User Tag List

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 67 հատից

Թեմա: Ժամանակակից հայ պատմավեպը

Համակցված դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #1
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ժամանակակից հայ պատմավեպը

    Բարև Ձեզ:

    Այս թեմայում կուզենայի զրուցել ժամանակակից հայ պատմավեպի մասին: Թեման բացեմ ես, իսկ հետո արդեն կլրացնեք դուք:

    Ըստ իս պատմավեպը, որպես արվեստի գործ, ունի 2 բաղկացուցիչ տարր, բուն պատմությունը և դրան գումարած գեղարվեստական մասը: Հենց այս երկու տեսակետից էլ սկսենք պատմավեպերի և դրանք հեղինակների ոճերի քննարկումը: Ես բանկանաբար գրում եմ իմ կարծիքը.

    1. Ժամանակակից հայ ամենահայտնի պատմավեպեր գրողը թերևս ոչ անհայտ Սուրեն Այվազյանն է: Վերջին 2 տասնամյակներում գրված պատմավեպերի շարքում նրա պատմավեպերը լավագույններից են. մասնավորապես “Այր հայրենյաց”-ը հանդիսանում է լրիվ թարմ խոսք չարչրկված պատմավեպերի ժանրում:
    Սուրեն Այվազյանի
    ա) Դրականը: Այս գրողի ոճի անվիճելի դրականը հայ պատմավեպի ժանր մտցրած “էքշոն”-ն է, երբ հեղինակը ուշադրությունը բևեռում է ոչ այնքան բնության ու նրա երևույթների նկարագրման վրա, այլ ասենք ռազմական մանրամասներին: Ընդ որում, առաջիններին էլ ամենևին անտեսված չեն, սակայն իրենց մեծածավալությամբ չեն հոգնեցնում ընթերցողին: Ըստ իս “էքշոն”-ը հայ պատմավեպ Սուրեն Այվազյանի մտցրած նորույթներից է,
    բ) Բացասականը: Բացասականը ընդհանուր է նաև հետագա գրողների պարագայում, սակայն Սուրենի դեպքում այն արտահայտվում է ամենաքիչը: Դա պատմական հիմքի թուլությունն է, պատմական փաստերի շփոթումը: Ընդ որում երևում է, որ դրանք չեն արվել դիտավորյալ, ինչպես ասենք Դյումայի պարագայում, այլ հանդիսացել են ուղղակի գիտելիքի պակաս: Մասնավորապես, նույն “Այր հայրենյաց”-ում տրված են գոյություն չունեցած Ասորեստանի արքաներ, խառնաշփոթ է ներկայացված Հայկազունիների գահացանկը և այլն: Հաջորդ բասացական տենդեցը, որը կրկին ընդհանուր է բոլորի համար, սակայն Սուրենի մոտ, ի տարբերություն մյուսների, հասնում է ծայրահեղություններ, դա աոչ իրական իդեալիզմն է. այս պամաբանի ստեղծագործության մեջ հայերը հանդես են գալիս որպես գեր-մարդիկ, որոնց բնորոշ են մարդկային բոլոր առաքինությունները, իսկ նրանց հակառակորդները, ընդհակառակը, իսկական գազաններ են: Ավելորդ էլ է ասել, որ այս ամենը իրականության մոտ չէ:
    2. Հաջորդը Սասուն վարդանյանն է: Նրա ստեղծագործություններից առավել հայտնի են “Արամ աշխարհակալ”-ը և “Գերագույն քուրմ, արքայից արքա”-ն:
    ա) Դրականը: Այս գրողի ոճի ոնվիճելի դրականը, որը կրկին նորույթ է, հայ պատմավեպ մտցրած “պալատային ինտրիգներ”-ի ժանրն է: Ճիշտ է, այն չի գերակշռում գրքերի մեջ, ինչպես նույն Դյումայի պարագայում, սակայն հաճելի է կարդացվում:
    բ) Բացասականը: Նույնն է, ինչ Սուրենի պարագայում, սակայն առավել վատ աստիճանի. պատմական փաստերի չիմացություն, բացահայտ պատմական սխալներ... Օրինակ, “Գերագույն քուրմ, արքայից արքա”-ում Հայկ նահապետի հակառակորդը Սարգոն Աքքադացին է /անընդունելի է ժամանակագրական տեսակետից/, բայց Հայկը սպանում է ոչ թե նրան, այլ զորավարին` Բել անունով: Վեպում առկա են “դրավիդյանններ” անունով ցեղեր /սա ժամանակակից տերմին է/, Արամ Հայկազունին շփոթվել է Արարատյան թագավորության արքա Արամի հետ, վեպի վերջում... Չինաստանը ընդունում է Արարատյան թագավորության գերիշխանություն և այլն: Բացասական է նաև սեքսուալ տեսարանները, որոնք, թեև և հետաքրքրություն են մտցնում վեպի մեջ, սակայն անընդհատ կրկնվում են նույն տեսարաններով:
    3. Ջոնիկ Մելիքյան: Մեր սփյուռքահայ գրողներից է, որի ոճը հագեցված է խորը ազգասիրությամբ: Հայտնի են նրա վեպերը արիական թեմաներով: Կարելի է ասել, որ մեր “ամենաարիական” գրողն է, թեև “արիականության” թեման մեր պատմավեպ մտցրեց Սուրեն Այվազյանը:
    ա) Դրականը: Այս գրողի ոճի ոնվիճելի դրականը հայ պատմավեպում հետագա զարգացում տված “էքշոն” ժանրն է: Այն վեպերին հաղորդում է մի անգերազանցելի հմայք, քանի որ կարդալուց հաճախ թվում է, թե ինքդ ես ներկա ճակատամարտին: Դրական է նաև “արիական մշակույթ”-ի ցուցադրումը, կրոնական տեսարանների նկարագրումը և այլն:
    բ) Բացասականը: Նույնն է, ինչ մյուսների պարագայում, սակայն ծայրահեղ վատ աստիճանի. պատմական փաստերի չիմացություն, բացահայտ պատմական սխալներ... Շփոթված և ժամանակակից են ներկայացված երբեք նույն ժամանակում չապրած հայ և միջագետքյան արքաները, Խեթթի արքաները, մի քանի հարյուրամյակով սխալ է ներկայացված արիական արշավանքների ժամանակը Բացասական է նաև սեքսուալ տեսարանները, որոնք, թեև և հետաքրքրություն են մտցնում վեպի մեջ, սակայն անընդհատ կրկնվում են ընդ որում նույն տեսարաններով և նույնիսկ նույն արտահայտություններով:

    Այսպիսով` 1-5 բալանոց սանդղակով գնահատելիս ունենք հետևյալ տեսարանը.
    1. Սուրեն -
    պատմական հիմքը – 5 -
    գեղարվեստական հիմքը – 5
    2. Սասուն
    պատմական հիմքը – 3 -
    գեղարվեստական հիմքը – 4
    3. Ջոնիկ
    պատմական հիմքը – 2 -
    գեղարվեստական հիմքը – 4

    Առայժամ այսքանը – հետաքրքիր է Ձեր կարծիքները...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  2. #2
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ժամանակակից հայ պատմավեպը

    Ի դեպ - ուզում եմ ուղղում մտցնել վերևումս գրած պոստի մեջ: Իրականում Ջոնիկ Մելիքյանը սփյուռքահայ գրող չէ, այլ ապրում է Հայաստանում:

    Հուսով եմ հարգելի պարոն Մելիքյանը շատ չի նեղանա ակամա այս սխալիս համար...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  3. #3
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Լիոնի նշածներից կարդացել եմ միայն Սասուն Վարդանյանի Արամ աշխարհակալը, և այն էլ միայն առաջին հատորը: Անկեղծ ասած ինձ դուր չի եկել: Գիրքը հաստափոր էր, բայց շատ նյութ չկար մեջը: Նույն բանը կարելի էր մի չորս անգամ բարակ գրքի մեջ տեղավորել: Համաձայն եմ Լիոնի հետ, որ նա շատ վատ գիտե պատմությունը, մինչդեռ գրում է պատմավեպ: Վեպում ամեն բան հայրեին վերագրելը կարող է դուրեկան լինել մարդկանց, բայց եթե դրա ճշմարիտ լինելը , մեղմ ասած, կասկածելի է, ինչ իմաստ ունի դա: Այսպես, Բաքվի նավթը և գազը հենց այս վեպում են հայտնաբերվում: Հենց այստեղ է գցվում նաև Փոթի քաղաքի հիմքը հայ իշխան Փոյթի կողմից: Հեղինակը նաև շատ թեթև է վարվում պատերազմների ու բանակների հետ: Ասենք մի 50.000 մարդ մեկ ճակատամարտում զոհելը սովորական բան է այդ գրքում:
    Պետք է մատնանշեմ, որ թեթև ու կարդացվող գիրք է, իսկ հեղինակը շատ հայրենասեր է:

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Lion (14.02.2011)

  5. #4
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Malxas-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Լիոնի նշածներից կարդացել եմ միայն Սասուն Վարդանյանի Արամ աշխարհակալը, և այն էլ միայն առաջին հատորը: Անկեղծ ասած ինձ դուր չի եկել: Գիրքը հաստափոր էր, բայց շատ նյութ չկար մեջը: Նույն բանը կարելի էր մի չորս անգամ բարակ գրքի մեջ տեղավորել: Համաձայն եմ Լիոնի հետ, որ նա շատ վատ գիտե պատմությունը, մինչդեռ գրում է պատմավեպ: Վեպում ամեն բան հայրեին վերագրելը կարող է դուրեկան լինել մարդկանց, բայց եթե դրա ճշմարիտ լինելը , մեղմ ասած, կասկածելի է, ինչ իմաստ ունի դա: Այսպես, Բաքվի նավթը և գազը հենց այս վեպում են հայտնաբերվում: Հենց այստեղ է գցվում նաև Փոթի քաղաքի հիմքը հայ իշխան Փոյթի կողմից: Հեղինակը նաև շատ թեթև է վարվում պատերազմների ու բանակների հետ: Ասենք մի 50.000 մարդ մեկ ճակատամարտում զոհելը սովորական բան է այդ գրքում:
    Պետք է մատնանշեմ, որ թեթև ու կարդացվող գիրք է, իսկ հեղինակը շատ հայրենասեր է:
    Ճիշտ ես - ես էլ գործնականում նույն կարծիքին եմ, թեև մինչև վերջ կարդացե եմ երկու հատորն էլ: Ստեղ էն իմ ասած իդեալիզմի ամեանավատ տարբերակն է: Ի դեպ, երբ վերջացնեմ կարդալ վեպերդ, այստեղ գրելու եմ նաև քո մասին` ըստ վերը բերված չափանիշների: Հատկապես հետաքրքիր է` "էքշն"-ի պահով կանցնես Այվազյանին, թե ոչ

    Ախ, Աստված, թույլ տուր ինձ ավարտել իմ պատմավեպը... Ափսոս էլի, գրողը տանի, ամիսներով չեմ կարողանում թեկուզ մեկ տող գրել..
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  6. #5
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճիշտ ես - ես էլ գործնականում նույն կարծիքին եմ, թեև մինչև վերջ կարդացե եմ երկու հատորն էլ: Ստեղ էն իմ ասած իդեալիզմի ամեանավատ տարբերակն է: Ի դեպ, երբ վերջացնեմ կարդալ վեպերդ, այստեղ գրելու եմ նաև քո մասին` ըստ վերը բերված չափանիշների: Հատկապես հետաքրքիր է` "էքշն"-ի պահով կանցնես Այվազյանին, թե ոչ

    Ախ, Աստված, թույլ տուր ինձ ավարտել իմ պատմավեպը... Ափսոս էլի, գրողը տանի, ամիսներով չեմ կարողանում թեկուզ մեկ տող գրել..
    Էքշնը որն է
    Իսկ ինչի մասին է քո վեպը, եթե գաղտնիք չէ: Որ ժամանակներին է վերաբերվում:

  7. #6
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Malxas-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էքշնը որն է
    Իսկ ինչի մասին է քո վեպը, եթե գաղտնիք չէ: Որ ժամանակներին է վերաբերվում:
    Չգիտեմ, թե տերմինն ինչքան հաջող եմ օգտագործում - այն վերցված է հոլիվուդյան ֆիլմերի ժանրերից: Նկատի ունեմ իրադարձությունների նկարագրման դինամիկան, դրա բարձր կամ ցածր բնույթը, մի խոսքով, այն, ինչը ստիպում է "կպնել գրքին ու պոկ չգալ": Իմ մոտ պատմավեպ է, որը վերաբերվում է Հայոց պատմության որոշ հանգուցային իրադարձություններին` Հայկի ու Բելի ճակատամարտ, գրերի գյուտ, Ավարայր, Անիի կառուցում և այլն: Մոտ 300 էջ արդեն գրել եմ, բայց վերջին ամիսներին ոչ մի կերպ չի հաջողվում շարունակել: Ու ցավն էլ հենց այն է, որ և ցանկություն կա, և "մուսա", բայց... ժամանակ չկա - դե գիտես, էլի, նման գործի համար պետք է, որ օրական գոնե 3-4 ժամ քեզ խանգարող չլինի...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  8. #7
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ...

  9. #8
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Malxas-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Լիոնի նշածներից կարդացել եմ միայն Սասուն Վարդանյանի Արամ աշխարհակալը, և այն էլ միայն առաջին հատորը: Անկեղծ ասած ինձ դուր չի եկել: Գիրքը հաստափոր էր, բայց շատ նյութ չկար մեջը: Նույն բանը կարելի էր մի չորս անգամ բարակ գրքի մեջ տեղավորել: Համաձայն եմ Լիոնի հետ, որ նա շատ վատ գիտե պատմությունը, մինչդեռ գրում է պատմավեպ: Վեպում ամեն բան հայրեին վերագրելը կարող է դուրեկան լինել մարդկանց, բայց եթե դրա ճշմարիտ լինելը , մեղմ ասած, կասկածելի է, ինչ իմաստ ունի դա: Այսպես, Բաքվի նավթը և գազը հենց այս վեպում են հայտնաբերվում: Հենց այստեղ է գցվում նաև Փոթի քաղաքի հիմքը հայ իշխան Փոյթի կողմից: Հեղինակը նաև շատ թեթև է վարվում պատերազմների ու բանակների հետ: Ասենք մի 50.000 մարդ մեկ ճակատամարտում զոհելը սովորական բան է այդ գրքում:
    Պետք է մատնանշեմ, որ թեթև ու կարդացվող գիրք է, իսկ հեղինակը շատ հայրենասեր է:
    Ուղղակի թեթև վերաբերվեր, լավ կլիներ - հեղինակը տարրական գիտելիքներ չունի ռազմական պատմությունից, իսկ նրա մոտ Հայոց պետության թշնամի բանակները այն աստիճան հեշտությամբ են ոչնչանում, որ քիչ է մնում դրանց... խղճաս: Չնայած ասեմ - ռազմական պատմությունից թույլ լինելը մեր պատմավեպ գրողների մոտ գրեթե համատարած է...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  10. #9
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ուղղակի թեթև վերաբերվեր, լավ կլիներ - հեղինակը տարրական գիտելիքներ չունի ռազմական պատմությունից, իսկ նրա մոտ Հայոց պետության թշնամի բանակները այն աստիճան հեշտությամբ են ոչնչանում, որ քիչ է մնում դրանց... խղճաս: Չնայած ասեմ - ռազմական պատմությունից թույլ լինելը մեր պատմավեպ գրողների մոտ գրեթե համատարած է...
    Շատ ճիշտ ես: Հայկ Խաչատրյանի Տիգրան Մեծի մեջի ռազմական տեսարաններն էլ ինձ դուր չեկան: Պարթևներին հաղթում են ինչ որ բղավող ջոկատի օգնությամբ, որը մեր բանակի գլխավոր հաղթաթուղթն է հանդիսանում: Ընդհանրապես պատմավեպերը շատ քիչ են, եղածներն էլ այնքան որակով չեն իմ կարծիքով:

  11. #10
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Համաձայն եմ: Հայկը ավելի շատ բանասեր է: Չնայած սրան, ինքս նրա պատմավեպերը սիրում եմ ու համարում եմ պատմականորեն ամենաամուրներից մեկը: Միայն զարմանալ կարելի է, ոնց է հնարավոր այդքան պատմավեպեր գրել ու միօրինակ կամ ձանձրալի չդառնալ...

    Ի դեպ, գիտես չէ, հենց պարթևներն էին հայտնի բղավողներ, որոնք դրանով շատ էին տպավորում հռոմեացիներին...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  12. #11
    Պատվավոր անդամ Freeman-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    28.05.2010
    Գրառումներ
    4,197
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Malxas-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շատ ճիշտ ես: Հայկ Խաչատրյանի Տիգրան Մեծի մեջի ռազմական տեսարաններն էլ ինձ դուր չեկան: Պարթևներին հաղթում են ինչ որ բղավող ջոկատի օգնությամբ, որը մեր բանակի գլխավոր հաղթաթուղթն է հանդիսանում: Ընդհանրապես պատմավեպերը շատ քիչ են, եղածներն էլ այնքան որակով չեն իմ կարծիքով:
    Հայկ Խաչատրյանըն ու Հայկ Հայաստանցին նույն մարդն ե՞ն
    The cake is a lie.

  13. #12
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    15.03.2011
    Գրառումներ
    242
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    բարև ձեզ ես մի խնդրանք ունեմ մասնակցում եմ մի մրցույթի մեջը այսպիսի հարց կա կորողա իմանաք
    .Որ ստեղծագործությունն է սկսվում<Մի Կորած Բարդու Հիշատակարանից> Խորագրով

  14. #13
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Էդուարդ Խաչիկյան:

    Վերջերս կարճ ժամանակով ձեռքս ընկավ պ-ն Խաչկիյանի "Սարգիս Զորավար"-ը ու ես այն հասցրեցի կարդալ, թեև մեծ արագությամբ: Կուզենայի այստեղ կիսվել կարծիքովս:

    Միանգամից ասեմ, որ, թեև վեպը սկսեցի կարդալ որոշակի թերհավատությամբ, բայց այն ինձ մեծ հաշվով դուր եկավ: Ամոթ էլ է խոստովանել, բայց այն կարդալ-վերջացնելուց հետո ինքս-ինձ խոստովանեցի, որ այն ավելի լավն էր, քան ես սպասում էի - սա հանուն անկեղծության Դե, թեման պարզ է, Սարգիս զորավարի (Սուրբ Սարգիս) կյանքի վերջին շրջանը: Կարծում եմ, որ հեղինակին հաջողվել է կերտել Սարգսի բավականին համոզիչ կերպար, ընդ որում, չնայած այն բանին, որ այս մարդը վերջում բնականաբար նահատակվում է, վեպը ամենևին էլ հագեցված չէ միջնադարյան-քրիստոնեական "բարեհավատությամբ" և միամտությամբ - Սարգիսը այստեղ հառնում է որպես որոշակիորեն տարիքն առած, բայց անկասկած հզոր մի ռազմիկ, որը, սկզբնապես լինելով հայերի, իսկ հետո էլ որոշակիորեն արդեն հռոմեացիների կողմում, ի վերջո դեպքերի բերումով հայտնվում է պարսից կողմում, աչքի է ընկնում հռոմեացիների դեմ մարտում և վերջում էլ նահատակվում է: Ինչպես արդեն ասացի, անձամբ ինձ Սարգսի կերպարը դուր եկավ ու կարծում եմ, որ հենց դրանում է վեպի հիմանական առավելությունը: Դրական կողմերից կարելի է խոսել նաև թեև ոչ գերազանց, բայց ոչ էլ վատ նկարագրված "կռվի տեսարաններ"-ի մասին, թեև կարծում եմ, էլի իմ սուբյեկտիվ կարծիքն է, որ Ջոնիկի ու Սուրենի մոտ ավելի լավ է ստացվում: Կռվի տեսարանները Խաչիկյանի մոտ մի տեսակ "հնաոճ" են, նու, մոտավորապես ինչպես "Պապ թագավոր"-ում, այսինքն ժամանակակից էքշնը այնուհանդերձ չկա կամ շատ քիչ է, թեև կրկնվեմ, որ այդ տեսարանները վատ որակվել չեն կարող: Դուրս եկավ նաև հերոսների որոշակի փիլիսոփայական մտածելակերպ ունենալը, թեև որոշ տեղեր այն կարծես թե գերագնահատվում է:

    Իսկ այժմ թերությունների մասին: Ամենից առաջ գրքի հերոսների անունները: Դեհ, Սարգիսը պարզ է, այստեղ որևէ խնդիր չկա, բայց... չգիտես ինչու զրահադաշտական Պարսկաստանում հանկարծ հայտնվում են տիպիկի իսլամական Պարսկաստանին բնորոշ անուններ, որոնք ուղղակի ականջ են սղոցում (Ռեզա, Հալաբանի և այլն): Տպավորություն է ստեղծվում, թե հեղինակը հազիվ է զերծ մնում, որ չգրի օրինակ Մահմեդ կամ Ահմեդ: Նույն թերությունը կա նաև արաբների կամ, ավելի ճիշտ, գրքի միակ արաբի պարագայում, որը կոչվում է... Ալի Մինչիսլամական արաբների որոշակի թվով անուններ մեզ հասել են և նրանց մեջ ես "Ալի" կարծես թե չեմ հանդիպել: Իհարկե, անունը կարող էր լինել, բայց դե էլի - ականջ է սղոցում: Վիճակը վատ է նաև տերմինների, ինչպես նաև ընդհանուր պատմական փաստերի արտացոլման պարագայում, թեև իհարկե դա չի հասնում ծանր աստիճանի - օգտագծվում է օրինակ. "կենտուրիոն" տերմինը սովորական. "ցենտուրիոնի" փոխարեն, "խիոնիտ" "հիոնիտ"-ի փոխարեն և այլն: Այս առումով տպավորություն է ստեղծվում, թե հեղինակը ծանոթ է պատմական միջավայրին ավելի շուտ գրքային, բայց ոչ սկզբնաղբյուրային մակարդակով: Բնականաբար վիճելի է նաև Սարգսի ապրած դարաշրջանը, քանի որ մի տեղեկությունների համաձայն նա ապրել է Տրդատ Մեծի օրոք, իսկ մեկ այլնի համաձայն` Շապուհի վերջին տարիներին: Բայց դե չեմ կարծում, որ սրանում կարելի է հեղինակին մեղադրել, քանի որ Սարգիսը ուղղակի կարող էր երկարակյաց մարդ եղած լինել և այստեղ ամեն ինչ հնարավոր է:

    Ի դեպ ասեմ, որոշակի, բայց ոչ այնքան նկատելի նմանություն տեսա Ջոնիկ Մելիքյանի հետ, հատկապես Շապուհին նկարագրելիս (օրինակ` շիկահեր հարճի պահը - և Ջոնիկի ու և Էդուարդի մոտ Շապուհը գրեթե նույն կերպ, ընդ որում` գաղտնի, հիանում է նրանով, երկու դեպքում էլ Շապուհը փիլիսոփայական մտքեր է արտահայտում և այլն (վերջին դեպքում, սակայն, պետք է հաշվի առնել, որ Շապուհը իրոք փիլիսոփայական ուղղվածություն ունեցող մի մարդ է եղել և այստեղ հեղինակը, եթե ուզում է պատմությանը մոտ լինել, այլ կերպ գրել ուղղակի չի կարող)):

    Այսպիսով` 1-5 բալանոց սանդղակով գնահատելիս ունենք հետևյալ տեսարանը.
    պատմական հիմքը – 3
    գեղարվեստական հիմքը – 4
    Վերջին խմբագրող՝ Lion: 17.09.2011, 14:20:
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  15. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Malxas (29.09.2011)

  16. #14
    Կեցցե թագավորը Varzor-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2009
    Հասցե
    Երկիր մոլորակ, ՀՀ ք. Երևան
    Տարիք
    43
    Գրառումներ
    7,503
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Լիոն ջան, անկեղխորեն ասեմ, նշածդ գրողներից և ոչ մեկի գործերը չեմ կարդացել, նույնիսկ տեղյակ ել չեմ եղել, որ վերջին տարիներին պատմավեպեր են տպագրվել
    Ամեն դեպքում դա արդեն լավ է, թե չե զզվեցինք սիրավեպերից ու կենցաղային բազարների մասին պատմող, կիսագողական գրականությունից: Բայց ցավը նրանումն է, որ ներկայիս երիտասարդությունը համարյա գիրք չի կարդում, ու եթե այդ ինֆորմացիան ինտերնետում չգտնի, ապա այն ոչ մի ազեցություն չի ունենա երեխա-պատանի հասակից պատմական դաստիարակություն-ինքնակրթություն ստանալու համար:

  17. #15
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,429
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ճիշտ ես - ինչ-որ տեղ երևի գիրք կամ էլ գոնե պատմավեպ տպագրելը, որպես գաղափար, Հայաստանի համար իրեն սպառել է: Կարծում եմ, որ հեղինակները պետք է փորձեն ինտերնետում տպագրվել...
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  18. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Varzor (19.09.2011)

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ժամանակակից արվեստ
    Հեղինակ՝ Arpine, բաժին` Արվեստ և դիզայն
    Գրառումներ: 14
    Վերջինը: 09.12.2016, 20:18
  2. Ժամանակակից հայ լուսանկարիչներ
    Հեղինակ՝ Jarre, բաժին` Լուսանկարչություն
    Գրառումներ: 24
    Վերջինը: 13.12.2012, 09:19
  3. Ժամանակակից հայ դերասանները
    Հեղինակ՝ Marco, բաժին` Կինո
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 26.02.2010, 14:53
  4. Ժամանակակից գրաքննությունը
    Հեղինակ՝ Marduk, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 16
    Վերջինը: 04.10.2008, 22:06

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •