Քայլ առ քայլ՝ դարից դար
Խենթ եմ
Ըհը, ես էլ էի ուզում էս ասեի: Ու անպայման չի լինի քրիստոնեական Աստված: Օրինակ` եթե ես *#%$#@-ապաշտին հարցնում եմ` «Ո՞վ է քո Աստվածը», ապա էլի գրում եմ մեծատառով:
Ինձ դպրոցում սովորեցրել են, որ երկու գրելաձեւն էլ ճիշտ են: Եթե կանոնը ասում է, որմեծատառ է, ուրեմն պետք է տենց գրել, բայց ինչքան հասկացա կանոնը հստակ չի ու կեղծ աստվածների դեպքում թույլատրում է փոքրատառը: Էդ դեպքում էլ պետք է սահմանվի, թե որոնք են էդ չաստվածները:
Հալալ ա էլի գերմաներենին, բոլոր գոյականները մեծատառ են գրվում` ուզում ա աստված լինի, ուզում ա` սատանա:![]()
պարզվում ա մեր ու ձեր վաղտվա դպրոցները տարբեր են:Ինձ էլ սովորեցրել են,որ մեծատառով գրում են հատուկ անունները:Նշածդ քրիստոնեության մեջ Աստված մեծատառով քանի,որ միակն է,իսկ Անահիտ աստված հեչ իմաստ չունի անահիտ Աստված, կամ ասենք գեղեցկության աստված-էլի մեծատառին կողմ չեմ:
այսի՞նքնՀալալ ա էլի գերմաներենին, բոլոր գոյականները մեծատառ են գրվում` ուզում ա աստված լինի, ուզում ա` սատանա:![]()
մարդ կամ շուն -մեծատառո՞վ...
Եթե գիտես` ինչ չգիտես, կա մի բան, որ գիտես:
Իմացի՛ր, թե ինչ չգիտես: Իմացի՛ր` ինչ չգիտես:
Միտքդ չմբռնեցի:Կարող ա՞-չխառնի:
Իսկ ի՞նչ զապոդլո ես տեսնում նախնիներիդ կրոնը ուսումնասիրելու մեջ,քեզ ոչ-ոք չի նախատում,որ գերմաներեն ես ուսումնասիրում գոյականների մեծատառ գրվելը իմանալու համար:Մնում ա գնանք կրակապաշտներին կրոնը ուսումնասիրենք, որ իմանանք` «կրակ» բառը կրոնական համատեքստում մեծատառով ա գրվո՞ւմ, թե՞ փոքրատառով:![]()
Նույնիսկ անշու՞նչ,նույնիսկ նախադասության մե՞ջ:Այո, բոլոր գոյականները` մարդ–der Mensch, շուն–der Hund եւն… լավ շատ չշեղվեմ:
Եթե գիտես` ինչ չգիտես, կա մի բան, որ գիտես:
Իմացի՛ր, թե ինչ չգիտես: Իմացի՛ր` ինչ չգիտես:
Կրոններ ուսումնասիրել պետք չի. եթե խոսքը քրիստոնեության մասին է, գրում ենք Աստված, եթե իսլամի մասին է` Ալլահ, եթե հեթանոսության մասին է` աստվածներ, պարզապես հերիք է տարբերել միաստվածական կրոնները բազմաստվածությունից: Քրիստոնեության մեջ Աստվածը հատուկ անուն է, ու դա դժվար չի ընկալել ոչ քրիստոնյաների, ոչ մուսուլմանների, ոչ աթեիստների համար: Ես մուսուլման չեմ, բայց եթե Ամենագութ, Ամենաիմաստուն, Ամենաարդար, բառերը օգտագործում եմ իսլամի ենթատեքստում, դրանք գրում եմ մեծատառ, որովհետև Ալլահի հոմանիշներ են և տվյալ ենթատեքստում դրանք հատուկ անուններ են: Ոչ մուսուլմանին պետք չի այդ բառերի մեծատառով գրության մասին իմանալու համար իսլամ ուսումնասիրել, որովհետև եթե մասնագետ չեն, այդ բառերը իսլամի ենթատեքստում չեն օգտագործի:
Պատահական չէ, որ քերականության մեջ նույնանուն բառերը՝ սովորականը՝ փոքրատառ և հատուկը՝ համապատասխանաբար մեծատառ են գրվում:
Ինչպե՞ս տարբերենք սովորական բառը հատուկից, օրինակ՝
ծաղիկ-Ծաղիկ
վրեժ-Վրեժ
վարդ-Վարդ
աստված-Աստված
Մի հատ կոպիտ, բայց համատեղելի օրինակ բերեմ.
Ասենք թե ծաղիկի բույրից ալերգիա ունեմ, աշխարհի բոլոր ծաղիկները ինձ վանում են, իրենց բույրով, տեսքով և այլն, հա ու մի անգամ էլ սիրածս աղջիկը իմ նվիրած ծաղիկը դեմքիս է շպրտել ու այդ օրվանից ատում եմ բոլոր ծաղիկներին, չեմ հավատում, որ այն մեկին նվիրելով կարող եմ սիրտը գրավել, մոտս մի այ կարգի կոմպլեքս ա ծաղիկի նկատմամբ:Ծաղիկ անունով մարդկանց էլ, որ հանդիպում եմ, արյունը գլխիս ա տալիս, ու հիշում եմ դաժան անցյալս: Հիմա ի՞նչ, Ծաղիկ անունով մարդկանց անունները պետք ա փոքրատառ գրե՞մ: Բռնեք ինձ մորթեք, չեմ ուզում ու վերջ: Ատում եմ ծաղիկ բառը, ու կապ չունի այն մարդու անուն ա թե բույս:
Ներողություն եմ հայտնում Ծաղիկ անունով աղջիկներին և կանանց:![]()
Բոլոր ճանապարհները տանում են դեպի մահ: Մոլորվի´ր:
Բրազիլի պատմությունը
Չուտես, չխմես, օր ու գիշեր իրան նայես:
Ժունդիայի (02.08.2010)
Մեֆ ջան ասածս էն ա, որքան էլ, կամ ընդհանրապես, չհավատան Նրան, ինձ և Նրան հավատացողների համար Նա մնում է գոյություն ունեցող էակ: Թեպետ ես չեմ ընդիմանում, ամեն մարդու իրավունքն է, խոսքի ազատության տեսանկյունից, Աստվածը գրել մեծատառով կամ փոքրատառով: Իրոք, որ ճիշտ ես նկատել Սահմանադրության՝ ամեն մարդ ազատ է կրոնի դավանության մեջ կետի խախտում ա:
Տես նաև մի նրբություն էլ, որքան էլ շատ մարդիկ Սահմանդրությանը դեմ լինեն, հակասահմանդրական գործունեություն իրականացնեն, միևնույն է իրավունք չունեն Սահմանդրությունը գրել փոքրատառով: Կամ մեկ այլ բան, որքան էլ ադրբեջանցին չհամակերպվի Լեռնային Ղարաբաղը հայկական պատմական տարածք ա, որովհետև մեզ՝ հայերիս համար դա անքակտելի փաստ ա, նրանց համար ոչ, իրավունք չունի գրելու փոքրատառ ու տենց մի շարք համեմատություններ:
Բոլոր ճանապարհները տանում են դեպի մահ: Մոլորվի´ր:
Բրազիլի պատմությունը
Չուտես, չխմես, օր ու գիշեր իրան նայես:
Մեֆիստոֆելես, ես իսլամում Ամենագութ, Ամենազոր բառերի օրինակը հատուկ բերեցի, որ պարզ լինի` Աստված միաստվածական կրոններում հատուկ անուն է`անկախ նրանից կլինի Աստված, Ալլահ,Քրիստոս, Ամենազոր, Սուրբ Հոգի և այլն, այ այդքան խորանալու իմաստը ոչ քրիստոնայի համար, թե Քրիստոսն ով էր, չեմ տեսնում: Բացատրականը չեմ կարդացել, չաստվածներ բառի կիրառումը բացատրական բառարանում Աստված բառի մեծատառ ու փոքրատառ գրությունները բացատրելու համար, ինքս արդարացված չեմ համարում, ծիծաղելի ու ոչ կոռեկտ եմ համարում: Լեզվաբանությունը պետք է կրոնական երանգ չունենա. կա կանոն, որ հատուկ անունները գրվում են մեծատառ, միաստվածական կրոններում` Աստված հատուկ անուն է, իսկ մնացած բացատրությունները գիտության հետ կապ չունեն:
My World My Space (02.08.2010)
Շինարար ջան, բառերը նամանավանդ գոյականները սովորաբար ունենում են գիտական բացատրություններ այլ ոչ կրոնական… գիտականորեն եթե բացատրես ապա աստվածն ընկնում է կոնցեպցիաների կատեգորիայի մեջ ու աստծո մասին խոսելիս արդեն մեծատառ չես կարող օգտագործել, որովհետև դու միայն միաստվածության սիստեմի մասին չես խոսում այլ խոսում ես ընդհանրապես աստծո մարդկության կողմից ընկալման մասին… կրոնական գրականության մեջ կարող ես օգտագործել մեծատառ, խնդիր չկա…, բայց գրակնությունը մենակ կրոնական չի լինում… գիտական/փիլիսոփայական գրականության մեջ աստծո մեծատառ օգտագործումը սխալ է, որովհետև այն չի հասկացվում այնպես ինչպես կրոնական գրականության մեջ է…
Շինարար (02.08.2010)
Սրա հետ միանշանակ համաձայն եմ, հատուկ նշել եմ, եթե օգտագործում ես "իսլամի ենթատեքստում" ուրեմն գրում ես մեծատառ, նույնը վերաբերում է քրիստոնեությանը, իսկ փիլիսոփայական գրականության մեջ, երբ աստվածը քննարկվում է ցանկացած կրոնից դուրս, այլ ընդհանրապես, բնականաբար պետք է գրել փոքրատառ, այնպես ինչպես մարդը, հասարակությունը, պատճառը, հետևանքը և այլն:
Վերջին խմբագրող՝ Շինարար: 02.08.2010, 12:05:
Օրինակ Ջունդայը օգտագործել ա մեծատառ ու ես դրա դեմ խնդիր չունեմ քանի որ էդ ձևով ինքն իր միտքն ավելի հստակ է ներկայացնում… մարդը կանող է նույնիսկ որևէ կրոնից դուրս ունենա իր աստծո գաղափարն ու օգտագործի մեծատառ, էլի խնդիր չկա… ուղղակի ես եթե աթեիստ եմ ապա ինձ համար աստվածն ունի կոնցեպտուլ արժեք ու պետք չի իմ գրածը սխալ համարել
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ