Մեկ խնդրանք պայմանավորվենք ոչ թե ջհուդ այլ հրեա (ջհուդ անունը նույնպես ունի իր բացատրությունը և ծագումնաբանությունը նա այս թեմայի քննարկման սահմաներից դուրս է ):
Որպեսզի այս մեկնաբանությունը լինի ըմբռնելի կփորձեմ այն շարադրել հնարավորինս պարզ:
Աստված(ոչ արարիչը) ստեղծեց մարդուն իր տեսքով առաջին մարդը կոչվեց Ադամ սա ամփոփոխ անում է և ենթադրում են որ նշանակում է «առաջիմ մարդ» սա կրոնական գաղափարախոսների ստեղծած մոլորությունն է նա բացարձակապես այլ իմաստ ունի և նրա քննարկումը դուրս է այս նյութից:
Հին կտակարանի առաջին այսինքն ստեղծված մարդը Ադամն է , հին կտակարանի փրկված անձնավորությունը Նոյն է, այս երկու անունները անփոփոխ են և նրանց անունների ծագումնաբանությունը կապված չէ սեմիթական-հրեական դավանաբա նական և լեզվամտածողության հետ: Այսինքն հին կտակարանի ստեղծված մարդու և փրկված մարդու անուոնները իրենց մշակութային ծագումով սեմիթական-հրեական չեն:
Հին կտակարանի Սեթ - Ենոս - Քաինան - Մահալալիլ - Հարեդ - Ենոք – Մաթուս ելա - Ղամեք անունները վերածվել են սեմիթական-հրեականի նրանց ծագում նաբանութ յունը գտնվում է այլ լեզվա մշակութային դաշտում:
Հին կտակարանի Սեմ - Ապրաքսադ - Շելահ - Եբեր - Փալեգ - Ռեու - Սերուգ - Նահոր - Թարա – Աբրահամ , գործող անձերից առանձնացնում եմ Աբրահամին:
Նա կենտրոնական է և շատ հտաքրքիր դավանաբանական անձ է իր գործունեությամբ և անունով, որի ծագումնաբանությունը նույնպես այլ մշակութային դաշտի արդյունք է:
Հին կտակարանի Քամ - Քուշ - Նեմրութ – Բել անունների մեջ առանձնանում է Նեմրութ անունը , որի լեզվական և դավանաբանական ծագումնաբանությունը նույնպես դուրս է սեմիթական-հրեական մշակութային դաշտից:Աբրահամի թոռ Հակոբից են իրենց ինքնությունն առանձնացնում ջհուդները: Այս Իսրայել հորջոջված, մեծ եղբորից խաբեությամբ, հոր՝ Իսահակի օրհնությունն ու ժառանգությունն ստացած և իր 12 որդիներով նոր ցեղ-ազգ ...(նույնպես առանձին քննարկան հարց է):
Հին կտակարանի հաբեթյան ճյութը այսպիսին է Նոյ-Հաբեթ- Համեր/Գոմեր – Թիրաս-Թորգոմ – Հայկ: Խորենացին ճիշտ է ներկայացնում, հրեաները ներկա յացնում են նրանց փոխհարաբերությունները (սրանով սահմանափակվընք) :
Այստեղից հետևություն, հստակ հասկանալու համր թե ինչ է տեղի ունեցել մի քանի հազար տարի առաջ գաղափարական , դավանաբանական և աշխարհակա ռավարման բարձրագույն համակարգերի մեջ հարկավոր է ճիշտ հասկանալ թե ինչ ՞է կրոնը, որտեղից է՞ այն գալիս, ինչ՞ հիմքերից է կազմված , ովքեր՞ են ստեղծել հիմքերը, որտեղ՞ են ստեղծվել նրանք, ում՞ միջոցով և այլ:
Այս հարցադրումներին մասնակիորեն պատասխանում են Հին կտակարանի առաջին այսինքն՝ ստեղծված մարդը Ադամի և ջրհեղեղից փրկված Նոյի անունները, հաբեթյան ճյուղի գոյությունը Նոյ-Հաբեթ- Համեր/Գոմեր – Թիրաս-Թորգոմ – Հայկ:
Աբրահամը և Նեմրութը:
Այսքանով փորձենք բավարարվել իսկ եթե կառաջանան հարցեր հնարավորության դեպքում կպատարսխանեմ:
Էջանիշներ