Մեջբերում Overdose-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Թեմայի սկզբի հոդվածը կարդացի: "Մեծ Գրող" Վանո Սիրադեղյանի մասին ոչինչ չկար: Մի բան էր հետաքրքիր-որ արվեստագետների մասին դատում են ոչ թե նրանց արվեստից ելնելով, այլ ըստ լևոնի մասին ասած թթու խոսքերի:
Նաև հետաքրքիրէ եթե նույն մուլԾիպլիկատորը լևոնին կես բերան փառաբանած լիներ, գնահատականը ինչ կլիներ?
Որորշ մարդկանց մոտ լևոնախտը էնպիսի խրոնիկ սրվածության ա հասել, որ ոչ միայն մարդկանց արվետն են գնահատում ըստ լևոնի հանդեպ տրամադրվածության, այլ նաև մարդկանց լեզվական ունակությունները
Վերջերս Ակումբի լևոնաշոյական թեմաներից մեկում մի հոդված ըկավ աչքվս, որտեղ հեղինակը իսկական լևոնական լրագրողին հատուկ մասնագիտաան նրբանկատությամբ գրում էր. ""Միայն անասունը կարող է մտածել, որ դիմացինի ցանկացած գործողություն պայմանավորված է բացառապես լափելու մղումով": Չնայած ձևակերպման անկոռեկտությանը, պիտի ասեմ, որ լիովին համաձայմ եմ գաղափարի հետ:

Մեջբերում Բարեկամ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Ճիշտն ասած մտքովս չէր անցել, որ մտքի քննարկման փոխարեն լեզվի քննարկման է վերածվելու սա, չնայած, եթե անցներ էլ, նեղություն չէի քաշելու ձևակերպելուց գտնվել ավելի սկրուպուլյոզ՝ խուսափելու համար դասատվությունից /հուսով եմ էս բառերին էլ հատուկ ուշադրության թիրախ չեք դարձնի/:
Իսկ մտքի առումով, ես նկատի էի ունեցել "հեգնանքի առարկադ", որն այլ իմաստ ունի, քան հեգնանքիդ առարկան, բայց չեմ պատրաստվում մի հատ էլ մեկնաբանել, վերևում գրեցի էդքան…
Բարեկամ ջան, քո սխալը հենց սկբից էն ա եղել, որ դու ընդհանրապես քննարկում ես ակնկալել, հիմա էլ սխալվում ես երկրորդ անգամ կարծելով, թե գոնե լեզվական քննարկումը հնարավոր է: Պետք է մինչև հիմա նկատած լինեիր, որ որոշ անդամներ պատրաստ են տապալել ցանկացած թեմաի քննարկում, երբ բացահայտվում է իրենց գրառումների սնանկությունը:

Չխախտելով ավանդույթը մի թևավոր խոսք էլ ես մեջբերեմ Աստվածաշնճից.
"Շաղ մի տուր մարգարիտներդ խոզերի առաջ":

Հ.Գ. Կարծում եմ "խոզը" "ճանճից" ավելի վիրավորական չի հնչում: