Պատվավոր անդամ Մտահոգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Հայ եկեղեցականն ընդդեմ Եղեռնի ճանաչման

Այսօր երբ մամուլից ու հեռուստատեսությամբ ամեն օր լսում ենք տարբեր չափերի ու գույների վերլուծաբանների կարծիքները թուրքամետ հայ քաղաքական գործիչների մասին, երբ հայ եկեղեցականներից շատերը ուղղակի կամ անուղղակի թուրքամետ են հայտարարում ուրիշներին, արդյոք այդ հեքիաթային վազքի մեջ նրանք չեն նկատել Թուրքիայի Հայոց Պատրիարք Մեսրոպ Արք. Մութաֆյանի տված հարցազրույցը թուրքական "Turkish weekly" թերթին: Երբ եկեղեցականները տպագրում են վեհափառին պաշտպանող հոդվածներ մամուլում, արդյոք նրանցից որեվե մեկը չի նկատել իրենց միաբանակից եղբոր արտահայտած մտքերը թուրքական մամուլում, երբ իշխանամետ թերթերը վայնասուն են բարձրացրել ապրիլի 24-ին կազմակերպված երթի առիթով, համարելով դա եղեռնի զոհերի հիշատակի պղծում, արդյոք նրանցից որեվե մեկը չի նկատել թե ով է իրականում պղծում հիշատակը նրանց: Կարդացեք այս հարցազրույցը, որը խայտառակություն է բառի ամենամեծ իմաստով ու տեսեք թե մեր եկեղեցականները զբաղված են Վեհափառին պաշտպանելով ինչ է կատարվում եկեղեցու ներսում: Կներեք որ այն տեղադրում եմ անգլերեն լեզվով եւ կրճատումներով: Ցանկացողները այն ամբողջությամբ կարող են կարդալ http://www.turkishweekly.net/interview.php?id=244
    Why do you fast during Ramadan?
    Otherwise I’d feel guilty at the time of the iftar (the evening fast-breaking meal).
    Why would you feel guilty?
    If I participate in the iftar with others who fasted all day, not having fasted myself, I feel guilty.
    Do you fast throughout the month of Ramadan or just when you are invited for iftar?
    Fasting is also a Christian practice, so I do not have any problem fasting throughout the month of Ramadan. It also helps to bring my Turkish friends and me closer together.
    Do you have fond memories of Ramadan?
    I was in a village called Kıyıköy in Kırklareli in 1974 at the time of Ramadan. Together with the villagers, I would get up for sahur (a small meal eaten before dawn; the final meal before the day’s fast begins). This is a fond memory for me.
    A Muslim leader, Mehmed the Conqueror, founded the Patriarchate in İstanbul in 1461. What is the significance of this?
    The founding of the Armenian Patriarchate in İstanbul is unique. It marks the first time in history that a Muslim sultan established a Christian center. It’s quite positive for inter-religious dialogue.
    You said ‘the events of 1915.’ Do you think there was a genocide?
    We had big problems in the past; I find in particular the approach of İttihat Terakki’s collective punishment of Armenians quite wrong. It wasn’t the whole Armenian community who took up arms against the government, but I believe the Turkish Republic should not be accused of what happened then. The diaspora would say that it should be accused as long as there is a denial of what happened
    What do you think of the ‘Armenian genocide resolution’ pending in the US Congress?
    It’s quite negative because the Armenian genocide resolution pending in the US Congress disrupts both the relations between Turkish people and Armenians in Turkey and between Turkey and Armenia.
    Doesn’t the Armenian diaspora in the US think of these sensitivities that you’ve just talked about?
    I don’t think they care about our relations here. It’s a political issue for them.
    Do they have any contact with you?
    No, they don’t.
    Do you have any contact with them?
    No, I don’t. There was a conference about the genocide issue in Dallas that I was invited to attend and I did go. Armenian-Americans protested my speech.
    Why?
    I presume that they see my approach to the whole issue as a denial of the genocide. They do not understand the sensitivities involved.
    Doesn’t your religious identity mean anything to them?
    It seems like it doesn’t.

Այսպես արտահայտվում է Հայ Եկեղեցականը, մի մարդ որի ընկերոջը Մանուել Վրդ. Երկաթյանին թուրքական կառավարությունը երկար տարիներ նետել էր թուրքական զնդաները, միայն այն բանի համար որ լուսահոգի Հայր Մանուելը Երուսաղեմում ծառայած ժամանակ իր երկու շներից մեկին անվանել էր Թալեաթ, մյուսին Էնվեր: Իսկ չար լեզուները պատմում են որ իր սենյակում պահվող շների անուների մասին կարող էին իմանալ միայն Հայր Մանուելի շատ մոտիկ ընկերները:
    Կցված նկարներ Կցված նկարներ
    Վերջին խմբագրող՝ Մտահոգ: 03.05.2008, 19:58:

. Ambrosine-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Re. Հայ եկեղեցականը ընդդեմ Եղեռնի

Այ քեզ գիշերվա հեքիաթ....
    Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles

Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    Տարիք
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Տխուր իրողություն է և խորը մտածելու տեղիք է տալիս:...

Պատվավոր անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Իսկ չեք կարծում որ սուտ ա գրած, առավոտից իրիկուն ապատեղեկատվությամբ են զբաղված դրանք, սա էլ կոնկրետ դեպքերից

. Ambrosine-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Մեջբերում Network.am-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ չեք կարծում որ սուտ ա գրած, առավոտից իրիկուն ապատեղեկատվությամբ են զբաղված դրանք, սա էլ կոնկրետ դեպքերից
    Դժվար թե սուտ լինի, բայց այ էդ մարդուն կարող ա ահաբեկում են Բայց ամեն դեպքում, եթե սուտ է, թող դատի տա թերթին, վերջը դա էլ մի մեծ մինուս կլինի Թուքիայի` Եվրամիությանը ինտեգրվելու ճանապարհին
    Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles

Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Մեջբերում Network.am-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ոչ, չեմ կարծում որ սա ապատեղեկատվություն է: Քանի որ եթե ապատեղեկատվություն լիներ ապա սույն հոգևորականը հերքում կպահանջեր: Ի միջի այլոց, այս մարդը հայտնի է իր հակա-Եղեռնական դիրքորոշմամբ և դրա համար իմ կարծիքով ունի նաև սուբեկտիվ պատճառներ: Երբ թուրքական թերթերից մեկը "Yeni Safak"-ը գրեց մի հոդված հետևյալ վերնագրով "Mother and Sisters of Mesrop Mutafian Muslims?" հենց նույն օրը Պատրիարքը պատասխանեց, որտեղ ընդունեց որ իրեն ունի մուսուլմա թուրք ազգականներ: " My grandmother's name was Verzhin Efzad Epraksi Qaraqashian. Her first husband was Artin Balkchian. They gave birth to my aunt Azat and my mother Mari. My aunt married to Nshan, Armenian Christian from Zara village of Sebastia. He is buried at the Armenian cemetery of Istanbul. My mother married to a native of Adabazar, Onik Mutafian, i.e. my father. As a result of their marriage my sisters Peruz and Azatuhi and I appeared.
    Mrs. Verzhin got acquainted with Mehmed Ali Varoler after Artin Qaraqashian's death. They married in 1944 giving birth to a daughter Sevim by name. Muslim Sevim Varoler married to Ersan Senqan and left for Germany where they gave birth to the Patriarch's niece Nilgyun Senqan. In 1995 she married to Ahmed Gyursen and gave birth to a daughter named Ozde."
    Ի դեպ Շնորք Գալուստյան պատրիարքը նույնպես սերտ կապեր մեջ է եղել թուրքերի հետ, երբ իր գահակալության տարիներին նա հանդես էր գալիս որպես ԱՍԱԼԱ-ի ամենակատաղի թշնամիներից մեկը: Հենց նույն պատասխանի մեջ Մեսրոպ Պատրիարքը անդրադառնում է նաև Շնորք պատրարքի ընտանեկան կապերին թուրքերի հետ: "Haji Ali Doga married to Archbishop Shnork's mother, Shushan but the woman with her children lived in the first floor of a ruined two-storied house of Mihran Galustian. Moreover, feeling that Turks will ill-treat her children, she handed them over to an orphanage. Appointed Patriarch's deputy in Jerusalem in 1956-60, the then Bishop Galustian moves to Israel, and her mother makes a pilgrimage to Jerusalem to see her son not to Mecca as the paper claimed."

Իսկ ամերիկահայ "The Armenian Mirror Spectator" թերթը Մեսրոպ Պատրիարքի մասին գրել է հետևյալը՝
    "As the Turkish heavy hand was relentlessly working to disrupt community life, instead of complaining to the International Court, or declaring a hunger strike at UN Headquarters to draw attention to the plight of the Armenian community, he dared to show up at the Turkish TV to say what the Turks waited to hear and what they wanted the world to hear - that Armenian community had been living freely and peacefully and that no other Armenians from abroad had to meddle im their affairs.
    When the European Union representatives visited Turkey to contact the community leaders, Greeks, Kurds and Jews courageously cited their grievances, yet Archbishop Mutafian disappeared on a Greek island.
    During President Bush's visit he spoke of humanitarian values and complained about Abu Ghreib Prison in Iraq, instead of complaining about Midnight Express style Turkish prisons.
    As the world Armenian community struggles for the recognition of the Armenian Genocide, Archbishop Mutafian plays the Turkish tunes: that history has to be left to the historians, as if there was anything left to be said about the genocide.

Ավելացվել է 7 րոպե անց
    ARCHBISHOP MUTAFIAN, AGAIN TURKEY'S SPOKESPERSON
    By Murad Muradian, Oct. 14 editorial of The Armenian Mirror Spectator

It is hard to figure out if Archbishop Mesrob Mutafian, Patriarch of
    Istanbul, is running scared of the Turks for whom he obviously has
    deep affection, or whether he simply opposes anything favorable for
    Armenia and Armenians in general.

What is galling is the honor he is given in some newspapers as the
    "leader" of Armenians in Turkey. A leader of Armenians hopefully does
    not undermine leaders of the Armenian community, Armenian history
    or friends of Armenia. What the Turkey-fawning Mutafian fails to
    understand is that his words impact upon Armenians and non-Armenians
    around the world.

The Turks do not hesitate to splash his comments in international
    newspapers because Mutafian has become one of the favored
    Ankara-sponsored spokespersons in the world. Unfortunately, his title
    receives attention because most persons outside of Turkey do not
    know him or his style and assume that he really has deep concerns for
    Armenians and Armenia. It is assumed in too many places that because
    Mutafian bears an Armenian name that he lives Armenian pain, Armenian
    hopes and Armenian dreams as verbalized by most Armenians in general.

That he is now a lobbyist for the Turkish government has become very
    obvious. He has indicated many times that the 1.5 million Armenians
    slaughtered in the 1915 Genocide share responsibility with the butchers
    for their own deaths.

Upon the departure from Armenia of French President Jacques Chirac,
    one of Mutafian's comments as he again kissed the Turkish hand was,
    "If Armenians did not lead separation actions... at least 10 million
    Armenians would live in Turkey today." He went on to say that Turkey
    would win a lot with that population.

It is interesting that he did not profess sorrow for the Genocide
    of Armenians. His main interest was that Turkey would have gained
    a lot if the murderers did not butcher the Armenians. It is hard to
    imagine that any honest person, much less an Armenian clergyman, has
    the audacity to state that the slaughtered Armenian babies, women,
    old people, young, sick, etc., were equally responsible with Talaat,
    Enver, Djemal and Nazim for the 1915 Genocide.
    Վերջին խմբագրող՝ Մտահոգ: 10.05.2008, 19:22: Պատճառ: Գրառման ավելացում

Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ի դեպ տողերիս հեղինակը պատիվ է ունեցել օտարազգի լսարանի առաջ մի համեստ դասախոսություն կարդալու Պարույր Սևակի պոեզիայի մասին, և երբ մոտ 30 րոպե հետո խոսքը հասավ ներկայացնելու Սևակի "Անլռելի զանգակատուն"-ը, մի փոքր ներածական ներկայացրեցի Եղեռնի մասին, այդ ժամանակ ներկա գտնվող Մեսրոպ Պատրիարքը որը մինչ այդ հիացական հայացքով ուկնդրում էր, ի զարմանս ինձ ու ներկա գտնվող օտարազգիների՝ ցուցադրաբար լքեց դահլիճը, այն դեպքում երբ ներկա գտնվող մի քանի թուրքեր մինչև վերջ մնացին ու լսեցին այն, հետո իհարկե հեգնանքով հարցրեցին թե ինչու հայ Պատրիարքը լքեց դահլիճը դասախոսության կեսից՝ եզրակացնելով որ հավանաբար Եղեռնի մասին արված իմ ակնհայտ սուտ տեղեկությունները զայրացրեցին նրան:

. Ambrosine-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

he is given in some newspapers as the "leader" of Armenians in Turkey
    Էդ թերթերը վառել ա պետք: Հատկապես Թուրքիայում հայերին սենց առաջնորդ պետք չի: Տեսնես Թուրքիայի հայերը ինչ են մտածում այս առումով Բա ինչ ենք անելու? Թողնելու ենք, որ հայ ազգի այս անարժան զավակը շարունակի իր հայատյաց քաղաքականությունը?

Պատվավոր անդամ Լ.յ.ո.վ.-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    Հասցե
    Երևան
    Տարիք
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Մեջբերում Astgh-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Էդ թերթերը վառել ա պետք: Հատկապես Թուրքիայում հայերին սենց առաջնորդ պետք չի: Տեսնես Թուրքիայի հայերը ինչ են մտածում այս առումով Բա ինչ ենք անելու? Թողնելու ենք, որ հայ ազգի այս անարժան զավակը շարունակի իր հայատյաց քաղաքականությունը?
    Ես առաջին անգամ եմ լսում, որ Թուրքիայում գտնվող հայերի հոգևոր առաջնորդը այս անձնավորությունն է:

mtahog որտեղի՞ց ես վերցրել, որ այս անձնավորությունը հոգևոր առաջնորդ է թուրքաբնակ հայերի համար:
    Ու՞մ կողմից է նա ընտրվել:
    Ի՞նչ թեմից է:
    Հա՞յ է վերջապես:
    Եթե դժվար չի կարո՞ղ ես այս "հայ քրիստոնյա հոգևորականի" մասին տեղեկություն տրամադրել: Սենց աղմկահարույց անձնավորության մասին պետք է, որ թուրքական թերթերում բազմաթիվ հոդվածներ լինեն: Կարո՞ղ ենք ծանոթանալ նրա կենսագրությանը:
    Թե չէ ես արդեն սկսում եմ կասկածել էս ամեն ինչի լրջության վրա: Որ հայը, էն էլ հոգևորականը ուրանա ցեղասպանությունը Աչքով տեսնեմ չեմ հավատա:
    Հեռախոսդ կարդում է հայերեն, բայց չե՞ս կարողանում գրել
    Օգտվիր Փոխարկիչ ծրագրից

Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Մեջբերում Լ.յ.ո.վ.-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես առաջին անգամ եմ լսում, որ Թուրքիայում գտնվող հայերի հոգևոր առաջնորդը այս անձնավորությունն է:

mtahog որտեղի՞ց ես վերցրել, որ այս անձնավորությունը հոգևոր առաջնորդ է թուրքաբնակ հայերի համար:
    Ու՞մ կողմից է նա ընտրվել:
    Ի՞նչ թեմից է:
    Հա՞յ է վերջապես:
    Եթե դժվար չի կարո՞ղ ես այս "հայ քրիստոնյա հոգևորականի" մասին տեղեկություն տրամադրել: Սենց աղմկահարույց անձնավորության մասին պետք է, որ թուրքական թերթերում բազմաթիվ հոդվածներ լինեն: Կարո՞ղ ենք ծանոթանալ նրա կենսագրությանը:
    Թե չէ ես արդեն սկսում եմ կասկածել էս ամեն ինչի լրջության վրա: Որ հայը, էն էլ հոգևորականը ուրանա ցեղասպանությունը Աչքով տեսնեմ չեմ հավատա:

ապեր չեմ վերցրել, Թուրքիո հայոց Պատրիարքն ա էս մարդը, առաջին անգամ ես լսում՞

Archbishop Mesrob II Mutafyan, also known as Mesrop Mutafyan, (June 16, 1956, Istanbul, Turkey) is the 84th Armenian Patriarch of Constantinople under the authority of the Catholicos of Armenia and of all Armenians.
    Mesrob Mutafyan graduated from the American High School in Kornwestheim near Stuttgart, Germany. From 1974 to 1979, he studied philosophy and sociology in Memphis, Tennessee, United States.
    On May 13, 1979, he was ordained to priesthood and was commissioned pastor of Kınalıada, one of the Prince's Islands in the Sea of Marmara in İstanbul with a small Armenian community. Between 1979 and 1981, he continued his theological studies in Jerusalem.
    On September 21, 1986, Mesrob Mutafyan was elevated to the rank of a Bishop in Echmiadzin, Armenia. From 1982 to 1990, he coordinated the ecumenical relationships of the Patriarchate. He attended the Pontifical University of St. Thomas Aquinas (Angelicum) in Rome, Italy in 1988/1989.
    n 1993, he was elevated to the rank of archbishop to serve the diocese of Prince's Islands. From 1997, Mutafyan acted as the vicar general of the Armenian Patriarchate of Constantinople.
    Following the death of Patriarch Karekin II Kazanjian of Constantinople, Mesrob Mutafyan was elected locum tenens on March 16, 1998 to serve as the temporary leader of the Church until an election is held. Even though the Turkish local authorities demanded Archbishop of Üsküdar Şahan Sıvaciyan, the retired longest-serving archbishop, should succeed, Mesrob Mutafyan was finally elected the 84th Armenian Patriarch of Constantinople on October 14, 1998 and could take office.
    During his apostolic journey to Turkey, Pope Benedict XVI visited also the Surp Asdvadzadzin Patriarchal Church in Kumkapı, İstanbul, where he attended a religious ceremony and held later talks with Patriarch Mesrob II on November 30, 2006.

Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Այս հայտարարությունը արել է Շնորք Արք. Գալուստյանը 1985 թվականի մայիսի 27-ին , որը նույնպես եղել է Թուրքիո Հայոց Պատրիարք: Այն ուղղված է ԱՍԱԼԱ-ի գործողությունների դեմ:

"We, the Armenians living in Turkey, are at present the biggest minority.Our community consists of about 50.000 Armenians, mainly living in Istanbul, with some living in Anatolia, scatteres here and there.Thenk God we are doing fine.We are lving in comfortable conditions, and our religious services are conducted in peaceful conditions and we are enjoying all of the previlieges that any citizen in this country may enjoy.Our main difficulty is that when we hear some innocent people are killed abroad, it makes us uneasy as all citizens feel themselves uneasy.All religions have great respect for human life, and killing is forbidden by all religions.So I, as a man of religion, always have condemned and still condemn all attempts against precious human lives.
    Otherwise we are, as I said before, living in happy condition, and our schools are maintained in good condition, and nobody is interfering in our inner life.And really our only aim is to live in peace and happiness in this country.In the meantime, we wish to everybody, to all peoples of the world, to all countries that peace should prevail in every country, in every people.And may all those unhappy events which take place in every country have an end.I am sure that all the reasonable peole in the world will combine together to give and end to those terrorist events, which unfortunately take place in many countries.
    May the Peace of God be with all people of good will..."

Այս հայտարարությունը ինչ որ տեղ հասկանալի է, նրան ստիպել են ասելու սա, սակայն հետաքրքիր է որ ԱՍԱԼԱ-ի գործողությունների ամենաթեժ ժամանակ, երբ 1982թվականին, Իսրաելյան բանակը ներխուժեց Լիբանան և ԱՍԱԼԱ-ի ճամբարի վրա կատարված հարձակումից հետո թողեց բավականաչափ զոհեր ու ինչպես գրում են ժամանակի իսրաելյան թերթերը, միայն ԱՍԱԼԱ-ի ճամբարում էր, որ գրավելուց հետո չգտան ոչ մի վիրավոր ու սպանված, հայերը չէին մոռացել տանել իրենց հետ իրենց սպանված ու վիրավոր ընկերներին, այն դեպքում երբ արաբական բոլոր խմբավորումների ճամբարները հեղեղված են եղել վիրավորներով ու սպանվածներով: Ինչեվէ այս գործողությունից հետո, Իսրաելյան կառավարությունը բավականին խիստ կերպով ու ճնշումների ու սպառնալիքների միջոցով ստիպել են Երուսաղեմի Պատրիարք՝ լուսահոգի Եղիշե Տերտերյանին որպիսի նա հանդես գա նմանատիպ հայտարարությամբ, դատապարտելով ԱՍԱԼԱ-ի գործողությունները: Եղիշե Պատրարքը հանդես գալով Իսրաելյան բոլոր թերթում հայտարարել է - Այնչափ որ Ես որպես վանեցի, որպես Եղեռնի ականատես, որպես հայ, որպես հոգևորական բարոյական իրավունք չունեմ դատապարտելու ԱՍԱԼԱ-ին, այնպես էլ դուք, հրեաներդ, ձեր այսօրվա վարչապետը(Մենախեմ ԲԵգին՝ որը նույնպես եղել է տեռռորիստ, պայքարելով անգլիացիների դեմ) որի երիտասարդությունը անցել է նմանատիպ տեռռորիստական գործողությունների մեջ, բարոյական իրավունք չունեք ինձանից պահանջելու դատապարտելու իմ ազգի արդար զայրույթը:
    Նրա այս հայտարարությունը ժամանակին սենսիացիա է եղել աշխարհում, քանի որ նա ոչ միայն չի լռել այլ ապրելով Իսրաելում քաջություն է ունեցել վարչապետին հիշեցնելու իր տեռռորիստական անցյալը:

Ավելացվել է 5 րոպե անց
    իսկ հիմա կարդացեք ամենասարսափելի ու ամենանողկալի հոդվածը, այն գրվել է Ստամբուլի Հայկական Պատրիարքության մամլո Քարտուղար Տիգրան Գևորգյանի կողմից 1985 թվականին.

Statement of General Secretary Dikran KEVORKYAN, Information Council of Armenian Patriarchate

"Armenians have never established "the independent Armenia" as they claimed because of locating on the roads of prehistoric immigrations and have never got the the conditions which make a nation a state except 60 years period.

Turks had got hold of Anatolian Lands without fighting against Armenians and they first established the Selhjuk State, then the Ottoman Empire.Armenians had lived under sovereignty of Ottoman Empire with huge tolarates for long years, they had owned the happiness and richness which they could not have owned during Byzantum Empire.

Armenians have wanted to establish an independent Armenia for long years, but they could not do that when Ottoman Empire was too powerful.But, when Russians invaded Ottoman Lands in 1877-1878 war and came to Erzurum and Yesilköy(Ayastefanos), Armenians began to announce their desires about independent Armenia.Meanwhile Russian spies had provoked the Armenians who lived under Ottoman soverignty to rebel and make easier to invade Ottoman Lands in Eastern Anatolia.

In this period imperialist foreign countries which wanted to control India-Europe trade lines, petrolium and mine sources, reach warm water of Meditterenean intervened the Armenian problem for their benefits in the region.

Let me talk about "genocide":
    First of all what does "genocide" mean?Genocide means exterminating whole of a community which have never rebelled.You must answer this guestion.Like Inka and Astek genocide by Spanishes, American Indian Genocide by Europeans or Jewish genocide by Nazis.Armenians want Turkey to approve an unexisting "genocide".They could have benefited from the freedoms and the democratic situations of Western countries, esp. France, and they succeeded to effect people about "so-called Armenian Genocide" by publishing books, newspapers, making films and even they succeeded to eefect bureocratic persons about the subject.Because of these successes, Western public opinion has been supporting theatrocities against Turks since 1973.

There is a subject to be stressed:
    Had Armenians rebelled to establish an independent Armenia in Ottoman Lands between 1878-1915, in World War I had they collobarated with Russian Army and shot Ottoman Army behind, had they threatened the background zone of war in Eastern Anatolia or not?The ones who claim "genocide" and attack Turkish targets must answer these questions.

Let me talk about Turkey Armenians:
    Armenians in Turkey live in peace of mind with their schools, churches, economical, traditional and cultural activities for long years.On the 75th anniversary day of establishment of an Armenian newpaper in Istanbul our president Kenan Evren sent us a telegram:"Every Turkish citizen who recognizes these lands as motherland will survive under the keeping wings of our country, like the past, whatever their languages, religions and ethnicities are...Turkey Armenians are aware of these.They strive to tell the truth, a spiritual leader, as an admisitrator, as a citizen and inform the public opinion in the right way, never approve the atrocities against Turks in the name of Armenianism and worry about these murders.

Turkey Armenians have already learnt by heart Turkey as their own land, Turkish flag as their own flag and Turkish nation as their own nation.Nothing can stop this belief."
    Վերջին խմբագրող՝ Մտահոգ: 10.05.2008, 21:24: Պատճառ: Գրառման ավելացում

Արգելափակված
    Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Մեջբերում Astgh-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բայց ամեն դեպքում, եթե սուտ է, թող դատի տա թերթին, վերջը դա էլ մի մեծ մինուս կլինի Թուքիայի` Եվրամիությանը ինտեգրվելու ճանապարհին
    Հ.Գ. միատ հարց` ինչի ենք մենք ընգել ևրամիության հետևից???? իրանք մեզնից լավնեն? կամ իրանք իրար հետ տուն տունիկ են խաղում թո խաղան, մեզ ինչ? եթե մտածում եք թե մենք եվրոպա-ում ենք, ուրեմն բեսամտ սխալվում եք!!! բայց մեզի էսելա հերիք....

Ավելացվել է 3 րոպե անց
    Մեջբերում mtahog-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Let me talk about "genocide":
    First of all what does "genocide" mean?Genocide means exterminating whole of a community which have never rebelled.You must answer this guestion.Like Inka and Astek genocide by Spanishes, American Indian Genocide by Europeans or Jewish genocide by Nazis.Armenians want Turkey to approve an unexisting "genocide".They could have benefited from the freedoms and the democratic situations of Western countries, esp. France, and they succeeded to effect people about "so-called Armenian Genocide" by publishing books, newspapers, making films and even they succeeded to eefect bureocratic persons about the subject.Because of these successes, Western public opinion has been supporting theatrocities against Turks since 1973.

Let me talk about Turkey Armenians:
    Armenians in Turkey live in peace of mind with their schools, churches, economical, traditional and cultural activities for long years.On the 75th anniversary day of establishment of an Armenian newpaper in Istanbul our president Kenan Evren sent us a telegram:"Every Turkish citizen who recognizes these lands as motherland will survive under the keeping wings of our country, like the past, whatever their languages, religions and ethnicities are...Turkey Armenians are aware of these.They strive to tell the truth, a spiritual leader, as an admisitrator, as a citizen and inform the public opinion in the right way, never approve the atrocities against Turks in the name of Armenianism and worry about these murders.

Turkey Armenians have already learnt by heart Turkey as their own land, Turkish flag as their own flag and Turkish nation as their own nation.Nothing can stop this belief."
    հիմա ինձի ճիշտը ասեք էսքամ բանը հայն-ա ասել?
    Վերջին խմբագրող՝ levon18: 10.05.2008, 21:52: Պատճառ: Գրառման ավելացում

Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Մեջբերում levon18-ի խոսքերից Նայել գրառումը

հիմա ինձի ճիշտը ասեք էսքամ բանը հայն-ա ասել?

Ապե ջան, ռազ որ հարգեցիր ու վտառիչնի հարցրեցիր, ուրեմս ասեմ, ցավդ տանեմ,
    Էսքամը հայն ա ասել անունը Տիկոյա Թուրքիայից, ախպեր ջան, էսքամը ասվել է 1985 թվին

Բացակա
    Գրանցման ամսաթիվ
    Հասցե
    Երեվան
    Տարիք
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Պ-րն. Մտահոգ, իսկ դուք կո՞ղմ եք եք եղեռնին:
    Գուցե խնդրեք մոդերատորներին, խմբագրե՞լ թեմաի վերնագիրը:

Գրանցման ամսաթիվ
    Գրառումներ
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Մեջբերում Մելիք-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Պ-րն. Մտահոգ, իսկ դուք կո՞ղմ եք եք եղեռնին:
    Գուցե խնդրեք մոդերատորներին, խմբագրե՞լ թեմաի վերնագիրը:
    ընկեր, արդեն մոտս տպավորություն կա, որ ես էս սայթում չգրեմ, դու ինտելեկտդ ցուցադրելու առիթ չես ունենա, էներգիադ ուրիշ տեղ ծախսի, մանավանդ որ սրբագրիչների կարիք առայժմ չեմ զգում, հետո էլ գրելուց առաջ բացի հոմանիշների ու հականիշների ձեռքիդ տակ եղած բառարաններից մեկը, ու ուշադիր կարդա ԸՆԴԴԵՄ բառի բացատրությունը, հետո դրա իմաստները, հետո դրա հականիշ բառը, իսկ ես հենց լիկբեզի տրամադրություն ունենամ անպայման քեզ կասեմ կոնկրետ որ բառարանի կոնկրետ որ էջը ուշադիր կարդաս:

Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

1. AMD-ն ընդդեմ Intel-ի
    Հեղինակ՝ AMD, բաժին` Համակարգչային սարքեր, աքսեսուարներ
    Գրառումներ: 139
    Վերջինը: 13.03.2011, 20:28
  2. Շախմատ հայ-թուրքական կոտորածի(եղեռնի) թեմայով
    Հեղինակ՝ Apple-Esc-Ci, բաժին` Առք և վաճառք
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 27.04.2008, 14:26
  3. Անհրաժեշտ են նյութեր Եղեռնի մասին
    Հեղինակ՝ Shauri, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 12