Մի բան էլ ավելացնեմ։ Քանի որ Եւան առաջինը մեղք գործեց, դրա համար էլ կինը պետք է լինի ամուսնուն հնազանդ։ Այս պատճառով էլ կինը չի կարող լինել հոգեւոր առաջնորդ։ Ով այս բաները չի ընդունում, ապա մինշանակորեն կասեմ, որ նա քրիստոնյա չէ։
Աստղ ջան, Սուրբ Գրքից մեջբերումով պատասխանելու մեջ տարօրինակ ոչինչ չեմ տեսնում: Բա հո Ղուրանից չենք մեջբերում անելու? Մյուս քրիստոնյաներից բոլոր առաքելահաստատ Եկեղեցիներն էլ այս հարցում միաձայն են: Իսկ բողոքական որոշ հարանվանություններ, որ ընդունում են կանանց քահանայությունը, ոչ այնքան հիմնվում են Սուրբ Գրքի վրա, որքան այն հարմարեցնում են իրենց տեսակետներին: Նույն ձևով տեղ են տալիս նաև բացահայտ հակաքրիստոնեական մի երևույթի` միասեռականների ամուսնության ընդունելիության, դեռ ավելին` հոգևորական ձեռնադրության: Հիմա ինչ, ասենք իրենք էլ են տեղյակ Սուրբ Գրքից ու որ անում են դա, ուրեմն մի բան գիտեն?
Իսկ կանանց քահանայության արգելքը պետք չի ընդհանրապես հասարակական կյանքի հարթության մեջ դիտարկել: Այդ արգելքներն ունեն կոնկրետ ասպեկտ` հոգևոր, աստվածաբանական, քանի որ քահանայությունն ի վերջո հոգևոր, աստվածաբանական կատեգորիա է: Ես այդ արգելքներին բավականին մանրամասն անդրադարձել եմ այստեղ : Կարդա, և եթե հարցեր առաջանան, միասին կքննարկենք:![]()
Ես չեմ ջոկում, կույր եք?/Աղջիկներին/: Չի երեևում, որ տղամարդը ավելի ուժեղ արարած է, քան կինը: Ինչքան էլ ուզում են ժամանակները փոխվեն, բնության օրենքներն ամփոփոխ են:
Որպես կանոն, մարդու մասին կարելի է դատել նրանով, թե ինչի վրա է նա ծիծաղում:
<Բայց կամենում եմ, որ դուք գիտենաք, որ թե ամեն մարդի գլուխը Քրիստոսն է, և կնկայ գլուխը` մարդը, և Քրիստոսի գլուխն` Աստված> Կորնթացիս 11/3
Այս համարը, կարծում եմ, բովանդակում է յուրաքանչյուրի տեղն ու դիրքը:
Նաև պատահական չէ, որ պսակադրության մեջ փեսան երդվում է տեր լինել, իսկ հարսը` հնազանդվել:
Էտ հասկանալի է,ուժը ինչ կապ ունի եթե վերցնենք հենց կոնկրետ ուժ հասկացողությունը,բայց ես կարծում եմ Turo jan-ը ի նկատի ուներ որ տղամարդիկ ավելի խելացի են, միտքը տղամարդկանց մոտ ավելի ճիշտ է(գիտեմ հեսա էլի աղջիկները կնեղանան) որի հետ ես ինքս լիովին համամիտ եմ:Որքան էլ մենք աղջիկներս չընդունենք դա միևնույն է փաստ է:Դրա համար եմ ասում կանայք ինչ գործ ունեն քահանա ըլնեն:Նույննա գնանք ծառայենք(սա մի քիչ հարաբերական է թեկուզ համեմատելու համար):
Ավելացվել է 1 րոպե անց
Իսկ ինչը??
Վերջին խմբագրող՝ Լուսաբեր: 20.11.2008, 18:52: Պատճառ: Գրառման ավելացում
Դա արդեն խնդիրը տեղափոխում է այլ հարթություն` կնոջ տեղն ու դերն ընդհանրապես հասարակական կյանքում, որն ուզած թե չուզած այս թեմայի շրջանակներից դուրս է գալիս, քանի որ ավելի ընդգրկուն բովանդակություն ունի:
Նայեք այստեղԻսկ ինչը??![]()
Մոնկ ջան, եկաճիշտ է, խոստացել էի, որ աշխատելու եմ ներվերդ չուտել, բայց չգիտեմ՝ ինչպես կստացվի
մյուսների համար ասեմ, որ հետաձգում էի պատասխանելս, քանի որ նախ ժամանակ չունեի սուր բանավեճերի, հետո էլ ահավոր նյարդայնացած էի
ինչպես կարելի է հոգևոր հարցերում կարևորություն տալ ուժին? լավ, սա անցնենք
իմ գլխում չի տեղավորվում, թե ինչպես է պատահել, որ տղամարդիկ ավելի խելացի են և դեռ ավելին, կանայք դա ընդունում ենԼուսաբեր ջան, դու որ գիտնականի դարակազմիկ աշխատությունն ես կարդացել, որտեղ նշված ա այդպիսի միտք?
միգուցե իրենց ուղեղը ավելի ծանր է, բայց դա ոչինչ չի նշանակում, միևնույն է օգտագործում է 7 տոկոսը. չեմ ուզում շատ ծավալվել, որովհետև գուցե վիրավորեմ տղաներին
իսկ Լուսաբերի՝ ՏուրոՋանի գրառման մեկնաբանությունը, տիպիկ Աստվածաշնչյան մեկնաբանություն էր. պետք չի հասկանալ այնպես, ինչպես գրված էսևով սպիտակին գրված է
անցնենք բուն խնդրին. Աստվածաշունչը ասում է այդ դրույթը, որը, ճիշտն ասած, շատ դժվար է մարսել այն էլ 21-րդ դարում: Աստվածաշունչը գրվել է շաաաաաատ շուտ, որպեսզի քննարկվեր իրավահավասարության սկզբունքը:
Ես ձգձգում էի իմ գրառումը, քանի որ որոշել էի մի ամբողջ դոկտրին այստեղ գրել, այն էլ Տեր Շմավոնի հետ զրուցելուց հետո միտքս փոխեցի: Ես առաջ էի քաշում իրավունքը, որը վեր է կանգնած ամեն տեսակի պետականությունից, ամեն տեսակի օրենքից: Ես հիմա էլ ասում եմ, որ Աստվածաշունչը չի կարող ռեգուլյատիվ գործոն հանդիսանալ թեկուզ այս հարցում. այդ դրույթը հակասում է իրավունքին, ուստի հանդիսանում է ոչ իրավական <<օրենք>> ու ենթակա չէ իրականացման: Տեր Շմավոնի բացատրություններից ես հասկացա, որ այս ամենի հիմքում ընկած է սովորութային իրավունքը. ինչի դեմ ես արդեն ոչինչ չունեմ. բայց էլի դեմ չեմ կանանց քահանայությանը
Տեր Շմավոնը նշեց մի քանի հանգամանք, որոնք ես անտեսել էի.
1. ընտանիք, այն էլ հայկական: Եթե կինը զբաղվի քահանայությամբ, այդ դեպքում ով պիտի զբաղվի երեխաների դաստիարակությամբ?սա ըստ իս, ինչ-որ չափով լուծելի խնդիր է. կարելի է դայակ վարձել
2. կինը ամեն դեպքում գեղեցիկ է. նրա քարոզները չեն լսի, այլ իրեն կնայեն. դա առաջին անհաջողությունն է: Ընդհանրապես չէի մտածել այս ուղղությամբԱյսինքն՝ մարդիկ կգնան այդ կնոջ հետևից միայն նրա գեղեցկության համար, այլ ոչ թե Աստծու
ու, այս ամենն էլ հաշվի առնելով, ես նորից իմ կարծիքին եմ մնում, որ կինը կարող է լինել քահանա.կին սարկավագներ եղել են
էլի կարելի էր ծավալվել![]()
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Ուլուանա (03.09.2009)
Լավ, եթե ընդունենք անգամ, որ Եվա-Ադամ իրողություն է, ապա հալալ ա Եվային, որ կարողացել է Ադամին ենթարկել իր կամքին
իսկ հետո... ինձ բնավ հարկավոր չի, որ Հիսուսը լինի Աստծու որդին, ընտանիք չունենա... որ ես համարեմ իր գաղափարները հումանիստական ու ընդունեմ քրիստոնեական ուսմունքը:
Ոչ դու, ոչ էլ մեկ ուրիշը ոչ մի բարոյական իրավունք չունեք որոշելու՝ ով է քրիստոնյա, ով՝ ոչ
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Չնայած խոստացել էիր ներվերս չուտել, բայց ես դա այնքան էլ լուրջ չէի ընդունել, հաշվի առնելով գեղեցիկ սեռին յուրահատուկ որոշ հատկանիշներ![]()
Իսկ հիմա արդեն լուրջ.Աստղ ջան, ես չգիտեմ, թե Տեր Շմավոնը կոնկրետ ինչ է ասել, բայց բերածդ երկու փաստարկները, որոնք, չնայած քո այդքան ուժեղ համոզմունքին կանանց քահանայության հարցում, այդուհանդերձ համոզիչ են քեզ թվում, բայց ինքս դրանց հետ համաձայն չեմ: Եթե ընտանիքի պարագան ենք վերցնում, ապա կինն ընդհանրապես ընտանիքից դուրս որևէ գործունեություն չպիտի ծավալի, լինի դա հասարակական, քաղաքական կամ չգիտեմ ինչական: Այսինքն` այդ դեպքում այդ արգելքն ավելի լայն ծավալ պիտի ընդունի, քան պարզապես քահանայության պարագան է: Իսկ այստեղ միանշանակ որևէ բան ասելը թերի կլինի, եթե ոչ սխալ: Ելքերից մեկը դու առաջարկել ես. երեխայի համար դայակ վարձելը: Չնայած կարծում եմ, որ երեխայի համար որևէ դայակ երբեք չի կարող փոխարինել իսկական մորը: Թեմայից չշեղվեմ էլ, կարծում եմ պարզ է: Իսկ ինչ վերաբերում է կնոջ գեղեցկությանը, ապա սա շատ թույլ փաստարկ է. նախ` կան կանայք, որ ցանկացած տղամարդուց էլ տգեղ են, մյուս կողմից էլ, հարցը հակառակ կողմից քննելով, ապա բարետես տղամարդիկ էլ պիտի հոգևորական չդառնան, քանի որ նույն խնդիրը կարող է ծագել նաև այդ պարագայում: Չեմ կարծում, թե նման խնդիրներում մարդու արտաքին տեսքը էական դեր ունի: Թե չէ Տիմոշենկոն վաղուց արդեն Ուկրաինայի ցմահ նախագահ կընտրվեր
Աստղ ջան, քահանայության հարցը իրավագիտական խնդիր չէ, որ շեշտը դնենք իրավունքի վրա: Սա աստվածաբանական հարց է, և ես այս հարցի շուրջ մի հսկա ճառ եմ գրել: Ստիպված եմ ինքս ինձնից մեջբերում անել, իսկ քեզ կխնդրեմ, որ ասես, թե կոնկրետ որ կետի հետ համաձայն չես.
ես քո ճառը կարդացել էի այս թեմայում իմ առաջին գրառումը կատարելուց առաջ. բայց նորից կկարդամ
հարց. ով է սա սահմանել? պատասխան՝ մարդիկ: Ուրեմն այդ նույն մարդիկ, որ գրեին 21-րդ դարում, այսպես չէին գրիՔահանան հանդես է գալիս ոչ թե սոսկ իբրեւ մարմնի անդամներից մեկը, այլ խորհրդանշում է հենց գլուխը` Քրիստոսին, ուստի նա պետք է նման լինի նրան ամեն ինչով, նաեւ սեռով:
այսինքն, եթե մկրտված ես, ուրեմն քահանա ես?Ինչ վերաբերում է Գաղատ. Գ:27-28 եւ Ա Պետ. Բ:9 վերոնշյալ համարներին, ասենք, որ քրիստոնեական քահանայության երկու ըմբռնում գոյություն ունի. առաջինը քրիստոնյաների համընդհանուր քահանայական կարգն է, որ տրվում է մկրտությամբ` փրկության եւ հաղթանակած եկեղեցու անդամ դառնալու համար: Սրանով իրոք վերանում են բոլոր տեսակի սեռային, ազգային, տարիքային, դասային եւ այլ տարբերությունները, եւ ամենքը հավասարվում են փրկության շնորհի առջեւ:
ինչ աստվածադիր արգելքի մասին է խոսքը? Հիսուսը ասել է, թե կանայք չեն կարող լինել քահանա?Երկրորդը պաշտոնակատար կամ սպասարկու քահանայությունն է, որով համընդհանուր քահանայության միջից ընտրված անձինք, ձեռնադրությամբ ստանալով առաքելավանդ իշխանությունը, կոչվում են կատարելու սրբազան խորհուրդներն ու պաշտամունքային ծիսակարգերը եւ դառնալու Տիրոջ տեսանելի ու շոշափելի խորհրդանիշները: Այս երկրորդ պարագայում էլ հենց կանանց առջեւ պատնեշվում է բնական եւ աստվածադիր արգելքը:
իսկ մինչ Աստվածամայրը կինը չէր մայրանում?Այսուհանդերձ հստակեցնենք, որ տղամարդու եւ կնոջ համար հաստատված այս կարգը երբեք էլ խտրականություն կամ ստորադասում մտցնել չի նշանակում, այլ Աստծո սահմանած նվիրաբաշխում: Աստված կնոջը տվել է մեկ այլ մեծագույն շնորհ` մայրությունը, որով նա կարողացավ բարձրանալ իր ճնշված դիրքից եւ հասնել Աստվածամոր փառքին:
ներվերիցդ բան մնաց?![]()
Հայերիս էլ խորհուրդ կտամ Ուկրաինայի հարցին նայել Հայաստանի պետականության տեսանկյունից, ոչ թե պրո- կամ հակառուսական տեսանկյունից… (c) Mephistopheles
Ճիշտն ասած մինչեվ հիմա երբեք չէի մտածել էս հարցի շուրջ:
Ճիշտն ասած չեմ պատկերացնում կնոջը քահանայի դերում,բայց այստեղ կա մի շատ խորը նրբություն, որը ցավոք տղամարդիկ աչքաթող են անում:
Ի սկզբանե սեռերի միջեվ կա հստակ դերային բաշխում, սա բնական է, եվ ոչ թե մարդիկ են սահմանել այս դերերը այլ հենց ինքը բնությունը: Եվ այստեղ չկա գլխավոր կամ երկրորդական դեր: Իսկ տղամարդը շատ հաճախ չարաշահում է իր դիրքերը ստիպելով որ կինը իրեն զգա երկրորդական դերում: : Այս առումով ես հասկանում եմ Astgh-ի դիրքորոշումը: Թերագնահատելով կնոջ դերը տղամարդը դրանով իսկ դրդում է կնոջը դառնալ ավելի ուժեղ եվ անկախ` անցանկալի եվ անարդար դերային բաշխումից:
Հայաստանը հզորանում է, շենանում է: Ես ապրում եմ հզոր, ապահով ու բարեկեցիկ Հայաստանում:
Համաձայն եմ, կա դերային բաշխում, ու չկա գլխավոր-երկրորդական, թող լինի հավասարություն, բայց ի՞նչ կապ ունի այստեղ կրոնը։ Հիմա էդ կրոնի ձեւը տենց ա` որ կանայք իրավունք չունեն քահանա դառնալու։ Եթե համաձայն չենք, ապա նշանակում է չենք ընդունում տվյալ կրոնը (քրիստոներության պարագայում դա նշանակում է քրիստոնյա չլինել)։ Սա ոչ թե, Աստղի ասած, ես եմ որոշում` ով ա քրիստոնյա, ով` ոչ, այլ որոշում ա Սուրբ Գիրքը ու պարզ տրամաբանությունը։
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ