Դե ճիշտը որ ասեմ ես էդքան լավ չեմ հասկանում էդ ծածկույթներից, դրանց կարգավորումներից, բայց ենթադրում եմ, որ դա ուղղելը էդքան հեշտ չի, ինչքան առաջին հայացքից թվում ա, թե չէ ուղղած կլինեին: Ամեն դեպքում սա զուտ իմ ենթադրությունն ա:
Իմ համար էլ ծիծաղալու ա այն, որ իրենց լուրջ համարող հեռախոս արտադրողները UMTS Only ֆունկցիան չեն դնում իրենց արտադրանքի մեջ, ինչը, հավատա ինձ, էս դեպքում իրոք ձեռի հետ բան էր:
Յա Ավետ ջան ինչ ես ասում Մի տարին էին նշում 3g-ի գործարկման ուղղակի տենց էլ էտ մի տարվա մեջ ցանցերի պրիարիտետների հարցը ոչ մի կերպ չի ստացվում լուծել, Ջանդամ թե 90% հեռախոսներով նորմալ օգտվել չի լինի, կարևորը առաջինն են անտենա տնգել:
Իրականում, իմհկ, միտումնավոր չի ուղղվում դա, կամ հզորթւոյունները փոքր են, ու ոնց որ բոլորդ ինտերնետ ունեք տենց էլ կապ կունենաք ավելի վատ կլինի, կամ էլ էլի հույս են տալիս լավ կլինի-լավ կլինի որ օրանժի գալուց հետո մեկ էլ հոպլյա նայեք մենք հեչ էլ պակաս ծածկույթ չունենք եկեք մի գնացեք օրանժի մոտ, բայց դե մեկ ա ենքան զզված մարդ կա, որ շատ շուտ բիլայնը կդառնա համար 3 բջջային օպերատորը Հայաստանում: Ոնց որ Վրաստանում ա:
Ներսես, նախ ասեմ, որ լավ կլինի գրառումներդ մի քիչ ավելի ընթեռնելի դարձնես:
Որեւէ փաստ ունե՞ս…
Հասկանուն եմ, որ Բիլայնին հեչ չես սիրում, բայց այնուամենայնիվ ո՞նց կբացատրես քո այդ համոզմունքը…
Օրանժի ծածկույթի մասին չգիտեմ, բայց մի տեղ կարդացել եմ, որ արդեն անտենաները լրիվ տեղադրված են: Ճիշտ ա, որ պոիսկ եմ տալիս 283 10 օպերաոր գտնում եմ, այդուհանդերձ մեր տանը միայն պատուհանի մոտ ա 283 10 օպերատորի 3G-ն մի գիծ բռնում, տան մնացած մասերում չկա, նենց որ իրա` արդեն տեղադրված պրծած անտենաներով ինքը իմ համար 3-րդ տեղում ա:
Չէ, իհարկե ամենեւին չեմ ուզում վարկաբեկել Օրանժին, կարող ա տեղադրել են անտենաները, բայց դեռ լրիվ չեն միացրել: Կարող ա միացնեն, ու լրիվ լավ ծածկույթ լինի, չուզողը ես լինեմ:
Հույս չեն տալիս, այլ ասում են, որ շուտով ծածկույթը մեծանալու ա: Եթե փաստ ունես, որ սուտ են ասում, խնդրեմ, գրիր այդ մասին:
Գրածիդ իմաստը չեմ հասկանում. կարող ա՞ ես ասել եմ` լավ ա, որ հեռախոսները ավտոմատ չեն անցնում 3G-ի: Թե՞ ուզում ես վերջապես ապացուցել, որ առաջինը 3G Վիվան ա սարքել ՀՀ-ում: Արի միասին գնանք մի երկու տեղ, ինքդ ստուգի ու համոզվի, որ Վիվայի 3G-ն ընդհանուր վերցրած աղբ ա (եթե իհարկե քո համար Երեւանի այլ մասերը հետաքրքիր են): Առաջինը 3G-ն Բիլայնն ա սարքել, ու բացի անտենա տնգելուց, ինչպես դու ես ասում, նաեւ միացրել ա էդ անտենաները:
3G only ֆունկցիան բոլոր Նոկիա հեռախոսների վրա կա , օրինակ: Հայաստանի կեսից շատն էլ Նոկիա ա բռնում:
հետո աշխարհի շատ արտադրողներ չեն պատկերացնում երևի, որ Հայաստանում մի հատ օպերատոր կա, որը չգիտես խի ավտոմատ անցում չի կարում ապահովի ցանցի համար, մեը ես միշտ ավտոմատի վրա եմ պահում չնայած, որ ֆունկցիան կա, նկուղային հարկեր, տան խորքեր գնալուց կորումա ու Վիվայի լավն էնա, որ միանգամից փոխումա ջիէսեմի, իսկ Բիլայնը պետքա րոպեն մեկ նաստրոյկեն փոխես:
ասածս ինչա եթե իրանց համար 1 տարում էդ փոփոխություն ստեղծելը էդքան դժվարա, ուրեմն իրանք բջջային ոլորտից էնքան հեռու են, ինչքան խոզը տուռնիկից ու շուկայում անելիք չունեն:
Ի դեպ փորձված տվյալներով Վիվասելիի 3Գ-ն ավելի լավնա, իսկ վերջին 2 շաբաթը ավելիա լավացել, գոնե մեր թաղում նկատում եմ, հիմա տունը 3-5 խազ բերումա, ի տարբերություն նիլայնի 1 խազի: ժամանակին իրար հավասար էին համարյա:
Մի հայտնի անեկդոտ կա, էն որ մի մարդասպանի ասում են, 4 հոգի տեսել ա, թե ոնց ես սպանել, ինքն էլ ասում ա, ուզում ե՞ք 1500 հոգի բերեմ, որ չի տեսել:
Հիմա էդ ա, ես ասում եմ տեղ եմ տեսել, որ Վիիվայի 3Գ-ն ուղղակի 0 ա, բաց երնքի տակ չի բռնում, ընդ որում ոչ թե մի տեղ եմ տեսել, այլ երկու` մեկը 2-րդ, մեկը` 5-րդ մասիվում: Դու ասում ես փորձել ես ու բռնում ա: Վստահ եմ` ամբողջ Երեւանը չես փորձել, բոլոր թաղամասերը հատ-հատ չես մտել փորձել: Համ մեր տանն էլ ա Բիլայնից լավ բռնում Վիվան, բայց մեկ-երկու տեղը դեռ չափանիշ չի:
Մեկ էլ ի լրացում ասեմ, որ չնայած Բիլայնի 3Գ-ն շատ դեպքերում ավելի թույլ ա Վիվայինից, բայց այնուամենայնիվ չեմ տեսել, որ բացարձակ 0 լինի (չհաշված էն մի դեպքը Կոմիտասի պողոտայի, որը, կարծեմ, ուղղվել ա):
Ոչ մեկին չեմ արդարացնում կամ չեմ վարկաբեկում, երկուսի 3G-երն էլ վատն են:
Beeline հատուկ սակագներ` հատուկ կարիքներով մարդկանց համար
Երևան 29.09.2009թ.
“ԱրմենՏել” ՓԲԸ -ն (ապրանքանիշը` Beeline) ներկայացնում է երկու նոր սակագնային փաթեթ` “Հաղորդագրություն 1” և “Հաղորդագրություն 2”, որոնք հատուկ մշակվել են լսողության և խոսքի սահմանափակում ունեցող բաժանորդների համար: Այս սակագնային փաթեթները հնարավորություն են տալիս SMS-ի և MMS-ի միջոցով հաղորդակցվելու արտոնյալ գներով: Սակագնային փաթեթները գործարկվել են Խուլուհամրերի Միջազգային օրվա առթիվ, որը նշվում է սեպտեմբերի վերջին կիրակի օրը:
Սեպտեմբերի 29-ին` Հայաստանի Խուլուհամրերի Միավորումում տոնակատարությունների ժամանակ, “ԱրմենՏել”-ի Վաճառքի տնօրեն Գենադի Կալգաշկինն ասաց. “Վստահ եմ, որ ցանկացած հասարակության արժեքն ու մարդասիրությունը որոշվում է նրանով, թե ինչպիսին է հասարակության վերաբերմունքը սոցիալապես խոցելի խմբերին: Մենք, մեր կողմից զբաղեցնում ենք ակտիվ սոցիալական դիրք և իրականացնում տարբեր սոցիալական ուղղվածության նախագծեր, այդ թվում ` առաջարկում այնպիսի սակագնային փաթեթներ, որոնք շփումը կդարձնեն առավել մատչելի”:
“Հաղորդագրություն 1” սակագնային փաթեթով Beeline հայաստանյան ցանցում մեկ ելքային SMS- հաղորդակցության արժեքն է 3 դրամ, Հայաստանի և ԼՂՀ-ի այլ բջջային ցանցում` 18 դրամ, իսկ միջազգային օպերատորների համարներին` 30 դրամ: Մեկ ելքային MMS-հաղորդագրության արժեքն է 20 դրամ Beeline հայաստանյան և ԱՊՀ ցանցերում, իսկ այլ հայաստանյան և միջազգային օպերատորների ցանցերում` 50 դրամ: Բոլոր մուտքային հաղորդագրությունները անվճար են: “Հաղորդագրություն1” սակագնային փաթեթով նախատեսված է օրական 20 դրամ բաժանորդավճար:
“Հաղորդագրություն 2” սակագնային փաթեթով բաժանորդավճար չի գանձվում: Առաջին 1000 ելքային sms-հաղորդագրությունների արժեքը Հայաստանյան Beeeline ցանցում օրացուցային ամսվա ընթացքում կազմում է 4 դրամ: 1001-րդից սկսած` յուրաքանչյուր կարճ հաղորդագրության արժեքը կկազմի 12 դրամ: Հայաստանի և ԼՂՀ այլ ցանցերին ուղարկված առաջին հազար կարճ հաղորդագրությունների արժեքն է 18 դրամ, իսկ 1001-րդից սկսած յուրաքանչյուր կարճ հաղորդագրության արժեքը կկազմի 20 դրամ: Միջազգային օպերատորների ցանցերին ուղարկված հաղորդագրությունների արժեքն է 30 դրամ: Յուրաքանչյուր ելքային MMS-հաղորդագրության արժեքն է 20 դրամ Beeline հայաստանյան և ԱՊՀ ցանցերում, իսկ այլ հայաստանյան և միջազգային օպերատորների ցանցերում` 50 դրամ:
Նոր սակագնային փաթեթներրի ակտիվացումը կատարվում է անվճար, “ԱրմենՏել”-ի Կորպորատիվ վաճառքի ծառայությունում` Հայաստանի Խուլհամրերի Միավորման անդամության վկայականի հիման վրա:
ԱրմենՏել ՓԲԸ-ն (Beeline ապրանքանիշ) “Վիմպելկոմ” ԲԲԸ դուստր ձեռնարկությունն է, որը տրամադրում է ֆիքսված և բջջային հեռախոսակապի ծառայություններ Հայաստանի Հանրապետությունում: “Վիմպելկոմ” ընկերությունների խումբը հեռահաղորդակցության օպերատոր է, որը մատուցում է ձայնային կապի և տվայների փոխանցման ծառայություններ անլար և ֆիքսված հեռախոսակապի տեխնոլոգիաների լայն շրջանակում, ինչպես նաև լայնաշերտ Ինտերնետ կապի ծառայություններ: “Վիմպելկոմ” ընկերությունների խմբի մեջ են մտնում բջջային կապի մի շարք օպերատորներ, որոնք մատուցում են իրենց ծառայությունները Ռուսաստանում, Ղազախստանում, Ուկրաինայում, Տաջիկստանում, Ուզբեկստանում, Վրաստանում և Հայաստանում: “Վիմպելկոմ” ընկերությունների խմբի արտոնագրերը ընդգրկում են ընդհանուր 340 մլն բնակչությամբ տարածքներ: “Վիմպելկոմ” ԲԲԸ առաջին ռուսական ընկերությունն էր, որը գրանցվեց Նյու-Յորքի ֆոնդային բորսայում (NYSE): Ընկերության բաժնետոմսերը շրջանառվում են VIP ծածկագրով:* * *
Ժող, էսօր 10 րոպե բոնուս եկավ ցանցի ներսուm խոսալու համար: Հիա ուզում եմ իմանալ, էդ 10 րոպեն սիրելի համարների հետ էլ ա՞ 10 րոպե: Նկատի ունեմ, եթե իմ սակագնային փաթեթր գներով 10 րոպեն սարքենք փող, կդառնա 390 դրամ: Հիմա եթե իրոք այս մեխանիզմով ա, ապա սիրելի համարների հետ կլինի խոսել ոչ թե 10, այլ 97.5 րոպե: Հիմա ո՞նց ա, սե՞նց, թե սիրելի համարների համարել է 10 ր:![]()
Rammstein (02.10.2009)
ես էլ նոր այդ հաղորդագրությունը ստացա, սա ի՞նչ է՝ ակցիա՞![]()
Բարսան ավելին է քան ակումբ, Ռեալն ավելին է քան Բարսան
BEELINE BONUS
Որքան երկար եք Դուք մեզ հետ և որքան շատ եք օգտվում բջջային ցանցի ծառայություններից, այդքան շատ բոնուսային րոպեներ եք ստանում «Beeline» բջջային ցանցում:
«Beeline բոնուսը» հասանելի է բջջային ցանցի ֆիզիկական անձ հանդիսացող կանխավճարային և հետվճարային բաժանորդներին:*
Բոնուսը տրամադրվում է յուրաքանչյուր ամսվա սկզբին: Այն կարելի է օգտագործել ներցանցային ձայնային ծառայությունների համար այն օրացուցային ամսվա ընթացքում, որի սկզբին բոնուսը տրամադրվել է: Չօգտագործված բոնուսային րոպեները հաջորդ ամիս չեն տեղափոխվում:
• Կանախավճարային համակարգի բաժանորդներին Բոնուսային րոպեները տրամադրվում են նախորդ ամսվա ընթացքում բջջային կապի ծախսերի համար /ներառյալ ԱԱՀ/, ինչպես նաև կախված քարտի ակտիվացման ժամկետից:
• Հետվճարային** համակարգի բաժանորդներին բոնուսային րոպեները տրամադրվում են հաշվետու ամսին նախորդող ամսվա ընթացքում բջջային կապի համար կատարված ծախսերի`ներառյալ բաժանորդային վճար /ներառյալ ԱԱՀ/, և կախված քարտի ակտիվացման ժամկետից:
Բոնուսները բաժանորդին տրամադրվում են բջջային հեռախոսից բոլոր վճարովի ծառայություններից օգտվելու դեպքում, բացառությամբ «Բալանսի փոխանցում» ծառայությունից:
Իմացեք ավելին http://mobile.beeline.am/discounts/bonus.wbp
Amourchik (01.10.2009)
էսօր ՍՄՍ եկավ որ 20 րոպե բոնուս եմ ստացել, բայց զանգել չեմ կարողանում, ինչի՞ց կլնի, կարողա -1 դրամա դրանիցա
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ