Գրեթէ բոլոր հայ գրողները եւ պատմաբանները գործածում են «աստուածներ» եզրը: Ըստ իս դա սխալ է: Աստուած մեկ է, իր անունով, որովհետեւ նա բազմաթիւ դիցերից մեկն էր Հայաստանում:
Կարդացէ՛ք «Արմատական»-ում ԴԻՔ բառի տակ գրուածը: Լատիներէն Deus եւ յունարէն Theos` հնդեւրոպական ազգակից բառերն են հայերէն Դիք բառին:
Կարծում եմ աւելի ճիշտ կլինի ասել «դիցեր», փոխանակ ասելու «աստուածներ» կամ «չաստուածներ»:
«Աստուած»ը անուն է, ինչպէս Արամազդ, Սարգիս, Վանատուր եւ Կիրակոս անունները:
Չենք կարող ասել. «չորս վարդան փողոցում հինգ անահիտ տեսան», ասել ուզելու համար. «չորս տղայ փողոցում հինգ աղջիկ տեսան»:
Կարող ենք ասել, եթէ աստծուն նուաստացնել ենք ուզում, նրա անունը հասարակ դարձնելով: Բայց ունինք «դից» բառը, որ հաւանաբար Աստծուն տրուած ածական էր հեթանոսական ժամանակում, քանի որ «Աստուած» բառը, որպէս դիցանուն, Թադէոսն ու Բարթողիմէոսը, ինչպէս նաեւ Գրիգոր Պարթեւ Լուսաւորիչը իրենց հետ չբերին դրսից: Այն կար որպէս առանձին ԴԻՑ: Ենթադրում եմ նրա անունը ընտրել են, քանի որ պարսիկները չէին ճանաչում նրան, նրա անունը. Հայաստանի նախազրադաշտական Հայ էթնիկ-հեթանոսական կրօնում կար, սակայն մոռացուելու ընթացքին մէջն էր:
ԱՍՏ+ՈՒԱԾ (ԱՍՏ+ՎԱԾ) ձեւով մեկնաբանումներն էլ արդարացուած չեն, անիմաստութեան պատճառով: «Խմբուած», «կարգուած», «հաստատուած» բառերի կարգին չի պատկանում:
Էջանիշներ