Մահապատիժ
Ցմահ բանտարկություն
boooooooom (03.02.2017), CactuSoul (03.02.2017), Cassiopeia (02.02.2017), Chilly (02.02.2017), insider (02.02.2017), John (02.02.2017), _Հրաչ_ (02.02.2017), Աթեիստ (02.02.2017), Հայկօ (02.02.2017), մարդագայլուկ (02.02.2017), Նաիրուհի (03.02.2017), Ներսես_AM (02.02.2017), Նիկեա (05.02.2017), Շինարար (03.02.2017), Տրիբուն (03.02.2017)
Քանի որ Զաքարի թեման ստեղից ա սկսել, մահապատիժ թե՞ ոչ, կարծիքս ստեղ հայտնեմ։ Էն «Թեմայից դուրս, բայց հետաքրքիր կամ կարևոր գրառումներ» թեման կարդում եմ, բայց Զաքարի մասին կարծիք չեմ ուզում հայտնել: Նախ, ես երևի վերջին իմացողներից եմ եղել, որ Ակումբում ցմահ դատապարտված կա, երկրորդ՝ էսօր առավոտ եմ իմացել, թե ինչի համար ա դատապարտված:
Ուրեմն, պետք ա տարանջատել մեր անձնական զգացմունքները հասարակության կողմից օրենքով սահմանվող պատժի ձևից․
Եթե հենվենք ասենք (օրինակի համար) իմ անձնական կարծիքի վրա, ապա, եթե Զաքարի մեղքը էն ինչում իրան մեղադրում են, հաստատված ա, ապա իրան ոչ միայն պետք ա մահապատժի ենթարկել, այլ նաև ենթարկելուց առաջ էլ, մի տարվա ընթացքում իրա հետ պետք ա անել էն, ինչը ինքը արել տուժողի գլխին։ Բայց էս իմ անձնական մոտցումն ա հարցին, իսկ ես ասենք (օրինակի համար) խիստ անհանդուրժող, էմոցիոնալ, ներքուստ նաև շատ դաժան մարդ եմ։ Ու ոնց որ մի անգամ ասել եմ, մարդ կա փոքր գողության համար էլ կարող ա մահապատիժ պահանջի։
Բայց, եթե նայենք հասարակության տեսանկյունից, ի՞նչ կստանա հասարակությունը Զաքարին մահապատժի ենթարկելուց, բացի նրանից, որ ի ցույց կդնի իր անհանդուրժողականությունը, դաժանությունը ու անտարբերությունը մարդկային կյանքի նկատմամբ։ Պետք ա արդյո՞ հասարակությունը, իրա պատժի համակարգով, մտածի այնպեսս, ինչպես մտածում ա անհատ Տրիբունը։ Չեմ կարծում։ Հասարակությունը պիտի վեր լինի առանձին անհատների էմոցիաներից։
Հետևապես, եթե Զաքարի մեղքն ապացուցված ա, ապա կարծում եմ արդարացի ա, որ ինքը դատապարտվել ա ցմահ ազատազրկման։ Ես ուզում եմ, որ մեղավորը արդարացի պատիժ կրի, բայց չեմ ուզում որ մենք, որպես հասարակություն, գնանք մահը մահով պատժելու ճանապարհով։ Իմ համար էս սզկզբունքային հարց ա։
Վերջում, պարզվում ա Զաքարը էնքան էլ լիարժեք չի կրում իրա ցմահ պատիժը, ու արխային Ակումբում գրառումներ ա անում, ավելին, առանձին գրվում ա տարբեր մարդկանց հետ, ու հնարավոր ա, խաղեր ա տալիս առանձին մարդկանց զգացմունքների հետ։ Պե՞տք ա արդյոք թույլ տալ, որ Զաքարը շարունակի մնալ Ակումբում։ Էս հարցի պատասխանը անձամբ ես չունեմ, բայց լիարժեք վստահում եմ Չուկի ինտուիցիային։ Կամ էլ, որպես այլընտրանք կարելի ա հարցը որպես առանձին թեմա դնել Ակումբում քվեարկության ու լսել բոլորի կարծիքը։
Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 03.02.2017, 12:22:
Cassiopeia (03.02.2017), Chuk (03.02.2017), _Հրաչ_ (03.02.2017), Անվերնագիր (03.02.2017), Գաղթական (03.02.2017), Հայկօ (03.02.2017), Շինարար (03.02.2017)
Տրիբուն ջան, գրածներդ նենց հավեսով եմ կարդում, բայց մի ճշտում անենք։
Հասարակությունը նաև ես ու դու ենք ճիշտ ա՞։
Հիմա ինձ մի հարց ա տանջում, եթե հասարակության համար կյանքը էնքան թանկ ա, կյանք խլածին մենք կյանք ենք ապահովում, արդյո՞ք ճիշտ ա, որ էդ կյանքը լինի հասարակության հաշվին, բառիս բուն իմաստով, այսինքն ես ու դու աշխատենք, մեր աշխատավարձի գրեթե 30%ը տանք մի պետության, որի ներսում ապրում են ձրիակերներ, ովքեր «պատիժ» կրելու փոխարեն տարբեր ձևերով վայելում են կյանքը։
Եթե անգամ ակումբի գրառումները կարդամ ու հանդուրժեմ, որ նման արարածներհ ապրելու «իրավունք» ունեն, դժվար թե հանդուրժեմ, որ իմ երեխու հաշվին ունեն էդ իրավունքը։
Էս դեպքում, եթե չկա պատժիչ ճիշտ նորմ, պիտի կիրառվի ալտերնատիվ պատիժը, մահապատիժը, ինչպես լուսահոգի գալուստը կասեր՝ կարծում եմ ցմահ կլինի մահապատիժը։
Եթե մարդասպանները ամբողջ օրը աշխատեին, ու երեկոյան միայն քնելու մոլուցքով խուց վազեին, գուցե, կարելի էր քննարկել, որ նրանց կյանքը հասարակությանվայրի դրսևորումը կանխելու ձև ա։ Սակայն էս պահին մարդասպանը ապրում ա շատ ավելի լավ ծայմաններում, քան Գյումրու շատ ընտանիքներ։
Կներես իհարկե, բայց դրանից վայրի բան հասարակության կողմից ես չեմ էլ սպասում։
Տրիբուն, էդ լավ է, որ էստեղ գրեցիր, որովհետև էստեղի թեմայի հետ կապված մի բան էի ուզում ասել, որը միախառնվում է Զաքարի ու Ակումբի խնդրին։
Եթե Զաքարին արգելափակելու պատճառը հայաստանյան բանտային համակարգի սխալի ուղղումն է, որ դատապարտվածները պետք է զրկված լինեն ինտերնետ մտնելու շքեղությունից և արդյունքում մարդկանց հետ "խաղալու" հնարավորությունց, ապա դա մաքուր երեսպաշտություն կլինի, քանի որ կան այլ սոցիալական կայքեր, և ակումբցիներն այդտեղ ևս հասանելի են։
Իսկ եթե Ակումբը արգելում է պարզապես ցմահ բանտարկյալնեի մուտքը, ապա դա ստերեոտիպային խտրականության մաքուր դրսևորում է, քանի որ Զաքարն այս էջերում ոչ մարդասպանական պրոպագանդա է տարել, ոչ էլ իրեն անհարգի է պահել, այլ ընդհակառակը, ինչպես նշեցին շատերը, շատ էլ գրագետ ու նորմալ արտահայտվել է, կիսվել է ձեռքի աշխատանքներով և այլն։
Եվ կա երրորդ տարբերակը․ Ակումբը իրեն դնում է դատավորի տեղ և որոշում է խստացնել Զաքարի պատիժը՝ համարելով, որ նա ըստ արժանվույն չի կրում, թող գոնե Ակումբից զուրկ մնա։
Եվ վերջապես մի այսպիսի չորրորդ տարբերակ էլ կա․ մարդկանց մի խումբ այստեղ ասես վրեժ է լուծում, ուղղակի լավ չեմ պատկերացնում, թե ում համար և թե այդ վրեժն իրենց ինչ է տալիս։
Հիմա այսքանից ընտրեք, թե որն է համապատասխանում Ակումբի դիրքորոշմանը, եթե իսկապես որոշվի Զաքարի այստեղ լինել-չլինելու հարցը դրվի քվեարկության։
Ինչ վերաբերում է ցմահներին, կամ դատապարտվածներին առհասարակ, չգիտեմ ուրիշ որ երկրում ինչպես է, բայց ես զարմանում եմ, որ Հայաստանում նրանց բոլորին չեն լծում հարկադիր, չվճարվող աշխատանքի՝ գոնե հատուցելու իրենց պահելու ծախսերը, որպեսզի հարկատուների մոտ էլ վրդովմունք չառաջանա։ Մյուս կողմից էլ՝ ցանկացած տեսակի աշխատանք ազնվացնում է մարդուն, փոխում ներքուստ, մյուս կողմից էլ՝ հասարակությանը օգուտ կլինի։
Ծլնգ (04.02.2017)
քանի էկել եմ, կարճ-կոնկրետ ասեմ, գնամ.
Նախ սկսենք նրանից, որ բանտարկյալին ազատությունից զրկելը երկու կարևոր հարց ա լուծում՝ բանտարկյալի ուղղում, պոտենցյալ հանցագործների համար էլ՝ կանխարգելում: Եթե ցմահ բանտարկության դեպքում կանխարգելիչ գործոնը որպես էդպիսին կարա արդյունք տա, ապա ցմահ բանտարկյալին ուղղելու իմաստը ոչ մի տեսանկյունից չեմ կարողանում ընկալել:
Եվ երկրորդ՝ ես դեմ եմ զաքարատիպ հանցագործներին իմ վճարած հարկերի հաշվին առոք պառոք պահելուն, դեռ մի բան էլ նրան որոշակի կոնֆորտի տրամադրմանը (թողությանը):
Ուստի երկու ձեռքով կողմ եմ մահապատժին՝ ծանրագույն հանցագործությունների դեպքում:
Սարսափելի է:
Բոլոր դեպքերում սարսափելի է, բայց չգիտես ինչի էս մարդու հայազգի լիները ավելի ուժգին հարվածեց
Երևի նրանից, որ հակառակ դեպքերի մասին հայերիս մեջ լսել էի, որ ծնողներին են սպանել, բայց որ իր 5 տարեկան մանկահասակն երեխայի՞ն:
Անհնարին է պատկերացնել արվածը: Հնարավոր չէ, որ ծնողը գոնե 10 տոկոս ադեկտավության դեպքում անգամ սենց բան անի:
Էս մարդուն ես թույլ կտայի, որ իր ինքնասպանությունը իկատար ածեր:A California father who admitted killing his 5-year-old son to get back at his wife, according to investigators, was sentenced Wednesday to 25 years to life in prison.
Aramazd Andressian, Sr., 35, pleaded guilty earlier this month in Los Angeles County Superior Court to first-degree murder in the April death of his son, Aramazd Andressian, Jr., after a family trip to Disneyland.
http://www.foxnews.com/us/2017/08/23...s-killing.html
Առանց մեկնաբանության։
Сегодня утром в Астрахани на улице Грановского мужчина 1975 года рождения с ножом накинулся на молодую девушку с маленьким ребенком (2016 года рождения). В результате мать получила серьезные травмы и была госпитализирована в тяжелом состоянии, девочка скончалась на месте.
После трагедии мужчина в неадекватном состоянии с ножом выбежал во двор. Там он оказал сопротивление вызванным соседями сотрудникам полиции, в результате чего последние были вынуждены применить оружие. В настоящее время злоумышленник задержан, — сообщил источник в правоохранительных органах. Известно, что ранее мужчина уже был судим за убийство, а полуторогодовалая девочка приходилась ему родственницей.
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Ինչ բարի, կարելի է ասել՝ խիզախ ու մարդասեր ոստիկաններ են: Իսկ նահանգներում էս դանակավորը տասնհինգ փամփուշտ կընդուներ կրծքավանդակին հենց առաջին վայրկեաններին:
Վիդեոյի վերնագիրն էլ անկապ ա, տենց էլ անհասկանալի մնաց, վերջում դանակավորին ձերբակալեցին, թե դանակավորը պիսկեց ոստիկաններին, վերջում էլ չիշիկ արեց վրաները:
Վերջին խմբագրող՝ Վիշապ: 20.09.2017, 02:37:
Si vis pacem, para bellum
Sambitbaba (20.09.2017), Աթեիստ (20.09.2017)
artak.amDe gustibus et coloribus non est disputandum.
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ