Մեջբերում *e}|{uka*-ի խոսքերից Նայել գրառումը

Ըհմ ըհմ կալոդում 13 տիպի քար կա: 4 քարը 4 բիթ ա: Իսկ 4 բիթի միջոցով կարող ենք ստանալ ամենամեծ թիվը 1111, որը բավարար ա 13 խաղաքարտ կոդավորելու համար:
2=2
3=3
4=4
...
10=10
վալետ=11
դամա=12
Կառոլ=13
Տուզ=14

Նշանակումներ կատարենք 1-ի դեպքում, սկզբում թող ասվի մաստը, հետո տիպը: 0-ի դեպում, սկզբում տիպը հետո մաստը:

Օրինակ հանդիսատեսը հանել ա խաչի վալետ, ղառի կառոլ, սրտի 7, ղառի 8 ու քյափի() 9: Օգնականը տեսնում է երկու քար ղառ մաստի՝ կառոլ և 8: Ուրեմն այդ քարերից մեկը պետք է գուշակի աճպարարը: Թող դա լինի 8-ը: Առաջինը կասի "կառոլը", որպեսզի հուշի մաստը: Հետո որպեսզի աճպարարին հուշի, որ դա 8-ն է, 8-ը վերածում է երկուական համակարգի՝ 1000: Քանի որ առաջինը 1թիվն ա, ուրեմն պետք է մաստը ասի ու չենք մոռանում, որ առաջինը պետք է կառոլը ասեր: Ուրեմն օգնականը ասում ա՝ ղառի կառոլ, հետո գալիս ա 0-ն ուրեմն -վալետը խաչի, հետո էլի 0-7-ը սրտի ու ամենավերջում 0- 9-ը քյափի: Աճպարարը ստանալով ինֆորմացիան ապակոդավորում ա, մտքում ասում ա՝ ուրեմն սենց առաջինը ղառ հնչեց ու 1000(իսկ 1000-ն դա 8-ն ա), վուալյա ուրեմն դա ղառի 8-ն ա: Վերջ:

Պետրոս ձյաձյա խնդիր դիր լուծենք:
Իսկ եթե վալետ, դամա, կառոլ, տուզ ու վեց են, տարբեր «մաստերի», ու մի ղառի 8: Էդ դեպքում Ղառը գտանք, 8-ը ՝ չէ: