Մեջբերում xaker00-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Կարելի է իմանալ, ի՞նչ հարց էս տվել՞
Xaker ջան, ուզում էի ձայնային փոստիս ակտիվանալու պարամետրը փոխեի (երբ զանգին չպատասխանեմ, միանա, օրինակ, ոչ թե 30, այլ 15 վայրկյան հետո), ձայնային փոստի համարն ուզեց, cancel տվեցի, ու ձայնային փոստը ընդհանրապես անջատվեց: Հիմա զանգում եմ իրանց ու հարցնում՝ ոնց կարող եմ էս հարցը լուծել, օրինակ եմ բերում Վիվասելի ձայնային փոստը, որի համարը կարճ տարբերակով 130 է (միանալու համար), իսկ երկար տարբերակով (հեռախոսի համապատասխան պարամետրում մուտքագրելու համար)՝ 093297130:
Առաջին օպերատորն ասեց՝ էդ համարի տեղում հավաքի 444, ասեցի
վեցանիշ համար է պետք, ասեց՝ էդպես փորձի, կստացվի: Չստացվեց:
Երկրորդ օպերատորն ասեց փորձի 095980150 համարը: Էլի չեղավ:
Երրորդ օպերատորն ասեց՝ հավաքի ##002# հրահանգը, հավաքեցի, գրեց Diverts cancelled, մի անգամ էլ հավաքեցի՝ նույն արդյունքը...