Հիշենք բոլորիս հայտնի տերունական աղոթքը.
«Հայր մեր, որ հերկինս ես... և մի տանիր զմեզ ի փորձություն, այլ փրկեա զմեզ ի չարե...»։
Սուրբ Հակոբոս առաքյալի ընդհանրական թղթում ասվում է. «Եղբայրնե՛ր, ամենայն ուրախության արժանի համարեցեք, երբ տեսակ-տեսակ փորձությունների մեջ ընկնեք. իմացեք, որ փորձը համբերություն է առաջ բերում, իսկ համբերությունը թող լիակատար արդյունք ունենա...» (Հակոբոս, 1։2-3)
«Ոչ ոք, երբ փորձության մեջ լինի, թող չասի. «Աստծուց եմ փորձվում», քանի որ Աստված չարից չի փորձվում և ինքն էլ չի փորձում ոչ ոքի։ Յուրաքանչյուր ոք փորձվում է՝ հրապուրվելով և խաբվելով իր ցանկություններից։ Այնուհետև ցանկությունը, հղանալով, մեղք է ծնում, և մեղքը, հասունանալով, մահ է ծնում»։ (Հակոբոս, 1։13-15)։
Հաշվի առնելով վերը նշվածը՝ արդյո՞ք անիմաստ չի դառնում«Հայր մեր» աղոթքի մեջ հնչող «և մի տանիր զմեզ ի փորձություն»-ը, եթե «Աստված չի փորձում ոչ ոքի» և եթե տեսակ-տեսակ փորձությունների մեջ ընկնելը ուրախության արժանի բան է։
Էջանիշներ