չէ, դա միայն էն դեպքում, երբ որ բառերի իմաստը կոպտացնում ես:
Օրինակ՝ տվյալ դեպքում պետք է-ն տարածել ես օբյեկտիվ անհրաժեշտության վրա, բայց իրականում այդպես չէ, այդ բառն ունի իր նուրբ իմաստն ու կիրառելիությունը: Անգամ օբյեկտիվ անհրաժեշտությունը տարածում ենք եղած-չեղածի վրա, բայց իրականում դա ևս նրբերանգային կարելի է բաժանել օբյեկտիվ իսկապես անհրաժեշտության ու օբյեկտիվ "տեղի ունեցվածության", դեռ չեմ խոսություն օբյեկտիվ հավանականության կամ օբյեկտիվ իրագործելիության մասին:
Վերցնենք հենց Ուլուանայի բերած օրինակները. ասենք, դավաճանությունը:
Արդյո՞ք այն անում են, որովհետև պետք է: Ըստ իս, չէ, դա պետք է-ի շարքից չի, այն արվում է, որովհետև ամեն ինչ բերվում է դրան, ու դրանով այն դառնում է անխուսափելի, բայց եթե նայենք պետք է-ի տեսանկյունից, ճիշտ հակառակն է՝ ամեն բանականություն ասում է, որ հե՛չ պետք չի դավաճանել, բայց արվվում է՝ անկասելի, մինչդեռ ստելու դեպքում՝ բանականությունն է պահանջում սուտը, ու դրանով ստացվում է, որ տվյալ պահին, այո, պե՛տք էր ստել…
Խնդրում եմ հաշվի առ, որ ես չեմ խոսում այն մասին՝ ճիշտ է ստելը, թե ոչ, լավ է, թե վատ. մի կողմ թողնենք բարոյախոսությունը, սա ուղղակի կատեգորիական դիտարկում է:
Էջանիշներ