Վահագ, լացացրիր....![]()
Լուրջ, ճնշումս բարձրացավ....![]()
Վահագ, լացացրիր....![]()
Լուրջ, ճնշումս բարձրացավ....![]()
I may be paranoid but no android!
Հաաաաաաաա՜ հաաաաաաաաա՜ հաաաաաաաաա՜...Հիմա ամբողջ գիշեր պիտի հիշեմ-մեռնեմ ծիծաղից: Վարպե՛տ, բա քո արածը քո դուրը եկա՞վ:
![]()
DIXIcarpe noctem
Վահա՜գ, էս ի՜նչ էր
, մեռա՜...
![]()
![]()
![]()
Քիչ էր մնում սմայլիկների չարաշահում անեի։![]()
Երջանկությունը ճամփորդելու ձև է, ոչ թե նպատակակետ։
Ռոյ Գուդման
դե որ երբերմն աշխատում է, ախր էդ կինը ո՞նց ուրանար
դեմք պատմություն էր, ապրես, Վա![]()
ինձ արդեն թաշկինակ են առաջարկում
![]()
Վարպես յա լյուբլյու ծեբյա![]()
![]()
Նենց հավեսով, համ ու հոտով ես գրել, ոնց որ դեպքը քեզ հետ էր պատահել։
Իսկ պատմությունը վերջն էր։![]()
Հիմա ամեն անգամ, որ անկետա լրացնելու լինեմ, քանդվելու եմ։
![]()
![]()
Այ թե ինչեր են պատահում օտար, ամայի ճամփեքին։![]()
В детстве я нередко сочинял заведомый вздор и притом всегда
только для того, чтобы вызвать удивление окружающих…Чарльз Дарвин
Եվ ուրեմն` եւս մի երկուսը, մի դասախոսի մասին: Դարձյալ ընկերս է պատմում, այս անգամ` մեկ ուրիշը: Նախորդի պես խիստ զավեշտալի չեն, բայց դե…
Գյումրու պոլիտեխնիկ ինստիտուտում ժամանակին դասավադում էր մի դասախոս (ասում են` արդեն հոգին լուսավորվի), պայմանականորեն նրան անվանենք Ուլիսյան, որը ողջ քաղաքում հայտնի էր երկու կարեւոր բնորոշ կատկանիշներով: Առաջինը կաշառակերության սահմանների անասելի ոտնահարումն էր: Ընդ որում սա ունեցել է հստակ տաքսա` այսինչ առարկայի այսինչ գնահատականի համար` այսքան գումար: Ու նույնիսկ այս գնացուցակը կոդավորած կախել է ամբիոնի պատից` Կովի կաշի (պետք էր հասկանալ` մատերիալիստական փիլիսոփայություն) - նվազագույնը` 3 կգ - 100 ռուբլի, 4 կգ- 200 ռուբլի, առավելագույնը` 5 կիլոգրամ - 350 ռուբլի: Ընդ որում` նախապես պայմանավորվել, բան չկար: Դնում էիր փողը ստուգարքայինի մեջ ու մտնում մոտը: Բացում էր. եթե փող կար` միանգամից նշանակում էր, եթե չկար` սկսում էր քննել դառն ու հանգամանալից: Բոլորը կասեն` բա ինչպե՞ս էր այդ լկտի անձնավորությունը հաջողացնում անպատիժ մնալ: Այստեղ էլ հենց նրան փրկում էր իր երկրորդ բնորոշ առանձնահատկությունը` այն, որ նրան բոլորը պաշտում էին, քանի որ Աստված Ուլիսյանին հումոր էր տվել, բայց ի տարբերություն այլոց` տվել էր ու չէր խնայել:
Ուլիսյանը ուներ կարծրացած բնավորության գծեր, որոնք հայտնի էին գրեթե բոլոր ուսանողներին: Դրանցից մեկն այն էր, որ նա կաշառք ստացած փողը չէր հաշվում: Ուսանողները փողը դնում էին ստուգարքային գրքույկի մեջ, սա բացում էր գրքույկը, առանց հայացքը իջեցնելու` ուսանողի աչքերի մեջ նայելով, ձեռքով քաշում-սահեցնում էր թղթադրամները դարակի մեջ, հետո նոր` հայացքն իջեցնում էր գրքույկի վրա` ստուգարք կամ քննություն նշանակելու համար: Մի օր ուսանողներից մեկը որոշում է 100 ռուբլու տաս հատ տասանոցներից երկուսը եւս-եւս անել «դե միեւնույն է` չի հաշվում, չի նկատի» տրամաբանությամբ: Ութ հատ տասանոց գրքույկի մեջ` մտնում է քննության:
-Տղա~ս, տուր գրքույկդ տեսնե~մ:
Ուսանողը մեկնում է ստուգարքայինը ու նստում աթոռին: Ուլիսյանը շոշափում է գումարը, պայծառանում է: Դանդաղ սկսում է սահեցնել դարակի մեջ… Ու մեկ էլ հանկարծ ստոպ է անում, նորից գումարը հրում գրքույկի մեջ ու փակում այն:
-Տղա~ս, մենք մի փոքր խնդիր ունենք:
-Ասեք, ընկեր Ուլիսյան, ի՞նչ պրոբլեմ,- ուսանողի քրտինքը վրա է գալիս: Այ մարդ, թե ես ինչ խելք արեցի: Էն 20 ռուբլին էլ արդեն ընկերներով քամուն տված են լինում: Բա հիմա հորս ի՞նչ պիտի ասեմ, որ չդրեց, բան… Մի խոսքով ուղեղում մի ամբողջ շիլա փլավ:
-Ասե~մ, տղա~ս, ասե~մ: Մեր խնդիրն էն է, օր գրքույկիդ մեջ էջեր կպակսեն:
-Չէ, նորմալ ա ամեն ինչ, ընկեր Ուլիսյան, ի՞նչ էջ:
-Էրգու էջ, տղաս, էրգու էջ: Հենց էն էջերը, որոնց վրա պդի զաչյոդդ դնեի: Բա հմի ուրդեղ դնեմ, տղաս?
-Բա հմի ի՞նչղ կեղնի, ընկեր Ուլիսյան:
-Հադըմ դուրս եգ, տես ընգերներուդ – բանիդ մոտ զապաս զաչյոդկա, բան չկա՞, էրգու էջ պոկի - դիր մեջը, բեր,- ասում է Ուլիսյանն ու փակում թեման: Տղան բնականաբար մի կերպ հավաքում է պակասող 20 ռուբլին, բայց էդ էր ու էդ: Այլեւս երբեք ոչ ոքի մտքով չէր անցնում, թե կարելի է Ուլիսյանին հասանելիք փողը մարսել: Ու դեռ երկար ժամանակ ինստիտուտի նույնիսկ ամենամութ անկյուններում պտտվում էր մի ձեւակերպում. Ուլիսյանը փող չի հաշվում, Ուլիսյանը փողը զգում է:
Դուք շարունակությունը լսեք:
Ի դեպ, եթե որեւէ մեկը լսել է այս պատմությունը անեկդոտի տեսքով, ապա իմացեք` սա կատարյալ ճշմարտություն է`իրական կյանքից վերցրած: Հերոսն էլ նույն Ուլիսյանն է:
Եվ ուրեմն… Մեկ այլ քննության ժամանակ A ուսանողը, գրքույկի մեջ նախապես ունենալով իր 100 ռուբլին, նստում է Ուլիսյանի դիմաց, ու հորթային հայացքը գամած դասախոսի երեսին` սպասում իր դատավճռին:
Ուլիսյանը շոշափում-սահեցնում է փողը դարակի մեջ, ժպտում ու ասում.
-Տղա~ս, դե ասա տեսնեմ` Հեգելն ի՞նչ է ըսե:
Դե ուսանողն արդեն գիտի` որը որից հետո է, ուստի առանց երկար բարակ մտածելու` նետում է մտքին առաջին եկածը.
-Ընկեր Ուլիսյա~ն, Հեգելն ըսել է` խեղճ ու կրակ տղա եմ, իրեքըմ դիր` երթամ:
-ԱպրեԱս տղաս, լավ ըսիր:
Ու նշանակում է բավարար: Տղան դուրս է գալիս, պատմում եղածը` առանց կաշառքի փաստը հիշատակելու, եւ նրա ընկերներից մեկը, այդ պատմությունից ոգեւորված, վազում է ներս: Մեկնում է «դատարկ» գրքույկը եւ նստում դասախոսի դիմաց: Ուլիսյանը բացում եւ արագ փակում է գրքույկը, խորամանկ ժպտում ու տալիս գրեթե նույն հարցը.
-Տղա~ս, դե ասա տեսնեմ` Կանտն ի՞նչ է ըսե:
Ուսանողն արդեն պատասխանը գիտի ու անգիր արածի պես` արտասանում է:
-Ընկեր Ուլիսյա~ն, Կանտն ըսել է` խեղճ ու կրակ տղա եմ, իրեքըմ դիր` երթամ:
Ուլիսյանը խորամանկ ժպտում է ու դանդա~ղ, հատ հատ արտաբերում…
- Չէ~, տղա~ս, ըդիկ Հեգե~լն է ըսե~ …
Բնականաբար անբավարար ստացած ուսանողը էդպես էլ չի հասկանում, թե ինչ կատարվեց:
В детстве я нередко сочинял заведомый вздор и притом всегда
только для того, чтобы вызвать удивление окружающих…Чарльз Дарвин
ես մեռա Վարպետ![]()
հիմա էլ հայերեն ասեմ ՝ որ Լիլս չջղայանան
ես քեզ սիրում եմ
![]()
![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ