artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Symantec անտիվիրուս եմ օգտագործում բայց Launch.exe ով լրացուցիչ ստուգում եմ։
Philosopher ջան, ինձ իրանց իմեյլը չի հետաքրքրում, ես ժամանակ չունեմ իմելներ կարդամ, առավել եւս, որ էդ անտիվիրուսը հանած շպրտած էր չաշխատելու պատճառով: Թեկուզ եթե հանած էլ չլիներ, մեկ ա, գնորդը պարտավոր չի ամեն ուղարկած մեյլը կարդա:
Ես ընդամենը պարզ տրամաբանություն եմ ասում, գնորդը չպետք ա մեյլեր կարդա, կիլոմետրով պայմաններ կարդա կամ մատից հոտ քաշի, որ իմանա, որ տենց զիբիլ են իրանք հորինել: Գնորդը նախաձեռնում ա միմիայն ապրանքի գնումը էն ժամկետով, որը ինքը նշել ա, ու եթե ինչ-որ տեղ, ինչ-որ չրթիկ կա` ժամկետի ավարտից հետո 2 տարով ավելացնելու մասին, ապա էդ չրթիկը default-ով պիտի չնշված լինի:
Օրինակ 1. Ես կարամ մի հատ անտիվիրուս հորինեմ, ու կիլոմետրանոց պայմագրի մի պուճախում նշեմ, որ ամեն ափդեյթը լրացուցիչ 10$ արժի: Վստահ եմ, որ մարդկանց մեծ մասը առանց կարդալու կհամաձայնեն: Հետո որ մարդիկ մի ամիս, երկու ամիս հետո սկսենեն բողոքել, ես դեմ կտամ պայմանները, կասեմ դուք եք համաձայնվել: Հարց. ես իրավացի՞ կլինեմ:
Օրինակ 2. Պատկերացրու քեզ վաղը SMS ա գալիս քո օպերատորից, որ եթե մի շաբաթվա մեջ ինչ-որ հատուկ դիմում-միմում ձգրես, եսիմինչ չանես, ապա ավտոմատ եսիմինչ ծառայություն ա ակտիվանում, ու օրական, ասենք 500 դրամ ուտում ա: Դու էլ` զբաղված մարդ, նայում ես օպերատորից եկած հաղորդագրություն ա, մտածում ես, դե հա, հերթական անիմաստ ակցիա-մակցիան ա, չես էլ կարդում: Մեկ էլ միառժամանակ հետո նկատում ես, որ հաշիվդ ծակվել ա, փողերը տակից թափվում են: Նորից հարց. Օպերատորը արդար ա՞:
Գիտեմ դրա մասին, բայց թարսի պես էլ էդ անտերը, տարօրինակ զուգադիպությամբ, էն ժամանակ վարի գնաց, երբ էդ գումարի վերադարձման 60 օրը նոր-նոր լրացել էր:
Rammstein, էդ վատ ա ենթադրենք, որ իրենք դեֆոլտով դրել են երկարացումը, բայց նույնքան վատ ա, իմ համոզմամբ, էն, որ դու պրոդուկտ ես առնում ու բոլորովին ցանկություն չունես ոչ պայմաններ կարդալու, ոչ իմեյլներ կարդալու, ոչ էլ հետևելու, թե ինչ էղավ էն պահից հետո, երբ դու հանցեիր գցեցիր ապրանքը: Դու պատասխանատու ես էդ բոլորի համար, որովհետև պատշաճ ուշադրություն չես դարձրել: Իրենք գրեթե պատասխանատու չեն, որովհետև automatic renewal-ը բազմաթիվ առաջատար արտադրողների կողմից օգտագործվող, բոլորովին ոչ տարօրինակ երևույթ ա, ավելին` իրենք քեզ տվել են 60 օրում գումարդ վերադարձնելու իրավունք, իսկ դու նուրից իմեյլ չես կարդացել: Տվյալ իրավիճակում արտադրողի ոչ պատշաճ գործողությունների մասին խոսելը գրեթե անիմաստ է: Նա արել է բոլոր հնարավոր քայլերը քո customer satisfaction-ի համար: Մի բողոքի, ուղղակի պրոդուկտ առնելիս անկախ նրանից ինչ ես անում նրա հետ, նետում ես, թափում ես, թե անիծում, հետևիր պրոդուկտի փաստացի տիրոջ (դու ընդամենը լիզենցիա ունես) հետ հարաբերություններին, որպեսզի դրանք լինեն փոխհամաձայնեցված, չվնասեն քեզ կամ չհանգեցնեն անկառավարելի իրավիճակների, ինչպիսին քոնն է![]()
CactuSoul (22.04.2010)
60 օրվա մասին կրկնեմ ասածս, անտիվիրուսը սկսեց չաշխատել էն ժամանակ, երբ որ էդ 60 օրը լրացել էր: Ու էդ 60 օրվա մասին լավ էլ տեղյակ էինք:
Եբ որ ես հանեցի գցեցի պրոդուկտը, առաջնորդվեցի հետեւյալ սկզբոնքով` «էլ ձեր հետ գործ չունենք»: Ավելին ասեմ, դրանից հետո էլ իրանց իմեյլ գրվել ա էն մասին, որ մենք էլ չենք օգտագործում, բայց իրանք աներեսաբար շարունակում էին մեյլակոծել: Automatic renewal-ը չգիտեմ, կարող ա նորմալ երեւույթ ա, բայց նորից են կրկնում, գնորդը գնելիս պիտի նախաձեռնի ոչ թե դրա անջատումը, այլ դրա ակտիվացումը:
Եթե ես ոչ մի ուրիշ բան չեմ ստորագրել, չեմ նշել, կամավոր չեմ համաձայնել մի ուրիշ բանի, բացի 1 տարով գնելը, ապա ես լրիվ իրավունք ունեմ չհետեւելու փաստացի տիրոջ հետ հարաբերություններին:
Արի իրերը իրենց անուններով կոչենք. դա վատ չի, դա օրիազանցություն ա: Իսկ իմ արածը (մեյլ չկարդալ) ոչ մի օրինազանցություն չի: Պրծավ գնաց: Էլ ինչ էլ գրենք, ավելորդ ա լինելու:
Rammstein, որևէ բան օրինազանցություն անվանելուց առաջ պիտի իմանաս. դու դրան ինչքանո՞վ ես համաձայնվել: Դու համոզվա՞ծ ես, որ օգտագործման պայմանների մեջ, որոնք քեզ առաջադրվել են ապրանքը գնելիս, կա որևէ օրինազանցությու՞ն: Դու համոզվա՞ծ ես, որ քեզ չեն զգուշացրել հենց այդ պայմաններն ընդունելիս: Դու համոզվա՞ծ ես, որ քո տեղեկացումը ապրանքի չօգտագործման մասին պատշաճ ձև է տեղեկացնելու: Support-ի հետ խոսե՞լ ես: Քանի՞ անգամ, ի՞նչ արդյունքներո՞վ: Կարո՞ղ ես էստեղ տեղադրել իրենց ու քո փաստարկները (հաղորդակցման տեքստերը, ոչ թե ապրանքի ու արտադրողի հետ որևէ կապ չունեցող ֆորումում քո առաջ քաշած փաստարկները): Հետաքրքիր կլինի կարդալ երկուսն էլ:
Իսկ որ քո արածը օրինազանցություն չի, դա ակնհայտ է: Դու պարզապես վճարել ես ևս երկու տարվա համար: Պատիժ չի, գործարք է, եթե ոչ փոխհամաձայնեցված, ապա գոնե որևէ կողմի նախաձեռնությամբ չկանխված: Չկանխելն էլ է գործողություն տվյալ և բազմաթիվ այլ պայմանագրային իրավիճակներում:
Եթե հակված ես իրավիճակից որևէ պոզիտիվ եզրահանգում անելու, քո համար, McAfee-ն դժվար թե շատ տառապի քո իրավիճակից, տեղադրիր Support-ի հետ քո հաղորդակցման տեքստը, որպեսզի ակնհայտ լինեն երկու կողմերի փաստարկներն էլ: Իսկ եթե չես կապվել Support-ի հետ, կապվիր ու փորձիր հիմնավորել գործարքի անօրինական լինելը: Իրերը իրենց անունով կոչելով![]()
Վերջին խմբագրող՝ Philosopher: 22.04.2010, 10:53:
CactuSoul (22.04.2010)
կյանքում mcafee չեմ օգտագործել,եսքանից հետո ել չեմ ել օգտագործի:
http://www.bit.am/2347-antivirus-mca...mpyuterov.html
blog.bit.am : Bit.am : Armenix.com սրանք այն երեք կայքերնեն, որ մարդ պիտի այցելի գոնե մեկ անգամ:
Rammstein (22.04.2010)
Philosopher, հետդ վիճելու միտում չունեմ:
Չգիտեմ` իրանք որտեղի օրենքով են առաջնորդվում, բայց ինձ օրենքը չի էլ հուզում, ինձ հուզում ա, որ ոչ մեկ ինձ չխաբի: Իրանց էդ պայմանների մեջ default-ով նշած ու մի աննկատ տեղ դրված տենց դրույթ կա, որ ավտոմատ ժակետն ավելանա: Եթե դա նորմալ ու արդար ես համարում, ասելիք չունեմ:
Ես խորհուրդ եմ տվել բոլորին, հետեւելով իմ օրինակին ու դրդապատճառներին, չօգտվել mcafee-ից:
Եթե որեւէ մեկը ուզում ա զբաղվել տառակերությամբ ու իմ ասածը «վառել»-ը կամ մեկ այլ բան հասկանում ա տառացի, էլի ասելիք չունեմ:
Անձամբ ես չեմ զբաղվում սրանով: Բայց կարամ ասեմ, որ դիմում ա գրված նաեւ բանկին, որտեւ բանկն էլ իրա ոչ այնքան փոքր մեղքի բաժինն ունի: Աշխարհի ոչ մի նորմալ բանկ մարդու հաշվից առանց հաստատման ոչ մի լումա չի հանում: Հազար ձեւ կա հաստատելու` SMS-ով, հեռախոսազանգով, եսիմինչով…
Եթե բանկը իրան սխալ պահի, ապա ստորագրությանս մեջ McAfee-ի կողքին կհայտնվի նաեւ էդ բանկի անունը:
Ի դեպ, էս բանկի կոպիտ թերացումը մի քիչ մեղմում ա մքաֆիի թերացումը, որտեւ գուցե մքաֆին տենց ա արել` կարծելով, որ բանկը, առանց հաշվի տիրոջ համաձայնության չի կարա փող հանի (հաշվի չի առել, որ ախմախ, հայկական բանկ ա):
Rammstein ջան, ինչպես ասում են «օրենք չիմանալը չի ազատում պատասանատվությունից»։ Եթե նախորոք չես կարդացել պայմանագիրը, ուրեմն ինքդ ես մեղավոր։
Ես վերջերս իմացա, որ օրինակ՝ b2.com-ում գրանցվելիս մանր տառերով գրված է, որ հաջորդ 2 տարիների համար գումարն ավտոմատ է գանձվելու, իսկ երբ հաճախորդը բանկի միջոցով հետ է վերցնում արդեն գանձված գումարը, կայքի համակարգը ավտոմատ, «համարելով» թե գումարը սխալմամբ են հետ վերցրել, նորից գանձում է։
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ