Մեջբերում Gayl-ի խոսքերից Նայել գրառումը
Ճիշտ ես ասում, կարող ենք արտադրել մեր ռելիեֆին համապատասխան ԹՍ ներ կամ էլ թեկուզ դանդաղ տեմպերով:
Ավիացիան շատ թանկ հաճույքա, հետևաբար ավելի նպատակահարմար կարա լինի, որ մենք գնենք տեխնիկան (չաշխատող, բայց կորպուսը առողջ լինի) միջից ինչ կա չկա հանենք թափենք ու նորագույն տեխնոլոգիաներով հավաքենք: Ամգամ փոխենք իր ա վրա տեղադրվող, որոշ սպառազինության տեսակներ կարճ ասած նենց անենք, որ այդ տեխնիկան մեզ հարմարվի ու թշնամին չհասկանա իրա աշխատանքի սկզբունքները:
Ճիշտա ավիացիայի հետ կապ չունի, բայց Հայաստանում պիտի ռոբոտաշինություն զարգացնենք, պոստում լինեն ռոբոտներ, իսկ զինվորը գտմվի ապահով վայրում: Սա նույնպես թանկ հաճույք է, բայց որ ուզենք կանենք:
Լավ ես ասում Գայլ ջան, բայց դրա համար էլա արտադրամաս պետք:

Նոր ինքնաթիռ արտադրելու ու քո ասած տարբերակի տարբերությունն էնա, որ նոր դիզայն պետք չի լինի հորինել:
Ընդամենը ուրիշից փչացածն առնել, քանդել ու նորից մի քիչ ձևափոխված հավաքել:

Իսկ արտադրության համար լիքը բանա պետք.

- մասնագետներ բերել Հայաստան, միջազգային ստանդարտներով աշխատավարձ տալ ու պահել, մինչև մերոնց վերապատրաստեն:
Կամ էլ մերոնց ուղարկել ուսուցման ու պրակտիկայի:

- տարածք՝ առնվազն 50 կամ 100հա, յախված, թե քանի ինքնաթիռա մւանգամից պատրադտվելու ու քանի շարքից դուրս եկածը վերամշակվելու

- անգառի կառուցում

- շարժիչի պատրաստում (առանձին գործարան) կամ մեկ ուրիշից գնում

- այլ արտադրամասեր (շարժիչի օրինակով)

- մւայն ռազմական ավիացիայա՞ արտադրվելու, թե՞ նաև մարդատար/ուղղաթիռ/և այլն (սրանք լրիվ տարբեր հաշվարկներ են)

- դիզայնի նախագծում (տեղեւմ կամ դրսից պատվիրած)

- ինքնաթիռի վրա առկա սպառազինության տեսակներ (առանձին գործարաններ կամ գնում ուրիշից)

- էդ սպառազինության արկեր (առանձին գործարան կամ գնեւմ)

- և այլն..
էս ամենը սենց հանպատրադտից ոտքի վրա...
լուրջ հաշվարկներ են պետք...

բայց սա կոչվումա ռազմական արդյունաբերության ավիացիոն մասնաճյուղ ու բավական հեռանկարայինա