Վերջին խմբագրող՝ Ռեդ: 21.06.2008, 14:23:
Պապաս խելոք մարդ ա թե չէ, էտի ոչմեկի որոշելու բանը չի.
Ինքը Վիվայա օգտագործում մենակ էն բանի համար, որ Վիվան 10,000 դրամ սահմանափակում ա դնում,Ու հենց հասնում ա պարտքը 10000 դրամի անջատվում ա ու ինք նորից մուծում ա նուրից խոսում.
Նա մեծ հաճույքով կնտրեր Բի Լայն (ու ամենասկզիբց էլ բի լայն էր մինչև անցած տարի, էտ էլ համել Վիվայից էն տվել իրան ինքը աշխատում ա ու հենց անտենաների պատասխանատու ա մեր մոտ...)Թե չե շատ գոհ ա Բի Լայնից
Ավելացվել է 9 րոպե անց
Էտ քարտեզը հաստատ ճիշտ ա.
Ու Վիվայի նման չի որ սաղ քարտեզը ներկել են մուք կապուտ ու ասում են սաղ չոտկիա
Իսկ Բի Լայնը որտեղ թույլ ա կապը ներկած ա որիշ գույնով,որտեղ չկա որիշ...
Վերջին խմբագրող՝ Գրիգոր: 21.06.2008, 14:35: Պատճառ: Գրառման ավելացում
Լավ Գրգորը ինձ ստիպեց վերհիշել վերջին դեպքը բիլայնի գրասենյակում:
Մի 2 ամիս առաջ, գնում եմ Բիլայնի նորաբաց գրասենյակներից մեկը` քարտ առնելու, երեկո, էր ուստի գրասենյակում մենակ ես էի:
Նստածա մի քառասունն անց կին, ընտրեցի համարը, ասեցի: Ու ըտեղ ամեն ինչ սկսեց , ուրեմն ես կինը բարձրանումա սեյֆից քարտը բերելու մի 10 րոպե անց լսում եմ գոռոց, կանչումա մյուս աշխատողին(անունը չեմ հիշում պայմանական՝ Վարդուշ)
- աղջի Վարդու՜շ:
-ինչաաա, էլի էդ սեյֆը չես կարում փակե՞ս
-չէ աղջի արի տենանք ինչ ենք անում; մի 5 րոպե հետո իջնումա երեխաներ փաթեթով, պասպորտի պատճենա ուզում , իսկ ես եկել էի են ակնկալիքով , որ իրանց մոտ քսերոքս կանեն:
Աշխատող-ես ինչաաա՜, առաջին անգա՞մ եք քարտ առնում, պտի քսերոքսը բերեիք սենց չի լնի՜ մեր ապառատը լավ չի հանումինչ անեմ, վերջ իրանց ապառատով տպումա ու իսկականից վատ ա դուս գալի
ու ես իրա հետ միասին օգնում եմ, որ լրացնի տվյալները կոմպի մեջ:
Դրանից հետո հաջորդ ստադիան
-Աղջիիի Վարդու՜շ ես երեխաներ փափեթը ո՞նց են գրանցում, ստեղ 2 հատա բերոււււււ՜մմ, հըբըը,
-Աղջի չգիտեմ կոմպս արդեն անաջատել եմ, հլա գամ տենամ որ մեկնա:
մի 10 րոպե անց, վերջապես գործ գլուխ են բերում, ու ես իրանց մուննաթական =պիտնեռի ներքո դուրս եմ գալի գրասենյակից:
ու եդ վերջը չի գալիս եմ տուն , ուզւոմ եմ ինետ միացնեմ, զանգում եմ 0611 խնդրում, որ ավտոմատ կարգավորումներ ուղարկեն, մի քան =ամից գալիս ու պարզվումա, որ նաստրոյկեքը ենքան ել ավտոմատ չենուղղակի մեջ գրվածա, որ մեկը ինչ պիտի դրվի , իսկ կարգավցորումնեը պիտի անես դու՝ ձեռքով: ու ամենավերջում մի 2 օր անց էլ մի 5 անգամ իմ քարտը, բիլայնինի հետ փոխելուց հետո , այն վառվեց
![]()
Վերջին խմբագրող՝ Norton: 21.06.2008, 14:42:
Ես անպայման էտ հարցով կզբաղվեմ ու կտեղեկացնեմ համապատասխան մարդուն.
Ուղակի ես իրանց տեղը ձեզանից ներեղություն եմ խնդրում, ու ուզում եմ ընբռնումով մոտենաք, քանի որ Բի Լայնը մանգամից բոլոր տարիքով մեծ մարդկանց չի կարող հանել ու ջահելների ընդունել աշխատանքի.
Ու կարծում եմ, կարելի ա հասկանալ.որովհետև տարիքով մեծ են ու իրանց համար դժվար ա միանգամից սովորել կոմպով աշխատել,Մինչև էտ ով գիտի հեռախոսի էն մենակ պատեասխանել...
Ես այդ հարցով անպայման կզբաղվեմ,բայց եթե Ձեզ թվում ա,որ դրանով ինչ որ բան ապացուցեցիք, ապա սխալվում եք, քանի որ Վիվայում էլ տենց իրավիճակներ եղել են անձամբ իմ հետ, ուղակի ընդեղ չեն գոռում, քանի որ իրանց սպասարկման բաժինը հավաբնի նման փոքրա...
Վիվայի կադրերն էլ ջահել են, բհայց ում ա պետք ոիւ բան չգիտեն իրխնց ընկերության մասին.
Հենց մի հատ բան ա լինում վռազ զանգում են կենտոնական հարցնում.
Գրիգոր պետք չի ներողություն խնդրել, ես բիլայնից ուրիշ բան չէի էլ սպասում, կարևորը հումորի զգացումը տեղը լնի
Իսկ Վիվայում ես ավելի շատ եմ օգտվում , իրանց գրասենյակներ և այլն ու տենց բան չեմ տեսել ու միշտ էլ օգնել են ամեն հարցում: էնքան որ հակագովազդով մի զբաղվի դրանից, բիլայն որակը չի բարձրանա:
Ուր էր թե Բի Լայնը ինձ փող տար,
Ես պատրաստ եմ ձրի իրանց մոտ աշխատեմ, վայց գործի չեն ընդունում...
Իմ տարիքը չի համապատասխանում...
Ավելացվել է 1 րոպե անց
Էտ միակողմանի չի.
Համ Բի Լայնում տենց երևույթ կա համ ՎիվաՍելլ - ում.
Մարդը էտքան պի վատանա ճիշտ բան լսելուց...
Ավելացվել է 2 րոպե անց
ԲԻ Լայնը կարիք չունի նման ձևով իրա որակը բարձրացնի...
Ավելացվել է 5 րոպե անց
Բի Լայնը դատվելու ոչ մի պատճառ չունի...
Ես չեմ հասկանում, եթե խոսքը Hi - line - ի մասին ա, ինձ թվում ա դու էլ չէիր հրաժարվի տենց արագ ու էժան ինտերնետից.
Որ մինչև էտ ծառայության լինելը մարդիկ իրանց փողերը թափում էին թանկ ու դանդաղ ինտերնետի համար,հիմա էտքանփողը կտան Hi - line - ի համար ու կարգին իրանց ինտերնետը կվայելեն...
Վերջին խմբագրող՝ Գրիգոր: 24.06.2008, 09:20: Պատճառ: Գրառման ավելացում
Պետք ա օրենքով արգելվի Բի Լային բջջային զանգերի րոպեն 80 դրամից ցածր տարիֆ սահմանել, իսկ զուգահեռ Վիվան ժամը 20 դրամանոց տարիֆ ունենա: ու ասես դե աշխատի տենանք ոնց ես բիզնես կառուցում: Այ նույն կերպ Բի Լայնը վարվել ա պրովայդրների հետ՝ պրովայդերներին 1 Մեգաբիտ սիմետրիկ երաշխավորված կապուղին տալիս ա մոտ 2 300 000 դրամով, իսկ HI-Line 1 մեգաբիթը(չերաշխավորված և ոչ սիմետրիկ, կարծեմ 250 էլ UP) 30 000 դրամով սովորական օգտագործողներին: Դե հալա պրովայդերների աշխատողների աշխատավարձները, հարկերը, սեփական ծախսերը, ամորտիզացիոն ծախսերն ու շահույթն էլ գումարեք: Դրա համար Բի Լային պետք ա ոչ թե դատել, այլ 50 տարի բոլոր եկամուրները ձեռքից վերցնել:
Վերջին խմբագրող՝ Elmo: 24.06.2008, 23:55:
էսպես չի մնա
Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)
Էջանիշներ