Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Windows XP SP2
Dual core processor (Intel Pentium D կամ ավելի լավ)
Օպերատիվ հիշողություն՝ 2Գբ
Ազատ տեղ՝ 18Գբ
Վիդեո՝ 512Մբ, DirectX 10-ով, կամ՝ DX9-ով՝ երրորդ շեյդերների հնարավորությամբ

Ջաններդ յուղեք 18 գիգ...
GTAի նամն թյուրաիմացությանը կյանքում 18 ԳԵգ տեղ չեմ տա ավելի լավա 2 տեղ Ստալկեռ քցեմ
Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Elmo Քեզ ճիշտ չէի հասկացել

Այ սրանի՛ց վախեցա Դու, փաստորեն մենակ 8400GS-ը նկատի ունեիր...

Assassin's Creed-ի շարժիչը շատ լավ օպտիմիզացված է: Ubisoft-ը գիտի՝ ինչ է անում. ինչքան շատ կոմպերի վրա իրենց խաղը աշխատի, էնքան շատ առնող կլինի ու փող կգա: Նույնը՝ Call of Duty 4-ը, որ ստեղծված է CoD 2-ի «ծյունինգ» արած շարժիչի վրա:
Դրա համար էլ Հարգում եմ UBISOFTին... Պրինց 1,2,3ը իրանց ժամանակների համար շա՜տ ընտիր գրաֆիկ են ունեցել.. Գայմֆլեյի մասին էլ չասեմ ու էնքա՜ն քիչ են ուզել որ իմ՝ նույնիսկ էն ժամանակների համար համեստ կոպով նորմալ գնում էին...

թե չէ ֆիրմաներ կան դնում են ընենց են գրում.. իրանից բան չի ներկայացնում բայց եսիմինչքան ուզւոմա...

Օրինակ գիտեք որ Հիտմեն 4ը FXերի վրա տորմուզա ահավոր անում.. դաժե մենյունա զոռով բացում.. բայց մի հատ ֆայլ կա մե)ը գրում ես shaderquality = low ու սկսումա թռնել ընդ որում էլի հիանալի գրաֆիկայով.. իմ էն ժամանակվա 256 օզույով ու 128 fx5200 վիդիկով խխաղացել եմ ու նորմալ գնում էր