User Tag List

Էջ 11 11-ից ԱռաջինԱռաջին ... 7891011
Ցույց են տրվում 151 համարից մինչև 156 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 156 հատից

Թեմա: Ինչի շուրջ միանալ և ինչ խնդիրներ լուծել

  1. #151
    նստած հելած Լեռնցի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.11.2007
    Հասցե
    ՀԻմա Երևանում, բայց Գորիսից եմ
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    1,099
    Բլոգի գրառումներ
    47
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ինչի շուրջ միանալ և ինչ խնդիրներ լուծել

    Բաց նամակ ՀԱՅ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆԸ

    Ո~վ ՀԱՅ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ… …Անտե~ր եմ ես` ՀԱՅ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՍ, անտե~ր է ՀԱՅ ժողովուրդը: Եվս մի սերունդ Ձեր աչքի առաջ թուլանում է: Եվս մի սերունդ Ձեր աչքի առաջ մոլորված թափառում է ու նրա գերեզմանը մոլորությունն է:

    Ես դարձել եմ թափառական ու գաղթական, անգործունյա ու անպետք մի արարած և հայացքս հառած երկնքին, ողորմություն եմ խնդրում: Ումից?:

    Հայելին է ծիծաղում վրաս բարբարոսաբար, Չեմ ճանաչում էլ ԻՆՁ…

    Թույլ մի տվեք:
    Ձեր լռությունն ու անիմաբանությունն և նույնսիկ արդեն անգործությունն այսօր գերեզման է ուղարկում ԻՆՁ:

    Հայելին է ծիծաղում վրաս բարբարոսաբար, դիմագծերս ամբողջովին այլանդակվել են և շարունակվում են այլանդակվել …

    Դուք լավ գիտեք, որ ՀԱՅի փրկությունը եղել է, կա և կլինի միայն նրա ստեղծագործ, մտավոր ուժը:

    Չէ որ ՁԵԶ է ուղղված Մեծն բանաստեղծի ուղղերձը` հավաքական ուժի ուղղերձը, քանզի Հայ ժողովուդի միաբանությունը դա ՀԱՅ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ միաբանությունն է:

    Թույլ մի տվեք: Ուշքի եկեք: Մեռնում է ՀԱՅի ոգին… Մեռնում ենք ՄԵՆՔ: Անհատ պայքարողներին անհատական գնդակներով կլռեցնեն:

    ՁԵՐ օգնությունն եմ խնդրում, հանեցեք ինձ այս ճահճից, շատ խորն եմ խրված: Աղաչում եմ ՁԵԶ, մեկնեցեք Ինձ ՁԵՐ փրկության Ձեռքը…

    Որպես կանոն, մարդու մասին կարելի է դատել նրանով, թե ինչի վրա է նա ծիծաղում:

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Tig (04.08.2009)

  3. #152
    Պատվավոր անդամ Մարկիզ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    18.05.2008
    Գրառումներ
    2,676
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ինչի շուրջ միանալ և ինչ խնդիրներ լուծել

    Մեջբերում TuroJan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բաց նամակ ՀԱՅ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆԸ

    Ո~վ ՀԱՅ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ… …Անտե~ր եմ ես` ՀԱՅ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՍ, անտե~ր է ՀԱՅ ժողովուրդը: Եվս մի սերունդ Ձեր աչքի առաջ թուլանում է: Եվս մի սերունդ Ձեր աչքի առաջ մոլորված թափառում է ու նրա գերեզմանը մոլորությունն է:

    Ես դարձել եմ թափառական ու գաղթական, անգործունյա ու անպետք մի արարած և հայացքս հառած երկնքին, ողորմություն եմ խնդրում: Ումից?:

    Հայելին է ծիծաղում վրաս բարբարոսաբար, Չեմ ճանաչում էլ ԻՆՁ…

    Թույլ մի տվեք:
    Ձեր լռությունն ու անիմաբանությունն և նույնսիկ արդեն անգործությունն այսօր գերեզման է ուղարկում ԻՆՁ:

    Հայելին է ծիծաղում վրաս բարբարոսաբար, դիմագծերս ամբողջովին այլանդակվել են և շարունակվում են այլանդակվել …

    Դուք լավ գիտեք, որ ՀԱՅի փրկությունը եղել է, կա և կլինի միայն նրա ստեղծագործ, մտավոր ուժը:

    Չէ որ ՁԵԶ է ուղղված Մեծն բանաստեղծի ուղղերձը` հավաքական ուժի ուղղերձը, քանզի Հայ ժողովուդի միաբանությունը դա ՀԱՅ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ միաբանությունն է:

    Թույլ մի տվեք: Ուշքի եկեք: Մեռնում է ՀԱՅի ոգին… Մեռնում ենք ՄԵՆՔ: Անհատ պայքարողներին անհատական գնդակներով կլռեցնեն:

    ՁԵՐ օգնությունն եմ խնդրում, հանեցեք ինձ այս ճահճից, շատ խորն եմ խրված: Աղաչում եմ ՁԵԶ, մեկնեցեք Ինձ ՁԵՐ փրկության Ձեռքը…
    Տուրոջան ջան, քո թույլտվությամբ ստորագրում եմ գրածդ բոլոր բառերի տակ:

  4. #153
    Պատվավոր անդամ Մեղապարտ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    23.07.2008
    Գրառումներ
    1,291
    Բլոգի գրառումներ
    15
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Մտավոռականություն

    Մեջբերում TuroJan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բաց նամակ ՀԱՅ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆԸ

    Ո~վ ՀԱՅ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ… …Անտե~ր եմ ես` ՀԱՅ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՍ, անտե~ր է ՀԱՅ ժողովուրդը: Եվս մի սերունդ Ձեր աչքի առաջ թուլանում է: Եվս մի սերունդ Ձեր աչքի առաջ մոլորված թափառում է ու նրա գերեզմանը մոլորությունն է:
    Հայ մտավորականություն ,մոռացված կաստա կանգնած ոչնչացման եզրին:
    Երբ սկսվեց այսօրվա մեր հանրապետության կառուցումը Լեվոն ,Ռոբերտ և Սերժ առաջինների կողմից մտավորականությունը համարվեց և համարվում է անպետք դասակարգ:
    Մենք հեռացանք ,մենք պետք չէինք մեր հասարակությանը, մնացին նրանք ովքեր «բնական ընտրության» շնորհիվ մի դեպքում և անելանելիության պայմաններում մյուս դեպքում մնացին և որպես միաբջիջ բակտերիա սկսեցին հարմարվել նոր միջավայրին:
    Մտավորականության նոր տեսակը հարմարվում էր շրջակա միջավայրին և ձեռք էր բերում նոր վորակներ որոնք հնարավորություն պետք է տային նրան բիոլոգիական կենսաձև պահպանել առանց ողնաշարի կամ ողնաշարով էական չէր:
    Դարվինիզմի տեսությունը շատ արագ արդյունք տվեց և արդյունքում առաջացավ մտավորականի անողնաշար տեսակը որը իր ողնաշարի բացակայության պատճառով շատ լավ հարմարվում է առկա միջավայրում:
    Մի ոմն մտավորական ասում է «ամեն ինչ վաճառվում է» շատ լուրջ միտք է հայտնում :
    Այս է նրա և մյուսների լեյբ մոտիվը առուծախի մտավոռական գործնթացը հասել է իր գագաթնակետին :
    Չգիտեմ ,չգիտեմ մեր դեպքում «ձուկը նեխել է բոլոր կողմերից» :
    Մի բան կարող եմ ասել ճահճից փրկություն մի սպասեք զարկ տուր քո արմատին «քոքտ հաստացրու» միտքդ պահիր պայծառ ,դիր քո առառջ հաղթելու խնդիրը դու մենակ չես :
    Իսկ մտավոռականներին մոռացիր:
    Վերջին խմբագրող՝ Մեղապարտ: 16.08.2009, 15:28:
    Եթե գլուխ չունես, չի էլ ցավի

  5. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Tig (12.09.2009), Բիձա (18.08.2009)

  6. #154
    Avandapah Hayazn-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.09.2009
    Հասցե
    Los
    Տարիք
    64
    Գրառումներ
    542
    Բլոգի գրառումներ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ինչի շուրջ միանալ և ինչ խնդիրներ լուծել

    Սիրելիներս
    Մինչև ինչ որ բանի շուրջ հավաքվելը հարկավոր է ինչ որ բան ունենալ.
    Նախ և արաջ մեզ հարկավոր է oրինավոր և բարգավաոգ երկիր որի նախապայմանները հետևյալներն են.

    1- անձնական անձեռնմխելիություն.

    2- ազատ շուկա.

    3- հարկային սիստեմի ճշգրիտ աշխատանք.

    Սա հիմքն է, որի վրա պետք է կառուցել օրինավոր և բարգավաճ պետություն , որից հետո կարելի է մտածել մյուս
    անհրաժեշտությունների մասին.


    Մոդերատորական: Կարդացեք Ակումբի կանոնադրությունը։ Մասնավորապես ֆորումում արգելվում են լատիներեն տառերով հայերեն գրառումները: Եթե ինչ-որ պատճառով հայերեն մեքենագրելու հետ կապված դժվարություններ կան, ապա կարող եք օգտագործել ֆորումում ներդրված հայերեն մեքենագրման համակարգը, Տրանսլիտի ձևափոխիչը կամ կարդացեք «Ինչպե՞ս գրել հայերեն» թեման: Կամ էլ օգտվեք Փոխարկիչից։
    Վերջին խմբագրող՝ Dayana: 12.09.2009, 11:36:

  7. #155
    Հայ-բանտարկյալ
    Գրանցման ամսաթիվ
    15.01.2009
    Հասցե
    "Հայաստան" Քրեակատարողական Հիմնարկ
    Գրառումներ
    1,842
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ինչի շուրջ միանալ և ինչ խնդիրներ լուծել

    Եկեք միանանք ձվաձեղի շուրջ ու կշտանալու հարցը լուծենք....Այսինքն արդեմ միացած է; Երևի ժամանակն է անջատվելու...

  8. #156
    նստած հելած Լեռնցի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.11.2007
    Հասցե
    ՀԻմա Երևանում, բայց Գորիսից եմ
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    1,099
    Բլոգի գրառումներ
    47
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Ինչի շուրջ միանալ և ինչ խնդիրներ լուծել

    ՀԱՅ ԴԱՍԱԿԱՆ ԱՐԻՈՒԹԻՒՆԸ

    Ա

    Ես էլ թագաւորազն եմ*)

    ՇԱՒԱՍՊ


    … Պարզել անցեալի իրենց պարտութեանց պատճառները, նորէն մոռացութեան տալ պատմութեան խրատականը եւ ապա, նոր աղէտներից զարնուած` վերստին սերտել պատմութեան դասերը - ահա՛ անհեռատես ազգերի ճակատագիրը:
    Որքան մոռացկոտ, այնքան տկար ու դժբախտ է դա: Մոռացա՞ւ իր պատմութիւնը, ասել է` անխրատ է ժողովուրդը եւ պատժի արժանի:
    Միշտ էլ ուժեղին պիտի պատկանի երկիրը. Յովբի այդ խօսքերով է ազգերին խրատում պատմութիւնը:
    Ուժեղը, ճշմարտօրէն ուժեղը, որ արժանաւորն է, արի՛ն: Ճշմարիտ ոյժը, որ ոգու ոյժն է: Հզօր ոգին, որ քանակօրէն տկար Հելլադայի առջեւ ծունկի բերեց անծայրածիր Պարսկաստանը: Դա իտալական փոքրիկ երկրամասի ձեռքը դրեց աշխարհի բախտը: Դա Տիգրան Մեծի Հայաստանը վերածեց հզօրագոյն թագաւորութեան: Քաղաքապետութիւնը, որ Սպարտա կը կոչուէր, մնաց անխոցելի, քանի դեռ - հաւատարիմ Լիկուրգոսի սահմանադրութեան - կը գերադասէր պատերազմներում կորցնել իր կեա՛նքը եւ ոչ թէ վահանը, Հռոմը, որ պատգամներ կ’արձակէր աշխարհին, ընկաւ, որովհետեւ նրա զօրավարները, որոնք մի ժամանակ կաւէ անօթներ կը գործածէին, այլեւս կը դժուարանային իրենց կաշառել փորձող ազգերի ներկայացուցիչ-ներին ասելու. ՙԿը գերադասենք իշխել արծաթեայ եւ ոսկէ անօթներ գործածողների վրայ, քան թէ ոսկի եւ արծաթ ունենալ՚: Ընկաւ եւ Հայաստանը, որովհետեւ անմիաբանութեան ոգին մեր ժողովրդից խլել էր իր անօրինակ արիութիւնից ազատօրէն օգտուելու կարելիութիւնը:
    Երբե՛ք, ո՛չ ազգային թագաւորութեան դարերում, ո՛չ էլ այն ժամանակ, երբ Հայաստանը դաստակերտ կայսերաց եւ երկրորդ թագաւորութիւն պարսից կը կոչուէր, երբե՛ք տիրութեան ոգին չտկարացաւ Հայութեան մէջ:
    Ճիշտ է սակայն եւ այն, որ այդ ձիգ դարերի ընթացքում չեղաւ մի դէպք, որ հայութիւնը ընտանի պատճառներով կարողանար լիուլի օգտուել այդ ոգուց:
    Հենց սրանում է մեր ժողովրդի ողբերգականութիւնը:

    Բ

    Արիութի՛ւն:
    Միակ ճշմարիտ կրօնը, առանց որի ոչինչ արժեն կրօնները:
    Կեղծ է ամեն մի գրականութիւն, բարոյական, քաղաքական վարդապետութիւն, որ ոյժ եւ արիութիւն չէ ներշնչում իր դաւանողին:
    Դատապարտելի է ամեն մի դպրոց, եկեղեցի, կուսակցութիւն, որը արիադաւան եւ արի չէ դարձնում մարդը որպէս անհատ եւ հաւաքա-կանութիւն:
    Արիութի՛ւն - միակ ճշմարիտ բարոյականը:
    Կորցնելով իրենց արիութիւնը - իմա իրենց դրական բոլոր առաքինութիւնները - ժողովուրդները կորցնում են իրենց գոյութեան բարոյական իրաւունքը: Անարին կորցնում է պատմութիւնից իրեն տրուած մասնաւոր առաքելութիւնը` իրագործելու մարդկային ցեղին օգտակար լինելու կարելիութիւնը: Այդպիսին դառնում է ընդունակ միայն անստեղծագործ եւ անփառունակ կեանքի, կարօտ արտաքին օգնութեան: Նմանը ժամանակի ընթացքում դառնում է միջազգային պարազիտ, մինչդեռ ժողովուրդների կոչումն է լինել միջազգային արժէք եւ ազդակ:
    Այդ տխուր եւ անարգական վիճակից ազգերին հետու է պահում արիապաշտութիւնը:
    Աիրութի՛ւն, ժողովուրդներին բարոյապէս նեխելու վտանգից փրկող հոգեւոր աղն է դա:
    Երբ կայ դա` չկայ վատը, ստորը, կամ առնուազը աննշան է դառնում սրանց ազդեցութիւնը անհատի թէ ժողովուրդների կեանքում:
    Բարոյական արեւ է դա, որ կ’առողջագործէ իր շրջապատը: Երբ կայ դա` կայ ե՛ւ մեծագործութիւն, ե՛ւ վեհութիւն, ե՛ւ անձնուիրութիւն: Պակասո՞ւմ է դա` այլեւս ոչինչ արժեն բարձր գաղափարները, ծրագիր-ները, տեսութիւնները, քանզի պակասում է նրանց իրականացնող ոյժը: Անարիութի՛ւն, ասել է` հոգեւոր սնանկութիւն:
    Անարին ոչինչ է աւելացնում աշխարհի անկորնչելի հարս-տութեան: Դա յաճախ բարոյական մուրացիկ է, այլոց ճիգերից օգտուող: Անարին չէ ծառայում մարդկային քաղաքակրթութեան:
    Յանձին Ալեքսանդր Մեծի` արիութիւնն էր, որ յունական մշակոյթը Ասիա մտցրեց: Դա էր - նախվկաների յաղթական արիութիւնը - որ Նազովրեցու վարդապետութիւնը պարտադրեց բարբարոսներին: Դա էր, որ նոր հորիզոնների տէր դարձրեց մարդկութիւնը, սանձելով ծովերի ամեհութիւնը, մեղմելով դաժանութիւնն անապատների եւ նուաճելով օդը:
    Արին է յանդգնողը, անձնազոհը, մարդասէրը:
    Արիութիւնն է շարժում պատմութեան ընթացքը:
    Մեծ սիրտ, ազնիւ նկարագիր, վսեմ մտածում - արիութեան հարազատներն են այդ բոլորը, ճառագայթները միեւնոյն արեւի:
    Արիութի՛ւն: Կորցնելով այդ բարձր յատկութիւնը` ժողովուրդները կորցնում են իրենց կարողութիւնները անկաշկանդ կերպով զարգացնելու եւ կատարելագործելու կարելիութիւնը: Անարիանալով` նրանք ընկնում են օտար լծերի տակ, կորցնում իրենց անկախութիւնը - միակ հոգեւոր մթնոլորտը, որի մէջ միայն հնարաւոր է ցեղերի առանձնայատուկ հանճարի փթթումը:


    Գ

    ՙԴուք ինքնին գիտէք զքաջութիւն աշխարհի Հայոց՚: (*)
    Այդ դիւցազնական առաքինութիւնը երբեք չտկարացաւ մեր ժողովրդի հոգու մէջ, մինչեւ մեր քաղաքական անկախութեան վախճանը, որից յետոյ հայ ձեռքը պիտի զրկուէր դարերով զէնք կրելու իրաւունքից:
    Հայութիւնը չգիտէ իր պատմութիւնը, ասել է` չգիտէ օգտուել իր պատմութիւնից - ահա՛ իր դժբախտութեան ակն ու աղբիւրը: Նա ծանօթ չէ իր արիական անցեալին, իր հաւաքական դիւցազնականին եւ դրա համար էլ - յուրախութիւն իր գոյութեան թշնամիներին - նա հաւատում է ամեն ինչի, միայն ոչ իր սեփական բազկի ոյժին, դրա համար էլ իր ամբողջութեան մէջ նա պարտուողական է: Նրա համար Աւարայրի Մամիկոնեանը աւելի նահատակ է, սուրբ, քան ռազմիկ եւ հերոս:
    Պատմագիտօրէն տգէտ` նա իր նախնիքներին համարում է իրեն բնութենակից, որոնց, սակայն, հոգւով այնքան կը նմանի, որքան աղաւնին` արծուին: ՙՄեզ պէս անռազմասէր է եղել եւ հին հայը, այլապէս ինչո՞ւ պիտի կործանուէր մեր թագաւորութիւնը՚,- այսպէս է տրամաբանում օրուայ հայութիւնը - մասնաւորապէս նրա հակայեղափո-խական մասը - եւ իրեն ոչինչ չհամարելով, ոչինչ է ուզում աշխարհից, բացի օտար դռներում իր անստեղծագործ գոյութիւնը քարշ տալու իրաւունքից:
    Նա չգիտէ, որ հայկական բոլոր արքայացեղերը կործանուել են ո՛չ թէ արիութեան պակասի պատճառով, այլ` մեր ցեղի ղեկավար տարրերի առանձին երկպառակտութիւնների եւ այլ պատճառների երեսից: Ինքնակործան են եղել գրեթէ մեր բոլոր թագաւորութիւնները:
    Նա ոչինչ, կամ շատ քիչ բան գիտէ իր ցեղի հնաւանդ ռազմունակութեան ու ռազմական մեծագործութիւնների մասին, եւ դրա համար էլ անհաւատ է դէպի իր բազուկը, անյոյս` դէպի իր ապագան: Նա չգիտէ, որ հայ արիութիւնը հայոց աշխարհի համար դարերով կատարել է հոգեւոր շանթարգելի դեր` չէզոքացնելով ու զինաթափելով բազում արտաքին վտանգներ: Եթէ Հայաստան արշաւող թշնամի հորդաները ծով ալիքներ էին, ապա հայկական արիութիւնը ծովափեայ ժայռ էր, որին կը զարնուէին ու կը ցնդէին արտաքին թշնամութեան յորձանքները: Օրուայ հայութիւնը, այո՛, չի՛ ճանաչում իր դասական արիների համաստե-ղութիւնը. նա պաշտամունք չունի դէպի անմահ արիները. նա չի՛ դաստիարակւում նրանց մեծագործութիւններով - ահա` մեր դժբախ-տութիւնը:
    Եւ մեղաւորը ժողովուրդը չէ, այլ` այն տարրը, որի ջանքերով ցեղային ինքնաճանաչութեան է բերւում ժողովուրդը - մեր մտաւորակա-նութիւնն է մեղաւոր:
    Մէկից աւելի անգամ դժբախտութիւն եմ ունեցել լսելու ազգային պատմութիւն դասաւանդող հայ ուսուցչին եւ խորապէս ցաւել եմ մեր աշակերտող սերունդի համար: Մի կենդանի մեռել, մեռեալ շեշտերով խօսում է մեռելների մասին: Պատմութիւնը նրա համար անհոգի կմախք է եւ ո՛չ թէ բաբախուն սիրտ: Նա հետեւակ գիտելիքներ ունի մեր պատմութեան այս կամ շրջանի մասին. գիտէ ցամաք անցքեր, թուեր, անուններ, այսքանը միայն: Նա սիրտ չունի եւ սիրտ չէ՛ դնում իր դասերի մէջ: Միեւնոյն տրամադրութեամբ նա խօսում է ե՛ւ Տիգրան Մեծի եւ Վեստ Սարգիսի մասին:
    Հպարտանքից չեն դողում, չեն լայնանում նրա ռունգերը, երբ պատմում է, թէ ինչպէ՛ս պարսից արքան, հայ սպարապետի անօրինակ քաջագործութիւններից հիացած, ամեն անգամ երբ գինու բաժակը շրթունքներին կը մօտեցնէր` կը դժուարանար չբացագանչել` ՙՃերմակաձին գինի խմէ՚:
    Ամօթի զգացումը չէ՛ այրում նրան, երբ իր խօսքը հայ խռովասէր նախարարի չարագործութիւնների մասին է:
    Սեղմ ասած` ստեղծագործ վերապրում չէ՛ նրա աւանդած պատմութիւնը, այլ` անհոգի հնախօսութիւն, քանզի իրեն կը պակսի ազգային հպարտանքի նուիրական զգացումը:
    Գերազանցօրէն հայրենապաշտ - ահա՛ թէ ինչպիսի՛ն պիտի լինի պատմութեան դասատուն: Այդպիսին չէ՞ - ասել է` նրա տեղը դպրոցը չէ: Ասել է` բարոյապէս ազատ չէ իր ձեռքն առնելու մեր ցեղի կեանքի սրբազան գիրքը:


    ՙԱրաքս՚, 1930թ., թիւ 25, 26, 27

    Գ. ՆԺԴԵՀ

    Որպես կանոն, մարդու մասին կարելի է դատել նրանով, թե ինչի վրա է նա ծիծաղում:

  9. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    davidus (01.12.2009), Gayl (01.12.2009)

Էջ 11 11-ից ԱռաջինԱռաջին ... 7891011

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Փիլիսոփայական հարցերի շուրջ բանավեճեր
    Հեղինակ՝ Morpheus_NS, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 330
    Վերջինը: 30.04.2025, 23:47
  2. Մտորումներ հոգեբանության շուրջ
    Հեղինակ՝ Չամիչ, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 29
    Վերջինը: 04.05.2016, 23:11
  3. Օգնեք լուծել այս խնդիրը!!!!! Վիդեո քարտ և BIOS
    Հեղինակ՝ ArmCreative, բաժին` Համակարգիչ
    Գրառումներ: 23
    Վերջինը: 31.08.2015, 16:54
  4. Ով կարող է օգնել միանալ ինտերնետին,Նոկիա Ց6 հեռախոսով
    Հեղինակ՝ stepanyanarg, բաժին` Հեռահաղորդակցություն
    Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 30.01.2011, 15:30
  5. Քննարկումներ մրցանակաբաշխության շուրջ
    Հեղինակ՝ Adam, բաժին` Ակումբի անցուդարձ
    Գրառումներ: 17
    Վերջինը: 11.04.2008, 15:41

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •