Երևի վատ բան չի այդ Ռիկշան, բայց ավելի կարևոր է, ինձ թվում է,Երևանի մետրոպոլիտենի ցանցն ընդլայնել՝ էլի էկոլոգիապես ոչ այնքան կեղտոտ փոխադրամիջոց է։
Երևի վատ բան չի այդ Ռիկշան, բայց ավելի կարևոր է, ինձ թվում է,Երևանի մետրոպոլիտենի ցանցն ընդլայնել՝ էլի էկոլոգիապես ոչ այնքան կեղտոտ փոխադրամիջոց է։
էսօր Սամվելին կասեմ, էդ ուղղությամբ մտածի![]()
Եկել եմ ձեզ գարուն բերեմ
Լավն էր, բայց հենց պատկերացրեցի ինձ նման փոխադրամիջոցով գազանանոցի դիքը բարձրանալիս ...
![]()
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Ինչի՞ մենակ գազանանոցի դիքը, սազ Հայաստանը սար ու ձոր ա։ Հեծանիվը էդքան ռեալ չի։
Ամենալավ մաքուր փախադրամիջոցը ջրածնային մեքենան ա։ Ապագան դրանցն ա։
Կամ էլ եթե գա ժամանակ, որ հորինեն հոսանքի լավ կուտակման ձեւ, ապա ամենալավը կլինի էլեկտրական շարժիչով աշխատող տրանսպորտը։
վա~յ էս ի~նչ լավն էր...
էրեխեք, ես ձեզ ՇԱԱԱԱԱԱ~Տ եմ սիրում, ճիշտ եմ ասում!!! Շատ սիրունիկն էր ռիկշան, շատ հարմարավետ... ինքս չփորձեցի քշել, որ մարդկանց էդքան աշխատանքը ջուրը չգցեիբայց երևույթն իսկապես շատ լավն էր... ապրե´ք... էստեղ են ասել` հալալ ա` մտքներիդ դրեցիք ու արեցիք!!! թող որ հիմնականում մենք-մերոնցով էինք ուրախանում ու նշում ռիկշայի ծնունդը, բայց որ ճիշտ քաղաքականություն վարենք, շուտով բոլորն էլ կիմանան նրա մասին
ինչ վերաբերում է պիտանելիությանը... էն, ինչ Սամվելն ու էրեխեքն իրենց ձեռքերով արեցին, արդեն շատ մեծ գործ է... եթե պետությունը հասկանա, որ էս գյուտը (մեր շրջանակներում, քանի որ այստեղ առաջինն է) իսկապես շատ օգտակար կարող է լինել մեր էկոլոգիայի համար, մի քիչ խելք ու փող կծախսի, կարգին դիմացկուն ու ավելի կատարելագործված ռիկշաներ կսարքի
բայց մեկ է` էս` Princess Mariam-ը առաջինն է ու ամենալավը(լրիվ հարսանիքի սայլակ է` ետևում երկու պատուհանիկներով, որոնց տակ սիրուն կարելի է գրել Just Married
... կարելի է էստեղից էլ սկսել օգտագործումը` մի կողմ քշելով երկար ու վնասակար լիմուզինները
)
" I still ask myself the question: Is cinema more important than life ?"
François Truffaut (այնպայման դիտեք - "The 400 Blows, or the Sea, Antoine, the Sea!")
Երեկ ես էլ էի ներկա Ռիկշայի ցուցադրմանը, հետաքրքիրն այն է, որ առանց իմանալու, որ նրանք այդպիսի բան են պատրաստում դեռ մի ամիս առաջ իմ մեջ ցանկություն էր առաջացել նման մի բան ունենալու և օգտագործելու: Շատ լավն էր Ռիկշան, ճիշտա քշելու բախտ չվիճակվեց, բայց որպես ուղևոր նստեցի, լավ էլ արագ գնում էր, չնայած քշողը սովորական տղա էր սպորտսմեն չէր: Բավական շատ բազմություն էր հավաքվել, բոլորն ուզում էին փորձեին և կարող էին:
Ինչ ասեմ ուրախ եմ, որ բազմության մեջ նման երիտասարդներ կան, կազմակերպիչներից շատերին ճանաչում եմ, բոլորն էլ շատ բարի ու լավ մարդիկ են, ես էլ կուզեի իրենցից մեկը լինեմ…
Րիկշան հրաշք էէէ
լրիվ հեքիաթ
բա առաջին ուղևորներից մեկը լինելն ի՜՜՜նչ լաաաաավ էր
Ի, դեպ, մասսայական արտադրության ծրագիր մոտ ապագայում հաստատ չկա, իսկ ցանկության դեպքում կարելի կլինի պատվիրել, արժեքը՝ 500-2000$
Հ.Գ. Վարդ, բա ես ինչի՞ քեզ չտեսա![]()
Եկել եմ ձեզ գարուն բերեմ
Զուռնա -դհոլ,
հայկական կարմրաթուշ խաղող, կանաչ խնձոր, տանձ ու դեղձ: Մի քանի ձեռք էլ ջանասիրաբար երկինք են շպրտում աղանձի խանձած հատիկները:
22.jpg
33.jpg
11.jpg
111.jpg
Շառլ Ազնավուրի անվանհրապարակ են մտնում ոչ թե հայկական հարսն ու փեսան, այլ բազմությունը դիմավորում է դեպի առողջ ապագա քարոզող “Րիկշա” անունով հեծանվակառքին:
Երկու ուղևորի համար նախատեսված այս հեծանվակառքը նախկին հեծանվորդ Սամվել Հովաննիսյանի հեղինակած սարքն է: Հիմքում ունենալով հեծանիվի կառուցվածքը, այն հարթ տեղանքում առանց ուղևորի զարգացնում է 20-22 կմ/ժամ միջին արագություն, իսկ ուղևորով` 18-20 կմ/ժ: Հեղինակն ասում է, որ այն էկոլոգիապես մաքուր փոխադրամիջոց է և կարող է նպաստել քաղաքի էկոլոգիական վիճակի բարելավմանը, ինչպես նաև` կարող է հանդիսանալ տուրիստական ինդուստրիայի գրավիչ մաս: -Հրաշալի է ու շատ հեշտ է քշելը,-ասում է առաջին ուղևոր Մարիշը:
Հեղինակը դեռ չի մտածել փոխադրամիջոցի օրինականացման մասին և այն դեռ վարում է առանց պետհամարանիշի: Հավանական գնորդների մասին էլ դեռ մտածում է` «արդյոք արժե» ու ավելացնում, որ նման փոխադրամիջոց օգտագործում են արտասահմանյան մի շարք երկրներում: “Րիկշան” շարժվում է ու առաջին անգամ պտտվելու է քաղաքի ոչ մաքուր փողոցներով. հայկական սովորության համաձայն նրա հետևից ջուր են շփում ու կրկին հնչեցնում հայկական զուռնա դհոլը, հետո առանց տարակուսելու ուտում են «կարմիր խնձորը»:
Panorama.am
Վերջին խմբագրող՝ նախշուն: 25.08.2008, 09:58:
Վա՜յ, է՞ս ա էդ ռիկշա կոչվածը: Ի՞նչ եք բողոքում, սրանից լի՜քը կար Ամստերդամում ու շատ էլ հարմար էր: Ուղղակի սովորելու հարց է:
Դե հայ ենք էլի, չբողոքենք ?)
Սիրում եմ քո անմիջական ռեակցիաները~~~ամենի վերաբերյալ.........
հա, հեծանվի համար էլ էինք տենց ասում~~
Ռելիեֆ, սար ու ձորեր~
իսկ հիմա կարելի է նկատել ԱՃԸ ՀԵԾԱՆՎԱՍԵՐ հասարակության~~
ինչ խոսք , պինդ տղաներ են պետք~ ռիկշան վարելու համար~~
ընդհանրապես Հայաստանում ապրելը շատ դժվար է~...
էկոլոգիայի վիճակն էլ շատ ծանր~~
Ուղղակի պետք է օգնենք, որ ինտեգրվի~ այսքան բան...
թե մտովի, թե բանավոր~........
Իսկ եթե նա ծնվել է հիմա, ուրեմը ինչ որ բան ունի ասելու, ցույց տալու~~, գնալու
Մենք ընդամենը կարող ենք խանգարել կամ օգնել~
Ամենայն~
Վերջին խմբագրող՝ StrangeLittleGirl: 25.08.2008, 20:20:
կարելի է ռիկշայի վրա տեղադրել արևային էլեմենտներ + ակումուլյատոր + գեներատոր /"սպուսկերից" իջնելուց լիցքավորվելու համար/ + փոքր էլեկտրական շարժիշ , արդյունքում քշելու գործը բավականին կհեշտանա~ իսկ փոխադրամիջոցը կմնա առանց արտանետումների
...
Իհարկե կարելի է, բայց դե էլ. մարտկոցը բավական ծանր հաճույք է: Բայց դե անհնար բան չկա: Ես ի սրտե կուզենամ տեսնել Երևանը հեծանվային քաղաք: Կուզենամ, որ հնարավոր լինի քաղաքի մի կետում վերցնել հեծանիվ, վճարել, հետո հանձնել կամ թողել մեկ այլ կետում: Այ դա շար հարմար կլինի և օգտագործողների թիվը կտրուկ կաճի:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ