User Tag List

Էջ 14 18-ից ԱռաջինԱռաջին ... 4101112131415161718 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 196 համարից մինչև 210 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 256 հատից

Թեմա: Զորաց քարեր` հնագույն աստղադիտարան

  1. #196
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Rhayader-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ինչ-որ մեկն ինձ համար կվերախմբագրի՞ վերևի տեքստը, հեղինակի մոտ աչքիս արդեն տենդի նոպաներ են սկսել ու կորել է շաղկապված խոսքի ունակությունը:
    Կարա՞մ ես վերախմբագրեմ: Կներեք որ խառնվում եմ էլի:

    Ուրեմն հարգարժան պատմաբանն ի նկատի ունի մոտավորեպս հետևյալը. <շուտով դուք կստանաք հղումներ իմ գրածներին այլ ֆորումներում, որտեղ կլինեն հղումներ իմ գրածներին այս ֆորումում, որտեղ կլինեն հղումներ մի քանի գրքերի, որոնցում կան հղումներ իմ գրքերին, որոնք անժխտելի ապացույց են այն բանի, որ կա միակ ճշմարիտ ու անսխալական պատմաբան, ու դա ես եմ>: Ամեն անգամ սեփական <աղբյուրներին> հղումներ տալիս պատմաբանը ձեզանից կպահանջի ժխտումներ, եթե կարող եք: Օրինակ, ժխտեք, եթե կարող եք, որ Ապոպը, Հակոբն էր, ու Հակոբը մաքուր հին հայկական անուն է, կամ այսինչ ճակատամարտից հետո զոհվեց մեկ միլիոն թշնամի ու երեք հայ, որոնք հետո աստղադիտարանի ռազմահայրենասիրական ծակից նայում էին աստղերին ու ուտում էին փղի խորոված, թամադեն էլ Սմբատ Քաջն էր:

    Արդյունքը կլինի այն, ինչ միշտ եղել է - որպես կանոն, ինչ-որ պահի դու վերջնականապես կհամոզվեք, որ գործ ունեք լուրջ կլինիկական դեպքի հետ ու կդադարեք վիճաբանել: Կլինիկական դեպքը դա կընդունի որպես վիճաբանության մեջ իր փառահեղ հաղթանակ ու դրա մասին կհայտարարի ի լուր Ակումբի:

  2. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (31.05.2012), Rhayader (01.06.2012), Գալաթեա (31.05.2012), մարդագայլուկ (13.04.2014), Ռուֆուս (31.05.2012)

  3. #197
    Paranoid Android Ռուֆուս-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2008
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    11,459
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Կներեք, որ հեռվից եմ գալիս, բայց «արիական» տերմնինն էլ տեսա ու ստեղ էլ չդիմացա...

    Մեջբերում Varzor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեծ քուանշ
    սանսկրիտ տեքստերում տարբեր տեղերում "արյա"-ն տարբեր իմաստեներով է գործածվում` թե որպես ազգ, թե որպես տեղանքի բնակչություն և թե որպես որոշակի հատկություններով օճտված մարդ:
    արիական ցեղերի անվան արմատն ուղղակի չի կարող լինել "արյա", որովհետև արիական ցեղերն ավելի ուշ են հասել հնդկաստան, քան թե ասենք նույն իրան կամ եգիպտոս:

    Շատ տարօրինակ կուրություն է. ողջ աշխարհը հայերին անվանում է "արմեն" որը բառացի հնդևրոպական արմատներով ստացվում է "ար մարդիկ", բայց ամբողջ աշխարհով մեկ ընկած ման են գալիս "արիներին":
    Հա, մեկ էլ մոռացա ասել, որ հայերենով "ար" և "այր" բառերը համարժեք են` տղամարդ, մարդ իմաստով
    Էդ «արիական», «արիացի» բառերը մի քիչ զգույշ օգտագործեք: Արդյո՞ք հայերը արիացիներ են ու նրանց կարելի է արիացի կոչել, և՛ այո, և՛ ոչ: Արդյո՞ք հնդեվրոպական ժողովուրդները արիական են, և՛ այո, և՛ ոչ:

    Բանն այն է, որ հնդեվրոպական նախաժողովուրդի անվանումը չի պահպանվել, ոչ ոք չգիտի, թե էդ ցեղերը իրենց ինչպես են կոչել (միգուցե ոչ մի անուն էլ չեն ունեցել), բայց ոչ մի փաստ չկա, որ ապացուցի, որ իրենք իրենց արյա կամ արիացի են կոչել կամ մի ուրիշ բան: Դրա համար էլ օգտագործվում է պայմանական «հնդեվրոպական» տերմինը, այսինքն ժողովուրդ, որի հետնորդները հետագայում բնակեցրել են Հնդկաստանից Եվրոպա ընկած տարածքները: Իսկ արիացիներ իրենք իրենց կոչել են կոնկրետ այն հնդեվրոպական ցեղերը, որոնք եկել հաստատվել են Հնդկաստանի հյուսիսում ու իրենք իրենց անվանել են «արյա» (ազնիվ), որպեսզի տարբերվեն դրավիդյան (ոչ հնդեվրոպական) ցեղերից: Հետագայում այս արիացիներից առաջացել են հնդկական ու իրանական ցեղերը ու ժամանակակից հինդուսները, պարսիկները, բելուջները, բենգալները, տաջիկները, աֆղանները և այլն: Այսինքն արյան կոնկրետ հնդ-իրանական հնդեվրոպական ցեղերի անվանումն է: Ու ընդ որում արյա-ի «ազնիվ» իմաստը իր մեջ ոչ մի վսեմ բան չի պարունակել, պարզապես էդ ցեղերը որպեսզի տարբերվեն իրենց կողքն ապրող այլ ցեղերից, ովքեր խոսել են այլ լեզուներով, ունեցել են այլ օտար, տարօրինակ մշակույթ ու միգուցե պակաս քաղաքակիրթ են եղել քան իրենք: Ընդ որում սա շատ նման է նրան, թե ինչպես են հին հույներն իրենց անվանել հելլենններ, իսկ հարևան ոչ հունական ցեղերին՝ բարբարոսներ (որն սկզբում ոչ մի բացասական իմաստ չի պարունակել), ընդամենը իրենք իրենց տարբերակել են հարևան ոչ հունալեզու, օտար մշակույթ ունեցող ցեղերից: Նույն ձևի հին սլավոններն իրենց անվանել են սլավոն, այսինքն խոսացող (слово բառից), իսկ հարևան գերմանական ցեղերին՝ նեմեց, այսինքն համր (հին սլավոնական немц համր բառից): Այսինքն ցեղեր, ովքեր իրենց լեզուն չեն հասկացել ու «համր» են եղել: Լրիվ նույն ձևի երբ անգլո-սաքսոնները գաղթեցին Բրիտանիա, իրենք կելտերին անվանեցին վալիացի, այսինքն օտար, հենց էս բառից էլ ծագել է Wales (Ուելս)-ի անվանումը (օտարների երկիր), կամ անգլերեն ընկույզ - walnut բառը (օտար ընկույզ): Մի խոսքով արիական ցեղերը ոչ թե ավելի վսեմ, ավելի արդար, ավելի հիասքանչ են եղել, քան շրջապատող այլ ցեղերը, այլ ընդամենը իրենք իրենց այդպես անվանելով փորձել են տարբերվել հարևան ցեղերից:

    Հիմա գանք բուն թեմային, երբ 18-19-րդ դարերում լեզվաբանությունը սկսեց նորանոր բացահայտումներ կատարել, երբ պարզվեց, որ իրականում Եվրոպայից Հնդկաստան ընկած ազգերը նույն ծագումն ունեն, սկսեցին զբաղվել նախահնդեվրոպական ժողովրդով, պետք էր, որ էդ ժողովրդին ինչ-որ պայմանական անուն տային: Դրա համար տարբեր առաջարկներ եղան, մեկը «արիական» տերմինն էր, այսինքն մենակ հնդ-իրանական ցեղերի անվանումը ընդհանրացրեցին բոլորի համար: Մյուսը հնդեվրոպական պայմանական տերմինն էր (գերմանացիներն օրինակ դրա փոխարեն օգտագործում են հնդ-գերմանական (Indogermanische) տերմինը): Բայց այդ նախաժողովրդին ինչ ուզում եք անվանեք, արիական, հնդեվրոպական, հնդգերմանական, հնդչգիտեմինչական, միևնույնն ա, դրանք բոլորը պայմանական անուններ են, որովհետև ոչ ոք չգիտի, թե էդ ժողովուրդն իրեն ինչ է անվանել ու դժվար թե հետագայում էլ դա որևէ մեկը կարողանա պարզել:

    Մի խոսքով «արիական» տերմինը երկու իմաստ ունի, նեղ, կոնկրետ իմաստով դա ընդամենը հնդ-իրանական ժողովուրդների անվանումն է, իսկ լայն, պայմանական իմաստով՝ հնդեվրոպական ժողովուրդների անվանումն է: Ու հիմա գրեթե ամեն տեղ (բացի թերևս ռազմահայրենասիրական, ազգային մշակույթները պահպանող վսեմ Հայաստանից) աշխատում են «արիական» տերմինը այլևս լայն իմաստով չօգտագործել, որևհետև Հիտլերի ու նացիստների թեթև ձեռքով էդ տերմինը լրիվ ուրիշ իմաստ ստացավ:
    I may be paranoid but no android!

  4. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Malxas (31.05.2012), Rhayader (01.06.2012), Skeptic (31.05.2012), Varzor (01.06.2012), Գալաթեա (31.05.2012), մարդագայլուկ (13.04.2014), Տրիբուն (31.05.2012)

  5. #198
    Paranoid Android Ռուֆուս-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2008
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    11,459
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Brian_Boru-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Զորաց Քարեր (և ոչ թե Քարահունջ) մեգալիթյան հուշարձանի շուրջ մի շարք կեղծագիտական լեգենդներ են սավառնում՝ կապված նրա անվանման և դերի հետ:
    Այս լեգենդների գիտական քննադատության և "Քարահունջ-Ստոունհենջ" կեղծ կապի զննման հետ կարող եք ծանոթանալ՝ հետևելով այս հղմանը:

    http://armscoop.com/?p=1854
    Հետաքրքրության համար սկսեցի հոդվածը կարդալ, դեռ մենակ ներածական մասն եմ կարդացել ու բուն նյութին դեռ չեմ անցել, բայց հեղինակին մենակ կարող եմ բրավո ասել: Էն ինչը որ արդեն քանի տարի ա փորձել եմ էս ու մի քանի այլ թեմաներում որոշ մարդկանց հասկացնել, ինքը մի քանի պարբերությամբ նորմալ գրել ա.

    Իրեն հարգող ոչ մի լեզվաբան իրեն թույլ չի տա ներխուժել ճշգրիտ գիտությունների ասպարեզ ու, առանց հիմնարար գիտելիքների ու համապատասխան կրթության բազայի, համարձակ տեսություններ առաջադրել մաթեմատիկայի, ռադիոֆիզիկայի կամ քիմիայի ասպարեզում: Բայց չգիտես ինչու որոշ ֆիզիկոսներ ու մաթեմատիկոսներ, որ նույնիսկ տարրական պատկերացումներ չունեն բանասիրության մասին, իրենց իրավունք են վերապահում ներխուժել լեզվաբանության դաշտ ու ավերել ողջ եղածը՝ առանց ստուգելու, թե տվյալ ոլորտի մասնագետներն ինչ են գրել այդ մասին, առանց աղբյուրներ գործածելու կամ մատնանշելու, և նույնիսկ առանց պատկերացում ունենալու այն մասին, թե ինչեր են ավերում: Նրանց թվում է, թե ոչ ճշգրիտ գիտություն նշանակում է անճիշտ ու հեղհեղուկ մի բնագավառ, որտեղ ամեն ինչ թույլատրելի է:
    1 Սա խորագույն մոլորություն է: Լեզվաբանությունը, մասնավորապես՝ համեմատական լեզվաբանությունը, ունի իր խիստ օրենքները: Տարբերությունն այն է, որ մաթեմատիկան, ֆիզիկան ու քիմիան գործ ունեն անօրգանական ու օրգանական սուբստանցիայի և այնպիսի հասկացությունների ու կատեգորիաների հետ, որոնք բացարձակ են, ամենուր ենթարկվում են կառուցվածքի ու զարգացման նույն օրենքներին և կախված չեն մարդկային հասարակության ու մշակույթի տարբերություններից, առանձնահատկություններից ու փոփոխություններից, մինչդեռ լեզուն մշտապես անկանխատեսելիորեն զարգացող ու փոփոխվող հասարակական երևույթ է և անքակտելիորեն կապված է տվյալ հանրության ու մշակույթի հետ:
    Լեզվաբանական օրենքներն ունեն իրենց գործառության տարածաժամանակային սահմանները: Օրինակ՝ տվյալ լեզվաընտանիքի մայր լեզվի որևէ հնչույթ լեզվաճյուղերից մեկում կարող է զարգանալ մի ուղղությամբ, իսկ մյուսներում արտացոլվել միանգամայն տարբեր կերպ: Հնչյունական օրենքները կարող են սկսվել որոշակի տարածքում որոշակի մի ժամանակահատվածում և գործել մինչև մեկ այլ ժամանակակետ: Այս տարրական դրույթի չիմացությունը կամ արհամարհումը, սակայն, առատորեն արտացոլվում է մեր իրականությունը հեղեղող հայատգիտական մարզանքներում և նույնիսկ սկսում է վստահորեն թափանցել գիտական հրատարակություններ. օրինակ՝ Երևանի համալսարանի հրատարակած մի գրքում իրար են միացված արեգ, այգ, այբ և այլ բառեր (Սարգսյան 1999), որոնցից յուրաքանչյուրն իրականում ունի իր առանձին ստուգաբանությունը:
    Ամենաբարդն այն է, որ հնչյունական տվյալ օրենքը կարող է խաչվել հնչյունական այլ օրենքների հետ: Սա կարող է պայմանավորված լինել դիրքային (նույն հնչյունը իրեն պահում է տարբեր կերպ՝ կախված հարևան հնչյունների ազդեցությունից, տես § 6), մշակութային (տաբու, էվֆեմիզմ, ժողովրդական ստուգաբանություն, բաղարկություն և այլն) կամ անհայտ այլ գործոններով: Այս ամենից ակնհայտ է դառնում, որ համեմատական լեզվաբանությունը, բոլոր գիտությունների համար պարտադիր բարեխղճությունից ու էրուդիցիայից բացի, պահանջում է շատ մեծ զգուշավորություն ու խստություն, բազմաբովանդակ գիտելիքներ և շատ լեզուների իմացություն: Հետևաբար բոլորովին անընդունելի է, երբ ոչ մասնագետ մարդիկ, առանց համապատասխան գիտելիքների, կատարում են լեզվաբանական «գյուտեր», դրանցից բխեցնում են մշակութային հիմնազուրկ եզրահանգումներ և սրանց վրա վստահորեն կառուցում ակադեմիական գիտությունն ավերող ֆանտաստիկ տեսություններ:

    Եթե մի լեզվաբան, առանց ֆիզիկայի տարրական իմացության և առանց նույնիսկ իմանալու Երկրի ձգողականության օրենքի գոյության մասին, հոդված գրի՝ փորձելով ապացուցել, որ առարկաներն ընկնում են Երկրի վրա Լուսնի կենտրոնախույս ուժի ազդեցությամբ, և դեռ հեռուստացույցով ու համացանցում ամեն առիթով կուրծք ծեծի, թե՝ տեսեք ինչ գյուտ եմ արել, ապա իրեն ու իր գիտությունը հարգող յուրաքանչյուր ֆիզիկոս պարտավոր կլինի նրան իր տեղը դնել ու տգետ համարել, որ ոչ մասնագետները հանկարծ մոլորության մեջ չընկնեն: Հիմա ես, որպես հայագետ, ինձ իրավունք եմ վերապահում հայագիտությունը պաշտպանել ֆիզիկոսների ու մաթեմատիկոսների գրեթե այդ կարգի ոտնձգություններից: Իհարկե, համեմատությունս գրոտեսկային է և գուցե ոչ այնքան կոռեկտ. սակայն գործի էությունը դրանից չի փոխվում:
    Միանգամայն անթույլատրելի է, ուրեմն, երբ այլ գիտությունների ներկայացուցիչները ներխուժում են լեզվաբանության ասպարեզ, սարքում են բանասիրական դրույթներ և դրանց վրա հիմնում են արտառոց տեսություններ, որոնք ընդունել կարելի է միայն հայագիտության հիմքերը քանդելու պայմանով: Բայց ամենաարտառոցն այն է, որ այս ամենն արվում է ինքնավստահորեն, առանց կոմպետենտ մասնագետների հետ խորհրդակցելու, համացանցն ու եթերը հեղեղելով, և, որ ամենակարևորն է, ճշգրիտ գիտության ներկայացուցիչի ամենակարող իրավունքով: Որպեսզի ասածս մերկապարանոց չթվա, եկեք անդրադառնանք Քարահունջի «տեսության» մոլի ջատագովներից մեկի՝ Մարինե Վահրադյանի «մեկնաբանությանը».
    Հրա՞չ դու համարձակվել էս մրցել ճշգրիտ գիտության , տվյալ դեպքում մսթեմատիկայի բնագավառի մասնագետի հետ (իմա՝ Վաչագան Վահրադյանի – ՀՄ) / որի աշխատություններին ծանոր չես, չնայած դրանում ես քեզ չեմ մեղադրում/, որոնք ի ծնե օժտված են բարձր տրամաբանությամբ և իզորու են նւյն տաղան...
    Սրան ի վիճակի չեմ որևէ գնահատական տալ: Ստացվում է, որ մաթեմատիկոսն իրավասու է ներխուժել իմ «տուն»՝ լեզվաբանության ասպարեզ, ավերել այն, ու ես, տրամաբանությունից զուրկ խեղճ լեզվաբան-տանտերս, պետք է հլու ակնածանքով ընդունեմ մեծն ամենագետ մաթեմատիկոսի լեզվաբանական վարպետության դասերը:
    Իսկ որպեսզի պարզ լինի, թե ինժեներ Մարինե Վահրադյանն ինչքանով է կոմպետենտ հայ լեզվաբանության ասպարեզում, եկեք դիտարկենք նրա այն «մեկնաբանությունը», որտեղ նա մեծ գյուտ արած մարդու հրճվանքով հաղթականորեն ցույց է տալիս այն «հակասությունը», թե ես մի կողմից հայտարարում եմ, որ հայերենը հնդեվրոպական լեզուների մայր համարող տեսակետը բացարձակապես հիմնազուրկ է, իսկ մյուս կողմից էլ գրել եմ հայերենի բնիկ, այսինքն՝ հնդեվրոպական ծագման բառամթերքի ընդարձակ ստուգաբանական բառարան:
    Պարզապես ապշեցուցիչ է. ի՞նչ հակասություն կա այստեղ: Մի՞թե հայերենի հնդեվրոպական ծագումը ենթադրում է, որ հայերենը հնդեվրոպական լեզուների մայրն է: Իսկ ի՞նչ ասենք սանսկրիտի, հունարենի և մյուս լեզուների մասին. նրանք էլ ե՞ն մայրեր. եթե ոչ՝ ի՞նչ հիմունքով կամ տրամաբանությամբ: Պարզից էլ պարզ է, որ հայերենը, սանսկրիտը, հունարենը և մյուսները հնդեվրոպական դուստր լեզուներ են և սերում են միևնույն մայր նախալեզվից: Այս մասին հանգամանորեն ու հանրամատչելի լեզվով գրել եմ § 6-ում, բայց ի՞նչ կարող է դրանից փոխվել, եթե մարդ չի կարդում կամ չի ուզում/կարող հասկանալ նույնիսկ ամենատարրական բաները: Բայց տեսեք նրա ինքնավստահ ու մեծահոգի եզրակացությունը. հասկանում ե՞ք, նույն դպրոցից են սնվել, նայաց որտեղ ինչ է ձեռնատու ասել, խղճալ կարելի է այս ստրուկներին Ինչպես ասում են՝ մեկնաբանություններն ավելորդ են: Մնում է մի հռետորական հարց տալ. ի՞նչն է դրդում մարդկանց հոխորտալ իրենց չիմացած հարցերի շուրջ ու բոլորին ի ցույց դնել իրենց անտեղյակությունը: Անհրաժեշտ է լավ հասկանալ ևս մի բան. չի կարելի կարծել, թե հայ և համաշխարհային համեմատական լեզվաբանությունն արդեն գիտի հնդեվրոպական լեզվի ու հայերենի ծագման վերաբերյալ բոլոր հարցերի պատասխանները: Մենք ունենք ամուր հող մեր ոտքերի տակ, և բազմաթիվ կարևոր հարցեր արդեն, գոնե հիմնական գծերով, պարզ են: Այդուհանդերձ, դեռ հսկայական քանակությամբ անհստակ վարկածներ ու լրիվ մութ հարցեր կան, որոնք սպասում են իրենց հետազոտողներին: Շատ հարցեր մինչև վերջ էլ մութ կմնան: Սակայն Քարահունջ-ի և նրան հարող «տեսությունների» հարցը շատ հստակ է. դրանք գոյության իրավունք չունեն նույնիսկ որպես վարկածներ. խոսքը մասնավոր տարաձայնությունների մասին չէ, այլ արդի հայագիտության հետ բացարձակ, լիակատար ու սկզբունքային անհամատեղելիության:
    Նույն Մարինե Վահրադյանն ինձ հարցնում է. «Բա ու՞ր մնաց գիտական համարձակությունը»: Նրան պատասխանեցի հետևյալ կերպ. «Իսկ ի՞նչ եք հասկանում գիտական համարձակություն ասելով. առանց տարրական գիտելիքների, նույնիսկ առանց ստուգելու, թե գիտական բանասիրության մեջ ինչ է հայտնի քննվող հարցերի վերաբերյալ, ներխուժել քեզ համար լրիվ անծանոթ տարածք, սեփական աչքերդ կապել ու աջուձախ ավերե՞լ: Սա է՞ Ձեր պատկերացրած գիտական քաջությունը»:
    Ինձ մեղադրում են, որ ես Հերունու դրույթները որակում եմ որպես «ֆանտաստիկ անհեթեթություններ» և դրանով անհարգալից վերաբերմունք եմ դրսևորում հանգուցյալ ակադեմիկոսի հիշատակի նկատմամբ ու կարող եմ հարուցել նրա վաստակի բազմահազար երկրպագուների ու հետևորդների զայրույթը: Սա էլ եմ անընդունելի համարում: Հասկանում եմ. de mortuis, aut bene aut nihil («մահացածների մասին՝ կամ լավ, կամ՝ ոչինչ»): Սակայն ես նրա անձի մասին ոչ մի անհարգալից բան չեմ ասում: Ես ընդամենը բնութագրում եմ նրա «տեսությունները» հայագիտության դրույթների տեսանկյունից: Նա հիմա չկա, բայց նրա «տեսություններն» ապրում են ու շարունակում ավերել հայագիտության հիմքերը: Ինչպե՞ս կարող եմ ես չարտահայտել իմ վերաբերմունքը դրանց վերաբերյալ: Պետք է հասկանալ, որ եթե Հերունու «տեսությունների» քննադատությունը դիտվի որպես անհարգալից վերաբերմունք նրա հիշատակի ու վաստակի հանդեպ, ապա դրանք չքննադատելը պետք է առավել ևս համարվի ծայրահեղ անհարգալից վերաբերմունք այնպիսի հարգարժան ու բազմաբեղուն ակադեմիկոսների հիշատակի ու մեղվաջան վաստակի հանդեպ, ինչպիսիք են, օրինակ, Աճառյանն ու Ջահուկյանը. գիտնականներ, որոնք ներկայացնում են իսկական հայագիտությունը: Ընդունել Հերունու «տեսությունները» նշանակում է պարզապես խաչ քաշել հայագիտության բոլոր նվաճումների վրա: ՈՒստի անձնական հարգանքի հարց առհասարակ չկա:
    Իմ մոտ տպավորություն է ստեղծվել, որ Հերունին մեռնելուց առաջ պարզապես որոշել է ղժժալ բոլորիս վրա իր ֆանտաստիկ լեզվաբանական հայտնագործությունները գրելով, ու քանի դեռ կան մարդիկ ովքեր Հերունու հայտնագործությունները լուրջ են ընդունում, ապա կարելի է ղժժալու փորձը հաջողված համարել:

    Հլը շարունակեմ կարդալ, տեսնեմ էլ ինչեր ա գրել
    I may be paranoid but no android!

  6. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Malxas (31.05.2012), Skeptic (31.05.2012), Գալաթեա (31.05.2012), Հայկօ (31.05.2012), մարդագայլուկ (13.04.2014), Տրիբուն (31.05.2012)

  7. #199
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,426
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կարա՞մ ես վերախմբագրեմ: Կներեք որ խառնվում եմ էլի:

    Ուրեմն հարգարժան պատմաբանն ի նկատի ունի մոտավորեպս հետևյալը. <շուտով դուք կստանաք հղումներ իմ գրածներին այլ ֆորումներում, որտեղ կլինեն հղումներ իմ գրածներին այս ֆորումում, որտեղ կլինեն հղումներ մի քանի գրքերի, որոնցում կան հղումներ իմ գրքերին, որոնք անժխտելի ապացույց են այն բանի, որ կա միակ ճշմարիտ ու անսխալական պատմաբան, ու դա ես եմ>: Ամեն անգամ սեփական <աղբյուրներին> հղումներ տալիս պատմաբանը ձեզանից կպահանջի ժխտումներ, եթե կարող եք: Օրինակ, ժխտեք, եթե կարող եք, որ Ապոպը, Հակոբն էր, ու Հակոբը մաքուր հին հայկական անուն է, կամ այսինչ ճակատամարտից հետո զոհվեց մեկ միլիոն թշնամի ու երեք հայ, որոնք հետո աստղադիտարանի ռազմահայրենասիրական ծակից նայում էին աստղերին ու ուտում էին փղի խորոված, թամադեն էլ Սմբատ Քաջն էր:

    Արդյունքը կլինի այն, ինչ միշտ եղել է - որպես կանոն, ինչ-որ պահի դու վերջնականապես կհամոզվեք, որ գործ ունեք լուրջ կլինիկական դեպքի հետ ու կդադարեք վիճաբանել: Կլինիկական դեպքը դա կընդունի որպես վիճաբանության մեջ իր փառահեղ հաղթանակ ու դրա մասին կհայտարարի ի լուր Ակումբի:
    Զրպարտանքը Տրիբունի մոտ լավ է ստացվում, դե իսկ զրպարտանք ու ստախոսությունն էլ գործնականում նույն բաներն են - այստեղ մենք գործ ունենք այդ երկու հասկացությունների դասական կիրառման հետ, ընդ որում` համեմված թեթև հումորային ոճով, որն ասածը ավելի դյուրըմբռնելի, այսինքն սուտն ու զրպարտանքը ավելի վտանգավոր են դարձնում: Ես բացահայտորեն հայտարարում եմ, որ այս պոստում Տրիբունի յուրաքանչյուր տառը ստի և կեղծիքի հավաքածու է ու պատրաստ եմ տեր կանգնել իմ այս խոսքերին:

    Սկսենք նրանից, որ ոչ թե. "շուտով դուք կստանաք հղումներ իմ գրածներին այլ ֆորումներում, որտեղ կլինեն հղումներ իմ գրածներին այս ֆորումում...", այլ արդեն տրամադրել եմ այդ հղումները - ժխտեք, գիտական բանավեճում ինձ սխալ հանեք և ես առաջինը կշնորհավորեմ ձեզ: Բայց քանի որ դու, Տրիբուն, ու քո նմանները ի վիճակի չեք դա անելու, ձեռք եք զարկում ստին ու զրպարտանքին` դրանով իսկ հիանալի կերպով նմանվելով մեր ադրբեջանա-թուրքական "բարեկամներին": Այո, ես աղբյուրներ եմ բերել և այստեղ կամ այլ տեղ որևէ մեկը չի կարող մատնանշել իմ որևէ մի պոստ, որտեղ ես, առանց տակը աղբյուր ունենալու, հաստատ որևէ բան եմ պնդել: Այո, Տրիբունը շատ անգամ է իր լիբերալ/արևմտամետ/ապազգային գաղափարների համար ֆորումային պարտություն կրել ինձանից և ըստ երևույթին մաղձը մնում է - ինչ կարող ես անել, մարդկային բնույթ է:

    Ես իհարկե հասկանում եմ, որ Տրիբունը, որպես դասական զրպարտիչ, իր արածը շատ նուրբ ու բանիմաց ձևով է անում - նա հո լավ գիտի, որ խոսքը ընդամենը կարող է ասել ու վերջ, տասից 2 էլ կերան այս կուտը, հերիք է: Դժբախտաբար, ստոր զրպարտության արվեստը լավ յուրացրածի վարպետությամբ մեր այս յուզերը հիանալի է յուրացրել այն դառը ճշմարտությունը, որ զրպարտությունը մեխ է, իսկ մարդու պատիվը` պատ: Ստոր մարդն ինչքան կարող է ու հնարավորություն ունի, կարող է իր մեխը խփել այդ պատի մեջ: Ազնիվ մարդը պետք է ահագին տանջվի, այդ մեխի, այսինքն զրպարտությունից ազատվելու համար, բայց նույնիսկ եթե ազատվի էլ, ապա... պատի վրա հետքերը կմնան:

    Մնում է միայն ցավալ, որ իրենց "առաջադեմ" երևակայող որոշ մարդիկ այնքան նեղ մտահորիզոն ունեն, որ չեն հասկանում մի պարզ ճշմարտություն - զրպարտությունն ու ստախոսությունը ստոր արարքներ են, իսկ դրա կիրառումը այս դեպքում, նույնիսկ եթե մի կողմ թողնենք այն հանգամանքը, որ դա զուտ մարդկայնորեն անընդունելի է, ընդամենը ջուր է լցնում հայ ժողովրդի թշնամիների ջրաղացին...
    Վերջին խմբագրող՝ Lion: 31.05.2012, 18:50:
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  8. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Malxas (31.05.2012), Արէա (01.06.2012)

  9. #200
    Paranoid Android Ռուֆուս-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.02.2008
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    11,459
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Հոդվածը կարդացի մեծ հետաքրքրությամբ, տեղ տեղ ժպտալով ու ծիծաղելով, տեղ տեղ էլ զայրանալով տգիտության վրա: Շատ լավ հոդված էր, շատ ճիշտ բաներ էին գրած ու բոլորը թող կարդան:

    Լիոն ջան, տվածդ կարմիր վարկանիշին հոդվածից էս պարբերությամբ եմ պատասխանում.

    Սիրել մայրենի լեզուն ու մշակույթը նշանակում է խոնարհ կերպով ուսումնասիրել ու ճանաչել դրանք, ոչ թե տգիտաբար աղավաղել ու անմտություններ հերյուրել դրանց շուրջը: Հայոց պատմությամբ ու մշակույթով հպարտանալու շատ իրական հիմքեր ունենք, ու բոլորովին պետք չէ կեղծ արժեքներ ստեղծել ու անհեթեթ «տեսություններ» սարքել:
    Ինչ վերաբերվում է Զորաց Քարերին «Քարահունջ» անվանելուն ու Ստոունհենջին նմանացնելուն, կողմ եմ միայն այն դեպքում, եթե դրա հետևանքով մի քանի հազար ավել տուրիստ Հայաստան գա: Աշխարհում քիչ չեն նման երկրներ, որոնք նման ձևով են փող աշխատում, օրինակ Վերոնա այցելող Ջուլիետայի պատշգամբը դիտող զբոսաշրջիկը ինքն էլ գիտի, որ Ջուլիետան գոյություն չի ունեցել ու այդ պատշգամբում նստած Ռոմեոյի սիրատոչոր խոստովանությունը չի լսել, բայց դա տեսնելու համար պատրաստ է փող ծախսել ու գալ հասնել Վերոնա: Սա ընդամենը լեգենդի կարգով է, թող մի հատ էդպիսի լեգենդ էլ մենք ունենանք:

    Բայց Քարահունջը Ստոունհենջին նմանացնելու բոլոր գիտական փորձերը պարզապես տգիտություն է ու հակագիտական ու սա պարզապես զավեշտալի է կողքից դիտվում... Այ սրա դեմ պետք է պայքարել:
    I may be paranoid but no android!

  10. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Malxas (31.05.2012), Mephistopheles (31.05.2012), Rhayader (01.06.2012), Varzor (01.06.2012), Գալաթեա (31.05.2012), մարդագայլուկ (13.04.2014), Տրիբուն (31.05.2012)

  11. #201
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,426
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Լիոն ջան, տվածդ կարմիր վարկանիշին հոդվածից էս պարբերությամբ եմ պատասխանում.
    Կարմիր վարկանիշն ուրիշ բանի համար էր: Իսկ բերածդ ցիտատն ինձ հետ ընդհանրապես կապ չունի: Եթե պնդում ես, որ ունի, խնդրում եմ հիմնավորիր:
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  12. #202
    Պատվավոր անդամ Malxas-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.09.2010
    Գրառումներ
    2,011
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Սթոունհենջին և Զորաց քարերը նույն ծագումը ապացուղող մի ընդարձակ աշխատություն էլ ես եմ կարդացել ու տեսաերիզ սարքած նայել: Սկզբում շատ թե քիչ արժանահավատ էր, բայց հետո այնքան է խճճում, որ արդեն ձանձրալի է դառնում, գրեթե սկսում է հակասել ինքն իրեն: Ոնց որ սկզբից նպատակ դնես, որ Սթոունհենջը հայկական ծագում ունի և նոր դրանից հետո սկսես ապացույցներ հայթհայթել և այն էլ ամեն գնով:
    Պետք է ասեմ, որ ինձ համար բացարձակ ոչ մի նշանակություն չունի, արդյոք Սթոունհենջը հայկական ծագում ունի, թե ոչ, կարևորը ճշմարտությունն է:
    Բայց գոնե Զորաց Քարերը աստղադիտարան եղել են? Եվ եթե եղել են, ապա երբ է կառուցվել, արդյոք հայերն են այն կառուցե և այլն... Այ սրա մասին շատ կուզենայի մանրամասնորեն իմանալ: Միայն թե Հերունու ապացույցների պես չլինեն, ով ասում էր, թե քարերից մեկի անցքով մի աստղ է երևում, որը յոթ հազար տարի առաջ է երևացել այդ դիրքում, ուրեմն աստղադիտարանը յոթ հազար տարեկան է:

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Արէա (01.06.2012)

  14. #203
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,426
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Անձամբ ինձ համար անընդունելի են երրկու ծայրահեղ մոտեցումներն էլ - և նրանք, որոնք հայհոյախառն գոռոցներով սկսում են պնդել, թե "այդ ամենն աբսուրդ է", և նրանք, ովքեր հիացական ու հեռուն գնացող հետևություններ են անում: ԻՄ կարծիքով կառոյցը դեռևս կարիք ունի լուրջ ուսումնասիրման և այն դեռ ասելիք ունի (ի հակառակ "հայհոյախառն ժխտողների"), թեև այն, թե ինչ ասելիք ունի - մենք մեծապես դեռ չգիտենք (ի հակառակ հիացական ու հեռուն գնացող հետևություններ անողների):

    Ի դեպ, Malxas ջան, ես այդ քարերի տեղադրության պահը այնքան էլ չէի թերագնահատի: Թես թե օրինակ Մեծամորի պահով ինչ կա -

    Թույլ տամ ինձ ներկայացնել մի քանի հատվածներ այդ թեմայով Է. Խանզադյանի "Մեծամոր" գրքից:
















    Յոբ, ԼԸ. 31

    Վերահասու եղե՞լ ես Բազմաստեղեանի կարգին, բացե՞լ ես քօղը Հայկ համաստեղութեան։

    http://www.armenianchurchlibrary.com...bible/Job.html

    Եսայի, ԺԳ 10

    Արդարեւ, երկնքի աստղերը, Հայկի համաստեղութեան եւ երկնային բոլոր լուսատուների հետ միասին, լոյս չեն տալու, արեգակն իր ծագման պահին պիտի խաւարի, լուսինը նոյնպէս իր լոյսը չպիտի տայ:

    http://www.armenianchurchlibrary.com...ible/Esai.html

    Աստվածաշունչ մատյանի թարգմանիչները Օրիոն աստեղատունը թարգմանել են Հայկ անվամբ...

    Հետաքրքիր է

    P.S.

    http://www.aurora.mybb2.ru/viewtopic.php?p=6422#6422[/QUOTE]
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  15. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Malxas (31.05.2012), Varzor (01.06.2012)

  16. #204
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Զրպարտանքը Տրիբունի մոտ լավ է ստացվում, դե իսկ զրպարտանք ու ստախոսությունն էլ գործնականում նույն բաներն են - այստեղ մենք գործ ունենք այդ երկու հասկացությունների դասական կիրառման հետ, ընդ որում` համեմված թեթև հումորային ոճով, որն ասածը ավելի դյուրըմբռնելի, այսինքն սուտն ու զրպարտանքը ավելի վտանգավոր են դարձնում: Ես բացահայտորեն հայտարարում եմ, որ այս պոստում Տրիբունի յուրաքանչյուր տառը ստի և կեղծիքի հավաքածու է ու պատրաստ եմ տեր կանգնել իմ այս խոսքերին:

    Սկսենք նրանից, որ ոչ թե. "շուտով դուք կստանաք հղումներ իմ գրածներին այլ ֆորումներում, որտեղ կլինեն հղումներ իմ գրածներին այս ֆորումում...", այլ արդեն տրամադրել եմ այդ հղումները - ժխտեք, գիտական բանավեճում ինձ սխալ հանեք և ես առաջինը կշնորհավորեմ ձեզ: Բայց քանի որ դու, Տրիբուն, ու քո նմանները ի վիճակի չեք դա անելու, ձեռք եք զարկում ստին ու զրպարտանքին` դրանով իսկ հիանալի կերպով նմանվելով մեր ադրբեջանա-թուրքական "բարեկամներին": Այո, ես աղբյուրներ եմ բերել և այստեղ կամ այլ տեղ որևէ մեկը չի կարող մատնանշել իմ որևէ մի պոստ, որտեղ ես, առանց տակը աղբյուր ունենալու, հաստատ որևէ բան եմ պնդել: Այո, Տրիբունը շատ անգամ է իր լիբերալ/արևմտամետ/ապազգային գաղափարների համար ֆորումային պարտություն կրել ինձանից և ըստ երևույթին մաղձը մնում է - ինչ կարող ես անել, մարդկային բնույթ է:

    Ես իհարկե հասկանում եմ, որ Տրիբունը, որպես դասական զրպարտիչ, իր արածը շատ նուրբ ու բանիմաց ձևով է անում - նա հո լավ գիտի, որ խոսքը ընդամենը կարող է ասել ու վերջ, տասից 2 էլ կերան այս կուտը, հերիք է: Դժբախտաբար, ստոր զրպարտության արվեստը լավ յուրացրածի վարպետությամբ մեր այս յուզերը հիանալի է յուրացրել այն դառը ճշմարտությունը, որ զրպարտությունը մեխ է, իսկ մարդու պատիվը` պատ: Ստոր մարդն ինչքան կարող է ու հնարավորություն ունի, կարող է իր մեխը խփել այդ պատի մեջ: Ազնիվ մարդը պետք է ահագին տանջվի, այդ մեխի, այսինքն զրպարտությունից ազատվելու համար, բայց նույնիսկ եթե ազատվի էլ, ապա... պատի վրա հետքերը կմնան:

    Մնում է միայն ցավալ, որ իրենց "առաջադեմ" երևակայող որոշ մարդիկ այնքան նեղ մտահորիզոն ունեն, որ չեն հասկանում մի պարզ ճշմարտություն - զրպարտությունն ու ստախոսությունը ստոր արարքներ են, իսկ դրա կիրառումը այս դեպքում, նույնիսկ եթե մի կողմ թողնենք այն հանգամանքը, որ դա զուտ մարդկայնորեն անընդունելի է, ընդամենը ջուր է լցնում հայ ժողովրդի թշնամիների ջրաղացին...
    Քո վիճակից դեպի 37 թվին Ստալինին ու Բերիային իր համագյուղացիներին <հեղափոխության թշնամի> ու <հայրենիքի դավաճան> որակումներով վաճառող <հայրենասերը> մի քայլ է, ու այդ քայլն արդեն արված է: Բացարձակ չեմ զարմանում, քանի որ քո մարդկային տիպը ինձ լավ հայտնի է - այն իրոք ունի հոգեբանների ու նաև պատմաբանների խորը ուսումնասիրության կարիք: Դա այն մարդկային տիպն է, որն արագ հարմարվում է ընթացիկ հասարակական իրողություններին (բոլշեվեիկների հետ բոլշեվիկ, ազգայնականի հետ ազգայնական), ունի նեղ աշխարհայացք, տգետ է, բայց ինքնասիրահարված, ու ամենակարևորը պատրաստ է իր տգիտության հետ չհամակերվողներին մեղադրել այդ ժամանակին ամենահարմար մեղքերի մեջ. 37 թվին՝ հակահեղափոխականության, 2012 թվին՝ հայ ժողովրդի թշնամինեի ջրաղացին ջուր լցնելու մեջ:

    Նկատիր, որ դու ինձ անհիմն ստախոս ես անվանում, չնայած կարծես ես չեմ ստել այն բանում, որ դու ինքդ քո գրածներին հղումներ ես տալիս տարբեր ֆորումներում: Դա դու արել ես նաև մի քանի գրառում վերև: Բայց դու անհիմն կերպով անցել ես անհիմն-անձնական վիրավորանքների: Ես օրինակ, չնայած այն բանին, որ քո գրածների մեծ մասը համարում տաֆտալոգիա, քեզ երբեք ապուշ չեմ անվանել, ու չեմ պատրաստվում: Ընդհակառակը, միշտ գովաբանել եմ գո գեղարվեստական ձիրքը, ու անկեղծորեն խոստացել եմ, որ առաջին գրածդ գեղարվեստական գիրքը գնողներից ու կադացողներից մեկն եմ լինելու: Դա էլ գալիս է իմ լիբերալ/արևմտամետ լինելուց, քանի որ կարծում եմ, որ յուրաքանչյուր ոք, անկախ մտավոր ունակություններից, իրավունք ունի փորձել իրեն դրսևորել իր ցանկացած ոլորտում:

    Եվ մեկ նկատառում, վերջում, ընդհանուր ճանաչողական ոլորտից. լիբերալ/արևմտամետ գաղափարների, կամ ընդհանրապես գաղափարների համար պարտություն չեն կրում: Գաղափարի համար պարտություն կրել ընդհանրապես հնարավոր չի: Գրածդ նախադասությունը հերթական տաֆտալոգիան ա:
    Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 01.06.2012, 00:03:

  17. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (31.05.2012), Գալաթեա (31.05.2012), Ռուֆուս (01.06.2012)

  18. #205
    Ցինիկ Գալաթեա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.01.2008
    Հասցե
    -
    Գրառումներ
    6,144
    Բլոգի գրառումներ
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ժող, հերիք չի՞ Լիոնին ամբիոն տրամադրեք:

  19. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Mephistopheles (01.06.2012), Rhayader (01.06.2012)

  20. #206
    Պատվավոր անդամ Mephistopheles-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2008
    Գրառումներ
    13,982
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Գալաթեա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ժող, հերիք չի՞ Լիոնին ամբիոն տրամադրեք:
    Ախչի դու սու՛ս… յա՛… Լիոնին բան չասես… ինքը փոքրամասնություն ա, իսկ դու կարծեմ "բազմազանությանը" կողմ ես… չես ամաչու՞մ…

    Լիոն, ապեր, հուպ տուր ինչ խելքիդ փչում ա, իրանց մի լսի… իրանք չարությունից են ասում… Տրիբունը տենում ա որ պարտվում ա, ավել պակաս խոսում ա… Գալաթեան վաբշե…

    երեկ DIY կլուբը վառեցիք, էսօր էլ Լիոնի գերքերն եք արգիլում… մինչև ե՞րբ… հը՞…

  21. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Rhayader (01.06.2012)

  22. #207
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Գրառումներ
    2,735
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Lion-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Անձամբ ինձ համար անընդունելի են երրկու ծայրահեղ մոտեցումներն էլ - և նրանք, որոնք հայհոյախառն գոռոցներով սկսում են պնդել, թե "այդ ամենն աբսուրդ է", և նրանք, ովքեր հիացական ու հեռուն գնացող հետևություններ են անում: ԻՄ կարծիքով կառոյցը դեռևս կարիք ունի լուրջ ուսումնասիրման և այն դեռ ասելիք ունի (ի հակառակ "հայհոյախառն ժխտողների"), թեև այն, թե ինչ ասելիք ունի - մենք մեծապես դեռ չգիտենք (ի հակառակ հիացական ու հեռուն գնացող հետևություններ անողների):
    Էլ ի՞նչ ուսումնասիրեն, ո՞վ ուսումնասիրի: Ուրիշ տեղերում մի քոսոտ քար են գտնում, ամիսներով BBC-ով, National Geographic հաղորդաշարեր են պատրաստում, գիտական հոդվածներ են գրում, գիտնականների խմբեր են ստեղծվում, ուսումնասիրում են, պեղումներ են անում: Մենք կայֆավատ ենք լինում, ծակ բառից էքստազի մեջ ենք ընկնում, իբր մենք թույն դեմքեր ենք, Քարահունջն էլ ծակ ա էլի: Մարդ չի հասկանում էս ժողովրդի ուզածն ի՞նչ ա:

    Էն ինչ էսօր կատարվում է Փակ շուկայի հետ, արդեն մի քանի հարյուր տարի, ավելի մեծ, ավելի գլոբալ մասշտաբով կատարվում է Հայաստանի պատմության, մշակույթի, արժեքների հետ՝ չենք քանդում, չէ: Ձեռք չենք տալիս, ուղղակի անտերության ենք մատնում, չենք խոսում դրա մասին, իբր չկա, հանգիստ քաշվում ենք մի կողմ ու սպասում ենք: Իսկ մարդիկ, ովքեր կսկսեն կայֆավատ լինել դրա վրա, մշակութային արժեքը զիբիլանոց ու կռիսանոց կհամարեն, կխնդրեն, կաղերսեն ազատել իրենց էդ բեռից, կռիվ կանեն իրենց համարած զիբիլանոցը արժեք համարող մարդկանց հետ, իրենց-իրենց կհայտնվեն, ոչ մի ջանք թափել պետք չի, նրանք կհայտնվեն ու կսկսեն իրենց գործը:

    Ուղղակի ինչում է աբսուրդը, եթե փակ շուկայի դեպքում գործ ունենք մի մարդու հետ, ով ամենայն հավանականությամբ պլանավորել էր էս ամենը: Ապա Հայաստանի դեպքում գործ ունենք ամբողջ ազգի հետ: Մենք ինքներս ենք անտերության ու մոռացության մատնում, հետո երբ որ արդեն բավարար չափով մոռացած ու ավիրած ենք լինում, սկսում ենք կայֆավատ լինել, թե էս ո՞ւմ ծակն ա մնացել ստեղ: Լավ չի: Հեչ լավ չի:

  23. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Malxas (01.06.2012), Varzor (01.06.2012)

  24. #208
    קהלת א:ב
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.09.2009
    Հասցե
    Λήθη
    Գրառումներ
    1,936
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ճիշտ ա ասում, էլի, հեղինակը, որ հայակենտրոն «տեսությունները» մերժողները հայտարարվում են ադրբեջանաթուրքաամերիկահրեամասոնաիլյումինատական գործակալներ, կամ լավագույն դեպքում՝ ապազգային մտածելակերպ ունեցող մարդիկ:

    Կբացատրե՞ք ինձ, թե ինչ պատճառահետևանքային կապ կա Զորաց քարերի ծակերը ֆետիշացրած պսևդոգիտնականի «տեսությունների» վրա կայֆավատ լինելու ու պատմամաշակութային արժեքներն անտեսելու կամ պահպանելու միջև:

  25. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Rhayader (01.06.2012), Հայկօ (01.06.2012), մարդագայլուկ (13.04.2014), Տրիբուն (01.06.2012)

  26. #209
    Պատվավոր անդամ Lion-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.03.2007
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    9,426
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Քո վիճակից դեպի 37 թվին Ստալինին ու Բերիային իր համագյուղացիներին <հեղափոխության թշնամի> ու <հայրենիքի դավաճան> որակումներով վաճառող <հայրենասերը> մի քայլ է, ու այդ քայլն արդեն արված է: Բացարձակ չեմ զարմանում, քանի որ քո մարդկային տիպը ինձ լավ հայտնի է - այն իրոք ունի հոգեբանների ու նաև պատմաբանների խորը ուսումնասիրության կարիք: Դա այն մարդկային տիպն է, որն արագ հարմարվում է ընթացիկ հասարակական իրողություններին (բոլշեվեիկների հետ բոլշեվիկ, ազգայնականի հետ ազգայնական), ունի նեղ աշխարհայացք, տգետ է, բայց ինքնասիրահարված, ու ամենակարևորը պատրաստ է իր տգիտության հետ չհամակերվողներին մեղադրել այդ ժամանակին ամենահարմար մեղքերի մեջ. 37 թվին՝ հակահեղափոխականության, 2012 թվին՝ հայ ժողովրդի թշնամինեի ջրաղացին ջուր լցնելու մեջ:

    Նկատիր, որ դու ինձ անհիմն ստախոս ես անվանում, չնայած կարծես ես չեմ ստել այն բանում, որ դու ինքդ քո գրածներին հղումներ ես տալիս տարբեր ֆորումներում: Դա դու արել ես նաև մի քանի գրառում վերև: Բայց դու անհիմն կերպով անցել ես անհիմն-անձնական վիրավորանքների: Ես օրինակ, չնայած այն բանին, որ քո գրածների մեծ մասը համարում տաֆտալոգիա, քեզ երբեք ապուշ չեմ անվանել, ու չեմ պատրաստվում: Ընդհակառակը, միշտ գովաբանել եմ գո գեղարվեստական ձիրքը, ու անկեղծորեն խոստացել եմ, որ առաջին գրածդ գեղարվեստական գիրքը գնողներից ու կադացողներից մեկն եմ լինելու: Դա էլ գալիս է իմ լիբերալ/արևմտամետ լինելուց, քանի որ կարծում եմ, որ յուրաքանչյուր ոք, անկախ մտավոր ունակություններից, իրավունք ունի փորձել իրեն դրսևորել իր ցանկացած ոլորտում:

    Եվ մեկ նկատառում, վերջում, ընդհանուր ճանաչողական ոլորտից. լիբերալ/արևմտամետ գաղափարների, կամ ընդհանրապես գաղափարների համար պարտություն չեն կրում: Գաղափարի համար պարտություն կրել ընդհանրապես հնարավոր չի: Գրածդ նախադասությունը հերթական տաֆտալոգիան ա:
    Հերթական ստախոսությունը, որը հարիր է մարդկային որոշակի տեսակի դեմագոգիկ բնույթին: Ասելիքի բացակայության պատճառով անցում անձնական վիրավորանքների - դատարակ/արևմտամետ/կեղծ լիբերալ գաղափարախոսության կրողից այլ բան չի էլ կարելի սպասել - հիմա գրանտներ են գալիս արևմուտքից, մարդկային այս տիպի ներկայացուցիչները արևմտամետ են, հետո կսկսեն վճարել բոլշևիկները` սրանք միանգամից կարմիր կհագնեն: Ու մարդկային այս տիպի ներկայացուցիչները չունեն ոչ մի պատկերացում ազգային արժեքների, հոգևոր-մշակութային մակարդակի մասին - կարող են ընդամենը զրպարտել ու ստահոդ խոսքեր արտադրել, սա է մարդկային այս տիպի բնույթը:

    Ես քեզ անհիմն ստախոս չեմ անվանել - ես իմ ամեն խոսքի համար հիմնավորում ունեմ, Տրիբուն: Դու զրպարտեցիր, հետևաբար սուտ խոսեցիր առ այն, որ ես անհիմ ու առանց աղբյուրները նշելու կամ միայն սեփական գրածների հղում տալու հաստատ բաներ եմ պնդում դա սուտ է: Դու նաև սուտ խոսեցիր հենց նորվա պոստում, երբ ակնարկեցիր, որ ես իմ գրառումներով անձնական որակումների եմ անցնում - ես մարդկային տիպն եմ վերլուծում, քանզի քո անձը, որպես երևույթ, ինձ մազաչափ իսկ չի հետաքրքրում - քո տիպը ես վաղուց եմ ուսումնասիրել: Ընդ որում դեմագոգիկ էքստազի մեջ ինքդ առաջինն անցար անձնական հարթություն, ինչպես մարդկային որոշակի տիպը միշտ է վարվում, երբ ասելիք չունի - "կլինիկական դեպք"-ի մասին ակնարկն ինքնին շատ բան է խոսում:

    Մի խոսքով, ասելիքի հերթական բացակայություն, երբ այնուհանդերձ ասելու, խոսելու ցանկությունն առկա է - սա քո մոտ արդեն սիմպտոմիկ է դառնում:

    Մեջբերում Գալաթեա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ժող, հերիք չի՞ Լիոնին ամբիոն տրամադրեք:
    Իսկ ով ասեց, որ "Ժող"-ն է ինձ ամբիոն տրամադրում: Քո ակնարկած "Ժող"-ը դրա համար դեռ չի աճել: Այն միայն կարող է զրպարտանքներ տարածել, ուրիշ ոչինչ:

    Մեջբերում Mephistopheles-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ախչի դու սու՛ս… յա՛… Լիոնին բան չասես… ինքը փոքրամասնություն ա, իսկ դու կարծեմ "բազմազանությանը" կողմ ես… չես ամաչու՞մ…

    Լիոն, ապեր, հուպ տուր ինչ խելքիդ փչում ա, իրանց մի լսի… իրանք չարությունից են ասում… Տրիբունը տենում ա որ պարտվում ա, ավել պակաս խոսում ա… Գալաթեան վաբշե…

    երեկ DIY կլուբը վառեցիք, էսօր էլ Լիոնի գերքերն եք արգիլում… մինչև ե՞րբ… հը՞…
    DIY կլուբը վառելն ահագին սրտիդա նստել: Այս ֆոնի վրա թող յուրաքանչյուր ոք ինքը որոշի, ով է այստեղ "փոքրամասնություն":
    Համեցեք իմ ֆորում
    Միայն արժանապատվություն ունեցողը կարող է գնահատել դա և իր, և ուրիշների մոտ:

  27. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Malxas (01.06.2012), Արէա (01.06.2012), հովարս (15.06.2012)

  28. #210
    Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Գրառումներ
    2,735
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Skeptic-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ճիշտ ա ասում, էլի, հեղինակը, որ հայակենտրոն «տեսությունները» մերժողները հայտարարվում են ադրբեջանաթուրքաամերիկահրեամասոնաիլյումինատական գործակալներ, կամ լավագույն դեպքում՝ ապազգային մտածելակերպ ունեցող մարդիկ:

    Կբացատրե՞ք ինձ, թե ինչ պատճառահետևանքային կապ կա Զորաց քարերի ծակերը ֆետիշացրած պսևդոգիտնականի «տեսությունների» վրա կայֆավատ լինելու ու պատմամաշակութային արժեքներն անտեսելու կամ պահպանելու միջև:
    Էն, որ խելքը գլխին երկրում Քարահունջի նման կառույցը երկրի գլխավոր տեսարժան վայրերից մեկը կլիներ (խնամված, կանաչապատված, սպասարկման ծառայություններով, տուրիստական ծրագրերով, հետազոտող խմբերով), իսկ մեզ մոտ զիբիլանոց է, ու ոչխար են արածեցնում, ու կայֆավատ են լինում ծակերի վրա, իբր ինչքան շուտ մտքներիցս հանենք էս ազգայնական էշությունները, էդքան լավ: Աբսուրդ:

  29. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Malxas (01.06.2012), Varzor (01.06.2012)

Էջ 14 18-ից ԱռաջինԱռաջին ... 4101112131415161718 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Զորաց քարեր, թեմա v2.0
    Հեղինակ՝ Chuk, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 221
    Վերջինը: 28.07.2019, 18:06
  2. Թանկարժեք քարեր
    Հեղինակ՝ Adriano, բաժին` Մարդ և շրջակա միջավայր
    Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 19.04.2012, 14:04

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •