User Tag List

Էջ 113 140-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1363103109110111112113114115116117123 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1,681 համարից մինչև 1,695 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 2086 հատից

Թեմա: Beeline AM

  1. #1681
    Պատվավոր անդամ V!k-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    1,335
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ես ի՞նչ սպասարկում ա ես Բիլայնում,ես եսքան ժամանակ համարյա թե չէի առնչվել Բիլայնի հետ,եսօր մտանք քարտ առնելու,են որ պայմանագիր ա լրացվումˋˋˋˋˋˋˋˋˋˋ անձնագրի տվյալներ,հասցե և այլն, տվեցին որ մենք լրացնենք:Չհաշված իրանց վերաբերմունքը հաճախորդի նկատմամբ Որ քարտը շտապ պետք չլիներ,քարտը չէի գնի դրանից հետո.լրիվ աչքիցս ընկավ Բիլայնը, հետո իմացա, որ շատ սպասարկման կետերում ա ըտենց, մտնում ես Օռանժ կամ Վիվա-Սել,քիչ ա մնում բերեն կոֆե հյուրասիրեն ուր մնաց տենց հարցերը....էհհհհ Բիլայն.շատ բան ունես սովորելու հլը

  2. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    tikopx (23.11.2010)

  3. #1682
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.01.2009
    Հասցե
    ԵՐԿԻՐ մոլորակ
    Գրառումներ
    175
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում V!k-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ես ի՞նչ սպասարկում ա ես Բիլայնում մտանք քարտ առնելու,են որ պայմանագիր ա լրացվումˋˋˋˋˋˋˋˋˋˋ անձնագրի տվյալներ,հասցե և այլն, տվեցին որ մենք լրացնենք: Չհաշված իրանց վերաբերմունքը հաճախորդի նկատմամբ: (Որ քարտը շտապ պետք չլիներ,քարտը չէի գնի դրանից հետո.լրիվ աչքիցս ընկավ Բիլայնը, հետո իմացա, որ շատ սպասարկման կետերում ա ըտենց, մտնում ես Օռանժ կամ Վիվա-Սել,քիչ ա մնում բերեն կոֆե հյուրասիրեն...
    Կոֆեն կամ կոնֆետը չի որ որակ է ապահովում: Քարտի` քո տվյալները քո կողմից լրացնելը ունի նաև լավ կողմեր:
    Նախ` 1. դու ինքդ ես համոզվում, որ բոլոր տվյալները ճիշտ են լրացված
    2. դու իզուր տեղը ժամանակ չես կորցնում մինչև աշխատողն ինքը տվյալները և լրացնի, և անցկացնի համակարգիչ:

    Մեկ էլ անհասկանալի էր, թե ինչ վերաբերմունք են ցույց տվել???
    Վերջին խմբագրող՝ vk10085: 24.11.2010, 01:28:

  4. #1683
    Պատվավոր անդամ V!k-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    1,335
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում vk10085-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Կոֆեն կամ կոնֆետը չի որ որակ է ապահովում: Քարտի` քո տվյալները քո կողմից լրացնելը ունի նաև լավ կողմեր:
    Նախ` 1. դու ինքդ ես համոզվում, որ բոլոր տվյալները ճիշտ են լրացված
    2. դու իզուր տեղը ժամանակ չես կորցնում մինչև աշխատողն ինքը տվյալները և լրացնի, և անցկացնի համակարգիչ:
    ստեղ հարցը կոֆեն չի,ես ուղղակի համեմատության համար ասեցի,բայց նորմալ սպասարկման դեպքում հաստատ ինքը պիտի լրացներ,ինքն ա մասնագետը ու իրա պարտականություններն ա,եթե ետ էլ ես անեմ,ել իրա գործը ո՞րնա,նաև են,որ ինքը ավելի ծանոթ ա պայմանագրին ու մինչև հաճախորդը պայմանագրում գտնի թե ինչ պիտի լրացնի ու որտեղ,ինքը ետ ընթացքում "պիտի" հասցնի լրացնի էլ,համակարգիչ էլ անցկացնի...եթե պիտի ես լրացնեմ,հետո տամ,ու սպասեմ մինչև ինքը համակարգիչ անցկացնի,էլ դրա արագը ո՞րնա

  5. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    tikopx (24.11.2010)

  6. #1684
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.01.2009
    Հասցե
    ԵՐԿԻՐ մոլորակ
    Գրառումներ
    175
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում V!k-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ստեղ հարցը կոֆեն չի,ես ուղղակի համեմատության համար ասեցի,բայց նորմալ սպասարկման դեպքում հաստատ ինքը պիտի լրացներ,ինքն ա մասնագետը ու իրա պարտականություններն ա,եթե ետ էլ ես անեմ,ել իրա գործը ո՞րնա,նաև են,որ ինքը ավելի ծանոթ ա պայմանագրին ու մինչև հաճախորդը պայմանագրում գտնի թե ինչ պիտի լրացնի ու որտեղ,ինքը ետ ընթացքում "պիտի" հասցնի լրացնի էլ,համակարգիչ էլ անցկացնի...եթե պիտի ես լրացնեմ,հետո տամ,ու սպասեմ մինչև ինքը համակարգիչ անցկացնի,էլ դրա արագը ո՞րնա
    Որ մի հատ էլ քարտ առնելու լինես, ուշադիր եղիր, կնկատես, մինչև դու լրացնում ես պայմանագիրդ, աշխատակիցը զուգահեռ քո անձնագրի պատճենով լրացնում է տվյալներդ համակարգչում...
    Ամեն դեպքում էդպես էլ չպատասխանեցիր "Չհաշված իրանց վերաբերմունքը հաճախորդի նկատմամբ" ասելով ինչից էիր բողոքում?

  7. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Rammstein (24.11.2010)

  8. #1685
    Պատվավոր անդամ V!k-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.05.2010
    Տարիք
    34
    Գրառումներ
    1,335
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում vk10085-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Որ մի հատ էլ քարտ առնելու լինես, ուշադիր եղիր, կնկատես, մինչև դու լրացնում ես պայմանագիրդ, աշխատակիցը զուգահեռ քո անձնագրի պատճենով լրացնում է տվյալներդ համակարգչում...
    Ամեն դեպքում էդպես էլ չպատասխանեցիր "Չհաշված իրանց վերաբերմունքը հաճախորդի նկատմամբ" ասելով ինչից էիր բողոքում?
    Ամեն դեպքում ինչպես տեսնում ես,ես քեզ պատասխանել եմ քո խմբագրումից առաջ, քանի որ իմ մեջբերածի մեջ քո հարցը չկա,ու ետ պատճառով էլ չեմ պատասխանել քո հարցին եթե մարդ նայում ա դիմացինը թե ինչպես ա խոսում իր հետ,հասկանում ա լավ վերաբերմունք ա ցույց տալիս,թե չե,համենայն դեպս ես ըտենց եմ, նորմալ չէին խոսում,տված հարցերին կիսատ պռատ էին պատսախանում,ինձ 3ժի ինտերնետի համար էր քարտը պետք,մինչև հարցերիս պատասխանցին,հոգիս հելավ,ու ընենց չեր,որ հերթ էր,դրա համար էին տենց, մենակ մենք էինք ետ պահին հաճախորդ:
    լավ ինչորայա, ես համարյա թե համոզված եմ,որ էլ բիլայնի քարտ չեմ գնի,համենայն դեպս հենց ետ մի սպասարկաման կետից,ու էլ չեմ առնչվի իրանց հետ...

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    tikopx (24.11.2010)

  10. #1686
    Պատվավոր անդամ Sunun-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.08.2006
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ուշադրություն

    «ԱրմենՏել»-ը երկարացնում է «Հեշտ քայլ դեպի Beeline» ծառայության գործողության ժամկետը
    30.11.2010

    Երեւան/Մեդիամաքս/.
    «ԱրմենՏել» ընկերությունը (Beeline ապրանքանիշ) հայտարարել է «Հեշտ քայլ դեպի Beeline» ծառայության ժամկետի ավարտից հետո այն կրկին ակտիվացնելու հնարավորության մասին:
    Ինչպես Մեդիամաքս-ին հայտնել են ընկերության մամուլի ծառայությունում, «Հեշտ քայլ դեպի Beeline» ծառայությունը գործում է 2010թ. օգոստոսից եւ թույլ է տալիս Beeline բջջային ցանցի նոր բաժանորդներին, ովքեր մինչ այդ օգտվում էին այլ բջջային կապի օպերատորների ծառայություններից, երեք ամիս ստանալ ծանուցումներ իրենց նախկին հեռախոսահամարին կատարված զանգերի վերաբերյալ:
    «Այն հաճախորդների համար, ովքեր ակտիվացրել են «Հեշտ քայլ դեպի Beeline»-ը օգոստոս ամսին, ծառայության ժամկետն արդեն ավարտվում է: Հաշվի առնելով դիմումների մեծ քանակը` ընկերությունն իր նոր բաժանորդներին հնարավորություն է ընձեռում անվճար օգտվել ծառայության առավելություններից` երկարաձգելով ժամկետը եւս 3 ամսով»,- նշել է «ԱրմենՏել» ՓԲԸ հասարակայնության հետ կապերի ծառայության ղեկավար Անուշ Բեղլոյանը:
    «Հեշտ քայլ դեպի Beeline» անվճար ծառայությունը թույլ է տալիս Beeline բջջային ցանցի նոր բաժանորդին SMS-հաղորդագրության միջոցով ստանալ ծանուցումներ իր նախկին հեռախոսահամարին կատարված զանգերի վերաբերյալ: Բացի այդ, ծառայությունը զանգահարողին տեղեկացնում է հին հեռախոսահամարի փոփոխության մասին ձայնային եւ SMS-հաղորդագրությունների միջոցով:

  11. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Գրիգոր (01.12.2010)

  12. #1687
    Պատվավոր անդամ Sunun-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.08.2006
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ուշադրություն

    Beeline բջջային ցանցի «096» կոդով հեռախոսահամարները կսկսեն վաճառվել այսօր
    02.12.2010

    Երեւան/Մեդիամաքս/.
    «ԱրմենՏել» ընկերությունը (Beeline ապրանքանիշ) հայտարարել է «096» կոդով Beeline բջջային ցանցի հեռախոսահամարների վաճառքի մեկնարկի մասին:
    Ինչպես Մեդիամաքս-ին հայտնել են օպերատորի մամուլի ծառայությունում, հեռախոսահամարը կարելի է ձեռք բերել Beeline վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակներում: Այն հաճախորդներն, ովքեր ընկերության կայքում լրացրել են «096» կոդով հեռախոսահամար գրանցելու համապատասխան հայտը, կարող են ձեռք բերել ամրագրած համարը մինչեւ 2010թ. դեկտեմբերի 9-ը ներառյալ:
    Beeline վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակներում գնելով բջջային հեռախոս` հաճախորդը կստանա նվեր «գեղեցիկ համար». 100 հազ. դրամից ցածր արժողությամբ բջջային հեռախոս գնելու դեպքում` «արծաթե» հեռախոսահամար, իսկ 100 հազ. դրամ եւ ավելի բարձր արժողությամբ` «ոսկե» հեռախոսահամար:

  13. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Աթեիստ (02.12.2010)

  14. #1688
    Պատվավոր անդամ Universe-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.04.2007
    Գրառումներ
    2,294
    Բլոգի գրառումներ
    6
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Սպասարկման կենտրոններում սպասկման որակից բողոքելն իրոք որ տեղին է: բայց դե ոնց նայում եմ, հենց իրանք են"Երես տալիս", որ հետո էլ բողոքում են... Դե գնա մտի ախպեր ջան մի հատ բուդկից առևտուր արա, ու ասա որ վաճառողը հետս անհանգիստ էրխոսում, չես ասի չէ? Բա բիլայնը կրակնա ընգել հիմա որ չի կարում հասնի սպասարկման մակարդակով վիվասելին ?
    ԱՄեն դեպքում, շատ տխուրա էն փաստը,որ իրոք բիլայնում երբեմն համբերության չարաշահման դեպքեր են գրանցվում: Էն օրը ես էլ մտել եմ վճարում անելու, իսկ իրանց մոտ էլ կապնա կորել, բախտները բերեց համով հոտով ասող խոսացող աղջկերք էին... Նենց մռութները կան... Չէ, բիլայնը լավնա...
    Բայց վիվասելին մեկա չի հասնի
    Ընտրիր կյանքի պայծառ կողմը` Վիվասել

  15. #1689
    Պատվավոր անդամ Sunun-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.08.2006
    Հասցե
    Yerevan
    Գրառումներ
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ամանորյա նվեր մարզերի բաժանորդներին

    10 դեկտեմբեր 2010 Միացե՛ք Beeline մարզային սակագնային փաթեթներին ձեր մարզում և ստացեք նեվեր` 1000 անվճար րոպե, 100 SMS և 100 MMS: Շփվեք Beeline ցանցում` չմտածելով խոսակցության տևողության մասին:

    Ակցիան գործում է 010թ. դեկտեմբերի 10-ից մինչև 2010թ. հունվարի 15-ը:

    Մանրամասն սակագնային փաթեթների մասին տես:

  16. #1690
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Sunun-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ակցիան գործում է 010թ. դեկտեմբերի 10-ից մինչև 2010թ. հունվարի 15-ը:
    Ես կասեի 010-ից մինչեւ 099 թիվը:
    Մեկ էլ ասեմ, որ 2010թ. հունվարի 15-ի համար էս նորությունը մի քիչ ուշացել ա:

    Ես ուղղակի ապշում եմ, մի՞թե Բիլայնի կայքը որակի վերահսկող չունի: Ամեն անգամ մի սենց ախմախություն նկատում եմ: Ես լինեի, հիմա էս կայքով զբաղվող ամբողջ անձնակազմին գործից ազատել էի:
    Մի հատ ասեք էլի, սրանք մենյուին վայել նկարներ ե՞ն.


    Մի՞թե էդ սարքողը չի իմացել, թե ֆոտոշոփի մեջ ոնց կարելի ա տեքստ գրել, որ տառերը մի քիչ հարթ լինեն:
    Էլ չխոսամ էն մասին, որ կայքի հայկական վերսիայում կան ռուսերեն գովազդներ ու դեպի ռուսական տարբերակ տանող հղումներ:
    Մենակ կորպորատիվ բաժանորդների բաժինն ա, որ նորմալ տեսք ունի:

  17. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    tikopx (11.12.2010)

  18. #1691
    Պատվավոր անդամ Okamigo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.07.2009
    Տարիք
    35
    Գրառումներ
    1,635
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ահա թե ինչ էր կատարվում 2 Մասիվի Բիլայնի գրասենյակում,մարդիկ ժամերով սպասում էին մուծում կատարելու համար,աշխատողների դանդաղ աշխատանքի պատճառով,մի հոգի նույնսիկ չդիմացավ գնաց,սակայն հաջորդը ինքը պիտի մուծում կատարեր,եթե դժվար չի ուշադրություն դարձրեք

    Toki wa kane nari.
    Время - деньги

  19. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    tikopx (11.12.2010)

  20. #1692
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Okamigo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ահա թե ինչ էր կատարվում 2 Մասիվի Բիլայնի գրասենյակում,մարդիկ ժամերով սպասում էին մուծում կատարելու համար,աշխատողների դանդաղ աշխատանքի պատճառով,մի հոգի նույնսիկ չդիմացավ գնաց,սակայն հաջորդը ինքը պիտի մուծում կատարեր,եթե դժվար չի ուշադրություն դարձրեք
    Մարդիկ մինչեւ հիմա չեն հասկաց՞ել, որ նույն վճարումները կարելի ա կատարել վճարման ունիվերսալ քարտերի միջոցով:
    Բիլայնը էդ համակարգի ներդրմամբ ահռելի չափով հեշտացրել ա ամեն ինչ, հետեւաբար պարտավոր չի հազար հատ գրասենյակ բացի, որ գրասենյակում վճարողները հերթ չկանգնեն:

    Ի դեպ ով որ Բիլայնով բջջային հեռախոս չունի, լիցքավորման քարտը կարա ակտիվացնի ֆիքսված հեռախոսից հավաքելով 08000 0696:

  21. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    BOBO (11.12.2010), Magic-Mushroom (11.12.2010)

  22. #1693
    Մշտական անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    27.01.2009
    Հասցե
    ԵՐԿԻՐ մոլորակ
    Գրառումներ
    175
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Sunun-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ամանորյա նվեր մարզերի բաժանորդներին

    10 դեկտեմբեր 2010 Միացե՛ք Beeline մարզային սակագնային փաթեթներին ձեր մարզում և ստացեք նեվեր` 1000 անվճար րոպե, 100 SMS և 100 MMS: Շփվեք Beeline ցանցում` չմտածելով խոսակցության տևողության մասին:
    ՔԻՉ ՄԸ ՈՒՇԱԴԻՐ

    10 դեկտեմբեր 2010 Միացե՛ք Beeline մարզային սակագնային փաթեթներին ձեր մարզում և ստացեք նվեր` 1000 անվճար րոպե, 100 SMS և 100 MMS: Շփվեք Beeline ցանցում` չմտածելով խոսակցության տևողության մասին:


    Ակցիան գործում է 2010թ. դեկտեմբերի 10-ից մինչև 2011թ. հունվարի 15-ը:

    Մանրամասն սակագնային փաթեթների մասին տես:

    Անվճար ներցանցային րոպեները, SMS և MMS հաղորդագրությունները բաշխվում են 3 ամիսների միջև հավասարապես, ամեն ամիս 333 րոպե, 33 SMS և 33 MMS:

  23. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    tikopx (11.12.2010)

  24. #1694
    Մշտական անդամ Գրիգոր-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    13.06.2008
    Տարիք
    32
    Գրառումներ
    294
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Եթե դուք չեք գտնում ձեր հարցի պատասխանը, ուղղե՛ք այն մեզ:

    Beeline խորհրդատուն պատրաստ է պատասխանել Ձեր բոլոր հարցերին օնլայն ռեժիմով:

    http://mobile.beeline.am/help/index.wbp
    Թույն բանա չե???

  25. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Rammstein (14.12.2010), Մանուլ (14.12.2010)

  26. #1695
    Ավագ Մոդերատոր Rammstein-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.07.2008
    Հասցե
    Երեւան
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    8,728
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Մեջբերում Beeline Grigor-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Թույն բանա չե???
    Նոր մտա մի հարց տամ, գրած ա «Օպերատորը բացակայում է»: Տեսնես ե՞րբ կգա:

Էջ 113 140-ից ԱռաջինԱռաջին ... 1363103109110111112113114115116117123 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Beeline - Ֆիքսված Հեռախոսակապ
    Հեղինակ՝ Rammstein, բաժին` Հեռահաղորդակցություն
    Գրառումներ: 79
    Վերջինը: 09.04.2013, 10:16
  2. Beeline Hi-line
    Հեղինակ՝ Zhor(ARM), բաժին` Ինտերնետ պրովայդերներ
    Գրառումներ: 4
    Վերջինը: 08.08.2010, 00:15
  3. Orange, Beeline, թե Vivacell
    Հեղինակ՝ Adriano, բաժին` Տնտեսագիտություն, տնտեսություն
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 22.02.2009, 21:45
  4. Beeline vs. Bi Line
    Հեղինակ՝ Rammstein, բաժին` Իրավագիտություն, քաղաքագիտություն
    Գրառումներ: 42
    Վերջինը: 03.02.2009, 12:10
  5. Beeline Internet
    Հեղինակ՝ Artgeo, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 37
    Վերջինը: 10.06.2008, 21:24

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •