Մեջբերում Վանական-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Հարգելի Տրիբուն ինձ համր հարցը կազմված է մի քանի մասից որոնց քննարկման արդյունքում կարէլի է կատարել եզրակացություն այն մասին որ մշակութայոն դաշտի արդյունք է Պյութագորասը: Էթնիկական պատկանելիությունը այդ ժամանակա շրջանի հարաբերությունների մեջ տեղ չէր զբաղեցնում :
Մարդիկ իրարից բաժանվում էին դավանանքներով և պատկանելիությամբ այս կամ այն գաղափարախոսությանը:
Ինչպես այսօր , այնպես էլ 100 տարի 500 տար 1000 տարի 2000 տարի 3000 տարի 4000 տարի առաջ առաջնային էր հանդիսանում մշակույթը և նրա կառուցած կրող ապժե քային համակարգը որը համարվում էր գիտությունը:
Ժամանակակից աշխարհին հայտնի է որ Փոքր Ասիական տարածաշրջանը համար վում է հնագույն մշակութային և գիտական կենտրոններից մեկը , որի անընդհատ ներկայացուցիչը ավտոխոն Հայկական էթնոսն է: Վերջին այլազգի գիտնականների ուսումնասիրությունների արդյունքումՀայկական էթնոսնը համարվում է տարածաշրջանի կենդանի մնացած հնագույն էթնոսը, որի 7500 տարեկան է (հետաքրքրվողներին կարող եմ տալ հղումը ,համաշխարհային հայտնի գիտական ամսագիր է ):
Չտարածվելու համար ասեմ հակիրճ, համապատասխաննա գիտելիքներ ցանկացողը կարող էր ստանալ Փոքր Ասիական տարածաշրջանուն և հայկական մշակույթի շրջա նակներում :
Իսկ սա նշանակում է , որ սովորոշը կրում է և տարածում է հայկական մշակույթը, այդ թվում լեզուն , քանի որ նա իր գիտելիքները պետք է ստանար հայերեն:
Չքննարկելով էթնիկական պատկանելիությունը կարող ենք շեշտել, որ Պյութագո րասը ներկայացնում էր հայկական մշակույթը:
Ինչպես Ա.Խաչատրյանը ներկայացնում էր սովետական մշակույթը,Վ.Սարոյանը ամեր կյան մշակույթը և այլն:
Վարպետ, ճիշտն ասած իմ հարցը կենկրետ վերաբերվվում էր առաջին հոմոսափիենսի հայ լինելու դրույթին: Անկեղծ ցանակնում եմ իմանալ ձեր կարծիքը այդ հարցի վերաբերյալ:

Եթե էթնիկ պատկանելությունը Ձեր նշած ժամանակահատվածում ոչ մի նշանակություն չուներ, ապա նշանակություն ունի արդյո՞ք լեզուն, որով գրել ու ստեղծագործել են այդ ժամանակվա մեծերը: Եթե չեմ սխալվում, անկախ այն բանից, թե որտեղ է ուսանել Պյութագորասը, նրա բոլոր աշխատությունները (կամ բանավոր խոսքը, որին հղումներ են արել հետագա գիտնականները, քանի որ գրավոր որևէ բան չի պահպանվել) գրված են հունարեն:

Արամ Խաչատուրյանը իրոք որ սովետական կոմպոպզիտոր է, բայց հայկական երաժշտության մոտիվները առկա են նրա գրեթե բոլոր ստեղծագործություններում: Հարց, կա արդյոք որևէ հայկական մոտիվ Պյութագորասի աշխատություններում: Հաջորդը, եթե չեմ սխալվում, այս մարդու գոնե հայտնի կենսագրական տվյալների համաձայն, Պյութագորասը երկար տարիներ ապրել է Եգիպտոսում, իսկ հետո Բաբելոնում: Եթե հայերը, ինչպես դուք եք ասում, հանդիսանում են այս տարածաշրջանի միակ կենդանի ներկայացուցիչը, ապա կարելի է արդյո՞ք ենթադրել, որ տարածաշրջանում երբևէ ստեղծված ցանկացած մշակութային արժեք, այստեղ ծնված կամ կրթություն ստացած ցանկացած գիտնական, ներկայացնում են հայկական մշակույթը: