User Tag List

Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 15 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 823 հատից

Թեմա: Ով ենք մենք իրականում

Ծառի տեսքով դիտում

Նախորդ գրառումը Նախորդ գրառումը   Հաջորդ գրառումը Հաջորդ գրառումը
  1. #11
    Բարև
    Տրիբուն-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.05.2008
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    15,977
    Բլոգի գրառումներ
    2
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Re. Ով ենք մենք իրականում

    Մեջբերում TuroJan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Նախ նշեմ, որ Տրոյան ջան չէ, այլ TuroJan:
    Դու ինձ ճիշտ չհասկացար, ես չեմ արհամարում 301թ.ից հետո մեր մշակույթը: Պարզապես, այն արժեքները, որ դու էլ նշեցիր, այնպիսինն են, որ դրանից էլ ավելի գնահատելի արժեքներ ունեն այլ ազգեր: Այն կոթողները, որ դու ես նշում, շատ թույլ են, եթե դա ներկայացնենք, ասենք իտալացիներին կամ ...
    ՏուրոՋան Ջան, իսկ ով ասեց, որ մեր ստեղծած արժեքները պարտադիր պիտի չգերազանցված լինեն: Ճիշտ եք, ասենք եթե Փարիզի Աստվածամոր Տաճարը դնենք Անիի Մայր Տաճարի կողքը, ու մի ինչ-որ ամերիկացու ասենք որն է է ավելի վեհաշուք ու գեղեցիկ կառույց, ամերիկացին զուտ վիզուալ գնահատական տալով, ամենայն հավանականությամբ կասի, որ Փարիզի տաճարը շատ ավելի լավն է: Բայց դա բոլորովին չի նվազեցնում Անիի Մայր Տաճարի արժեքը: Դա արտակարգ կառույց է` ճարտարապետական ուրույն, զուտ հայկական, լուծումներով: Դա չի կարող համարվել թույլ կառույց: Թույլ ինչի՞ նկատմամբ: Բայց դա էլ էական չէ: Էական այն է, որ ես գիտեմ դրա ստեղծման պատմությունը: Ես գիտեմ, որ դա իմ պապերի ստեղծած կառույցն է: Իրականում գոյություն ունեցող կառույց է: Ես հպարտանում եմ իմ տաճարով ու ինձ բոլորովին չի հետքրքրում, որ Իտալիայում կա Սուրբ Պետրոսի տաճար որը քսան անգամ իր չափերով գերազանցում է իմ Տաճարին: Ու ես կարիք չունեմ ընկնել փնտրտուքների մեջ ու փորձել գտնել մի ինչ որ անհայտ կառույց որը կգերազանցի կամ չի գերազանցի Սուրբ Պետրոսի տաճարին: Ես աշխատանքի բերումով շատ եմ ճանապարհորդում ու հիանում եմ Եվրոպական մշակույթով, Հռոմի Կոլիզեյով, Աթենքի Ակրոպոլիսով: Բայց դրանից իմ զգացմունքները Տաթևի վանքի նկատմամբ չեն փոխվում: Ես պաշտում եմ Տաթևի վանքը, քանի որ դա իմն է: Ու կարիք չունեմ Կոլիզեյից ավելի նշանակալի շինություն գտնել Հայաստանում: Կամ փնտրել ու չգտնել, բայց ենթադրել որ եղել է, ու դժգույն համեմատություններ անել: Ես հաճույքով ու խորությամբ ուսումնասիրել եմ Հռոմի, Հունաստանի, Պարսկաստանի, Ասորեստանի, Ռուսաստանի, Եվրոպայի ընդհանրապես պատմությունը, բայց դրանից իմ ժողովրդի պատմությունը իմ աչքերում չի նվազել: Ընդունիր քոնը այնպես ինչպես որ այն կա: Մի փորձիր գտնել ավելին ու քեզ դնել ծիծաղելի վիճակի մեջ:

    ՏուրոՋան Ջան, դու հասկանում ես, որ քո հետևյալ տողերը “..շատ թույլ են, եթե դա ներկայացնենք, ասենք իտալացիներին կամ…” սուր թերարժեքության բարդույթ է:

    Ասում ես չենք կարող ներկայացնել: Իսկ ի՞նչ ես առաջարկում ներկայացնել: Հռիսփսիմեի տաճարը քանդենք ու Հայաստան էկող տուրիստների վրա Հերունու գրեքերի անգլերեն թարգմանությունը վաճառե՞նք: Ասենք, տեսեք ունեցել ենք, պռոստը հիմա չկա էլի, ներող կլնենք: Բայց դուք կարդացեք, ձեր հյուրանոցի համարներում նստած, քանի որ եթե դուրս գաք, նայելու բան մեկա չեք ունենանալու:

    Մեջբերում TuroJan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ցավոք դրանց մասին ինֆորմացիա շատ քիչ կա:
    Կբերեմ օրինակներ դրանցից.
    Այժմ մշակվել է, որ հայերս ունենք, մոտ 5000 հատ ազգային պար: Իսկ սա մի մասն է, որ պահպանվել է իրական քանակից: Հայերս յուրաքանչյուր արարողության համար ունեինք դրան համապատասխան պար.... դա լինի թե տխուր, թե ուրախ:
    Օրինակներ:
    Հատուկ պար կա այն երիտասարդի համար, որի հայրը վաղաժամ հեռացել է կյանքից, և նա պատրաստվում է ամուսնանալ: Երիտասարդն իր հոր տապանաքարի վրա պարում է այդ պարը, և ստանում իր հոր օրնությունը:
    Վաղաժամ մահացած երտասարդի մայրը, իր որդու թաղման ժամանակ, հատուկ պարով. սպիտակազգեստ, կպարի մինչև գերեզման որդու դագաղի առջև,... որ որդին տեսնի իր մորը և....
    Այսպիսի օրինակներ, դե բնականաբար շատ կան:
    Մեր պարերի ձևը, ինչքան հիշում եմ, կոչվում է “ուղիղ”: Հարցը կայանանում է նրանում, որ ոչ մի իրանային խաղեր, /օրինակ լատինաամերիկյան, պորտապար/... այդպիսի շարժումներ չկան պարերի մեջ, քանզի դա բերում է վաղաժամ սեռական հասունացման: Կանանց պարերի մեջ հատուկ է այն, որ պարելու ժամանակ չպետք է երևան կնոջ թեևատակերը, քանի որ այդ անհարգի էր:
    Յուրաքանչյուր պարի մեջ, յուրաքանչյուր շարժում ունի իր իմաստը և կատարելու հատուկ ձևը:
    Սա այն չնչին ինֆորմացիան, որ ես կարողացա տալ մեր հզոր արժեքներից մեկի` պարի մասին... ես դեռ ավելի կլրացնեմ ինֆորմացիան այս նյութում:
    301թ. քրիստոնեությունից հետո, ավերվեց մեր ամբողջ մշակույթը... այնուհետև եկեղեցու կողմից սկսեցին հետապնդվել պարուսուցիչները: Ժողովրդի պահպանողական գծի շնորհիվ, դեռևս բան պահպանվել է:
    Դու խոստացել էիր ինչ-որ փաստեր ներկայացնել: Եթե դու 5000 պարի առկայությունը համարում ես ապացույց այն բանի, որ մենք առաջին սափիենսն ենք, ապա կներես, փաստը չի ընդունվում:

    Ամեն դեպքում, շատ հետաքրքիր հետազոտություն է: Ինձ դուր եկավ: Կարդացել էի սրա մասին, շնորհակալություն, որ հիշեցրիր:

    Քրիստոնեության ընդունումից հետո, նախաքրիստոնեական մշակութային արժեքներ շատ երկրներում են վերացվել: Ընդհանրապես քաղաքակրթություններն իրար հաջորդելիս, նախորդից շատ բաներ փոխառելով շատ բաներ էլ ոչնչացրել են: Ի միջի այլոց, Հայկական Առաքելական Եկեղեցին երևի այն առանձնահատուկ դեպքն է, որը հեթանոսական ավանդույթներից շատ բան է պահպանել, ի տարբերություն ասենք Կաթոլիկ կամ Ուղղափառ եկեղեցիների: Միայ Վարդավառի տոնն ինչ ասես արժե:

    Միանշանակ ընդունում եմ, որ կարելի է հետազոտություններ կատարել ու ասենք գտնել մեր պարերի արմատները, վերականգնել որոշ ավանդական պարեր: Ինձ էլ առանձնապես դուր չի գալիս Թաթուլ Ալթունյանական պարային արվեստը, սովետի ազագերի բարեակամության սինդրոմով, տարօրինակ տարազներով, հյուսիս-կովկասյան մոտիվներով:

    5.000 կամ 50.000 պարի առկայությունն էլի մեզ առաջին, երկրորդ կամ տասներորդ սափիենս չի սարքում:

    Բայց քանի որ դու ըստ քեզ փաստ ես ներկայացրել (անհայտ է թե ինչ ապացուցելու համար), ապա երկու փաստ ի հակադրում քո բերած մեկ “փաստի”, ինչպես խոստացել էի: Չնայած գրազ չես եկել:

    1. Հնդկական Բրահատ-Նատյամ պարային ոճը համարվում է աշխարհի հնագույն դասական պարերից մեկը: Երաժշտությունը, որի տակ պարում են այս պարը իր արմատներով գնում է մինչև հինդուիզմի ակունքները` Բհատկի: Պարային շարժումների գրեթե բոլոր տարրերը կարելի է գտնել հինդուիստական տաճարների վրա արված քանդակներում:
    2. Պաղեստինի տարածքում հայտնաբերվել են բազմաթիվ կավե ամաններ, որոնք թվագրվում են մ.թ.ա երրորդ հազարամյակով, ու որոնց վրա նկարված են պարային տեսարաններ:

    Հիմա հարց. Է հետո ի՞նչ: Ինչ մի մեծ բան է ասենք շատ ու քիչ պար ունենալը: Հիմա չսկսենք առանձին դետալներ քննարկել, թե հայկական “ուղիղ” պարն է ավելի առաջնային հոմոսափիենսական թե հնդկական Բրահատ-Նատյամը: Քանի որ դա ոչինչ չի նշանակում:

    Մեջբերում TuroJan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Այբուբենը….
    Ինչիպիսի լիրիկական սկիզբ … Այբուբենը… հողն ու ջուրը…
    Կներես, շեղվեցի:

    Մեջբերում TuroJan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մեր այբուբենը Մեսրոպ Մաշտոցը չի ստեղծել: Բերեմ դրան համապատասխան ամենապարզ փաստերից մեկը:
    Ագանթագեղոս պատմիչն իր գիրքը գրել է հայերեն տառերով, իսկ այդտեղ գրված էր, որ ինքն ականատես է եղել 301թ. ից հետո բոլոր իրադարձություններին:
    Եղիշեն էլ գրել է, որ Մաշտոցը գնաց փնտրելու. ինչը? հարց է առաջանում: Ավերելով ամբողջ մշակույթը, արգելեցին նաև օգտագործել հայոց այբուբենը..., ոչնչացնելով նաև հայատառ նյութերը/Ագանթագեղոսը պալատի պատմիչն էր/ սակայն 1 դար անց հասկացան, որ չի լինում ժողովրդին սովորեցնել հունական և ասորական գրերով... և Մաշտոցին կարգադրեցին վերականգնել այն: Նա գնաց փնտրելու գեթ մի հայտառ նյութ: և գտավ:
    Շատ պարզ է այն եզրակացությունը, որ իբր նա գնաց ուսումնասիրի այլոց լեզուն և այլն... քանի որ այդժամանակ պալատում կաին շատ հույներ և ասորիներ:
    Ագաթանգեղոսի նման տրյուկների շաաաատ պատմիչներ են դիմել: Նրանք պատմությունը ներկայացնում են այնպես կարծես թե իրենք ականատեսն են:
    Երկու փաստ, ի հակադրում մեկի:
    1. Հոմերոսն իր Իլիականը գրելուց նույնպես ամեն ինչ այնպես է նկարագրում, որ տպավորություն է ստեղծվում, որ ինքն ականատեսն էր:
    2. Դանթեն Քավարանը, Դժոխքը, Դրախտը նկարագրում է այնպես, որ ինքը մտել է, մի լաաաաաավ ֆռֆռացել է ու դուրս է եկել, որ մեզ բոլորիս պատմի, թե ինչ է այնտեղ կատարվում:

    Ու էլի հարց. Է հետո ի՞նչ:

    Մեջբերում TuroJan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Եղիշեն էլ գրել է, որ Մաշտոցը գնաց փնտրելու. ինչը? հարց է առաջանում: Ավերելով ամբողջ մշակույթը, արգելեցին նաև օգտագործել հայոց այբուբենը..., ոչնչացնելով նաև հայատառ նյութերը/Ագանթագեղոսը պալատի պատմիչն էր/ սակայն 1 դար անց հասկացան, որ չի լինում ժողովրդին սովորեցնել հունական և ասորական գրերով... և Մաշտոցին կարգադրեցին վերականգնել այն: Նա գնաց փնտրելու գեթ մի հայտառ նյութ: և գտավ:
    Շատ պարզ է այն եզրակացությունը, որ իբր նա գնաց ուսումնասիրի այլոց լեզուն և այլն... քանի որ այդժամանակ պալատում կաին շատ հույներ և ասորիներ:
    Էլի կան փաստեր այս նյութի վերաբերյալ, այնքան շատ ու համոզիչ, որ այն կասկածի տակ առնելը նույնիսկ անհնար է:... եթե ցանկանում եք, կարող եմ բերել:
    Փաստորեն 301թվականին արգելել էին, հետո 406 թվականին հանկարծ որոշեցին թույլ տալ: Տարօրինակ է: Մաշտոցը գիտնական էր: Նրա կատարած աշխատանքը թեագնահատելը սրբապծղծություն է: Մաշտոցը արամեական, փյունիկյան ու հունական այբուբենների ու հայոց լեզվի առանձհատկությունների խորը ուսումնասիրության արդյունքում ստեղծել է ունիկալ այբուբեն: Ստեղ են ասել, ղուրբան ըլնեմ Մաշտոցի արևին:

    Լավ, ասենք արգելել էին, ոչնչացրել էին: Լավ այդ ոնց են ոչնչացչել որ մի հատ, մի հատիկ, մի ճռթիկ կտոր էտ գրերից չի մնացել: Դու հավատում ես, որ դա հնարավոր է: Հազար տարվա թուրքական լծից ու Ցեղասպանությունից հետո մի հատ հսկայական Մատենադարան ունենք: Այդ ինչպես 301 թվին պիտի ամեն ինչ ոչնչացրած լինեին, որ մի բան չմնար:

    Արտաշիսյանները դրամ էին հատում Քրիստոնեության ընդունունից 400 տարի առաջ, բոլոր պահպանված դրամները հունատառ են: Լավ դրանք մարդ չէի՞ն, հայ չէի՞ն, երկու հատ էլ հայատառ դրամ հատեին էլի: Մենք էլ հայտնաբերեինք: Թե մեր դաժան տերտենրերը հատուկ միայն հայատառերն են վերացրել, իսկ հունատառերը պահպանել են:

    Լավ, բա ամեն ինչ վերացնելուց հետո Էրեբունիի, Կարմիր Բլուրի ու Վանի սեպագիր արձանագրությունները ինչի՞ չեն վերացրել: Դրանք էլ են չէ՞ նախաքրիստոնեական:

    Շարունակելի....
    Վերջին խմբագրող՝ Տրիբուն: 09.06.2008, 11:08:

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Ո՞վ է իրականում Nanik-ը
    Հեղինակ՝ Շինարար, բաժին` Դեսից - Դենից
    Գրառումներ: 65
    Վերջինը: 03.08.2015, 01:10
  2. Մենք՝ մի օր...
    Հեղինակ՝ Meme, բաժին` Ստեղծագործողի անկյուն
    Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 04.12.2013, 19:32
  3. Ո՞վ է մարդն իրականում
    Հեղինակ՝ Jarre, բաժին` Հոգեբանություն և փիլիսոփայություն
    Գրառումներ: 128
    Վերջինը: 10.03.2011, 12:49
  4. Ով էր իրականում Արտավազդ Երկրորդի մայրը
    Հեղինակ՝ Malxas, բաժին` Պատմություն
    Գրառումներ: 70
    Վերջինը: 01.12.2010, 20:55

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •