում Աստված չկա այն մարդու սրտում ով չի ընդունել Նրան։ Բայց Աստված չի ուզում նաև մեղավորի կորուստը։
    Իսկ քո մատնանշած անջրպետը Աստծո և աշխարհի միջև՝կա՛։և այդ ես չեմ ասում.այլ կտակարանը
    ՙԻնքը աշխարհի մեջ էր և աշխարհը Նրանով եղավ.բայց աշհարհը Նրան չընդունեց՚
    Ավետարան ըստ Հովհանու 1.10 խոսքից։
    Մեջբերում Չամիչ-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Լավ էլի Կտրուկ, քաղաքաքիրթ աշխարհի կեսը չի հավատում Աստծո գոյությանը, հանցավոր աշխարհի մասին էլ չեմ խոսում, շատերը Աստծո գոյության հենց գիտական մակարդակի ապացույցներ են պահանջում:
    Այստեղ խոսքս հավատալ չհավատալու մասին չէ .այլ ընկալելու։ոչ ոքի համար Աստծո խոսքը անընկալելի բարդություն կամ բարձրագույն մաթեմաթիկա չէ. որ չկարողանան ընկալեն։ իսկ հավատալ կամ ոչ ամեն մեկի կամքն է։
    իսկ ով փնտրում է՝նա գտնում է։և ով թակում է նրա առաջ բացվում է։

    Մեջբերում Չամիչ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ողորմություն բառը հեչ լավ չի հնչում, կարծես մենք ողորմելիներ են, եվ ողորմածությունից ավել ոչինչ չենք կարող ակնկալել:
    ես անձամբ չեմ խորշում Աստծո առաջ ողորմելի լինելուց.քանզի ամեն մի շունչս Նրա ողորմածության արդյունքն է։
    գրված է ՙՈվ որ իր անձը խոնարհեցնի՝նա պետք է բարձրանա՚

    Մեջբերում Չամիչ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Գոյություն ունի պայմանական սեր եվ բացարձակ սեր, բացարձակը երբ մարդուն սիրում ես այնպիսին ինչպիսին կա, պայմանակնը երբ մարդուն առաջ՝նրան սիրելու համար որոշակի պայմաններ ես դնում:
    շատ կարևոր է որ զգացմունքը չհաղթահարի բանականությանը։Հնարավոր է սիրես մեկին.բայց նրա որոշակի արարքների համար դեմ գնաս զգացմունքիդ և հեռացնես քեզանից։

    Մեջբերում Չամիչ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Աստված բացարձակ է, հետեվաբար պետք է որ մարդկանց բացարձակ սիրով սիրի,
    Աստված բացարձակ Սեր է և Լույս է.և Նրա մեջ բնավ խավար չկա։ուստի ովքեր խավարում են գտնվում.չեն կարող լինել նրա մեջ։

    Չամիչ ջան նորից եմ ասում՝որևէ ցանկություն չունեմ բռնանալու քո կամ Սելավիի համոզմունքների վրա։ Մենք բոլորս ազատ կամքի տեր մարդիք ենք և ամեն մեկս կարող ենք մեր սրտի և ուզածի պես ՙաստվածպաշտություն՚ ստեղծել մեզ համար.ինքներս մեզ արդարացնելու համար։
    և ես չէի միջամտի ձեր կարծիքներին եթե չփորձեիք վերամարմնավորումը կամ այլ նորամուծությունները կապել Քրիստոնեության հետ։
    Քրիստոնեությունը կոսմոպոլիտ հավատք չէ։ այն ունի շատ հստակ և նեղ ճանապարհ ու իրականում ոչ մի ընդհանուր բան չունի այլ ուսմունքների հետ։


    Բարին ընդ ձեզ։

  5. #5
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. «Կրոն» բաժնի թեմաներից դուրս քննարկումներ

    Մեջբերում Կտրուկ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Չամիչ ջան.Քրիստոս ----եկեղեցի, փեսա համեմատականը՝ մեծ.շատ մեծ խորհուրդ ունի և առավել քան տեղին համեմատություն է։ այստեղ ոչ մի կնոջ իրավունքների ոտնահարման նշույլ անգամ չկա։
    ընտանիք կազմելու գործում անհրաժեշտ է երկուստեգ համաձայնություն։եթէ որևէ աղջիկ իր նախապատվությունը տվել է որևէ տղայի՝նախ պետք է իրեն հարմարեցնի այն արժանիքներին ՝որը պարտադիր է համարում տղան(կուսություն.առաքինություն.խոնարհություն և ամբողջակն նվիրում)։
    որից հետո շատ մեծ է հավանականությունը. որ տղան կնտրի հենց իրեն։ բայց ամեն դեպքում. անժխտելի փաստ է որ ընտրությունը տղայինն է։ իհարկէ հարսնացուն ազատ կամք ունի՝ ընդունելու միության հրավերքը. կամ մերժելու։ ինչպես հիմա՝ շատերը մերժում են Քրիստոսի հրավերքը։
    Ինչպես Ադամի կողոսկրից վերցվվեց իր հարսնացուն.այնպես էլ նույն խորհրդով եկեղեցի հիմնելուց խոցվեց Քրիստոսի կողը։
    ինչպես հարսը մտնելով փեսայի տուն՝փոխում է իր ապրելաձևը և շատ սովորույըներ. նմանապես Քրիստոսով նոր մարդ դարձած Քրիստոնյան փոխում է իր ապրելաձևը։
    ինչպես եկեղեցին Քրիստոսով մեկ մարմին է.որի գլուխը Քրիստոսն է՝այնպես էլ այր և կին մեկ մարմին են և ընտանիքի ղեկավարը տղամարդն է։
    ինչպես հարսը մտնելով փեսայի տուն դառնում է ընտանիքի լիիրավ անդամ՝այնպես էլ անձը մտնելով եկեղեցի դառնում է Աստվածային խորհուրդների լիարժեք մասնակից։
    օրինակներն ու համեմատականները շատ են.բայց հիմա բավարարվենք այսքանով։ Չամիչ ջան .այսպիսի արտահայտություն Քրիստոնեության մեջ ուղղակի գոյություն չունի։ Իհարկէ դու կարող ես դավանել ցանկացած գաղափարախոսություն կամ ուսմունք՝քո իրավունքն է ։Բայց խնդրում եմ մի համեմեք այդ ինքնագոյ համոզմունքները Քրիստոնեական դավանանքով։ Աստված ամենուր չէ և ամենքի մեջ չէ։ Աստված չկա այնտեղ որտեղ մեղքն է թագավորում Աստված չկա այն մարդու սրտում ով չի ընդունել Նրան։ Բայց Աստված չի ուզում նաև մեղավորի կորուստը։
    Իսկ քո մատնանշած անջրպետը Աստծո և աշխարհի միջև՝կա՛։և այդ ես չեմ ասում.այլ կտակարանը
    ՙԻնքը աշխարհի մեջ էր և աշխարհը Նրանով եղավ.բայց աշհարհը Նրան չընդունեց՚
    Ավետարան ըստ Հովհանու 1.10 խոսքից։ Այստեղ խոսքս հավատալ չհավատալու մասին չէ .այլ ընկալելու։ոչ ոքի համար Աստծո խոսքը անընկալելի բարդություն կամ բարձրագույն մաթեմաթիկա չէ. որ չկարողանան ընկալեն։ իսկ հավատալ կամ ոչ ամեն մեկի կամքն է։
    իսկ ով փնտրում է՝նա գտնում է։և ով թակում է նրա առաջ բացվում է։

    ես անձամբ չեմ խորշում Աստծո առաջ ողորմելի լինելուց.քանզի ամեն մի շունչս Նրա ողորմածության արդյունքն է։
    գրված է ՙՈվ որ իր անձը խոնարհեցնի՝նա պետք է բարձրանա՚

    շատ կարևոր է որ զգացմունքը չհաղթահարի բանականությանը։Հնարավոր է սիրես մեկին.բայց նրա որոշակի արարքների համար դեմ գնաս զգացմունքիդ և հեռացնես քեզանից։

    Աստված բացարձակ Սեր է և Լույս է.և Նրա մեջ բնավ խավար չկա։ուստի ովքեր խավարում են գտնվում.չեն կարող լինել նրա մեջ։

    Չամիչ ջան նորից եմ ասում՝որևէ ցանկություն չունեմ բռնանալու քո կամ Սելավիի համոզմունքների վրա։ Մենք բոլորս ազատ կամքի տեր մարդիք ենք և ամեն մեկս կարող ենք մեր սրտի և ուզածի պես ՙաստվածպաշտություն՚ ստեղծել մեզ համար.ինքներս մեզ արդարացնելու համար։
    և ես չէի միջամտի ձեր կարծիքներին եթե չփորձեիք վերամարմնավորումը կամ այլ նորամուծությունները կապել Քրիստոնեության հետ։
    Քրիստոնեությունը կոսմոպոլիտ հավատք չէ։ այն ունի շատ հստակ և նեղ ճանապարհ ու իրականում ոչ մի ընդհանուր բան չունի այլ ուսմունքների հետ։


    Բարին ընդ ձեզ։
    Հարգելի Կտրուկ իսկ ինչի էք կարծում որ միյայն ձեր իմացած քրիստոնեությունն է ճիշտ , կամ միյայն դուք էք հասկացել իրական քրիստոնեությունը , ուրիշ երկրներում քրիտոնյաները ավելի լայնորեն և ազատամիտ են նայում քրիստոնեության ուսմունքին և շատերը ընդունում են վերամարմնավորման գաղափարը, որովհետև ին՞չ կրոն առանց հոգու գիտության, իսկ ձեր մոտ միյան 2 ծայրահեղություն է, կամ դժոխք կամ դրախտ, Չամիչը շատ ճիշտ է նկատել, որ Աստված Բացարձակ է և գտնվում է բոլորի սրտերում և եթե Նա բոլորի սրտերում է ապա Նա կոգնի բոլորին Իրեն հասնելու և լույս կսփրի բոլորի ճամփեքին...
    Երևի բացի կտակարանից բացի ոչ մի հոգևոր գիրք չես կարդացել, դրա համր էլ ասում էս որ քրիստոնեությունը ոչ մի ընդհանուր բան չունի այլ ուսմունքների հետ, իրականում շատ ընդհանուրություն ունի...

  6. #6
    Պատվավոր անդամ Չամիչ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2009
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    2,308
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. «Կրոն» բաժնի թեմաներից դուրս քննարկումներ

    Ասեմ, որ ես նույնպես նպատակ չեմ հետապնդում ինչ որ մեկին պարտադրել իմ ներկայիս համոզմունքները:
    Կտրուկ ջան, արդարացի լինելու համար ասեմ, որ դու շատ սիրուն ես շարադրում մտքերդ եվ քեզ հետ շատ հետաքրքիր է բանավիճելը:

    Քրիստոս ----եկեղեցի, փեսա համեմատականը՝ մեծ.շատ մեծ խորհուրդ ունի և առավել քան տեղին համեմատություն է։
    Առավել քան անտեղի համեմատություն է, եվ ոչ մի կասկած չունեմ, որ հենց կնոջ իրավունքները ոտնահարելու համար էլ ստեղծված է:

    բայց ամեն դեպքում. անժխտելի փաստ է որ ընտրությունը տղայինն է։
    կարծում եմ ծանոթ եք, որ կենդանական աշխարհում, որձերը, էգի հավանությանը արժանանալու համար, մշտապես իրար մեջ պայքար են մղում:Բնականաբար հաղթում է ուժեղագույնքը, բայց դա դեռ հարց է, էգը մոտ կթողնի հաղթանակած որձին թե ոչ: Միայն էգն է որոշողը , որ որձին մոտ թողնի որին ոչ, իսկ որձերի համար մեկ է, էնքան որ էգ լինի:

    Մարդկանց մոտ ընտրությունը կատարվում է երկուստեք, բայց քանի որ կինն է երեխա ունեցողը, կինն էլ ընտրում է ումից ունենա:Մարդկանց մոտ նույնպես վերջնական ընտրություն կայացնում է կինը:

    եթէ որևէ աղջիկ իր նախապատվությունը տվել է որևէ տղայի՝նախ պետք է իրեն հարմարեցնի այն արժանիքներին ՝որը պարտադիր է համարում տղան(կուսություն.առաքինություն.խոնարհություն և ամբողջակն նվիրում)։
    կարծում եմ հատկապես հայ աղջիկը, առաքինության, կուսության խոնարհության պակաս չունի: Իսկ տղամարդը թող առաջին հերթին ինքը համապատասխանի այն արժեքներին որոնց առկայությունը պարտադիր է համարում:

    Իսկ քո մատնանշած անջրպետը Աստծո և աշխարհի միջև՝կա՛։և այդ ես չեմ ասում.այլ կտակարանը
    Այդ դեպքում ինչպես կարելի է Աստծո եվ մեղավոր մարդու մեջ այդպիսի համեմատականներ դնել՞՞՞ ակնհայտ է որ այս կարգի համեմատությունները տղամարդու ձեռքի ստեղծածն են, եվ տղամարդու շահերից են բխում:

    Խոսք գնաց կոնջ հնազանդության եվ խոնարհության մասին: Եթե կա հնազանդվող ապա նաեվ կա հնազանդեցնող, եթե կա խոնարհվող ապա նաեվ կա խոնարհեցնող, խոնարհեցնելը ինչպես եվ հնազանդեցնելը բռնության արտահայտչաձեվեր են: Այս ամենի տակ թաքնված է մեկ բան՝ իշխելու մոլուցք, իշխելու մոլուցքով սովորաբար տառապում են եսականետոն սեփական էգո համակարգին գերի մարդիկ: Որտեղ կա էգոցենտրիզմ այնտեղ չի կարող լինել Աստվածային հանդուրժողականություն:

    Պետք չէ Աստծո խոսքը ներկայացնելիս ասելիքը համեմել համեմատություններով, որոնք իրենց բնույթով խիստ անհանդուրժողական են, հետեվաբար հեռու են Աստվածային լինելուց:


    Աստված ամենուր չէ և ամենքի մեջ չէ։ Աստված չկա այնտեղ որտեղ մեղքն է թագավորում Աստված չկա այն մարդու սրտում ով չի ընդունել Նրան։
    Մենք կյանքում ստանում ենք այն ինչին հավատում ենք, Չէ որ Հիսուս հենց ինքը ասաց, ամեն մեկին կտրվի իր հավատի չափով: Պետք չէ մի քանի մեղքերի առկայության պատճառով մարդու մեջ տեսնել միայն խավարը ,մենք տեսնում ենք այն ինչ ուզում ենք տեսնել:

    ես անձամբ չեմ խորշում Աստծո առաջ ողորմելի լինելուց.քանզի ամեն մի շունչս Նրա ողորմածության արդյունքն է։
    գրված է ՙՈվ որ իր անձը խոնարհեցնի՝նա պետք է բարձրանա՚
    Ծնողները նոր կյանք լույս աշխարհ բերելով, երեխային դրանով մեծ ողորմությա՞ն են արժանացնում, իհարկե կան նման ծնողներ որոնք իրենց երեխային ամբողջ կյանքում երեսով են տալիս որ ծնել սնել, մեծացրել են իրեն: Երեխան սիրո պտուղ է այլ ոչ թե ողորմածության: Առանց երեխա կյանքը շուտով դառնում է դատարկ եվ անիմաստ: Երեխան իր ծնունդով մարդուն նոր կյանք է պարգեվում, հետեվաբար մարդը իր ծնունդով Աստծուն նոր կյանք է պարգեվում:

    մարդու մեջ ապրում են միլիոնավոր բջիջներ, հիմա մա՞րդն է այդ բջիջներին ապրեցնողը թե՞՞ բջիջներն են մարդուն ապրեցնում:
    Վերջին խմբագրող՝ Չամիչ: 23.04.2009, 21:16:

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    յոգի (23.04.2009)

  8. #7
    Մշտական անդամ յոգի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.03.2009
    Հասցե
    տանը
    Գրառումներ
    408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ի՞նչ է աղանդը. սկզբունքները և հետևանքները

    Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քո պատասխանի մեջ չկար մի տող և անգամ մի տառ որի հետ համաձայն չեմ:Երբեք էլ չեմ զլանա ու կասեմ որ մեր պատմությունն ու մշակույթը վերացրեցին Տրդհատն ու գրիգորը,այդ երկուսին էլ համարում եմ դավաճան,դավաճան է նա ով սպանում է մեր ազգի անցյալը:
    Ես նույնպէս Գայլ ջան...
    Ազգի անցյալը և պատմությունը Ազգի գլուխն է...

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Gayl (23.04.2009)

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. «Անեկդոտներ» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Անեկդոտներ
    Գրառումներ: 97
    Վերջինը: 24.06.2020, 01:19
  2. «Ճարտարապետություն» բաժնի թեմայից դուրս քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Mephistopheles, բաժին` Ճարտարապետություն
    Գրառումներ: 249
    Վերջինը: 10.07.2018, 18:46
  3. Առանձին թեմաներից դուրս գրական քննարկումներ
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 233
    Վերջինը: 28.07.2017, 11:36

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •