User Tag List

Էջ 6 13-ից ԱռաջինԱռաջին ... 2345678910 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 76 համարից մինչև 90 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 184 հատից

Թեմա: Ինչի՞ համար է կաթողիկոսը

  1. #76
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում mtahog-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    որն է տրամաբանությունը՞ արդյոք կոնկրետ անձի կարգավիճակը հանդիսանում է արդարացի խոչնդոտ սխալների դեպքում անձին չքննադատելու համար՞, վերջերս Կաթողիկոսին շատ են քննադատում, հետաքրքիրն այն է որ բոլոր քննադատությունների մեջ քննադատվում է նրա անձը որպես Օծմանը անհամապատասխան անձ, ոչ մի խոսք չկա Եկեղեցու մասին, Եկեղեցուն ոչ ոք չի քննադատում, ու իրավունք էլ չունի: Քննադատություններին ի պատասխան բոլոր հոդվածներում կամ հարցազրույցներում ըստ էության ոչ թե պատասխաններ է հնչեցվում, այլ շեշտվում է մի հիմնական սխալ մոտեցում, որ քննադատելով Կաթողիկոսին դուք դեմ եք գնում Եկեղեցուն, նա ով բառ իսկ կասի Կաթողիկոսի մասին, նա անարգում է մեր եկեղեցին, ՍԱ ԱԽԱԼ Է, ՍԱ ԷԺԱՆԱԳԻՆ ՏՐՅՈՒԿ Է, բայց հասկանալի, քանի որ ԿԱթողիկոսի անձի մասին հնչեցված քննադատություննորը այնքան անհերքելի են որ հնարավոր չէ դրանց ուղղակի պատասխանել, ուրեմն ընտրվել է հնարավորինս "արդյունավետ" տարբերակը, նա ով կասի Կաթողիկոսի հասցեին որովե քննադատական բառ, նա հայ չէ, քրիստոնեա չէ, ու նման անհեթեթություններ: Բայց չէ որ դրանով իսկ ավելի ծիծաղելի վիչակի մեջ են իրենց դնում նման մարդիկ,
    Հարգելի mtahog, անկեղծորեն ուրախ եմ, որ Դուք Հայ Եկեղեցու զավակ եք և ուրախ եմ Ձեր նախանձախնդրության համար: Եթե դեմ չեք, ես կպատասխանեմ Սուրբ Գրքի միջոցով. «Պօղոսը հայեացքն ուղղելով ատեանին` ասաց. «Եղբայրնե’ր, ես ամենայն ուղղամտութեամբ եմ կեանք վարել Աստծու առաջ մինչև այսօր»: Անանիա քահանայապետը հրամայեց սպասաւորներին, որ խփեն նրա բերանին: Այն ժամանակ Պօղոսը նրան ասաց. «Աստուած է քեզ խփելու, սպիտակեցրա’ծ պատ. և դու նստում ես, որ օրէնքի համաձայն ինձ դատես, մինչդեռ հրամայում ես, որ օրէնքից դուրս ինձ հարուածեն»: Շուրջը կանգնողներն ասացին. «Աստծու քահանայապետին ես հայհոյում?»: Եւ Պօղոսն ասաց. «Չգիտէի, եղբայրնե’ր, որ քահանայապետ է, քանի որ գրուած է` քո ժողովրդի իշխանին չպիտի հայհոյես» (Գործք 23.1-5): Եթե Քրիստոնեական Եկեղեցու մեծագույն սրբերից ու առանցքային դեմքերից մեկը, որպիսին է Պողոս առաքյալը, զգուշանում է թեկուզ արդարացի կերպով խիստ խոսք ասել Հին Ուխտի քահանայապետի հասցեին, արդյոք մենք` Հայաստանյայց Եկեղեցու հետևորդներս պիտի հայհոյենք մեր Եկեղեցու քահանայապետին? Ես որևէ «էժանագին տրյուկի» չեմ դիմել երբեք և չեմ էլ դիմի, ուղղակի անկեղծ հարց եմ տալիս Ձեզ` իբրև երկուսիս ընդհանուր Եկեղեցու հավասար զավակի:

  2. #77
    Պատվավոր անդամ Մտահոգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.03.2008
    Գրառումներ
    681
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում Monk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շուրջը կանգնողներն ասացին. «Աստծու քահանայապետին ես հայհոյում?»: Եւ Պօղոսն ասաց. «Չգիտէի, եղբայրնե’ր, որ քահանայապետ է, քանի որ գրուած է` քո ժողովրդի իշխանին չպիտի հայհոյես» (Գործք 23.1-5):
    հարգելի սարկավագ, խոսքս հայհոյանքների մասին չէ, քանի որ ոչ միայն Կաթողիկոսին հայհոյողներն են սխալ, այլ ընդհանրապես ՉՊԵՏՔ Է հայհոյել որեվէ մեկին, ինձ համար օրինակ տարբերություն չկա ում են հայհոյում Կաթողիկոսին թե սովորական մարդուն, դա միանշանակ ՍԽԱԼ Է: բայց եկեք տարբերակենք հայհոյանքը քննադատությունից, օրինակ երբ փողոցում կանգնած պոռնիկին ասում են -պոռնիկ, արածդ սխալ է- սա հայհոյանք է թե քննադատություն՞, երբ Կաթողիկոսին հրապարակավ հավատացեալները կոչ են անում նկատողություն տալ մի ոմն քահանայի, այո ոմն ամբարիշտ քահանայի որը իրեն իրավունք է վերապահում մարտի 1-ի զոհերին կոչել "այսպես կոչված անմեղ զոհեր", ինչ է սա հայհոյանք թե քննադատություն, ինչպես կարող է օծում ունեցող անձը զոհերին կոչել "այսպես կոչված անմեղ զոհեր", լավ ասենք թե նրանք անմեղ զոհեր չեն, շատ մեղավոր են, միթե կարելի է Հայ Եկեղեցու քահանային նման կերպ արտահայտվել մեղավոր հավատացեալների մասին, ու սա կատարվում է Կաթողիկոսի լուռ համաձայնությամբ, այլապես այդ քահանան կպատժվեր, երբ անկեղծ զարմացած հավատացեալները հարց են ուղղում առ այն թե ինչպես եղավ որ Վեհափառի երկար տարիներ ընդամենը աբեղա եղած եղբայրը շատ կարճ ժամանակում դարձավ եպիսկոպոս ու ամենամեծ թեմերից մեկի առաջնորդը, իսկ նորաօծ քրոջ տղան Սեվանի վարժարանի տեսուչը, սրանք հայհոյանքներ են թե քննադատություն՞, երբ հարց է ուղղվում Վեհափառին առ այն թե որտեղ էր մինչեվ մարտի 1-ը, ինչու չեր գալիս ու հորդորում "մոլորյալ" հոտին ճիշտ ուղղու վրա կանգնելու համար, դա հայհոյանք է թե քննադատություն՞, քանիսն են օծյալներիցդ գնացել ու մտել ժողովրդի մեջ, հորդորել նրանց, միայն չասես որ մամլո հաղորդագրություն եք հրապարակել, Եղիշեն, Խրիմյան Հայրիկը մամլո հաղորդագրություններ չեին հրապարակում, այլ գնում ու կանգնում էին ժողովրդի մեջ, ի վերջո արդեն 10 տարի տեվող անարդարությունների ժամանակ , մի օր կանգնել եք հավատացեալների կողքին՞, մի օր բռնել եք ամբարիշտ ձեռքը՞, մի օր արդարության կարոտներին սփոփել եք՞, փարիսեության ժամանակները ցավոք վերադարձել են, երբ Մատաղիսի գործով անմեղների էին դատում, ԴՈՒՔ Պիղատոսի պես լվացել էիք ձեր ձեռքերը, ասելով թե դա ձեր խնդիրը չէ, դուք դատարան չեք, իսկ մեկը ձեզանից գնաց արդյոք այդ մեղադրյալների մոտ, սփոփելու նրանց, եթե մարդասպան էին, նրանց դարձի կոչելու, չէ որ հոգիներ էին կորչում այնտեղ, չէ որ հենց սա է ձեր առաքելությունը ու կոչումը, կրկնում ու կրկնում եք թե չեք խառնվում քաղաքականությանը, երբ հայտնի սրբազաններից մեկը ՍՍ-ի հետ քարոզչություն եր անում, դա ինչ էր՞ երեվի ընկերական զբոսանք, հասկանում եմ ձեր մոտ էլ կա "համազգեստի պատիվ" կոչվածը, բայց մի պահ բացեք ձեր աչքերը, դուրս եկեք եկեղեցիներից դեպի մարդիկ, կյանքի կոչեք ձեր ՍԵՐՏԱԾ կենաց խոսքերից գոնե մի փոքր մասը, այլապես Կյանքի Խոսքը մնալու է որպես ՍԵՐՏԱԾ դաս, կամ անգիր արած պատմվածք ձեր համար:
    Վերջին խմբագրող՝ Արշակ: 18.04.2008, 23:09: Պատճառ: տեխնիկական: մեջբերման ուղղում

  3. #78
    մերթ ընդ մերթ Քամի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.04.2008
    Գրառումներ
    407
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Ամենայն Հայոց Վեհափառ Հայրապետ
    Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Բ. Սրբազնագույն կաթողիկոսին
    Վեհափառ հայր, ես` հայոց եկեղեցու զավակս, իմ խորագույն զայրույթը եւ դժգոհությունն եմ հայտնում Հայ Առաքելական եկեղեցու կողմից ապրիլի 6-ին մարտի 1-ի զոհերի քառասնօրյակի հոգեհանգստյան պատարագ մատուցելու համար: Իբրեւ հայ առաքելական եկեղեցու հետեւորդ, ինձ հայտնի է, որ քառասուն օր հոգին շրջում է երկրի վրա եւ քառասուն օրը լրանալուց հետո նոր երկինք է վերանում: Սրան հավատում ենք առաջին օրինակը ունենալով մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի համբարձումը: Սակայն մեր եկեղեցին, ծառայելով նեղ խմբային շահերի, անմեղ նահատակների քառասունքը կատարեց շուտ` անտեսելով աստվածային ճշմարտությունը:
    Վեհափառ հայր, ուզում եմ հարց ուղղել Ձեզ, Դո՛ւք Ձեզ համարում եք Աստծո սպասավո՞րը, թե՞ իշխող վարչախմբի հլու-հնազանդ ծառան: Իրականում հոգեւոր հովիվ եք, սակայն Տեր չեք այս հոտին, եւ Դուք ինքներդ եք խախտում Աստվածայինը: Աստված կամեցավ, որ իր որդին խաչվելուց, թաղվելուց եւ երրորդ օրը հարություն առնելուց հետո քառասուն օր երեւա աշակերտներին: Դրանից հետո նոր միայն համբարձվեց եւ նստեց հոր աջում: Այս կանոնով էլ շարժվում է հայ ազգը: Սակայն դուք հոգեւոր կանոններից շեղվել եք` ընդունելով ամբողջ Քրիստոնեա հայության համար անընդունելի որոշում` հարուցելով մեր արդարացի դժգոհությունը: Վեհափառ հայր, ես հավատում եմ Աստծուն, խորին հարգանք ունեմ հայոց կաթողիկոսության հանդեպ: Սակայն այն մարդը, որ կաթողիկոս է օծված, միայն վեղար կրող է, իր գործունեությամբ ավելի մոտ է աշխարհիկ կյանքով ապրող մի պարզունակ քծնողի, որ ցանկացած պահի պատրաստ է հոգեւոր օրենքները շրջանցել` միայն թե շրջապատից ետ չմնա:
    Քրիստոնեա հայությանը կթվար, որ Դուք ապրիլի 9-ին մայր տաճարում հոգեւոր դասի եւ ժողովրդի ներկայությամբ պետք է խնկարկեիք եւ աղոթք առաքեիք առ Աստված...
    Եթե քաղաքական վերնախավը գեթ մեկ անգամ ձեզանից լսեր, որ Դուք մտահոգ եք ժողովրդի համար, մտահոգ եք այն ամենով, ինչ կատարվում է Հայաստանում, ավելի զգաստ կլիներ: Սակայն Դուք թիկունք եք դարձրել ժողովրդին, հանուն իշխանական վերնախավի հետ մերձեցման ու սիրախաղի եւ էլի չգիտեմ հանուն ինչերի, որ միայն սրտերը քննողին է հայտնի: Այսպիսի պահերի համար է Զաքարիայի մարգարեությունը.
    «Վա՛յ քեզ, ով անարժան հովիվ, որ աչքաթող ես անում քո հոտը...
    Թող սուրը կտրի նրա բազուկը,
    Թող հանի նրա աջ աչքը:
    Թող անպատճառ չորանայ նրա բազուկը,
    Թող անպայման կուրանայ նրա աջ աչքը»(11:17)
    Մենք` Հայ Առաքելական եկեղեցու զավակներս, երկնքում ունենալով հաղթանակած սրբերի այդչափ բազմություն, կխնդրենք նրանց սուրբ բարեխոսությունները Քրիստոս Աստծո մոտ, որպեսզի այս չար ու խաբուսիկ ժամանակներում Քրիստոս Աստված լինի Տեր Քրիստոնեա հայությանը եւ մի բարի հովիվ ուղարկի, որ հովվի այս հոտը:
    Այս օրերի եւ այս անձանց մասին է ասված Տիմոթէոսի բ թղթում (3:1-5)
    «Չար ժամանակներ պիտի գան, քանի որ մարդիկ պետք է լինեն անձնասեր, փողասեր, անբարտավան, անսուրբ, ավել հեշտասեր, քան աստվածասեր, որոնք աստվածապաշտության կերպարանք ունեն, բայց նրա զորությունը ուրացել են»:
    Ուզում եմ հուսալ, որ իմ այս բաց նամակը կսթափեցնի մեր ոչ այնքան սթափ գործող կաթողիկոսին իր հետագա գործունեությունում: Այլապես հետագա տարիների ո՛չ զղջումը, ո՛չ ինքնաձաղկումը, ո՛չ էլ ապաշխարողի քուրձը չեն կարող փրկել ժողովրդին անտեսող կաթողիկոսին:
    Այո՛, ժողովուրդը չի ներում դավաճանին ո՛չ հիմա, ո՛չ հազար դար հետո:
    Վերջին խմբագրող՝ Քամի: 18.04.2008, 01:43:

  4. #79
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում mtahog-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեջբերում Monk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շուրջը կանգնողներն ասացին. «Աստծու քահանայապետին ես հայհոյում?»: Եւ Պօղոսն ասաց. «Չգիտէի, եղբայրնե’ր, որ քահանայապետ է, քանի որ գրուած է` քո ժողովրդի իշխանին չպիտի հայհոյես» (Գործք 23.1-5):
    հարգելի սարկավագ, խոսքս հայհոյանքների մասին չէ, քանի որ ոչ միայն Կաթողիկոսին հայհոյողներն են սխալ, այլ ընդհանրապես ՉՊԵՏՔ Է հայհոյել որեվէ մեկին, ինձ համար օրինակ տարբերություն չկա ում են հայհոյում Կաթողիկոսին թե սովորական մարդուն, դա միանշանակ ՍԽԱԼ Է: բայց եկեք տարբերակենք հայհոյանքը քննադատությունից, օրինակ երբ փողոցում կանգնած պոռնիկին ասում են -պոռնիկ, արածդ սխալ է- սա հայհոյանք է թե քննադատություն՞, երբ Կաթողիկոսին հրապարակավ հավատացեալները կոչ են անում նկատողություն տալ մի ոմն քահանայի, այո ոմն ամբարիշտ քահանայի որը իրեն իրավունք է վերապահում մարտի 1-ի զոհերին կոչել "այսպես կոչված անմեղ զոհեր", ինչ է սա հայհոյանք թե քննադատություն, ինչպես կարող է օծում ունեցող անձը զոհերին կոչել "այսպես կոչված անմեղ զոհեր", լավ ասենք թե նրանք անմեղ զոհեր չեն, շատ մեղավոր են, միթե կարելի է Հայ Եկեղեցու քահանային նման կերպ արտահայտվել մեղավոր հավատացեալների մասին, ու սա կատարվում է Կաթողիկոսի լուռ համաձայնությամբ, այլապես այդ քահանան կպատժվեր, երբ անկեղծ զարմացած հավատացեալները հարց են ուղղում առ այն թե ինչպես եղավ որ Վեհափառի երկար տարիներ ընդամենը աբեղա եղած եղբայրը շատ կարճ ժամանակում դարձավ եպիսկոպոս ու ամենամեծ թեմերից մեկի առաջնորդը, իսկ նորաօծ քրոջ տղան Սեվանի վարժարանի տեսուչը, սրանք հայհոյանքներ են թե քննադատություն՞, երբ հարց է ուղղվում Վեհափառին առ այն թե որտեղ էր մինչեվ մարտի 1-ը, ինչու չեր գալիս ու հորդորում "մոլորյալ" հոտին ճիշտ ուղղու վրա կանգնելու համար, դա հայհոյանք է թե քննադատություն՞, քանիսն են օծյալներիցդ գնացել ու մտել ժողովրդի մեջ, հորդորել նրանց, միայն չասես որ մամլո հաղորդագրություն եք հրապարակել, Եղիշեն, Խրիմյան Հայրիկը մամլո հաղորդագրություններ չեին հրապարակում, այլ գնում ու կանգնում էին ժողովրդի մեջ, ի վերջո արդեն 10 տարի տեվող անարդարությունների ժամանակ , մի օր կանգնել եք հավատացեալների կողքին՞, մի օր բռնել եք ամբարիշտ ձեռքը՞, մի օր արդարության կարոտներին սփոփել եք՞, փարիսեության ժամանակները ցավոք վերադարձել են, երբ Մատաղիսի գործով անմեղների էին դատում, ԴՈՒՔ Պիղատոսի պես լվացել էիք ձեր ձեռքերը, ասելով թե դա ձեր խնդիրը չէ, դուք դատարան չեք, իսկ մեկը ձեզանից գնաց արդյոք այդ մեղադրյալների մոտ, սփոփելու նրանց, եթե մարդասպան էին, նրանց դարձի կոչելու, չէ որ հոգիներ էին կորչում այնտեղ, չէ որ հենց սա է ձեր առաքելությունը ու կոչումը, կրկնում ու կրկնում եք թե չեք խառնվում քաղաքականությանը, երբ հայտնի սրբազաններից մեկը ՍՍ-ի հետ քարոզչություն եր անում, դա ինչ էր՞ երեվի ընկերական զբոսանք, հասկանում եմ ձեր մոտ էլ կա "համազգեստի պատիվ" կոչվածը, բայց մի պահ բացեք ձեր աչքերը, դուրս եկեք եկեղեցիներից դեպի մարդիկ, կյանքի կոչեք ձեր ՍԵՐՏԱԾ կենաց խոսքերից գոնե մի փոքր մասը, այլապես Կյանքի Խոսքը մնալու է որպես ՍԵՐՏԱԾ դաս, կամ անգիր արած պատմվածք ձեր համար:
    Իսկ ես խոսում եմ հենց հայհոյանքների մասին, որոնք քննադատության անվան տակ շաղ են տրվում չորս կողմ: Այդ «քննադատություններն» այն աստիճանի են հասնում, որ նույնիսկ ընդդիմադիր թերթի խմբագիր Արամ Աբրահամյանը, ում դժվար է մեղադրել Վեհափառի նկատմամբ տածած հիացական զգացումների մեջ, ստիպված է լինում իր թերթի խմբագրականում չափավորության կոչել չափն անցած քննադատներին` նույնիսկ նշելով, որ չի կարող իր թերթի էջերում հրապարակել «քննադատական» այդ արտահայտությունները:
    Ինչ վերաբերում է Ձեր առաջ քաշած հարցերին. այնքանով, ինչքանով որ դրանք կարող են վերաբերել կոնկրետ ինձ, թե ես ինչ եմ արել կամ ինչ չեմ արել, ինչքանով եմ ես փարիսեցի կամ պիղատոս, ինչքանով եմ բացում աչքերս և դուրս գալիս Եկեղեցուց, ինչքանով է Աստծո Խոսքն ինձ համար սերտած դաս կամ կյանքի ուղենիշ և այլն, ես որևէ պատասխան չեմ ցանկանում տալ, ուղղակի ինձ համար անընդունելի է ինքնարդարացման փորձեր կատարելը: Ես շատ ավելի վատ սպասավոր եմ Աստծո, քան Դուք կարող եք մեղադրել ինձ. ասում եմ անկեղծ ու առանց սեթևեթանքների: Կխնդրեի նաև Ձեր աղոթքը մեղավորիս համար, որ Տերն ուժ տա` գոնե մի փոքր արժանի լինելու այն առաքելությանը, որին համարձակվել եմ լծվել:
    Վերջին խմբագրող՝ Արշակ: 18.04.2008, 23:10: Պատճառ: տեխնիկական։ մեջբերման շտկում

  5. #80
    Պատվավոր անդամ Մտահոգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.03.2008
    Գրառումներ
    681
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում Monk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Իսկ ես խոսում եմ հենց հայհոյանքների մասին, որոնք քննադատության անվան տակ շաղ են տրվում չորս կողմ: Այդ «քննադատություններն» այն աստիճանի են հասնում, որ նույնիսկ ընդդիմադիր թերթի խմբագիր Արամ Աբրահամյանը, ում դժվար է մեղադրել Վեհափառի նկատմամբ տածած հիացական զգացումների մեջ, ստիպված է լինում իր թերթի խմբագրականում չափավորության կոչել չափն անցած քննադատներին` նույնիսկ նշելով, որ չի կարող իր թերթի էջերում հրապարակել «քննադատական» այդ արտահայտությունները:
    Ինչ վերաբերում է Ձեր առաջ քաշած հարցերին. այնքանով, ինչքանով որ դրանք կարող են վերաբերել կոնկրետ ինձ, թե ես ինչ եմ արել կամ ինչ չեմ արել, ինչքանով եմ ես փարիսեցի կամ պիղատոս, ինչքանով եմ բացում աչքերս և դուրս գալիս Եկեղեցուց, ինչքանով է Աստծո Խոսքն ինձ համար սերտած դաս կամ կյանքի ուղենիշ և այլն, ես որևէ պատասխան չեմ ցանկանում տալ, ուղղակի ինձ համար անընդունելի է ինքնարդարացման փորձեր կատարելը: Ես շատ ավելի վատ սպասավոր եմ Աստծո, քան Դուք կարող եք մեղադրել ինձ. ասում եմ անկեղծ ու առանց սեթևեթանքների: Կխնդրեի նաև Ձեր աղոթքը մեղավորիս համար, որ Տերն ուժ տա` գոնե մի փոքր արժանի լինելու այն առաքելությանը, որին համարձակվել եմ լծվել:
    բարեշնորհ սարկավագ, ցավալիորեն ապացուցվում է որ եկեղեցականների մոտ նույնպես կա "ՀԱՄԱԶԳԵՍՏԻ ՊԱՏԻՎ" կոչվածը, ասեմ ինչու, դուք ասեցիք որ հայհոյում են, ես մի քանի հարցեր տվեցի կոնկրետ մեր հոգեվորականների արարքների մասին, որին դուք չպատասխանեցիք, հասկանում եմ որ չհերքելով դրանք դուք լուռ համաձայնվում եք դրանց հետ, սակայն համազգեստի պատիվ կոչվածը ձեզ թույլ չտվեց ասելու որ՝ այո կան այսպիսի երեվույթներ եվ դրանք դատապարտելի են, գիտես ինչու չասեցիր՞ քանի որ հաջորդ օրն իսկ Վեհարանում կարժանանայիր հրապարակային պարսավանքի, հենց սա է որ ցավ է պատճառում մեզ որպես հասարակ հավատացյալներ, հենց սրա համար եմ ես պայքարում, որ դու, ես ու մեր պես 100 հազարավորներ կարողանան բարձրաձայնել իրենց կարծիքը ու հաշտ լինելով իրենց խղճի հետ հանգիստ քնել գիշերները: Ինչ վերաբերվում է կոնկրետ քո անձին, հուսով եմ որ ասելիքի բացակայությունն է քեզ ստիպել վերագրել գրածներս քո անձին, ու պատասխանել միայն քո անձի մասով, այլապես անհնար է ինձ համար ըմբռնել թե ինչպես կարող է խոսքս վերաբերվել քեզ, երբ մենք խոսում ենք երեվույթի մասին, այն երեվույթի որը ցավալիորեն կա ու ահագնանում է մեր հոգեվորականների մեջ: Նորից ավելացնեմ միթե հացադուլ անող "մոլորյալներ"-ը ձեր հավատավոր հոտից չեն՞, միթե ձեր կոչումն ու առաքելությունը չէ այցելել դանդաղ մահացող հացադուլավորին, չէ որ հացադուլավորը ընտրել է դանդաղ ինքնասպանությունը, զուտ քրիստոնեական տեսանկյունից դա մեղք է, ուրեմն այցելեք մեղավորներին, հորդորեք, սփոփեք նրանց, հետ պահեք ինքնասպանությունից, եթե չեք կարող հագեցնել նրանց արդարության քաղցը, գոնե այցելեք նրանց ու աղոթեք նրանց համար, ձեր ներկայությամբ կյանքի կոչեք հուսահատվածներին, չէ որ նրանց վերջին հույսը ինքնասպանության միջոցով իրենց ձայնը լսելի դարձնելն է: Գիտեմ չեք այցելել ու չէք էլ այցելելու, քանի որ չունեք հրաման այցելելու, ցավով եմ նշում որ ձեր հրամանը այլ է, շատ երկրային, նրանցից մեկը նաեվ այս ու նմանատիպ ֆորումներում պաշտպանելը Վեհափառին տեղի-անտեղի: Կներես եթե սխալվում եմ, բայց ձեր ամբողջ գրառումները ինձ վրա թողնում են այդպիսի տպավորություն, հակառակ դեպքում կբանավիճեիք ու կասեիք որ ԱՅՈ կան այս ՀՈՌԻ երեվույթները, ու բոլորս միասին պիտի պայքարենք դրանց դեմ, ամեն մեկս մեր ուժերի ներածին չափով, Աստված օրհնի ձեզ
    Վերջին խմբագրող՝ Արշակ: 18.04.2008, 23:11: Պատճառ: տեխնիկական։ մեջբերման շտկում

  6. #81
    . Ambrosine-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    22.02.2007
    Գրառումներ
    7,636
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Ում ինչ ուզում եք ասեք /ես էլ կասեմ/, բայց Տեր Շմավոն քահանա Ղևոնդյանը ապացուցել է, որ մեր հոգևորականության մեջ կան ՄԵԾ մարդիկ, իրոք ՍՈՒՐԲ մարդիկ, որոնցից մեկն էլ հենց մեր Տեր Հայրն է: mtahog-ի հետ համաձայն եմ այն առումով, որ հոգևորականներն էլ զրկված են ազատ արտահայտվելու իրավունքից, եթե նման իրավունք ունենային, չեմ կարծում, որ մեր կաթողիկոսը այսքան երկար կմնար կաթողիկոսական աթոռին:
    Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles

  7. #82
    սուբյեկտիվ Norton-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2008
    Գրառումներ
    4,262
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում Astgh-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ում ինչ ուզում եք ասեք /ես էլ կասեմ/, բայց Տեր Շմավոն քահանա Ղևոնդյանը ապացուցել է, որ մեր հոգևորականության մեջ կան ՄԵԾ մարդիկ, իրոք ՍՈՒՐԲ մարդիկ, որոնցից մեկն էլ հենց մեր Տեր Հայրն է: mtahog-ի հետ համաձայն եմ այն առումով, որ հոգևորականներն էլ զրկված են ազատ արտահայտվելու իրավունքից, եթե նման իրավունք ունենային, չեմ կարծում, որ մեր կաթողիկոսը այսքան երկար կմնար կաթողիկոսական աթոռին:
    Աստղ ջան համաձայն եմ,որ կաթողիկոսը վատ քայ: է կատարել,ընդհանրապես եկեղեցին պետք է ապաքաղաքական կառույց լինի,բայց կարծեմ կաթողիկոսը ընտրվում է ցմահ,անկախ իր արտահայտած հայացքներից,նրան հնարավոր չէ հեռացնել պաշտոնից…

  8. #83
    Բունտավշիկ Kuk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.03.2008
    Գրառումներ
    8,349
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում A.N.D.O.-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Աստղ ջան համաձայն եմ,որ կաթողիկոսը վատ քայ: է կատարել,ընդհանրապես եկեղեցին պետք է ապաքաղաքական կառույց լինի,բայց կարծեմ կաթողիկոսը ընտրվում է ցմահ,անկախ իր արտահայտած հայացքներից,նրան հնարավոր չէ հեռացնել պաշտոնից…
    Եթե հանգուցյալների հոգիներին 3 օր շուտ ճանապարհում ա, որ չխանգարեն «նախագահի» երդման արարողությանը՞
    Ի՞նչ պատասխան ա նախատեսել էս արարքի համար: Կարծում եմ՝ մոտավորապես հետևյալը. «Աստված սխալ ա հաշվել՝ 37 օրն էլ ա բավական հանգուցյալի հոգու համար, որ մնա երկրի վրա»: Հա՞, սե՞նց
    Չնայած փաստ ա, որ ոչ մի պատասխան էլ չի նախատեսել, ուղակի ժողովրդին փորձեց հիմարի տեղ դնել
    Հիմա ի՞նչ, պետքա էս ամեն ինչի դեմ աչքներս փակե՞նք
    Երևի էս վիճակնա հա՞ «ընգել ենք, պետքա քաշենք»:
    Ճամփաները բոլոր դեպի մահ են տանում…

  9. #84
    Պատվավոր անդամ Zangezur-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.03.2008
    Գրառումներ
    1,623
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում A.N.D.O.-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    ....,բայց կարծեմ կաթողիկոսը ընտրվում է ցմահ,անկախ իր արտահայտած հայացքներից,նրան հնարավոր չէ հեռացնել պաշտոնից…
    Եթե հնարավոր չի, ինքը կարա հեռանա իրա կամքով, գոնե մի լավ բան կանի

  10. #85
    սուբյեկտիվ Norton-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    04.03.2008
    Գրառումներ
    4,262
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում Kuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եթե հանգուցյալների հոգիներին 3 օր շուտ ճանապարհում ա, որ չխանգարեն «նախագահի» երդման արարողությանը՞
    Ի՞նչ պատասխան ա նախատեսել էս արարքի համար: Կարծում եմ՝ մոտավորապես հետևյալը. «Աստված սխալ ա հաշվել՝ 37 օրն էլ ա բավական հանգուցյալի հոգու համար, որ մնա երկրի վրա»: Հա՞, սե՞նց
    Չնայած փաստ ա, որ ոչ մի պատասխան էլ չի նախատեսել, ուղակի ժողովրդին փորձեց հիմարի տեղ դնել
    Հիմա ի՞նչ, պետքա էս ամեն ինչի դեմ աչքներս փակե՞նք
    Երևի էս վիճակնա հա՞ «ընգել ենք, պետքա քաշենք»:
    Էս չոմ ասում ճիշտա արել,բայց պատմության մեջ տենց դեպք հայտնի չի,որ կաթողիկոսին հեռացնեն, դա կարող ա լինի նախադեպ,չնայած կասկածում եմ:Ունենք էն ինչ ունենք,ինչ արած,իսկ էն,որ ինքը ժողովրդի հարգանքն չի վայելում,արդեն մեծ հարվածա,ցավում եմ մենակ,որ դրանով հարվածա հասցվու Հայկական եկեղեցու հեղինակությանը ու հեշտացնում աղանդավորական շարժումների գործունեությունը…

  11. #86
    նստած հելած Լեռնցի-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.11.2007
    Հասցե
    ՀԻմա Երևանում, բայց Գորիսից եմ
    Տարիք
    37
    Գրառումներ
    1,099
    Բլոգի գրառումներ
    47
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Որ ասում եք 3 օր շուտ քառասունքն են կատարել...էդ տվյալները հաստատ է? Նկատի ունեմ հաստատ քառասունքն է եղել... հնարավոր է այլ արարողություն է... բազմաթիվ ծեսեր ու ձևեր կան:

    Որպես կանոն, մարդու մասին կարելի է դատել նրանով, թե ինչի վրա է նա ծիծաղում:

  12. #87
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում mtahog-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    բարեշնորհ սարկավագ, ցավալիորեն ապացուցվում է որ եկեղեցականների մոտ նույնպես կա "ՀԱՄԱԶԳԵՍՏԻ ՊԱՏԻՎ" կոչվածը, ասեմ ինչու, դուք ասեցիք որ հայհոյում են, ես մի քանի հարցեր տվեցի կոնկրետ մեր հոգեվորականների արարքների մասին, որին դուք չպատասխանեցիք, հասկանում եմ որ չհերքելով դրանք դուք լուռ համաձայնվում եք դրանց հետ, սակայն համազգեստի պատիվ կոչվածը ձեզ թույլ չտվեց ասելու որ՝ այո կան այսպիսի երեվույթներ եվ դրանք դատապարտելի են, գիտես ինչու չասեցիր՞ քանի որ հաջորդ օրն իսկ Վեհարանում կարժանանայիր հրապարակային պարսավանքի, հենց սա է որ ցավ է պատճառում մեզ որպես հասարակ հավատացյալներ, հենց սրա համար եմ ես պայքարում, որ դու, ես ու մեր պես 100 հազարավորներ կարողանան բարձրաձայնել իրենց կարծիքը ու հաշտ լինելով իրենց խղճի հետ հանգիստ քնել գիշերները: Ինչ վերաբերվում է կոնկրետ քո անձին, հուսով եմ որ ասելիքի բացակայությունն է քեզ ստիպել վերագրել գրածներս քո անձին, ու պատասխանել միայն քո անձի մասով, այլապես անհնար է ինձ համար ըմբռնել թե ինչպես կարող է խոսքս վերաբերվել քեզ, երբ մենք խոսում ենք երեվույթի մասին, այն երեվույթի որը ցավալիորեն կա ու ահագնանում է մեր հոգեվորականների մեջ: Նորից ավելացնեմ միթե հացադուլ անող "մոլորյալներ"-ը ձեր հավատավոր հոտից չեն՞, միթե ձեր կոչումն ու առաքելությունը չէ այցելել դանդաղ մահացող հացադուլավորին, չէ որ հացադուլավորը ընտրել է դանդաղ ինքնասպանությունը, զուտ քրիստոնեական տեսանկյունից դա մեղք է, ուրեմն այցելեք մեղավորներին, հորդորեք, սփոփեք նրանց, հետ պահեք ինքնասպանությունից, եթե չեք կարող հագեցնել նրանց արդարության քաղցը, գոնե այցելեք նրանց ու աղոթեք նրանց համար, ձեր ներկայությամբ կյանքի կոչեք հուսահատվածներին, չէ որ նրանց վերջին հույսը ինքնասպանության միջոցով իրենց ձայնը լսելի դարձնելն է: Գիտեմ չեք այցելել ու չէք էլ այցելելու, քանի որ չունեք հրաման այցելելու, ցավով եմ նշում որ ձեր հրամանը այլ է, շատ երկրային, նրանցից մեկը նաեվ այս ու նմանատիպ ֆորումներում պաշտպանելը Վեհափառին տեղի-անտեղի: Կներես եթե սխալվում եմ, բայց ձեր ամբողջ գրառումները ինձ վրա թողնում են այդպիսի տպավորություն, հակառակ դեպքում կբանավիճեիք ու կասեիք որ ԱՅՈ կան այս ՀՈՌԻ երեվույթները, ու բոլորս միասին պիտի պայքարենք դրանց դեմ, ամեն մեկս մեր ուժերի ներածին չափով, Աստված օրհնի ձեզ
    Հարգարժան Մտահոգ, կան բազմաթիվ հոռի երևույթներ, որոնց մասին միայն ֆորումներում խոսելով չէ, որ պիտի պայքարել, այլ առաջին հերթին սկսել սեփական անձն այդ հոռի երևուիյթներից մաքրել կամ գոնե ձգտել` հուսալով, որ Աստված զորավիգ կկանգնի տկար բնությամբ, սակայն այդ տկարություններում առ Աստված հուսացող և Նրա սրբարար զորությամբ գեթ մի փոքր մաքրվելու ձգտող էակներիս: Եկեղեցին աստվածային կառույց է, սակայն աստվածային գործոնից զատ մեծ տեղ ունի մարդկային գործոնը, ինչն իր հետ բերում է մեծ թերացումներ ու բացեր, խախտում աստվածայինով հաստատված ներդաշնակությունը: Ես երբեք էլ նպատակ չունեմ ոչ կոծկել հոռի երևույթները, ոչ էլ արդարացնող պատրվակներ փնտրել: Ես ընդունում եմ միայն, որ այդ հոռի երևույթների դեմ պայքարը պիտի սկսել սեփական անձից, և ոչ թե կանգնել ու սրան-նրան դատափիտել: Ասվում է չէ?. «Ձեզնից ով անմեղ է, թող նա առաջին քարը նետի»: Իսկ ով է մեզնից անմեղը? Ես որ հաստատ ոչ: Իսկ Դուք` չգիտեմ: Սակայն եթե կարողացել եք այդ հոռի երևույթները Ձեզ մեջ հաղթահարել, ինչու Դուք և Ձեզ պես մտահոգված այլ անձիք չեք գալիս ու ստանձնում այն օրինակը, որ կուզենայիք տեսնել: Այն ժամանակ գուցե ինձ պես տկարները դուրս կմնան և կմաքրվի այն անդաստանը, ու ի սկզբանէ մաքրություն պիտի լինի: Ես միայն երջանիկ կլինեի դրանով: Ես միայնգամայն լուրջ եմ ասում, առանց որևէ բացասական միտումի:
    Ինչ վերաբերում է Ձեր առաջ քաշած հարցերին, որոնց մի մասին ասացի, որ եթե իմ անձին կարող են վերաբերել, ես արդարացման որևէ փորձ չեմ անի: Ձեր հարցադրուների մի մասը վերաբերում էր «մեզ` հոգևորականներիս» ընդհանրապես, ես գոնե այդպես ընկալեցի, ուստի նշեցի «այնքանով, ինչքանով դրանք կարող են վերաբերել կոնկրետ ինձ»: Մյուս հարցադրումներից ինձնից ինչ պատասխան եք ակնկալում? Կարող եմ պատասխանել այն հարցերին, որոնք տեղեկացման բնույթ են կրում. նախ ասեմ, որ հոգևորականները միայն հաղորդագրություններով չեն բավարարվել և գնացել են ժողովրդի մեջ և հավատարիմ մնացել իրենց հավատացյալ հոտի հետ լինելու առաքելությանը: Եվ սա կատարվել է ոչ Վեհափառի անտեղյակության պայմաններում: Թեպետ չգիտեմ, թե ինչպես եք վերաբերում այն փաստին, որ հոգևորակաների ներկայությունը պահանջող ժողովրդից մարդ կարող է մոտենալ շատ հարգարժան մի քահանայի ու պահանջել. «Շալվարդ իջեցրու, որ համոզվեմ, որ թլպատված չես»: Այս օրինակը Ձեզ ասում եմ տեղեկացման կարգով: Նույն կարգով ասեմ նաև, որ թե Մատաղիսի գործով, թե վերջին քաղաքական իրադարձությունների և թե այլ գործերով բոլոր ձերբակալվածներին ու ազատազրկվածների այցելել են հոգևորականներ` հավատարիմ մնալով իրենց հոգևոր հոտի նկատմամբ ունեցած պատասխանատվությանը: Եվ սա նույնպես ոչ առանց Վեհափառի գիտության, ում տնօրինությամբ ժամանակ առ ժամանակ կալանավայրեր այցելող հոգևորականներից զատ կան այդ առաքելությունը մշտապես իրականացնող հոգևորականներ: Իսկ 10 տարվա անարդարությունների պայմաններում (թեպետ ըստ իս անարդարությունները մի քիչ ավելի երկար ժամանակահատված են ընդգրկում) հոգևորականների բոլոր արածները ես ոչ թվարկել կարող եմ և ոչ էլ հնարավոր եմ համարում, բայց համաձայնել չեմ էլ կարող բացարձակապես ոչինչ արած չլինելու մտքի հետ: Մյուս մի քանի հարցերի հասցեատերը ես չեմ և կոնկրետ պատասխան տալ չեմ էլ կարող: Քահանայի արտահայտությունը մարտի 1-ի զոհերի վերաբերյալ, ինչքանով ես իմացա, եղել է «Հայլուրի» եթերում, իսկ լրատվական այդ ծրագիրը ես գրեթե չեմ նայում և այդ մասին իմացել եմ մամուլում եղած հրապարակումներից: Իսկ այն թերթերը, որոնց մեջ ես կարդացել եմ այդ ինֆորմացիան, իրենց սուբյեկտիվությամբ խիստ մեծ անվստահություն են ներշնչել ինձ, և ես նույնիսկ չգիտեմ էլ, թե իրականում ինչը ոնց է եղել: Չնայած միևնույն է, ես կարծում եմ, որ այդ հարցի պատասխանը տալը իմ իրավասության մեջ չի մտնում: Ես միայն կարող եմ ասել, որ զոհը ինձ համար մեղավոր կամ անմեղ լինելու խնդիր չի ներկայացնում: Զոհի փաստը ողբերգություն է, առավել զարհուրելի է, որ խոսքը եղբայրասպանության մասին է: Համազգային այդ ողբերգության մեջ մեղավոր լինելու բաժին պիտի փնտրենք մեր բոլորիս մեջ, և ոչ թե զոհի:
    Իսկ հիմա անդրադառնամ Ձեր կասկածին` Վեհարանից ինձ տրվող հրահանգի և ֆորումում իմ գտնվելու և այլնի հետ կապված: Հարգելի Մտահոգ, ես նեղացկոտ բնավորություն չունեմ և ոչ էլ հանիրավի վերագրումների դեպքում նետվում եմ ինձ պաշտպանելու, ուստի կաշխատեմ Ձեր ասածը որպես վիրավորանք չընդունել և ոչ էլ Ձեզ հակառակը համոզել: Միայն խնդրում եմ` մի շտապեք եզրահանգումներ անել կամ արտահայտել կասկածներ, որոնք անհիմն են: Ես թերևս մի գրառում էլ կանեմ հոգեհանգստի և քառասունքի վերաբերյալ հարցի հետ կապված, և այլևս այս թեմայում կլինեմ միայն դիտորդի դերում` ուրիշ ավելորդ կասկածների տեղիք չտալու համար: Իսկ եթե նմանատիպ կասկածներ կան այլ մասնակիցների մոտ, կխնդրեի, որ արտահայտեն, որից հետո ես խոստանում եմ ընդհանրապես թողնել այս ֆորումը:
    Վերջին խմբագրող՝ Monk: 19.04.2008, 19:52:

  13. #88
    Պատվավոր անդամ Մտահոգ-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.03.2008
    Գրառումներ
    681
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    բարեշնորհ սարկավագ, հավանաբար դուք ինձ սխալ հասկացաք: Ինչեվե նորից շեշտեմ որ խոսքս անձերի մասին չէր, իսկ ինչքանով որ ինձ հայտնի է կոնկրետ հացադուլավորներին հոգեվորական ՉԻ այցելել, ուրախ կլիներ որպիսի տեղեկացման կարգով ինձ պատիվ անեիք ասելու կոնկրետ ում, եվ ով է այցելել: Շատ ուրախ կլիներ իմանալու հիրավի մեր օրերում հերոսական արարք կատարած հոգեվորականի անունը, ինչպես նաեվ երջանիկ կլինեի սխալված լինելուս մեջ: Ինչ վերաբերվում է հոգեվորական դառնալու կոչին, ասեմ որ ամեն մեկը չի կարող իր վրա վերցնել այդ բեռը, սակայն դա երբեք չի նշանակում որ այդ ծանր բեռը ԿԱՄԱՎՈՐ վերցնողները պիտի ՎԵՐ լինեն քննադատությունից հենց միայն նրա համար որ համարձակվել են մտնել այդ ծանր բեռի տակ, ԸՆԴՀԱԿԱՌԱԿԸ պիտի քննադատվեն ամենից շատ որպիսի վաղը ունենանք ոչ թե այսօրվա որոշ ջիպազգի եպիսկոպոսների հետնորդներ, այլ խոնարհ ու իսկական ՀՈԳԵՎՈՐԱԿԱՆՆԵՐ: Ոչ թե եկեղեցու բակում սիգար ծխելով ամբարտավան տեսքով ճեմող եկեղեցականներ, ոչ թե քաղաքական պատվեր կատարող եպիսկոպոսներ, այլ նոր Խրիմյան Հայրիկներ ու նոր Վազգեներ: ԵՎ ի վերջո եթե ես կամ ուրիշներ չենք զգում մեր մեջ հոգեվորական դառնալու կոչումը, միգուցե մենք վարվում ենք ավելի ազնիվ չդառնալով հոգեվորականներ, քան նրանք ովքեր չզգալով այդ կոչումը ու չգտնելով իրենց տեղը կյանքում փնտրում են տաքուկ անկյուն ի դեմս Սուրբ Եկեղեցու, որտեղ նրանք պաշտպանված են ամեն տեսակ քննադատությունից միշտ կրկնելով թե "չէ որ մենք համարձակվել ենք վերցնելու բեռը" մոռանալով որ դա միայն առաջին քայլն է, պիտի նաեվ ամենաօրյա վարք ու բարքով արժանանալ ՕԾՄԱՆԸ, իսկ արժանի է նա թե ոչ դատում է հավատացյալ հոտը, չէ որ "Ձայն բազմաց ձայն Աստուծո",: Իսկ ամենացավալին այն է որ, այսօր մենք հասել ենք մի վիճակի, աննախադեպ վիճակի՝ երբ Հայ Եկեղեցու Հովվապետին պաշտպանում են հայ ժողովրդից, թե ով է մեղավոր որոշողը Աստված է, մարդկայնորեն ես կարող եմ ունենալ կարծիք, ու իմ համեստ կարծիքով, երբ բանը հասնում է նրան որ մարդկանց մի մեծ խումբ սկսում է մեղմ ասած կասկածի տակ առնել Վեհափառի արժանիքները որպես Առաքելահիմք աթոռի արժանի գահակալ, ուրեմն իսկապես "Տեղ մը բան մը սխալ է" ինչպես կասեր Վ. Սարոյանը:

  14. #89
    Սկսնակ անդամ
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.03.2008
    Գրառումներ
    13
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Հարգելի Մոնկ
    Իսկ եթե նմանատիպ կասկածներ կան այլ մասնակիցների մոտ, կխնդրեի, որ արտահայտեն, որից հետո ես խոստանում եմ ընդհանրապես թողնել այս ֆորումը:
    Փառք Աստծո, որ ունենք սպասավորներ, որոնք Ձեր և Տեր Հոր օրինակով, կարողանում են սիրով և բարեպաշտորեն պատասխանել ամեն տեսակ, նույնիսկ տհաճ գրվածքների :
    Եվ մենք աղոթում ենք թե մեզ` հավատացյալների, թե Եկեղեցու սպասավորների համար, մաղթում Աստծո անսպառ օրհնությունները ձեր ծառայությանը:
    Եվ խնդրում ենք Տիրոջը , Արդարներին Էլ առավել զորացնի, իսկ Մեղավորներին Դարձ և ապաշխարհություն շնորհի: Քանզի Տիրոջ կամքը մեղվորի դարձն է այլ ոչ կորուստը:
    Եվ ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել, ձեր գրածների համար, դրանք ինձ համար հուսադրող են: Ինքս նույնպես դիտորդ եմ և չեմ մասնակցում այս քննարկումներին, վիճաբանության մեջ չմտնելու պատճառով: Եվ ձեզ էլ գրում եմ , շնորհակալություն հայտնելու համար:Մյուսների գրածներից ես հասկամում եմ , թե ինչքան գործ ունենք անելու, թե ինչքան ջանք ունենք թափելու որպեսզի ամեն մեկը հանդգնություն չունենա իրեն այլևս սուրբ համարելով, իր ամբողջ ժամանակը, եռանդը վատնի դատելու, երբեմն հայհոյելու, նույնիսկ անիծելու և ոչ մի անգամ խնդրելու Աստծո Ողորմածությունը, ԱՅՈ, հենց մեղավորների համար: Մարդիկ սովորել են,առանց նկատելու իրենց մեղքերը , անդադար դատել մյուսներին`լինի պարզ հավատացյալ, թե եկեղեցու սպասավոր:
    Ես այս ամենը գրելով, ձեզ հետ կիսում եմ իմ կարծիքը:
    Նախքան Քրիստոսը, վեճը ակտուալ էր հույն փիլիսոփաների համար, որոնք կարծում էին , թե վեճի արդյունքում ծնվում է ճշմարտությունը: Իսկ այժմ, Քրիստոնյաներիս համար, Ավելի քան պարզ է, թե որտեղից է Բխում Ճշմարտության Լույսը:
    Վերջում, ուզում եմ մաղթել բոլորիս
    Հավատ, Հույս, Սէր:

    Հաջողություն

  15. #90
    Կապելլան Monk-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.12.2007
    Տարիք
    44
    Գրառումներ
    1,608
    Բլոգի գրառումներ
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ինչի համար է Կաթողիկոսը

    Մեջբերում TuroJan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Որ ասում եք 3 օր շուտ քառասունքն են կատարել...էդ տվյալները հաստատ է? Նկատի ունեմ հաստատ քառասունքն է եղել... հնարավոր է այլ արարողություն է... բազմաթիվ ծեսեր ու ձևեր կան:
    Ոչ: Ոչ միայն հավաստի չեն այդ տվյալները, այլև սխալ են ու նենգափոխված: Այդ նենգափոխումը մի քանի անձանց գործն է, որոնց նման արարքը եթե սկզբում կարելի էր վերագրել չիմացությանը, հետագան ցույց տվեց, որ կա հստակ դիտավորություն: Իսկ լայն արձագանք են գտել մարդկանց մեծ մասի չիմացության պատճառով, որոնց բորբոքված հոգեվիճակն օգտագործվել է այդ նպատակով: Իսկ թե ինչի համար է արվել այդ ամենը, ես մեկնաբանություններից զերծ կմնամ:
    Հոգեհանգիստը և քառասունքի կարգը տարբեր արարողություններ են: Հոգեհանգիստը բարեխոսական արարողություն է հանգուցյալների համար, աղոթք` որ Աստված ողորմի երկրային իրենց կյանքն ավարտած մարդկանց հոգիներին: Հոգեհանգիստը հիմնականում կատարվում է եկեղեցում: Քառասունքի կարգը հատուկ արարողություն է, որ կատարվում է հանգուցյալի թաղման 40-րդ օրը` գերեզմանատանը, այն գերեզմանի առջև, ուր թաղված է հանգուցյալը: : Քառասունքի կարգը կատարվում է մեկ անգամ, հոգեհանգիստ կարող է կատարվել անսահմանափակորեն: Քառասունքի կարգն իր կատարման ձևով ու բովանդակությամբ տարբեր է հոգեհանգստից: Երբ որ Հայ Եկեղեցին համընդհանուր կերպով հոգեհանգիստ է կատարում համազգային ողբերգության զոհերի մահվան հանգրվանային որևէ պահի (լինի այգուցը, յոթնօրեքը, քառասունօրեքը, թե տարելիցը) առիթով, դա կատարվում է տվյալ ամսաթվի կամ տարեթվի մոտակա կիրակի օրը` հավարտ Ս. Պատարագի: Նույնն էր պարագան նաև նախորդ ողբերգության դեպքում` Հրանտ Դինքի պարագային: Բայց այդ հոգեհանգիստը չի նշանակում, թե կատարվել է քառասունքի կամ այլ արարողությունը: Կրկնում եմ, քառասունքը կատարվում է գերեզմանի առջև` համապատասխան օրը: Հենց նույն օրը ևս դարձյալ կարող է կատարվել հոգեհանգիստ եկեղեցում, կարող են խնդրել, որ հոգեհանգիստ կատարվի նախորդ կամ հաջորդ օրերին: Այն, ինչ կատարվել է ապրիլի 6-ին, եղել է համընդհանուր կերպով կատարվող հոգեհանգիստ, և ոչ թե քառասունքի կարգ: Եթե մի քանի հոգի փորձում են շահարկել ամեն ինչ, դա չի կարող ստիպել մեզ` փոխել Եկեղեցու ավանդույթը, այլապես շատ հեռուն կգնանք:

Էջ 6 13-ից ԱռաջինԱռաջին ... 2345678910 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ու՞մ հետ, որտե՞ղ և ինչի՞ համար
    Հեղինակ՝ Պոսեյդոն, բաժին` Ժամանց
    Գրառումներ: 15
    Վերջինը: 05.01.2011, 00:40
  2. Ինչի՞ համար ենք գնում եկեղեցի
    Հեղինակ՝ Yeghoyan, բաժին` Կրոն
    Գրառումներ: 66
    Վերջինը: 04.05.2010, 13:52
  3. Ինչի՞ համար ենք ֆորումում
    Հեղինակ՝ Գլոբալ Հայացք, բաժին` Ակումբի անցուդարձ
    Գրառումներ: 47
    Վերջինը: 30.06.2009, 22:29
  4. Ինչի՞ համար է գրագիտությունը
    Հեղինակ՝ Ուլուանա, բաժին` Հայերեն
    Գրառումներ: 33
    Վերջինը: 25.10.2007, 12:02
  5. Ինչի՞ համար եք կայք պատրաստում
    Հեղինակ՝ Ludwig, բաժին` Վեբ
    Գրառումներ: 10
    Վերջինը: 28.02.2007, 21:03

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •