Խորհրդավոր Ընթրիք ՝ այս թեմայով շատ է նկարվել և հավանաբար կունենաք Ձեր սիրելի ստեղծագործությունը: Նշեք այն և գրեք թե ինչու՞ եք այն գերադասում ուրիշներին:
Այս մեկի նկարը ինձնից:
Խորհրդավոր Ընթրիք ՝ այս թեմայով շատ է նկարվել և հավանաբար կունենաք Ձեր սիրելի ստեղծագործությունը: Նշեք այն և գրեք թե ինչու՞ եք այն գերադասում ուրիշներին:
Այս մեկի նկարը ինձնից:
Իմաստ չունի գրավել համընդհանուր ուշադրությունը , եթե դրանից հետո առաջարկելիք չունես:
Ճիշտն ասած չգիտեի որ այդ թեմայով տարբեր են նկարները, ու շատ չեմ էլ լսել այդ նկարի մասին, բայց ուզում եմ նշել, որ Կոդ Դա Վինչի գրքի մեջ սույն նկարի բացատրությանն եմ հանդիպել ըստ հեղինակի և այն անչափ հետաքրքիր հիպոթեզ է, դրանից հետո փնտրում էի այդ նկարը, հենց քո տեղադրած տարբերակը, նրա մի քիչ մեծը, որ հեղինակի նշած բոլոր աննկատ մանրամասնությունները գտնեմ, բայց այդ ժամանակ չգտա ու այդպես էլ մնաց, իսկ հիմա կեսից ավելին մոռացել եմ, մենակ գրաալի մասին եմ հիշում, որը ինչպես պարզվեց բաժակ չէր,
Սա էլ մեծ տարբերակը ՝ http://www.abc-people.com/biblio/pic...st-sup1024.jpg
Իմաստ չունի գրավել համընդհանուր ուշադրությունը , եթե դրանից հետո առաջարկելիք չունես:
Սա Լեոնարդոի ամենահայտնի և ավարտուն գործն է: Նա այստեղ խուսափել է այն ամեն ինչից ,ինչը կխանգարեր ընկալել պատկերված գործողությունը: Նա Քրիստոսին տեղադրել է կենտրոնում ,դռան բացվածքի ֆոնի վրա, աշակերտներից որոշակի հեռավորության վրա: Հեռանկարային գծերը հատվում են կենտրոնում և այս ամենը ընգծում է Հիսուսին: Իմաստային, գունային , կոմպոզիցիոն կենտրոնները հատվում են գլխավոր հերոսի վրա:Սենյակը և սեղանը նկարված են շատ պարզ,ամեն ինչ արված է ընդգծելու համար պահի լուռ շարժումը: Կցված պատկերում էլ օգտագործված ոսկե հատման սխեման է:
Այս ամենն է արժեքավորում գործը և ոչ թե այն ,իբր թե , մոգական առարկաները և գրաալը : Այդ ամենը գրքի հեղինակի ֆանտազիայի արդյունքն է
Իմաստ չունի գրավել համընդհանուր ուշադրությունը , եթե դրանից հետո առաջարկելիք չունես:
Դալիի սիրահարներ , սրա մասին ին՞չ կասեք :
Իմաստ չունի գրավել համընդհանուր ուշադրությունը , եթե դրանից հետո առաջարկելիք չունես:
Դալիինը հզոր ա
Լեոնարդոյինն էլ ա շատ լավը, բայց որ լավ չի պահպանվել, էդ հեչ լավ չի: Նկարում պատկերված անձանց դեմքերը լավ չեն երևում:
Բայց դե վերականգնումը չես կարող ասել, թե ինչքանով է համապատասխանում իրականին:Համարյա ջնջվել էր,Լեոնարդոի նկարելուց մոտ 60 տարի անց, շատ վատ ներկերով է աշխատել: Վերականգնելուց հետո է խելքի եկել:
Սա էլ Գեի գործն , շատ ուժեղ է:
Իմաստ չունի գրավել համընդհանուր ուշադրությունը , եթե դրանից հետո առաջարկելիք չունես:
ում գործնա?
բայց Հիսուսի ձախ կողմինը իսկականից հեչ տղու տեսք չունի![]()
Pacta sunt servanda
Մենք ամենքըս հյուր ենք կյանքում
Մեր ծնընդյան փուչ օրից,
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։
իրա կոմից աջ, մեր կոմից ձախ, ինչ Հովանես ասումեմ աղջիկա, հեչ տղու տեսք չունի
Pacta sunt servanda
Մենք ամենքըս հյուր ենք կյանքում
Մեր ծնընդյան փուչ օրից,
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։
Հասկացա ,որ իռանից աջի մասին ախոսքը: Հովաննեսը ամենափոքր աշակերտն ա եղել ու միշտ ըտենց էլ նկարել են: Նայի մյուս նկարները:http://www.abc-people.com/event/supper/supper-pic15.jpg
http://www.abc-people.com/event/supper/supper-pic19.jpg
Իմաստ չունի գրավել համընդհանուր ուշադրությունը , եթե դրանից հետո առաջարկելիք չունես:
դե հմի կարողա աղջիկա եղել Հովհանեսը, երկրորդում էլի աղջկա նմանա, առաջի նկարում վաբշե նման չի ընթրիքի մեջի Հովհաննեսին
միքիչ տարօրինակ չի որ Հիսուսի ամենասիրելի աշակերտը ավելի շատ աղջկայա նման?
Վերջին խմբագրող՝ REAL_ist: 24.08.2008, 18:54:
Pacta sunt servanda
Մենք ամենքըս հյուր ենք կյանքում
Մեր ծնընդյան փուչ օրից,
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ