Չե չե, ինչ պայմանաի մասին ա խոսքը: Ես կարծես նորմալ ձևակերպել եմ թե ինչ ունենք ու ինչ պիտի անենք:
Պիտի տրվի ընդամենը մեկ հարց ու ամեն ինչ պարզ դառնա:
Ավելացվել է 1 րոպե անց
Չե Բելլ, նման պարագայում ես ուղղակի կլռեմ: Մեթե չգիտես, որ զչոյի բաժանել չի կարելի:
Էլի եմ ասում, ես ոչ թե չգիտեմ թե թիվը զրոի վրա բաժանելուց ինչ ա տալիս, այլ գիտեմ, որ զրոյի վրա բաժանել չի կարելի:
Վերջին խմբագրող՝ Guest: 27.10.2007, 12:38: Պատճառ: Գրառման ավելացում
Հեմ ջան կներեսսսսսս, բայց ասում եմ
Ինչ ե՞ք ասում.…
2/(x-1)=1 հարցին, եթե մտքում 1 թիվն եմ պահել, ես ուղղակի կպատասխանեմ կպատասխանեմ ՈՉ!!!!(ինչի ասեմ չգիտեմ?), որովհետև 2-ը բաժանելով 0-ի վրա 1 չենք ստանում!!!!(էտ 100%)
Հ.Գ.
Իսկ ես խնդրի 3-րդ պայմանը չէի կարդացել, որ պատասխանողը կարող է նաև պատասխանել "ՉԳԻՏԵՄ": Ու նորից սկզբից մտածում եմ....
Ավելացվել է 10 րոպե անց
Նույնը այս դեպքում: Եթե մտքում 1 թիվը պահած լինեմ, ապա կպատասխանեմ ՈՉ!!!, որովհետև 2 բաժանած 0-ի պատասխանը հաստատ (1,3) միջակայքում չի ընկնում:
Ճիշտա նման գործողություն չի կարելի կատարել, բայց դե անթույլատրելի գործողության պատասխանը 100% (1,3) միջակայքում չի: Հակառակ դեպքում ուղղակի ստուգելու համար (1,3) միջակայքի ցանկացած թիվ բազմապատկելով 0-ով ,արդյունքում 2 չենք ստանա
Ես չեմ հասկանում ինչի պատասխանել չգիտեմ, եթե տվյալ հարցի պատասխանը գիտենք
Հ.Գ.
Իրոք որ դժվար խնդիր ա![]()
Վերջին խմբագրող՝ Tigran Adunts: 27.10.2007, 14:17: Պատճառ: Գրառման ավելացում
Համատարած խավարի մասին խոսելու փոխարեն փոքրիկ մոմ վառեք!!!
Լավ, փորձեմ սենց: Եթե հարցնեմ 2/(X-1) արտահայտությունը կենտ թվի է հավասար? Այս դեպքում, եթե 1-ը պահած լինեք չեք ասի-չգիտեմ?![]()
Եկել եմ ձեզ գարուն բերեմ
Ճիշտն ասած փորձտ դուրս եկավՄտածեմ, ոնց հաստատեմ, որ լուծումտ սխալ ա
Լավ սենց ասեմկենտ կարող է լինել թիվը, իսկ ոչինչը ոչ կարա կենտ լինի ոչ զույգ:
Ես էլի չեմ կարա պատասխանեմ չգիտեմ: Ես օրինակի համար չգիտեմ, թե ես երբ կմահանամ: Չգիտեմ 3-րդ համաշխարհային պատերազմ կլինի թե ոչ… Բայց ես չեմ կարա ասեմ. «չգիտեմ», եթե ինձ օրինակի համար հարցնեն լույսի արագությունը կարմիր ա թե չե, ես չեմ կարա պատասխանեմ չգիտեմ, որովհետեվ ես գիտեմ, որ արագությունը գույն չունի
Սենց ասեմ էլիԵս փռփուռներից չեմ կախվում ու ոչ էլ ուզում եմ իմ լուծումը առաջ տանեմ, մի մտածեք
Հ.Գ. Պատասխանի ձևակերպումը շատ դուրս եկավ, Բելլ, հարգանքներս![]()
[QUOTE=Guest;423553]Չե ինչի՞ գռեմ որ, մտածեք
/QUOTE]
Ընկերս ուրիշ լուծում էլ գտավ են խնդրիտ համար:
Հարցնում ես մտքում պահված թվի 2-ական ներկայացման հակադարձը(այսինք 0-ն 1-ով փոխած, 1-ը 0-ով) զույգ ա?
Մնացածը դե կհասկանաք էլի
Համատարած խավարի մասին խոսելու փոխարեն փոքրիկ մոմ վառեք!!!
Մի տարբերակ եկավ միտքս, փորձեմ ձևակերպել: Հարցը կհնչի հետևյալ կերպ.
Մտքում պահված թվից հանած 2 դրակա՞ն թիվ է:
Հնարավոր պատասխաններն են. այո - 3, ոչ - 1, չեմ կարող ասել - 2:
Հարգելի' ակումբեցիներ,
Մի հետաքրքիր խնդիր էլ ես եմ ուզում առաջարկել:
Այս խնդիրը առաջարկվել է դեռևս մ.թ.ա. 5-րդ կամ 4-րդ դարում հին հույն մաթեմատիկոս Զենոն Էլիացու կողմից: Խնդիրը դարեր շարունակ լուծում չէր գտնում և համարվում էր պարադոքս /ի միջի այլոց Զենոն Էլիացին ինքը ևս չի կարողացել լուծել իր առաջարկած խնդիրը/: Ուրեմն այսպես.
Աշակերտը, դուրս գալով տնից, գնում է դեպի դպրով: Մինչև դպրոց հասնելը նա պետք է անցնի տնից դպրոց ճանապարհի կեսը (սա պարզ տրամաբանություն է): Այնուհետև, հասնելով ճանապարհի կեսին, նա արդեն պետք է անցնի մնացած ճանապարհի կեսը: Հասնելով մնացած ճանապարհի կեսին` նա այս անգամ էլ պիտի անցնի դեռևս չանցած ճանապարհի կես... Ինչպես տեսնում եք, եթե շարժվենք այս տրամաբանությամբ (որում ի դեպ ոչ մի սխալ բան չկա), ապա աշակերտը երբեք դպրոց չի հասնի, որովհետև այդ "կեսերը" անվերջ են:
Բայց ինչպես տեսնում ենք կյանքում, աշակերտը ամեն օր տնից դպրոց է հասնում:
Ինչպես լուծել այս պարադոքսը????
Կարծում եմ այս խնդիրը ձեզանից շատերին ծանոթ կլինի:![]()
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ