միջին
գոհ եմ
դժգոհ եմ
չեմ օգտվում
Ապեր ես աշխարհը ինֆորմացիայի աշխարհ է: Ով ավելի ինֆորմացված է և կարողանում է իր ինֆորմացիան օգտակար օգտակորգել` շահում է:
Աշխարհի բիզնեսն էլ հենց չֆայմողների ու էմոցիաներով առաջնորդվողների համար է: Տենց բիզնես չկա, որ լոխերի վրա փողեր չբռնի:
Հիմա Բիլայն ինչ մեղավորա, որ մարդիկ ֆայմ կամ ինֆորմացիա չունեն?
Հա, բան չունեմ ասելու զուտ մարդկային տեղանկյունից դա կարելի է քցոցի համարել: բայց դե բիզնեսը մարդկային բարոյական չափանիշներով չի որ ռաջնորդվում է:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Universe (30.07.2012)
Դե Վահե ջան, մի քիչ հեռատեսություն էր պետքՊիտի եղունգ նայեինք ու իմանայինք, որ մի տարի հետո Բիլայնը ավելի "ախորժելի" ծառայություն է մատուցելու ու էդ ծառայությունը նոթ/նեթբուք վերցնեղներին հասանելի չի դրաձնելու
Մարդիկ ուղղակի "փաստի առաջ են կանգնել", քանի որ հենց նույն պայմանագրում չկա տենց կետ, որ չես կարող անցնել ավելի թանկարժեք ծառայության, քան ներկայումս օգտագործում ես:
Բայց դե էդ նույնն ա մոտավորապես, որ ասենք անցած տարի ապառիկով մի հատ հեռուստացույց առած լինես, ու մի տարի հետո հայտնաբերես, որ գներն էժանացել են ու նույն գնով ավելի լավը կարող էիր գնել: Հո հետ չես տալու ապրանքը?
Հ.Գ.
Oրինակ ես հիմա 2Մբիտ/վ-ի համար 6400դր եմ տալիս` 6000-ի փոխարեն: Ու զուտ մի բանի համար` չեմ ուզում 1 տարով նորից պայմանագիր կնքել: Ես ինքս հաշվել եմ ու ինձ ձեռնտու է, որ թեկուզ մի տարի 400դր ավել տամ, բայց երբ ուզենամ խզեմ պայմանագիրը:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
ես չէի մտածել, որ կարող ա Բիլայնը էտ տիպի արագացնի կապի արագությունը ու ես ոչ մի հնարավորություն չունենամ դրանից օգտվելու: Ես մտածում էի, որ եթե արագությունն ավելացնեն, հաստատ իմն էլ կավելանա, բայց մի փոքր թանկ, քանի որ նեթբուկ եմ վերցրել: Եթե հիմա էլ 12000-ով թեկուզ 8 Մբիթ/վ տան չեմ դժգոհի:
Varzor (30.07.2012)
Ապեր, դու սխալ պատկերացում ունես բիզնեսի մասին(հեսա կասի ինձ՝ Վարզորիս, 25 տարվա բիզնեսմենիս էս ինչ ես ասում... ) Ո՞վա ասում որ չես կարա մարդկայինը պահպանելով բիզնես անես... Տենց բան կա վուչ բրատ....
Գովազդի ձևը ուզումա թող «անմարդկային» լինի, դրանում համաձայն եմ , բայց գոնե ծառայություն մատուցելուց պետքա նենց անես որ հետևիցդ չքֆրտեն քեզ, կամել հենց դիմացդ շտանգեն չտան գլխիդ:
Յուքոմում 4-5 օրվա պարտք ունեի, գնացել էի որ տաի, մարդիկ ասեցին փջվելա, պետք չի, էտ երկու օրվանը իրենք կհանեն արանքից... էս ի՞նչա.. մարդկայինա: Խանութից մոդեմ եմ գնել, մեկ ամիս հետո ետ եմ վերադարձրել մարդկային բացատրելով, որ նույնիսկ չեմ էլ օգտագործել, ու իրականում սխալ ընտրություն եմ կատարել: Մարդիկ մարդավարի հասկացել ու վերցրել են ետ: Հիմա իմ շնորհիվ իրենք ամիսը հեչի պես մի 3-4 հատ 200,000 նոց նոութբուք են վաճառում + լիքը մանր-մունր ապրանքներ, որ ինձ են դիմում ուղարկում եմ իրանց մոտ, ոչ թե իրանց բիզնեսի ճոխ ու սուտ գովազդին նայելով, այլ՝ մարդկայինին...
Բիզնես եմ անում, ու ոչ մեկ չի կարող ապացուցել, որ բիզնեսումս որակը, մարդկային բարոյական չափանիշը հաշվի չի առնվում:Բայց դե բիզնեսը մարդկային բարոյական չափանիշներով չի որ ռաջնորդվում է:
Ծառայությունա, զգալով որ իմ ընկերության կողմից տրամադրած ծառայությունը իմ դիմորդին պետք չի, ես իրենց մարդավարի բացատրում եմ, ինքն էլ դա ընկալումա ու որոշում կայացնում: Ես արդեն իմ խիղճը հանգիստ էտ օրը գնում եմ տուն, ու կարևորն էնա, որ չեմ խաբել: Անկեղծ եմ ասում, նույնիսկ մի բան էլ գովազդում քիչ եմ ասում ու ցույց տալիս էն ամենի որակը, ինչ որ առաջարկում եմ ...
Ինձ ձեռքա տալիս, շահույթից չեմ բողոքում, դիմորդները իրար հետևից զանգահարում ու շնորհակալություն են հայտնում: Հիմա տեսնո՞ւմ ես, որ մարդկայինը պահպանելով բիզնես արեցիր:
Քո ասած տարբերակով ես մենակ հարկայինի հետ կարա խոսեմ![]()
Ամպագոռգոռ բաներ մի ասա: Ու իմ ասածն էլ մի խեղաթյուրի:
Ես չեմ ասել, որ մարդկայինը պահպանելով չես կարող բիզնես անել: Ես ընդամենը ասել եմ, որ բիզնեսի կանոնները մարդկայնի վրա չեն հիմնված:
Ընդամենը մի կանոն կա` cost & profit, ծախս և եկամուտ: Ու աշխարհի բոլոր բիզնեսներն էլ առաջնորդվում են հենց մենակ ես կանոնով: Ու եթե էդ քո ասած մարդկայինը կարող է ազդեցություն ունենալ եկամուտի վրա, ապա մարդկայինի վրա էլ կծախսվեն, մենակ թե եկամուտը շատանա:
Ոչ մի բիզնեսատերի տանձին չի, թե իրան ովա քրֆում կամ չի քրֆում: Սովորաբար քֆուրենրի մեծ փայը հասնում է հենց ծառայությունից օգտվողի` սպառողի հետ շփվողին: Քֆրտվելուց խորշող լինեյին միլիոնատեր չէին դառնա:
Դժվար թե Բիլայնի ծառայությունից բողոքողները էդքան հնարավորություն ունենան, որ տերերի գլխին շտանգով տան
Հ.Գ.
Ես բիզնեսմեն չեմ, առավել ևս 25 տարվա:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
keyboard (30.07.2012)
Ոչ, բացարձակ դա չեմ ուզում ասել: Ճիշտ չես մեկնաբանում:
Քանի հատ տենց ծաղկող բիզնեսի օրինակներ բերեմ?
Մեկը Բիլայնը քեզ վառ օրինակ` էս քանի տարիյա քֆրտում են, բայց բաժանորդների քանակն ու եկամուտները աճում են:
Բա Մայքրոսոֆթը? Էդ Բիլ Գեյթսին ու իրա ընտանիքին ով ոնց ասես չի հիշել, բայց դա իրենց չի խանգարում միլիարդներ վաստակել ու նույն տեմպերով շարունակել թերի մշակված ծրագրային ապահովում թողարկել ու վաճառել:
Ու նույնիսկ փող էլ են տալիս, որ աղմուկ բարձրացնեն` դա էլ է գովազդ համարվում:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
Դե սև փիառի հաշվին են էլի իրանց մասին հիշացնել տալիս:
Բիլայնի հարցով իրանց եկամուտի վրա անկեղծ ասած խիստ կասկածում եմ: Ռայոններում էլ կոնկուրենտներ կամաց կամաց կառաջանան: ինքը կարելիյա ասել իրա պիկին հասավ, էլ էսքանից հետո մեկել պետքա սպուտնիկ բաց թողնի երկինք, որ նոր բան արած լինիԿամ էլ սուտ շուխուռ տարածի, որ սպուտնիկա բաց թողել ))
Varzor (30.07.2012)
ՈՒ բնականաբար քո անուշադրության համար մենակ Բիլայնն է մեղավոր
Իսկ ինչպես կարելի է վերաբերվել այն կետերին, որոնք պայմանագրով ֆիքսված չեն, բայց տհաճ անակնկալներ են մատուցում?
Օրինակ` Հայլայնի միացման տեղի` հեռախոսահամարի փոփոխությունը, որ սպասրկման կետում ինձ համոզում էին, որ պիտի պայմանագիր վերակնքեմ (2 տարբեր սպասարկման կետերում), բայց պարզվեց, որ էդ որպես առանձին ծառայություն իր արժեքն ունի` 4800դր. Էդ մասին ոչ մի հանրամատչելի աղբյուրում չկար գրված, ինչպես և պայմանագրում, ավելի շուտ մասնավորապես պայմանագրում: Ընդ որում ոչ միտեղ չկա գրված, որ Վայլայնը կապակցվում է հեռախոսահամարին:
Լոխ մունք ենք, մնացածը` լոխ են...
keyboard (30.07.2012)
Սրա մասին ես էլ տեղեկություն չգտա, տարօրինակ ա, բայց փաստ, այդ տեղեկությունը կայքում չկա: Համենայն դեպս 100 համարով օպերատորները հաստատ կասեին: Այլ դեպքերի համար գոյություն ունի թեժ գծի հեռախոսահամարը 4444, ինչպես նաև կայքի Հետադարձ կապ բաժինը:
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ