Արդեն մոտ 15 օր ա ափլոադս էս վիճակում ա: Չնայած սպիդ-տեստերը դաունլոադը կարծես թե նորմալ են ցույց տալիս, բայց կայքեր բացելն ինձ համար չափից դուրս բարդ խնդիր ա դարձել (չգիտեմ՝ ինչքանով դա կապ ունի ափլոադի հետ) Արդեն չեմ հիշում քանի անգամ եմ զանգել իրենց, որ ուղղեն, բայց արդյունք չկա: Անցած ուրբաթ էլ (ուղիղ մեկ շաբաթ առաջ) հայտ գրանցեցին, որ հատուկ կստուգեն իմ կապի հետ եղած պրոբլեմը և համապատասխան լուծում կտան, համարս էլ վերցրեցին, որ զանգեն տեղեկացնեն: Դրանից հետո 3-4 օր վիճակը նույնը մնալուց հետո զանգեցի, որ տեղեկանամ հայտիս ընթացի մասին, օպերատորն ասեց, որ իմ կապի հետ ինչ-որ խնդիր են հայտնաբերել (ի դեպ պատճառը իրենից ա, իմ գծային տվյալները իդեալական են ըստ իրենց): Օպերատորը նույնիսկ զարմացավ, թե ինչու հայտիս համապատասխան ընթացք չի տրվել և խոստացավ, որ կաշխատի արագացնել էդ պրոցեսը: Դրանից հետո արդեն ևս 3 օր ա անցել, ու կապիս վիճակը նույնն ա: էսօր նորից զանգեցի, նորից օպերատորը (էս անգամ ուրիշ օպերատոր էր) զարմացավ, թե ինչու հայտիս ընթացք չի տրվել, և ցավով (իբր ցավով) հայտնեց, որ դա կարվի միայն կիրակի օրվանից հետո:
Վաղը գնալու եմ դիմում-բողոք գրեմ, որ վարձս հունվար ամսվա համար ամբողջությամբ զեղչեն (մինչ այս պատշաճ ծառայություն չապահովելու և դրանից բխող անհարմարությունների և, ինչու չէ, նաև վնասների համար) և կապիս որակն էլ պայմանագրով սահմանված որակին բերեն, եթե ոչ, ապա առանց լրացուցից պատասխանատվության լուծարեն պայմանագիրս: Եթե դիմումիս խելքին մոտիկ ընթացք չտրվեց, ամենայն հավանականությամբ կդիմեմ դատարան: Հերիք էղավ, ինչքան հանդուրժեցի:
Էջանիշներ