Մեջբերում AMzone-ի խոսքերից Նայել գրառումը
ապեր իսկ քո, ուղեղի մեծ կտրվածքով, ու ինքնավստահության 100 աստիճանով, ոնցես մտածում մի 20 աշխատող պետք է պահեն, ետ աշխատողներն էլ նստեն սայթե նայեն, թե որնա բացում որը չէ, միքիչ գոնե խելքին մոտ բան ասա, հետո ասածիտ վրա խնդա. եթե կապը հայաստանից գնումա, թուրքիա հասնումա, թուրքիայից գնումա, լոնդոն, լոնդոնից արդեն որ պտի հասնի թե ռուսական սերվեր թե չգիտեմ որտեղա դրած ետ հոսթը որ չի հասնում էտ լրիվ ուրշ բանա./
Արի անիմաստ մի խոսա, ու խոսակցությունն էլ մի տար անձնական հարթության վրա:
Կապի ու Բիլայնի աշխատողների այդքան բարձր մակարդակի վրա գտվող սպասարկման որակի մասին էի խոսում: Բոլորն էլ քաջ տեղյակ են բաժանորդների սպասարկման այդ խղճուկ վիճակի մասին: Հասկանում եմ, քեզ պետք է հանդես գալը ի շահ Բիլայնի, բայց ինչը որ գիտես այդպես չի, արի մի արտահայտվի ուղղակի: Ես ես քեզ չեմ ասում, քանի որ քեզ չեմ ճանաչում, ուղղակի խորհուրդ եմ տալիս: