Չնայած հիմնականը յուքոմիս համարը չեմ օգտագործում, բայց որ սենց գրեցիք, որոշեցի ես էլ ստուգեմ ու պարզեցի, որ ինձ մոտ էլ չի աշխատում, թե ասելու ձև կա, ինձ համար էլ ասեք, LAV?
Չնայած հիմնականը յուքոմիս համարը չեմ օգտագործում, բայց որ սենց գրեցիք, որոշեցի ես էլ ստուգեմ ու պարզեցի, որ ինձ մոտ էլ չի աշխատում, թե ասելու ձև կա, ինձ համար էլ ասեք, LAV?
Աթեիստ (19.04.2016)
*133#
Համակարգում տեղի ունեցած խափանման պատճառով բլա-բլա-բլա
John (20.04.2016)
Ամենավատ նորությունը էն ա, որ էլ անհատական կաբինետ չկա ու հաշիվդ ինքնուրույն կառավարելու հնարավորություն չկա: Միշտ համարել եմ ամենակարևոր ծառայությունը՝ ավաաաղ ....
Եթե գիտես` ինչ չգիտես, կա մի բան, որ գիտես:
Իմացի՛ր, թե ինչ չգիտես: Իմացի՛ր` ինչ չգիտես:
UCOM must die!!!!
Տրիբուն (26.04.2016)
Դզվեց վերջապես։ Ոչ ներողություն, ոչ բան։ Տենց էլ պտի ըլներ էլի։ Մնում ա մի հատ էլ շնորհակալություն հայտնենք, որ 2 օր տևեց ընդամենը էս անասուն վիճակը։
Ասում ա «Հարգելի՛ բաժանորդ, հայցում ենք Ձեր ներողամտությունը ապրիլի 19-20ը վճարումների ընդունման հետ կապված մասնակի խնդիրների համար»։
Չեմ ներելու։ Քանզի միայն վճարման հետ չէին խնդիրները, ու, այն էլ մասնակի։ Երբ որ սովորեք ժամանակին մարդկանց տեղյակ պահել խնդիրների մասին, ու ընդունեք ձեր մեղքը, այ էդ վախտ կմտածեմ։ Սուտի ակցիա ըլնի՝ սաղ օրը էդ կգովազդեք ֆբ-ում ու ամենուր։ Ամսի 19ի առավոտտից կային խնդիրները, առաջին անգամ էդ մասին ֆբ-ում գրվել է «20 Ապրիլի at 23:40»-ին։ Օպերատիվ եք աշխատում զը։
Հ․Գ․
էդ «Չեմ ներելու»ն օդի մեջ չեմ ասում, երկու հեռ․համար, որ օգտագործում էի, այլևս չեն լիցքավորվի, ու, ժամկետի ավարտից հետո էլ չեն օգտագործվի։ Բարի, ճանապարհ։
Վերջին խմբագրող՝ John: 22.04.2016, 16:37:
John , որ համարներտ չկորեն MNP-ով կարաս տեղափոխես ուրիշ ցանց
John (22.04.2016)
Աթեիստ (22.04.2016)
Անհատական կաբինետ կա։Ուղակի ասեցի տեղեկացնեմ։ Ucom.am կայքում ա։
Hda (24.04.2016)
Օպերատորները շատ ուշ են պատասխանում, 5 րոպեից ավել սպասում եմ որ միանամ , էլի մի 5 րոպե սպասում եմ որ իրար փոխանցեն զանգը, սաղ Յուքոմ փոխվելուց հետո ա եղել, հին Orange-իս եմ ուզում ......
Այս պահին թեմայում են 6 հոգի. (0 անդամ և 6 հյուր)
Էջանիշներ