Ես նույն էլ իրանք ասին, բայց ես էդ էդքան էլ ճիշտ չի էլի:
Ես բիլայնից սարք եմ առել ու ոչ մեկ չի զգուշացերլ կամ պայմանագրում կետ գրել, որ միայն իրենց քարտերն է սպասարկելու; Գիտես մարդկայնորեն հասկանում եմ, թե ինչու են այդպես արել, բայց պայմանագրի պայմաններում լռիվ հակառակն է գրված, որ բիլայնից ձեռք բերված կապի միջոցների համար բիլայնը ոչ մի պատասխանատվություն չի կրում, բա ոնց եղավ, որ սահմանափակումներ է անում: Եթե ես բիլայնից քարտ առնեմ, դա այլ բան է, սարքը այլը; Դա իմ սեպափանությունն է, իսկ իմ սեփականությունը չի կարող որև սահմանափակում ունենալ, հակառակ պարագայում ես պիտի իմ համաձայնությունը տված լինեի; Հիամ որ ուզենամ կտանեմ գլխներին կտամ ուղղաակի հավես չկա ամեն մանրուքից պատմություն սարքելու և հատկապես, որ հենց բիլայնի ինտերնետն եմ ուզում գշօգտագործել/հետաքրքության համար վիայի քարտով փորձեցի/:
Ի դեպ բրենդը եստեղ կապ չունի, ոչ մեկ էլի եմ ասում չի ասել, որ գիտես եթե բիլայն է գրած, ուրեմն միայն մեր քարտն է սպասարկելու, դա կարող էր ինքնսինքյան այդպես հասկացվել, եթե սարքը որչ թե գնեի, այլ իրենք անվճար տրամադրեին: Սա ուղղակի մանր խորամանկություն է կամ անփութություն ծանուցման հարցքում: Ինչևէ հենց սկսում եմ բիլայնի հետ առնչվել անպայման մի տհաճություն լինում է

Էջանիշներ