User Tag List

Էջ 3 3-ից ԱռաջինԱռաջին 123
Ցույց են տրվում 31 համարից մինչև 43 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 43 հատից

Թեմա: Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

  1. #31
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Մեջբերում Տատ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ես եմ բողոքողը: Ռուս = վատ մտածելակերպից: Տվայալ թեմայում՝ վթար=ռուս նախադասությունից
    Տատ, իսկ չգիտեի՞ր, որ միայն ու միայն ռուսական իրականության մեջ կարող են տենց հիմար պատահարներ լինել, մեկ էլ նախկին խորհրդային նեխած տարածքներում:
    Բացատրի ինձ տրամաբանորեն, ո՞նց կարա գնացքը խբել էլեկտրո ստոլբին: ախր էդ անտերը ԳԾԵՐՈՎ ա գնում, չես կարա աջ թեքես ու խբես, ՆԵՏ

  2. #32
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Վիշապի տված էջից
    Հնարավոր է, «Հարավկովկասյան երկաթուղին» ուղևորափոխադրումները համարում է ոչ եկամտաբեր ուղղություն և չի ցանկանում միջոցներ ծախսել։ Նշենք, որ կոնցեսիոն պայմանագրով՝ կոնցեդենտը (ՀՀ կառավարությունը) սուբսիդավորում է (մասնակի փոխհատուցում է) ուղևորափոխադրումների տարեկան վնասը։

  3. #33
    զԳյուլնազդ հելվետիկ Տատ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    15.06.2008
    Հասցե
    Շվեյցարական Ալպեր
    Գրառումներ
    1,026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Մեջբերում Վիշապ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    գրեթե ոչինչ չունի Ռուսաստանը մրցունակ, միայն բնական հանքեր ունի, մեծ տերետորիա, երկար լեզու, ամբիցիաներ…
    Ստոպ, Կանգնիր, հանգստացիր, մի գոռոզանա:
    Ռուսաստանն ունի (և չնայած բոլոր ինքնավերացման փորձերին՝ միշտ ունեցել է) այնպիսի Արվեստ, որը ծալած ունի մնացած բարգավաճ աշխարհինը, իսկ ինձ համար դա մեծագույն ցուցանիշ է՝ մեծ ոգու առկայությունը:
    Բոլորը յան են տալիս Ռուսաստանից,
    Բոլորը հակառակն են անում, և հիմա՝ առավել ևս:
    Տատ, իսկ չգիտեի՞ր, որ միայն ու միայն ռուսական իրականության մեջ կարող են տենց հիմար պատահարներ լինել,
    Ոչ, չգիտեի... հիմարագույն պատահարներ լինում են ամեն տեղ, այդ թվում Ամերիկայում, պարզապես այդ մասին բարձր ու չարախինդ չեն բղավում, ծածուկ են պահում: Իսկ Գիննեսի գրքի հատուկ ստեղծված հիմարությունները ևս ոչ ռուսական ձեռքով են ստեղծված:

    Դե ինչ անեմ, թեմայից դուրս է՞ համարվում:

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    One_Way_Ticket (19.01.2010)

  5. #34
    nocturnus Հայկօ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.08.2008
    Գրառումներ
    8,423
    Բլոգի գրառումներ
    4
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Մեջբերում ArtGeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Տատ, իսկ չգիտեի՞ր, որ միայն ու միայն ռուսական իրականության մեջ կարող են տենց հիմար պատահարներ լինել, մեկ էլ նախկին խորհրդային նեխած տարածքներում:
    Բացատրի ինձ տրամաբանորեն, ո՞նց կարա գնացքը խբել էլեկտրո ստոլբին: ախր էդ անտերը ԳԾԵՐՈՎ ա գնում, չես կարա աջ թեքես ու խբես, ՆԵՏ
    Ասում են՝ էս վերջին անձրևներից բլուրից քար-մար ա գլորվել, խփել ա սյանը, սյան տակի հողը ցեխ ա դառած եղել, սյունն էլ շուռ ա եկել գծերի վրա :
    DIXI
    carpe noctem

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Տատ (31.07.2009)

  7. #35
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Մեջբերում Հայկօ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ասում են՝ էս վերջին անձրևներից բլուրից քար-մար ա գլորվել, խփել ա սյանը, սյան տակի հողը ցեխ ա դառած եղել, սյունն էլ շուռ ա եկել գծերի վրա :
    Հաաա, փաստորեն սխալ էի հասկացել: Ներողություն եմ խնդրում:
    Միևնույն է անհասկանելի պահեր կան:
    ԵՐԵՎԱՆ-ԲԱԹՈՒՄ ԷԼԵԿՏՐԱՔԱՐՇԸ ԲԱԽՎԵԼ Է ՍՅԱՆԸ

    Այսօր գիշերը 02.35-ին Բաթումի-Երևան գնացքի էլեկտրաքարշը բախվել է երկաթգծի վրա ընկած էլեկտրասյանը: Ինչպես տեղեկացնում են ԱԻՆ փրկարար ծառայության լրատվական կենտրոնից, «Վանաձոր երկաթգծի կայարան» ՓԲԸ-ից երեկ տեղեկություն է ստացվել, որ ժամը 00.05-ի սահմաններում, հորդառատ անձրևից, Սպիտակ-Գյումրի ավտոճանապարհի 2 կմ-ում, թունելից պոկված ժայռաբեկորներն ընկել են հարակից բարձրավոլտ էլեկտրասյան վրա և այն տապալվել է երկաթգծի վրա: Ժամը 02.35-ին Բաթումի-Երեւան գնացքի էլեկտրաքարշը բախվել է ընկած սյանը:

    http://www.panorama.am/am/society/20.../yerevanbatum/

    Որ խնդրեմ որևէ մեկը տրամաբանորեն կբացատրի՞ այս հատվածը

  8. #36
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Հերթական վթարն է տեղի ունեցել Հայաստանի ռուսական Յուժնոկավկազկի ժելեզնի դառոգաներում։ Հունվարի 16 ին Մերսեդես մակնիշի մեքենան և էլեկտրաքարշը բախվել են իրար Արտաշատ - Այգեվան հատվածում, ինչի արդյունքում Մերսեդես մակնիշի մեքենայում գտնվող երեք մարդ մահացել է։
    ՅՈՒԿԺԴ.ամ

  9. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Rammer (19.01.2010)

  10. #37
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Այս «էլեկտրավոզը» (հայերենը չեմ հիշում) ռուսները «մեծահոգաբար»… Չէ, չեն նվիրել, 20 տարով տվել են Հայաստանին… Սրա նման ևս 4-ը

    http://www.parovoz.com/newgallery/?I...LNG=RU#picture

    Երևան - Թբիլիսի մարդատար կոչվող գնացքի «էլեկտրավոզը» (հայերենը չեմ հիշում) Նույնպես 20 տարով օգտագործման տրվածներից

    http://www.parovoz.com/newgallery/?I...LNG=RU#picture

    Հետաքրքիր է, 20 տարի հետո ի՞նչ են հետ տանելու…

    ՅՈՒԿԺԴ - Երթուղայինով ավելի անվտանգ է… http://www.ukzhd.am/

  11. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Rammer (03.02.2010)

  12. #38
    Սիրահարված ... Amarysa-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    29.10.2009
    Հասցե
    Małopolska
    Տարիք
    41
    Գրառումներ
    32
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս «էլեկտրավոզը» (հայերենը չեմ հիշում) ռուսները «մեծահոգաբար»… Չէ, չեն նվիրել, 20 տարով տվել են Հայաստանին… Սրա նման ևս 4-ը...

    Հետաքրքիր է, 20 տարի հետո ի՞նչ են հետ տանելու…
    http://www.ukzhd.am/
    Հաստատ 20 տարվա ընթացքում դրանց արժեքի 20–ապատիկ ավելին կաշխատեն։

  13. #39
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Մեջբերում Artgeo-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այս «էլեկտրավոզը» (հայերենը չեմ հիշում) ռուսները «մեծահոգաբար»… Չէ, չեն նվիրել, 20 տարով տվել են Հայաստանին… Սրա նման ևս 4-ը

    Երևան - Թբիլիսի մարդատար կոչվող գնացքի «էլեկտրավոզը» (հայերենը չեմ հիշում) Նույնպես 20 տարով օգտագործման տրվածներից

    http://www.parovoz.com/newgallery/?I...LNG=RU#picture

    Հետաքրքիր է, 20 տարի հետո ի՞նչ են հետ տանելու…

    ՅՈՒԿԺԴ - Երթուղայինով ավելի անվտանգ է… http://www.ukzhd.am/
    Արտակարգ գնացքներ են: Սրանցից Գերմանիայում եմ տեսել, կարծեմ 280կմ/ժամ միջին արագություն ունեն ու արտակարգ հարմարավետ կուպեներ: Գույնն էլ, էն սպիտակ խաղերով, ավանգարդիստական ա ու շատ սիրուն ա նայվում:
    Վերջին խմբագրող՝ Artgeo: 05.02.2010, 19:50:

  14. #40
    Հայ-բանտարկյալ
    Գրանցման ամսաթիվ
    15.01.2009
    Հասցե
    "Հայաստան" Քրեակատարողական Հիմնարկ
    Գրառումներ
    1,842
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Մեջբերում Տրիբուն-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արտակարգ գնացքներ են: Սրանցից Գերմանիայում եմ տեսել, կարծեմ 280կմ/ժամ միջին արագություն ունեն ու արտակարգ հարմարավետ կուպեներ: Գույնն էլ, էն սպիտակ խաղերով, ավանգարդիստական ա ու շատ սիրուն ա նայվում:
    Գերմանիայինը տուֆտա բաներ են: Էսի սվեռխ զվուկավոյա ու պռավադնիցանները ինչ ուզես ոնց, ուզես սպասարկում են...

  15. #41
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Դուք մնացածները չեք տեսել, թե չէ տենց իռոնիայով չէիք խոսա

    http://www.parovoz.com/newgallery/in...=RU&NO_ICONS=0

  16. #42
    e' un uomo libero Adriano-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.07.2008
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    1,297
    Բլոգի գրառումներ
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Պատ. Երկաթուղին կտան օտարերկրյա կառավարման

    Իհարկե երկրի համար կենսական նշանակության օբյեկտները նպատակահարմար չէ հանձնել օտարներին: Այնպիսի օբյեկտներ ինչպիսիք են տրանսպորտային հանգույցները, որոնք փաստացի հանդիսանում են արտադրության զարգացման երակները, ջուրը գազը: Սակայն նախքան կառավարությանը մեղադրելը պետք է հասկանալ թե ինչու են ապաազգայնացվում այսպես կոչված բնական մոնոպոլիաները:
    Ըստ առաջին վարկածի մեկին շտապ փողա պետք, մեր երկրի հետ ինչ կլինի թքած, մյուս վարկածի համաձայն կառավարությանը ստիպել են ինչ-որ պարտքերի կամ հին հաշիվների դիմաց, մեկ այլ տարբերակով, որը համարում եմ ամենախելամիտը կառավարությունը չի կարողանում ապահովել տրանսպորտային համակարգի, մասնավորապես երկաթուղու նորմալ անվնաս աշխատանք: Պարզաբանեմ վերջինը, այսինքն գումարներ չկան երկաթուղին հասցնելու միջազգային ստանդարտների: Հասկանալի է, որ երկաթուղին չի ենթադրում տրանսպորտային մի միջոցի առկայություն, ամբողջ պարկը պետք է փոխվի, նորացվի:
    Սակայն ապաազգայնացման կա մի քանի տարբերակ ուղիղ և անուղղակի: Ուղիղի ժամանակ պետությունը ամբողջությամբ օբյեկտը տալիս է օտարերկրացու տիրապետմանը, կամ մի քանի տարով կամ մշտական:
    Անուղղակի ձևի դեպքում օբյեկտը մնում է պետության ձեռքերում, սակայն ներդրողները ստանում են վերջինիս բաժնեմասերի կեսը կամ մի մասը: Սա հնարավորություն է տալիս զարգացնել համակարգը առանց մտածելու , որ հեսա օտարները կգան ու կտանեն:
    Մի խոսքով կիսաապազգայնացումը նաև առողջացման նշանակություն ունի: Միակողմանի նայելը սխալ է:
    Վերջին խմբագրող՝ Adriano: 06.02.2010, 00:01:

  17. #43
    Ադմինիստրատոր Artgeo-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2006
    Հասցե
    Թբիլիսի, Վրաստան
    Տարիք
    39
    Գրառումներ
    8,377
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    «Հարավկովկասյան երկաթուղու» տոմսերը թանկացել են մինչեւ 25 տոկոսով

    17.06.2011
    Հովհաննես Շողիկյան

    «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության ուղևորափոխադրումների տնօրինության պետ Գագիկ Մովսիսյանը Երեւան-Բաթումի գնացքի տոմսերի 1500-ից մինչեւ 4000 դրամով (կամ մինչեւ 25 տոկոսով) թանկացումը մեկնաբանում է շվեյցարական ֆրանկի թանկացման փաստով:

    «Քանի որ ամբողջ աշխարհում երկաթգծի համար փոխարժեքը շվեյցարական ֆրանկն է, մեզ մոտ եւս հաշվարկը կատարվում է շվեյցարական ֆրանկով, հետո փոխարժեքով դառնում է դրամ: Քանի որ շվեյցարական ֆրանկը անցած տարվա համեմատ 25.9-ով թանկացել է, դրա համար գները մի փոքր ավելացել են», - ասաց Մովսիսյանը «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ զրույցում` հավելելով. - «Մենք թանկացում չենք կատարել, մենք ստիպված եղանք փոխել տարիֆային քաղաքականությունը, որպեսզի ապահովենք գների որոշ իջեցում հունիս եւ սեպտեմբերին ամիսներին, քան լինելու է հուլիս, օգոստոս ամիսներին»:

    Մովսիսյանի տեղեկություններով նախորդ տարի Հայաստանից դեպի Վրաստան է ուղեւորվել ընդհանուր առմամբ 80 հազար մարդ, որից 23 հազարին սպասարկել է երկաթուղին: Հարցին, թե տոմսերի անուղղակի թանկացման պատճառով ուղեւորահոսքը չի պակասի՞, Մովսիսյանը պատասխանեց. - «Քանի որ անցած տարի պահանջարկը շատ մեծ էր, չկարողացանք ամբողջությամբ բավարարել, այս տարի նախատեսում ենք մինչեւ 30-35 հազար ուղեւոր տեղափոխել` Հայաստանից դեպի ծովափ»:

    Նախորդ տարի երկաթուղային կայարանում հսկայական հերթեր էին գոյանում, ավելին` երբեմն նույն տոմսը մի քանի անգամ էին վաճառում: Գագիկ Մովսիսյանը հավաստիացնում է, որ այս տարի նույնը չի կրկնվի:

    «Այս տարի որոշում կայացվեց ստեղծել էքսպրես վաճառքի համակարգ, այն ներդրվել է արդեն, աշխատում է մայիսի 16-ից եւ կոչվում է «Օրիոն», որը պրակտիկորեն բացառում է տոմսերի կրկնակի վաճառքը եւ ապահովում է տոմսերի ձեւակերպման արագություն: Երբ գանձապահները քննություն էին հանձնում, 6 րոպեի ընթացքում ձեւակերպում էին 8 տոմս: Անցած տարիների ընթացքում, ձեռքով լրացնելու դեպքում, մեկ տոմսը ձեւակերպում էին մինչեւ 10-15 կամ 20 րոպեի ընթացքում», - ասաց Մովսիսյանը:

    Պաշտոնյայի խոսքով` ներդրված ծրագիրը հնարավորություն կտա նաեւ խուսափել տոմսարկղերի մոտ մարդկանց կուտակումից: Այսուհետ հնարավոր չէ նախապես տոմսեր ամրագրել, սակայն կարելի է մեկնելուց առավելագույնը 40 օր առաջ գնել դրանք: Մովսիսյանը հավաստիացնում է, որ նախորդ տարվա համեմատ այս տարի Երեւանից դեպի Բաթումի գնացքը հասնում է 1.5 ժամ ավելի շուտ: Բացի այդ, ըստ նրա, աշխատանքներ են ընթանում Վրաստանի հետ` ուղեւորների տարանցիկ փոխադրման նպատակով:

    «Կարող են Երեւանից շուտով ապահովել տոմսը Երեւան-Բաթումի, Բաթումի-Սոչի ուղությամբ: Այսինքն Երեւանից տոմսը գնեն, եթե ուզում են Ռուսաստան շարունակել ճանապարհը, ավելի էժան է լինելու, քան ինքնաթիռներով», - նշեց Մովսիսյանը:

    Հիշեցնենք, որ 2008-2009 թվականներին «Հարավկովկասյան երկաթուղի»-ն որոշակիորեն թերացրել էր իր ստանձնած պարտավորությունների կատարման հարցում: Այդ մասին ժամանակին բարձրաձայնեց նաեւ Տրանսպորտի եւ կապի նախարարությունը: Այսօր «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ զրույցում նախարար Մանուկ Վարդանյանն ասաց, որ այս տարվա առաջին եռամսյակում եւս որոշակի խնդիրներ կան:

    «Երկու ուղղությամբ են հիմնականում ներդրումներ անում, հիմնականում ենթակառուցվածքի եւ շարժակազմի, երկու ուղղությամբ էլ թերացումներ կան», - ասաց նախարարը:

    Գագիկ Մովսիսյանը չժխտեց, որ ընկերությունը որոշ հարցերում թերացել է:

    «Եղանակային պայմանները թույլ չէին տալիս աշխատանքեր կատարելու: Ձմռանը գծի վրա աշխատել հնարավոր չէ, գծի նյութերի ներկրում արդեն մեծ տեմպերով սկսվել է, աշխատանքները սկսվել են», - հավաստիացրեց Մովսիսյանը:

    http://www.azatutyun.am/content/article/24238048.html



    Վրաստանում լավ են աշխատում, նվազել ա ժամանակը
    Բաթումի - Սոչի՞...
    Վերջին խմբագրող՝ Artgeo: 18.06.2011, 10:28:

Էջ 3 3-ից ԱռաջինԱռաջին 123

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. BatutConnector - SQL աղյուսակների կառավարման framework
    Հեղինակ՝ Արամ, բաժին` Ծրագրավորում
    Գրառումներ: 9
    Վերջինը: 08.03.2015, 15:40
  2. Գրառումներ: 29
    Վերջինը: 10.07.2012, 13:26
  3. Սևանա լճի ջրային ռեսուրների կառավարման մոդել
    Հեղինակ՝ Adriano, բաժին` Մարդ և շրջակա միջավայր
    Գրառումներ: 7
    Վերջինը: 26.08.2010, 18:12
  4. Կառավարման, որ ձևն է ընդունելի Հայաստանի համար?
    Հեղինակ՝ Adriano, բաժին` Քաղաքականություն
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 02.02.2010, 08:24

Թեմայի պիտակներ

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •