h_jak (14.10.2011)
Ճիշտ ա, մոռացել էի: Ու վաբշե մենք պոլնի հաղթանակած ենք, ու շախմատի համաշխարհային ռեյտինգի երկրորդ տեղում գտնվողը արդեն հաստատեց դա:
Կոնգրեսը դուրս եկավ հաղթանակած
Հատկապես դուրս եկած պահերն եմ առանձնացրել.Հարցազրույց Հայ Ազգային Կոնգրեսի համակարգող Լեւոն Զուրաբյանի հետ
.....
Իշխանությունները մի բան են հասկացել, որ հասել են մի սահմանի, երբ մեր պահանջների կատարումն այլեւս ընկալում են որպես իրենց դիրքերի խարխլում:
.........
սա ֆանտաստիկ երեւույթ է, Տեր-Պետրոսյանն իր ելույթներով կրթում է ժողովրդին, բարձրացնում նրա գիտակցությունը մի նոր մակարդակի վրա
......
Մյուս ձեռքբերումը: Մեզ համար կարեւոր էր կոտրել մարտի 1-ի ջարդից հետո ժողովրդի մեջ առաջացած վախի մթնոլորտը:
.......
Եթե հաշվի առնենք, որ իշխանությունների կողմից կիրառվեցին իրենց վարկը խայտառակող աննախադեպ քայլեր, ապա բավական հզոր արդյունք էր: Ի վերջո, դեռ առավելագույն վիճակում չէ մեր մոբիլիզացիոն ռեսուրսը. մարդիկ արտագնա աշխատանքներից վերադառնում են նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին ու մինչեւ մյուս տարվա ապրիլ այստեղ են:
...
-Գնալով հզորացել ենք, մեծացրել ինչպես ազատության սահմանները, այնպես էլ համակիրների մեր բազան, մինչ դեռ իշխանությունների ճամբարում ակնհայտ ճեղքվածքներ են եւ բարոյազրկում:
-իշխանությունները սարսափած են, լացները վրեքն ա տվել, ու եթե հանկարծ մի հավայի պահանջ էլ կատարեն, քանդվելու են ու փախնեն երկրից
-ժողովուրդը կրթվում ա
-ժողովրդի վախը չափում են
-ամառը շոգ ա ու մարդիկ արձակուրդ են դրա համար են քիչ, աշունը արտագնա աշխատանքի են, դրա համար ա քիչ, դե ձմեռն էլ երևի պիտի ցուրտ լինի ...
-վերջում էլ մի հատ մտավոր ֆանտաստիկ մաստուրբացիա - մենք շատացել ենք, իրանք քշացել են, բարոյազրկվել են, քայքայվել են, բայց մինչև հիմա իշծանության են....
Զուրաբյանին էլ տանում, բայց անկեղծ էս տղու համար ցավում եմ - կիրթ, գրագետ, ու նաև երևի ազնիվ տղայա, բայց Լևոնի ազդեցությունից չի կարում ու չի կարանալու դուրս գա, ու ստիպված ա լինելու ինքնարդարացնող բլթոցներ հորինել` մեկը մյուիսց բեթար, էս էլ արդեն որերորդ անգամ:
Իսկ ՀԱԿ-ը արդեն չի էլ թաքցնում, որ իր միջոցառումների միակ նպատակը նախընտրական գկխաքանակ հաշվելն ու ապահովելն է
Կոնգրեսի քաղխորհրդի նիստը
Հայ Ազգային Կոնգրեսը հոկտեմբերի 12-ին կայացած քաղխորհրդի նիստում քննարկել է Ազատության հրապարակում անցկացրած ութօրյա շուրջօրյա հանրահավաքների ընթացքը, տարածքային կառույցների ու կուսակցությունների կատարած աշխատանքը:
Բացի այդ, քննարկվել է նաեւ շուրջօրյա հանրահավաքների հետեւանքով Հայաստանում ստեղծված իրավիճակն ու հոկտեմբերի 28-ի հանրահավաքին ժողովրդին ներկայացվելիք անելիքների ծրագիրը:
Կոնգրեսի համակարգող Լեւոն Զուրաբյանը տեղեկացրեց, որ Կոնգրեսին անդամակից կուսակցությունների գերակշիռ մասը շատ դրական են գնահատում շուրջօրյա հանրահավաքը:
«Նրանք ընդգծում են, որ դրանով ստեղծվել է նոր քաղաքական իրավիճակ, հզորացել են Հայ Ազգային Կոնգրեսի դիրքերը, ընդլայնվել համակիրների բազան, ինչպես նաեւ ավելի պարզ դարձրել եւ Կոնգրեսի ունեցած ռեսուրսները այս պայքարում, եւ իշխանության կողմից իշխանության խոչընդոտման ռեսուրսները, ինչը թույլ կտա ավելի ճշգրիտ հաշվարկել հետագա քայլերը»,- ասաց նա:
Արի հլը Երևանի թաղերով ման գանք, տես քանի հոգի իր տարածքի֊կառույցի համար քեզ սեփականության վկայական չի ներկայացնի։ Ասածս ափաշքյարա անճշտություն որակելուց առաջ կարելի էր գոնե մի անգամ սեփական փորձով ուսումնասիրել դա. ոչ թե թերթերից կարդալ։
Դու շատ պարզ գրել ես.
Սրա լավ չկարդալը ո՞րն ա։ Ինչ գրել ես, էն էլ կարդում ենք։ Դու էլ խո ՀԱԿ-ը չես, մի բան ասում ես, հետո էլ՝ մենք էդ ի նկատի չունեինք։
Գեղարքունիքի մարզի Սեմյոնովկա գյուղը, որով անցնում էր Սևան-Դիլիջան մայրուղին (հայտնի Դիլիջանի պավառոտների ամենաբարձր կետում), թունելի բացվելուց հետո գտնվում ա քայքայման եզրին։ Հիմա, եթե ձեր մոտ մարդիկ ճանապարհի աղմուկ չլսելու համար են կռիվ անում, մեզ մոտ մարդիկ բառիս բուն իմաստով լաց են լինում, որ մեքենաների հոսքը կտրվել ա իրենց համայնքից ու իրենք էլ ի վիճակի չեն գոնե ճանապարհի վրա կանգնած առևտուր անելու։
Բա, եղբայր, քաղհասարակություն կառուցելուց առաջ մարդկանց որոշակի կենսամակարդակ ա պետք ապահովել։
![]()
Մեֆ, ուզում ես ասես՝ էդ կազմակերպությունը կարա օրենքին դեմ գնա, հա՞։ Code-ը, եթե չեմ սխալվում, մեզ մոտ համարժեք է օրենսգրքին։ Իսկ երբևէ չես մտածել, որ օրենսգիրքը ինքն է այդ հնարավորությունը ստեղծում, որտեսզի քո նշած միավորումները իրավունք ունենան որոշակի կանոնակարգման գործառույթ իրականացնել։ Էլի եմ կրկնում, ես կողբամ էն օրենսդրության վրա, որտեղ որևէ իրավաբանական անձ պետք է վիճարկի ու թույլատրի օրենքի դրույթը կատարել-չկատարելը։
Ես դա որպես օրինակ բերեցի։ Քո նշած ՀԿ-ները կարող են ԸՆԴԱՄԵՆԸ օրենքների նախագծեր ներկայացնել կառավարություն, որը կարող ա դիտարկվի, կարող ա և ոչ։ Երեք տարուց ավել էդ ոլորտում եմ աշխատել, լավ գիտեմ, թե ինչ ա մեզ մոտ նշանակում օրենքի նախագիծ ներկայացնելը կառավարություն։ Կառավարությունը, լավագույն դեպքում կարող ա պատվեր տա որևէ ՀԿ-ի , որ վերջինս փորձագիտական մակարդակով որևէ հետազոտություն անցկացնի ու համակարգված ներկայացնի։ Բայց էդ նախագծի հետագա ճակատագիրը էլ ՀԿ-ն չի տնօրինում։ Մեզ մոտ սենց ա։
Որոշում ա երկրիդ օրենսդրությունը, ու շատ հստակ կերպով ա որոշում։ Ոչ ես եմ որոշում, որ դու, ոչ էլ առավել ես քո բարի ցանկությունները։ Նշածդ քրեորեն պատժելի արարք ա։
ՉԷ, եղբայր, չէ... եթե ես սկսեցի իմ կարճ ուղեղով որոշել, թե որ իրավունքն ա մյուսից գերակա, էս երկիրը կվերածվի բառդակի... առավել ևս, որ հիմա էլ բռնել ա դրա ուղին։
Վերջին խմբագրող՝ davidus: 14.10.2011, 13:23:
որեմն օրենքներն են շատ վատը… թուղթն էլ կարող է անօրինական լինել… եթե օրինական է դա դեռ չի նշանակում որ իրավունք չի խախտվում… սեփականության վկայականն ուրիշ է շինարարության օրինականությունն ուրիշ է և օրինականության իրավականությունն ուրիշ է… դրա օրինակներն էլ կան…
էդ լծակները նրանց օրենքով է տրվում… նրանք ոչ միայն որոշիչ մասնակցություն ունեն օրենքի և նորմերի ձևավորման մեջ այլև նրանց լծակներ են տրամադրված ազդելու օրենքի վրա… օրինակ՝ Design Review Board, Planning commision… և այլն, սրանք տեղի են ունենում բնակիչների անմիջական մասնակցությամբԴու շատ պարզ գրել ես.
Սրա լավ չկարդալը ո՞րն ա։ Ինչ գրել ես, էն էլ կարդում ենք։ Դու էլ խո ՀԱԿ-ը չես, մի բան ասում ես, հետո էլ՝ մենք էդ ի նկատի չունեինք։![]()
ապեր, երկու վարյանտ ունեն գյուղացիները, կամ կգնան պետական դռները կլացեն, կամ էլ կկազմեն մի հատ բազմամարդ կազմակերպություն ու կսկսեն ճնշում բանեցնել իշխանությունների վրա… չեմ կարծում որ էդ ճանապարհը մենակ իրենց է պետք, կլինեն այլ մարդկանց խմբեր ու կազմակերպություններ որոնք կներգրավվեն այդ պայքարի մեջ… մեխանիզմը սա է, բայց թե դա ինչքանով է իրականանալի ես չեմ կարող ասել՝ չեք իմանա մինչև չփորձեք… քաղհասարակությունն ինքնանպատակ չի, դա ձեզ պիտի օգնի որ խնդիր լուծեք… ամենաէֆեկտիվ ձևն է եթե ուզում եք դեմոկրատական երկիր ունենալ…Գեղարքունիքի մարզի Սեմյոնովկա գյուղը, որով անցնում էր Սևան-Դիլիջան մայրուղին (հայտնի Դիլիջանի պավառոտների ամենաբարձր կետում), թունելի բացվելուց հետո գտնվում ա քայքայման եզրին։ Հիմա, եթե ձեր մոտ մարդիկ ճանապարհի աղմուկ չլսելու համար են կռիվ անում, մեզ մոտ մարդիկ բառիս բուն իմաստով լաց են լինում, որ մեքենաների հոսքը կտրվել ա իրենց համայնքից ու իրենք էլ ի վիճակի չեն գոնե ճանապարհի վրա կանգնած առևտուր անելու։
Բա, եղբայր, քաղհասարակություն կառուցելուց առաջ մարդկանց որոշակի կենսամակարդակ ա պետք ապահովել։
Օրենքը միշտ էլ կարելի է վիճարկել ընդհուպ մինչև հասնել դրա փոփոխմանը … news flush ապեր, օրենքը, նորմերը, դրանք ավետարան չեն որ փոխել չլինի… մենք գնալու էինք այդ քայլին եթե մեր իրավունքը խախտվեր՝ այն է չարդարացված ծախսեր…![]()
Մեֆ, ուզում ես ասես՝ էդ կազմակերպությունը կարա օրենքին դեմ գնա, հա՞։ Code-ը, եթե չեմ սխալվում, մեզ մոտ համարժեք է օրենսգրքին։ Իսկ երբևէ չես մտածել, որ օրենսգիրքը ինքն է այդ հնարավորությունը ստեղծում, որտեսզի քո նշած միավորումները իրավունք ունենան որոշակի կանոնակարգման գործառույթ իրականացնել։ Էլի եմ կրկնում, ես կողբամ էն օրենսդրության վրա, որտեղ որևէ իրավաբանական անձ պետք է վիճարկի ու թույլատրի օրենքի դրույթը կատարել-չկատարելը։
ես նախագծեր կազմելու ու ներկայացնելու մասին չեմ խոսում, ես խոսում եմ լծակների մասին որոնք կարող են ազդել օրենքի ձևավորման վրա… օրինակ National Rifle Assoցiation-ը ցանկացած զենքի դեմ օրենք տապալում է որովհետև բազմամարդ են, կազմակերպված ու տեղական կամ ընդհանուր ընտրությունների ժամանակ ընտրական քվեների վրա ազդեցություն ունեն, գումարած ունեն իրենց լոբբիստները որոնք օր ու գիշեր աշխատում են… NRA-ը երբեք նախագծեր չի ներկայացնում, ոչ էլ կազմում է… Նույնը HOA-ը, նրանք օրենքի կամ նորմերի ծրագրեր չեն կազմում, այլ ուսումնասիրում են եղածը և որոշում թե ինչքանով է դա համապատասխանում իրենց համայնքի շահերին և ըստ դրա որոշում աջակցել թե ոչ… NRA-ի լծակն անուղղակի է. HOA-ինը ուղղակի…Ես դա որպես օրինակ բերեցի։ Քո նշած ՀԿ-ները կարող են ԸՆԴԱՄԵՆԸ օրենքների նախագծեր ներկայացնել կառավարություն, որը կարող ա դիտարկվի, կարող ա և ոչ։ Երեք տարուց ավել էդ ոլորտում եմ աշխատել, լավ գիտեմ, թե ինչ ա մեզ մոտ նշանակում օրենքի նախագիծ ներկայացնելը կառավարություն։ Կառավարությունը, լավագույն դեպքում կարող ա պատվեր տա որևէ ՀԿ-ի , որ վերջինս փորձագիտական մակարդակով որևէ հետազոտություն անցկացնի ու համակարգված ներկայացնի։ Բայց էդ նախագծի հետագա ճակատագիրը էլ ՀԿ-ն չի տնօրինում։ Մեզ մոտ սենց ա։
իսկ երկրիդ օրենսդրությունը որտեղից ա գրվում ու ընդունվում… ինչ որ ձևով դա պիտի կապվի՞ իմ ու քո հետ, թե՞ դա լրիվ անկախ վերևից իջեցված մի հատ սուրբ կարգադրություն ա որը վիճարկման ենթակա չի…Որոշում ա երկրիդ օրենսդրությունը, ու շատ հստակ կերպով ա որոշում։ Ոչ ես եմ որոշում, որ դու, ոչ էլ առավել ես քո բարի ցանկությունները։ Նշածդ քրեորեն պատժելի արարք ա։
պատժելի արարք ա՞, դե պատժեք…
ապեր երկիրդ առանց էն էլ բարդակի ա վերածվել հենց էդ պատճառով որ քո փոխարեն իրանք են որոշում թե ինչն ա քո համար առաջնայինը… ու դրա համար էլ մի հատ սիրուն արտահայտություն ունեն "պետական, կամ հանրային գերակա շահ" որից հանրությունն ու պետությունը միայն տուժել ա…ՉԷ, եղբայր, չէ... եթե ես սկսեցի իմ կարճ ուղեղով որոշել, թե որ իրավունքն ա մյուսից գերակա, էս երկիրը կվերածվի բառդակի... առավել ևս, որ հիմա էլ բռնել ա դրա ուղին
ապեր երկիրը քոնն ա, վերցրու…
Chuk (15.10.2011)
Գրածդ էն կարգի վարդագույն դեմագոգություն ա, որ մարդ չի էլ ուզում պատասխանի: Բայց վաղը, խոստանում եմ, կետ առ կետ անդրադառնել վարդագույն ցանկություններիդ:
Չուկ, էս էլ որերորդ դեպքն ա։ Մի հատ երկար պոստ եմ գրում, բազմաթիվ մեջբերումներով, վերջում սեղմում եմ պատասխանել, գրում ա «login» եղեք, դրանից հետո էլ գրում ա՝ բարի գալուստ, դատարկ (սպիտակ) էջ ա բերում ու ամբողջ գրածս կորում ա։
Մեֆ, նույն բանը երկու ամգամ գրելու համար ներվ ու ժամանակ չունեմ, ներող։ Բայց մի երկու բան կարճ ասեմ.
Դու կոնկրետ խառնում ես օրենքը մնացած ստորադաս իրավական ակտերի հետ։ Ոչ մի կազմակերպություն իրավունք չունի ինքը որոշելու,. թե արդյոք նպատակահարմանր ա իր համար կիրառել օրենքը թե չէ։ Էդ աբսուրդ ա։ Դա օրինական երկրի մասին չի խոսում։
Էն Դիլիջանի ոլորանների գրածդ մասը սպանեց. առաջարկում եմ մի անգամ էլ դու ինքդ կարդաս գրածդ ու քեզ հարց տաս. գոնե հավատում ես գրածիդ թե չէ։ 1.7 կմ թունելը փակել, շարունակել երթևեկել 8կմ-ից ավել խիստ վտանգավոր ոլորաններով, քանի որ էդ գյուղի բնակիչները տենց են ուզում...
Օրենքը փոփոխելու իրավունքը պատկանում ա միայն պառլամենտին, էս ա, ոնց ուզում ես ընդունի, կամ քո իրավունքների խախտում համարի։ Ու էդ շատ լավա, որ մենակ պառլամենտը օրենք փոփոխելու իրավունք ունի։
Դավ, օրենսդիրներին ընտրում է ժողովուրդը, բայց ընտրություններից հետո մարդիկ պետք է լծակներ ունենան օրենսդիրների ձևավորման վրա ազդելու… դու չես կարող թողնել որ 5 տարվա ընթացքում նրանք օրենքներ ընդունեն առանց քո իմացության ու ազդեցության… և անգամ ընդունելուց հետո քաղաքացին պետք է իրավունք ունենա վիճարկելու օրենքի սահմանադրական լինելը… մարդն իր վիճարկումը պիտի իրավունք ունենա հասցնելու միչև սահմանադրական դատարան ու վիճարկել օրենքի սահամանադրականությունը… հակառակ դեպքում նույն դիկտատուրան կլինի ինչ որ հիմա է … դեմոկրատական երկիր կառուցելու համար միայն օրինապահ լինելը հերիք չի…
մարդու ազատությունն ու իրավունքը ամեն ինչից վեր է… դրանք են բարեկեցություն ապահովելու միջոցները…
Varzor (16.10.2011)
ՀՀ Սահմանադրությունը և օրենքները վատն են և փաստացի ապահովվում են մի քանի հոգու իշխանությունը, ինչն է գործնականում ապացուցվում է։ Ժողովուրդը չի կարող ստեղծել, կազմակերպել ինչ–որ վերահսկողական մեխամիզմներ, ժողովուրդն ինքը կառավարման օբյեկտ է։ Ժողովուրդը կարող է պարզապես օգտագործել այն հնարավորությունները և մեխանիզմները, որոնք տրվում են իշխանությունների կողմից և որոնք նախատեսված են օրենքով։ Այօրվա մեխանիզմները թույլիկ են և ընդհամենը ծառայում են որպես վարչական ստորին օղակների կամ մասնավոր ծառայություններ մատուցողների ֆինանսական վերահսկում՝ վերևինների համար։ Արդյունքում թուլանում են ստորին օղակների դիրքերը և ամրապնդվում են իշխանությունների դիրքերը։ Մասնավոր հատվածը ամբողջությամբ ենթարկվում է իշխանությունների քմահաճույքին և դիլետանտիզմին։ Կան հաջողված բիզնեսներ, որոնց մեծամասնությունը ընտրովի հովանավորվածության արդյունք են։ Կան որոշներ, որոնք ստացվել են միմիայն նախաձեռնողի բացառիկ ճարպկության, հնարամտության ու վերևների հետ լեզու գտնելու, բայց ոչ օրենքի ու համապատասխան մեխանիզմների շնորհիվ։
Ժողովուրդը միայն մի բան կարող է անել՝ փոխել իշխանությունը։ Բայց ժողովուրդը կարող է իշխանությունը փոխել միայն այն դեպքում, եթե այլընտրանքը տեսնի։ Այսինքն կարելի է ասել, որ այլընտրանքը (կողքի թեմաներից մեկում նկարագրված՝ Այլը) կարող է դառնալ իշխանություն, եթե ժողովդրին կարողանա ցույց տալ ճանապարհը, համոզել որ դա լավ ճանապարհ է։ Այսօր այդ այլընտրանքը չկա, ինչքան էլ մի քանի ողորմելիներ իրենց ամպագոռգոռ ու ճոռոմ ձևերով ներկայացնեն որպես այլընտրանք, իրենց գործելաոճով միևնույն է ամրապնդում են Սերժի ու Տիկոյի իշխանությունը ու վերջում էլ հայտվում են նրանց մանկլավիկների դերում։
Իշխանությունը փոխել միայն իշխանությունը փոխելու համար, կամ «արդար ընտրություններ անցկացնելու համար» տուֆտա, դատարկ գաղափար է և այդ գաղափարով երբեք ժողովուրդը չի միավորվի, երբեք իշխանությունը չի փոխվի։ Իսկ այլընտրանքային գաղափարներ դեռևս չկան, քաղաքական դաշտում եղածները անգաղափար ու հոգնած մեռնում են։ Առանց միսիայի ու նպատակների ռեսուրսները առ ոչինչ են։ «Օրենքի երկիր» հասկացությունը դատարկ հասկացություն է, կարևոր է սահմանել թե ինչի համար են օրենքները։ Այսօրվա ՀՀ–ում օրենքների մեծ մասը գործում են։
Իմ համբալ կարծիքով (in my humble opinion)։
Si vis pacem, para bellum
Օրենսդիրը պետք է էնքան քաղաքականապես հասուն լինի, որ իրա համար ամենամեծ վախը հաջորդ ընտրություններին չընտրվելը լինի: Դու, ես ու հատկապես Պողոսը ոչ մի իրավունք չունի պահանջել յուրաքանչյուր քաղաքացուց, որ նրանք ամենօրյա պայքարի մեջ լինեն իրենց «իրավունքների» համար: Մարդը աշխատում ա, հարկերը մուծում ա ու մեծ հաշվով թքած ունի, թե ով ում կփոխարինի:
Էդ ասածդ 5 տարվա խնդիրնել ա լուծված առանց քո միջամտության: Եթե չես մոռացել, գոյություն ունի ընդդիմություն հասկացությունը, որի հիմնական խնդիրն ա բացահաըտել գործող իշխանության թերությունները, դրանից շահել քաղաքական դիվիդենտներ ու մեծացնել իր մասնաբաժինը, կամ, ավելի բարեհաջող դեպքում, վերցնել իշխանությունը:
Ներկայումս ՀՀ-ում քաղաքացուն իրավունք տրված ա վիճարկել օրենքի դրույթի սահմանադրականությունը, բայց եթե հիշում ես, ստեղ խոսքը ոչ թե օրենքը վիճարկելու, այլ դրա կիրառելու մասին ա՝ ըստ հայեցողության:
ՄԵֆ, տերմինները մի խառնի իրար: Ազատությունը իրա հերթին էլ ա իրավունք, բնածին (բնատուր): ՄԻ քանի պոստ առաջ ասեցի, որ իրավունքների մեջ դասակարգում դու չի, որ պիտի դնես: Դրանք բոլորը իրար հավասար են:
Է ինչի սեփականության իրավունք ասես ցույց կտան, նույնիսկ նույն գույքի վերաբերյալ մի քանի հոգով
Ոչ թե օրենքն է վատը, այլ դրա կիրարկման մեխանիզմները և կառույցները: Միշտ էլ քավութայն նոխազ կգտնվի:
Ի դեպ երեքշաբթի օրը էլի կադաստրում էի: Ասում են պիտի լուծարեն ու նոր կադաստր ստեղծեն` մարզային 10 + երևանի թաղային: Ու պիտի օնլայն աշխատեն: Դրա համար այս տարվա սկզբին 1.200.000 Եվրոյանոց օգնություն են ստացել: Բնական է, որ լուծարում-վերակազմավորումը այդ գումարը կարգին կմաշացնի, վերջում օնլայնի փող չի մնա: Ու ցավն էնա, որ նման խնդրին լուծում տալը ինչ-որ արտասահմանյան ֆիրմայի են հանձնարարել (կարծեմ շվեդական): Ահավոր ա, ստրատեգիական ինֆորմացիան տալիս են ուրիշի ձեռը
Մեր պետական հիմնակներում ողբալի վիճակ է, մանավանդ ինֆորմացիոն պահոցների և ինֆորմացիայի ճշտգրտության ու լիարժեքության առումով, ուղղակի մասնագիտական էթիկայից ելնելով չեմ կարող մանրանալ![]()
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Օրենսդիրը երբ քաղաքականապես հասունանում է նա մշտական կապի մեջ է լինում իր ընտրողի հետ… կազմակերպությունների միջաջոցով… բայց քանի որ ընտրողը մեծ հաշվով թքած ունի, թե ով ում կփոխարինի և քո ասած "քաղաքական հասունությունը" հատուկ չէ և ոչ մի քաղաքական գործչի որ դեմ է առնում "մեծ հաշվով թքած ունեցող" քաղաքացու, ունենում ենք Հայաստան…
դու 5 տարի քուն մտի տես դրանից հետո կճանաչե՞ս երկիրը թե չէ…
այ հենց ստեղ ա քո սխալը… ընդդիմությունը խնդիրը օրենսդրական չի, այլ երկրի զարգացման քաղաքական ուղու ընտրությոն ու ալտերնատիվի մեջ է… օրենքները որոշ սոցիալական կամ այլ խմբերի ձեռնտու են իսկ որոշներին ոչ տարբեր մակարդակներով… քաղաքական ընդդիմությունը կարող է անդրադառնալ միայն այն օրենքներին որոնք գլոբալ առումով են ազդում երկրի քաղաքական ուղղության վրա…Էդ ասածդ 5 տարվա խնդիրնել ա լուծված առանց քո միջամտության: Եթե չես մոռացել, գոյություն ունի ընդդիմություն հասկացությունը, որի հիմնական խնդիրն ա բացահաըտել գործող իշխանության թերությունները, դրանից շահել քաղաքական դիվիդենտներ ու մեծացնել իր մասնաբաժինը, կամ, ավելի բարեհաջող դեպքում, վերցնել իշխանությունը:
ապեր, եթե ժամանակ գտնես մի հատ սա կարդա http://hetq.am/arm/articles/3546/ ու ասա անձը որը քո ասելով ավելի էֆեկտիվ է "կոյուղին" մաքրելու գործում, ինչպես պիտի պայքարի սրա դեմ… սա իշխանության ու եկեղեցու սերտաճում է…Ներկայումս ՀՀ-ում քաղաքացուն իրավունք տրված ա վիճարկել օրենքի դրույթի սահմանադրականությունը, բայց եթե հիշում ես, ստեղ խոսքը ոչ թե օրենքը վիճարկելու, այլ դրա կիրառելու մասին ա՝ ըստ հայեցողության:
OK եթե ուզում ես կարող ենք ասել անվտանգության ու ազատության իրավունք… դրանից խնդիրը չի փոխվի… եթե անվտանգությունը գերակա իրավունք է քեզ համար ապա ազատության քո իրավունքը սահմանափակվում է և երկիրը վերածվում է բռնապետության…ՄԵֆ, տերմինները մի խառնի իրար: Ազատությունը իրա հերթին էլ ա իրավունք, բնածին (բնատուր): ՄԻ քանի պոստ առաջ ասեցի, որ իրավունքների մեջ դասակարգում դու չի, որ պիտի դնես: Դրանք բոլորը իրար հավասար են:
Այս պահին թեմայում են 3 հոգի. (0 անդամ և 3 հյուր)
Էջանիշներ