Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Չէ իմ ասածը այդ տղայի բերած օրինակի հետ կապ չունի որովհետև այդ դեպքը եղել է ոչ թե մարտի դաշտում այլ Քրիստոսի գերեզմանի դիմաց,լավ այսպիսի մի օրինակ բերեմ.
Ես արդեն նշել եմ, թե որն է կապը. Սուրբ Գրքից մեջբերման ոչ ճիշտ տեղում լինելը: Եթե խոսքը գնում է մարտի դաշտի մասին, ապա, Աստված մի արասցե, մարտի դաշտ կարող է դառնալ նաև մեր ցանկացած սրբավայր, ինչպես մոտավորապես եղել է Արցախում` Գանձասարի պարագայում, որտեղ հոգևորականը զենքը ձեռքին է դիմավորել թշնամուն: Անկախ նրանից, թե մարտի դաշտում ես պաշտպանում քո նվիրական արժեքները, թե նույնիսկ գաղափարական դաշտում, քո սերն ու հարգանքը արտահայտվում է դրանք նախ և առաջ պահպանելով:
Ասենք թե հարևանս մտնում ա իմ հողամաս ու ուզումա իր ա տարածքը իմ տարածքի շնորհիվ մեծացնի,ես էլ տեսնում եմ մանգաղը վերձնում եմ ու հարևանից մանգաղում եմ հետո գնում եմ քահանայի մոտ ասում եմ հարևանիս մանգաղել եմ արդյո՞ք մեխք եմ գործել:Եթե շարժվենք ձեր տրամաբանությամբ ուրեմն քահանան պետք է ասի չէ շատ լավ ես արել,բայց եթե շարժվենք Աստվածաշնչով քահանան ասելու է այո սխալ ես արել գնա ապաշարհի,ես էլ այդ ժամանակ կասեմ բա որ դուք Ձեր Աստծու Քրիստոսի գերեզմանի դեմը իրար միս էիք ուտում հետո ապաշխարհե՞լ եք,թե արդարանում եք:
Եթե դու պաշտպանում ես քո ունեցվածքը, որը միայն քոնը չէ, այլ նաև քո ընտանիքի ապրուստի միջոցը, և դու օգտագործել ես քեզ մնացած միակ ելքը, ապա գոնե ես քեզ մեղադրել չեմ պատրաստվում:
Հարգելի Մոնկք մեկ հարց որին խնդրում եմ շատ կարճ միայն այո կամ ոչ պատասխանեիք.
Հայերը ճիշտ են արել որ Քրիստոսի գերեզմանի առաջ իրար են ծեծել:
Այո կամ ոչ պատասխանել չեմ կարող, որովհետև հայերն իրար չեն ծեծել: Իսկ կատարվածի մասին ես մի ամբողջ ճառ եմ գրել: Կարդացեք ու ինքներդ որոշեք` ճիշտ են արել, թե սխալ: