Բաժանիր երեք, նույնիսկ չորս մասի, որոնցից յուրաքանչյուրը իրենից որոշակի ամբողջական պատում ներկայացնի, տպագրիր բարակ կազմով, բայց հետաքրքիր նկարով, թեման այնպիսին է, որ կարելի է լավ, հրապուրիչ կազմ մտածել: Եթե կարողանաս էնպես անել, որ տեղավորվես 1000 դրամի սահմաններում, հրաշալի է, եթե ոչ՝ գոնե ոչ ավել, քան 1500-ը: Լավ գովազդ կազմակերպիր, հիմնականում դպրոցականների՝ միջին և բարձր դասարանների շրջանում: Եթե հույսդ դնես աշխատող, տարիքով մարդկանց վրա, գիրքդ չի վաճառվի, բայց այդ նույն մարդիկ ինչ-որ 1000-1500 դրամի համար չեն մերժի իրենց երեխաներին: Էնպես արա, որ մոդա լինի էդ գիրքը կարդալ, լավ տղեն պիտի "Հավերժության դատապարտվածը" կարդա: Աղջիկները կկարդան, որ ցույց տան, որ տղաներից պակաս չեն: Եթե գիրքդ լավն եղավ, մնացած գովազդը կանեն առաջին 200 գնորդները, դժվարը էդ 200-ին հասցնելն է: Առանց գովազդի, ամենահանճարեղ գիրքն էլ չես կարող վաճառել, բայց վատն գիրքն էլ հոյակապ գովազդով մեր ունեցած շուկայում եթե 100 օրինակ վաճառես, արդեն լավ է, հետո արդեն կարդացողները կսկսեն արտահայտվել: Իմ կարծիքով: Ակումբն ամենալավ բեմը չի գիրք գովազդելու համար: Կակտուսոուլը մի գրառում ունի, թե ինչպես էր գրախանութում ինչ-որ մի գիրք օրը մի քանի էջ կարդում, ես իրեն հասկանում եմ: Ուսանողները այն շուկան չէ, որի շրջանում արժե փորձել գովազդել, ուսանողները շատ գրքեր կա, որ պետք է, ստիպված են առնել, բայց չեն առնում: Ով ով, իրենք գիտեն, թե ինչպես կարդալ առանց գիրքը առնելու, իսկ ուսանողներից ավելի ավագ սերունդը արդեն հազար ու մի գործ ունի:
Էջանիշներ